myytävänä kauniita erivärisiä hiiripoikasia 12 e / kpl tytöt ja pari poikaa vielä jäljellä hintaan 8 e/ kpl. Mukaan saat hyvät ohjeet ja purua ja ruokaa .
Nyt avattu Lohjalla pieneläinhoitola. Voit tuoda lemmikkisi hoitoon lomamatkan ajaksi tai tarpeesi mukaan. Edullinen vuorokausihinta 8 e / vrk. Jos lemmikkejäsi on useampi tehdään vuorokausihinta sopivaksi.
Ota yhteyttä ajoissa, meillä on paikat valmiina , eli et tarvitse tuoda kokohäkkiä , vaan lemmikkisi vain.
Tervetuloa marsut , hiiret, gerbiilit , kanit , linnut,
Olen vuosien ajan kasvattanut eläimiä ja hoitanut työni ohella.. nyt harrastus on työni. Joten Tervetuloa katsomaan eläimiä luokseni ja keskutelemaan loma-ajan hoidoista.
p. 041 7007928 Tiia
Hyvää kesää kaikille lemmikkiharrastajille!
myydään kesyhiiriä Lohjalla
Tiian LemmikkiTupa
6
350
Vastaukset
- ta
Olisin ollut kiinnostunut hiiristä, vaan on liian kaukana eikä mulla autoa.
- tiianlemmikkitupa
hei,
harmin paikka.. nyt on niin kauniita poikasia . - hamsuhulluu
onkos sulla hamstereita tai gerbiilejä? :) olisin niistä kiinnostunut!
- Elluvo
Vieläkö naaraita? Onnistuuko tuonti Tampereelle? s-postia: [email protected]
- tiian2011
Hei, En pystytuomaan valitetavasti.
Hiiriä on edelleen myytävänä.! Löytyy tyttöjä ja poikia. :)
Olen menossa Lemmikkimessuille 12.11.11
Joten sinne voin tuoda hiiriä.Mutta muuten en kuljettele van nouto minulta
täältä Lohjala!
Terveisin:tia
- kiinnostuu.....
tuutkos lempäälän hiiri näyttelyyn?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313109EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402961- 1051351
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1371071Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621057Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661047- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373959- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22763