Meillä 2 kk ikäinen tyttövauva. 2 vkon ikäisenä sai useita hengityskatkoksia(lyhyitä) ja oli sinistelyä.Olemme olleet sairaalassa 3 eri otteeseen jossa tutkittu asiaa perin pohjin.Itse epäilin alun alkaenkin närästämistä/refluksia ja nyt meneekin Zantac(ei apua ylösnousuun) ja 2 vkoa oltu maidottomalla(ei apua).Lääkärit epäilivät kaikkea muuta mistä kohtaukset olisivat johtuneet, itsellä vahva epäilys että juuri tuosta närästämisestä.Tytöltä tutkittu pää, sydän ja keuhkot aika perin pohjaisesti.Kotiin lähdetty diagnoosilla vauva ajan kehittämättömyys.Toisen sairaala reissun jälkeen saatiin Luminaletten ja kohtauksia ei ole ollut sen jälkeen.Asiaa tutkitaan edelleenkin ja viikon päästä olisi taas sairaalareissu edessä.
Onko kenelläkään muulla samanlaisia oireita ja kohtauksia ollut, olisi kiva saada"kohtalotovereilta"neuvoja kuinka toimittu jne...
Vähän sekalainen teksti mutta ensimmäistä kertaa kirjoitan tänne :)
Refluksia ja hengityskatkoksia
ä+t
2
334
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Viestisi on erittäin vanha, MUTTA.... Olisi mielenkiintoista tietää miten teillä on sujunut? Jos satut lukemaan tämän viestin?
T. Samanlainen tilanne päällä 1,5kk kanssa...- Anonyymi
Eiköhän asiaa voisi kysellä neuvolassa tai lääkärissä
googlaa: "vauva hengityskatkos", siellä on juttuja tästä aiheesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261760
- 1081250
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381101- 491009
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni55930- 130920
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240888Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?76786Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu56758Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178749