Nyt sitten häkki heilahti ja lokakuussa ois meno Pyhäselälle noin vuodeksi.
Näin ensikertalaisena kiinnostaa tietää, miten vankiloissa yleensä nuo runkkausjutut? Onko kimpparunkkaus yleistä? Entäpä pääseekö helposti suihin ottamaan?
Mielellään sitä ottaisi tuosta ankeasta ajasta kaiken mahdollisen ilon irti.
Oisko muita tuolloin siellä lusimassa? Olen 22 ja pyöreähkö, mutta muutoin komea.
Runkkaus vankilassa
14
4068
Vastaukset
- dgdgd
hahahaha "olen 22 ja pyöreäkö, mutta muutoin komea." mitä vittuu teet vankilassa. ei kukaan halua tollasta pelleä ahaha varsinkaa läskiä
- ensimmäinen kerta
Pakko se on vankilaan mennä kun tuomio napsahti.. Kyllä tuota kysyntää on siviilissäkin riittänyt, niin luulisi että linnassakin.
Asiallisia vastauksia kiitos! - ,gj,j,h,h,hh
Miks joutua vankilaan mitä teit noin pitkään kakkuun..
- ensimmäinen kerta
Se mitä olen tehnyt, ei ole oleellista. Kärsin kakkuni ja kadun tekojani. Eikä se liity tähän keskusteluun,
- gaqga
Moi. Kyllä siellä vankilassa saa runkkailla ja on yleistä. Eikä kukaan vittuile asiasta. Itse olen runkkaillut ihan sellissä, pesulla ollessa, lääkärikäynneillä tms missä on odotushuoneita / -tiloja löytyy myös yleensä vessa jossa voi paineensa purkaa.
- raiskaustako????????
Ja eikös siellä vankilassa kokeilla sitä ryppyreikääkin..?
- dgsddgs
Ei kukaa haluu naisten hakkaajaa tavata, sitä paitsi vankilassa saat vaan miestä, sä oot se joka sitä munaa ottaa persuksiinsa. Eli toivoppa vaa. sikku vapaudut, et enää pillua haluakkaaa/saa ;))
- vankilanjohtaja
Johan tuntuu olevan paljo porukkaa vankilassa.. mitä ihmettä teette näillä palstoilla. Ainiin mietitte jo seuraavaa linnareissuu miten selättäää halut! haha, olis kannattanu vaa opiskella sillon ku oli mahd. eikä jäädä yhteiskunnan jalkoihin!
- ensimmäinen kerta
En ole naistenhakkaaja. Sitäpaitsi tiedän vankilan realiteetit ja miehet passaavat vallan hyvin. Tämä dsgdgs tjsp voisi opetella kirjoittamaan.
- s w 38
Aika jänniä luuloja teillä noista vankiloista,olin istumassa melkein 4vuotta
ja sinä aikana siirtoina n.s suljetuissa ja loppuajan avolaitoksessa mutta
en nähnyt enkä kuulluut koskaan mitään homohommaan viittaavaakaan
paitsi jonain vitsinä,päinvastoin luulen et homoista ei sielä oikein pidetty. - homot
tunkekaa vittu kaikki sormi perseesee
- Anonyymi
Mä oikeen odotan,että pääsen vankilaan ja siellä saan isoo kyrpää jatkuvasti.onnex vankeus rangaistus on vuosi,pääsee nauttimaan kunnolla
- Anonyymi
Vartijat antaa pamppua!
- Anonyymi00023
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli289170"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn253632Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi432194Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html931976Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on131852Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait121445Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.241288- 711177
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen168836- 66804