tarjoustalo

jessus-sentään

mistähän halikon tarjoustaloon saatais kassoja? on se ihme kauppa,hehtaarin kokoinen kauppa täynnä tavaraa ja yksi kassa,,ihan sama mihin aikaan menee niin yksi niitä on,kuudelle oikein rakennettu kassapaikat,,sit jos oikein pitkät jonot tulee niin kassa alkaa painaa kelloja ja lopulta saapuu innokas kassa kaveriksi ja ens töiksi ilmoittaa toisel ettei sit kauan tässä ole,,voi jeesus mistä näitä asiakaspalvelun helmiä löytyy,,
ei paljon viitsi käydä enään siel kun saa jonottaa kuin vanhassa venäjässä,,ja sit kassa on kun sitruunan syönyt,varmaan salonseudun huonointa asiakaspalvelua.

67

2651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huonoapalvelua1

Oot kyllä niin oikeassa.

Ajattelin itse samaa, kun Tarjoustalossa kävimme sunnuntaina, kassalla
      istui nuorehko, tummatukkainen hieman pyöreä neitokainen.
      Ei hymyn hymyä, ei kiitosta, ei ole hyvää, ei siis kertakaikkiaan mitään.

Toivottavasti tämä tyttönen lukee myös tämän ja ottaa opiksi.
      Sekä myös hänen pomonsa, joka voi pientä asiakaspalveluoppia antaa, jos osaa, koska valitsee useimmiten Tarjoustaloon kaikkein "ei niin asiakaspalveluhenkisimmät kassat".

• voiteitäarpojia

" Ajattelin itse samaa, kun Tarjoustalossa kävimme sunnuntaina, kassalla
        istui nuorehko, tummatukkainen hieman pyöreä neitokainen.
        Ei hymyn hymyä, ei kiitosta, ei ole hyvää, ei siis kertakaikkiaan mitään.

Toivottavasti tämä tyttönen lukee myös tämän ja ottaa opiksi.
        Sekä myös hänen pomonsa, joka voi pientä asiakaspalveluoppia antaa, jos osaa, koska valitsee useimmiten Tarjoustaloon kaikkein "ei niin asiakaspalveluhenkisimmät kassat". "

Voi jeesus!!!! TOIVOTTAVASTI tämä tyttönen lukee tämän???!!!
        Ei kannattaisi varautua pelkkään toivoon täällä VAAN laittaa suoraan viestiä kaupan johdolle ja valittaa heidän töntekijöistään sinne eikä täällä arpoa!

Niin minäkin teen jos tarvetta on eli huonoa asiakasplavelua.Laitan suoraan johdolle viestiä ko. henkilöstä.

• tääniintätä

olen kyl kympil samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa,onko kassa henkilökunnasta pulaa vai mikä on,itse usein siinä käyn kun halikossa asunkin,on niin turhauttavaa kävellä uuden uutukaiseen kauppaan mikä muuten hyvä on,parkkipaikat ok ja tavaa riittää mut kun sisään tulessa näkee sen kassajonon niin kyl muutaman kerran olen ovelta palannut pois.
      eikö työvoima toimistossa ole enään vapaana asiakas palvelioita vai mikä mättää.

• K-Kauppaa käytän...

Sitä minäkin ihmettelen et missä mättää. Ehkä firma on sen verran itsekeskeinen ettei halua palkata liikaa henkilökuntaa kun se on niin kallista. Kalliimmaksi taitaa tulla jos asiakkaat hylkäisi tarjoustalon ja lähtisivät muihin liikkeisiin. Tarjoustalo on mun mielestä muutenkin aika huono kauppa, hakkaa se TL-Tukun tuotteet jossain määrin, mut itse vältän kumpaakin.

• mulkmulkkk

Minäpä innostuin ostelemaan vähän enemmänkin tavaraa sieltä, kävin päivittäin ostelemassa jotain koska oli ylimääräistä rahnaa ja olin lomalla, sitten yksi niistä alkoi kyyläämään oudosti, varmaan luuli, että vien sieltä jatkuvasti jotain. Alkoi niin paljon potuttaa se mulkkaus, että päätin olla käymättä enää. Ehkä joskus voin piipahtaa taas ostoksilla, mutta toivottavasti ei näy enää sitä yhtä myyjää siellä. On se ny hemmetti, jos ei rahojansa saa törsätä ja tehdä heräteostoksia, siitäkin saa palkkioksi vihaisia katseita

• Teet Hus

Me pyrimme käymään tarjoustalossa mahdollisimman harvoin, koska se on ehkä vastenmielisin kauppa jossa olemme asioineet. Henkilökunta on joko töykeää tai sitten ei tiedä mistään mitään. Liiketilat yhtä sekasotkua. Suuri osa tavarasta täyttä kiinanpaskaa.

• ..

Pyritte käymään mahdollisimman harvoin? Mitä V? T:ihmettelijä
        Ei siellä ole pakko käydä. Siellä eitarvitse käydä koskaan jos ei halua.

• Teet Hus
        .. kirjoitti:

Pyritte käymään mahdollisimman harvoin? Mitä V? T:ihmettelijä
        Ei siellä ole pakko käydä. Siellä eitarvitse käydä koskaan jos ei halua.

Niin, nämä on sellaisia asioita joita sinun ei tarvitse vielä ymmärtää.
        Kysy vaikka äidiltä tai opettajalta he voivat selittää sinulle, minun ei tarvitse.

• ..
        Teet Hus kirjoitti:

Niin, nämä on sellaisia asioita joita sinun ei tarvitse vielä ymmärtää.
        Kysy vaikka äidiltä tai opettajalta he voivat selittää sinulle, minun ei tarvitse.

ei jeesus

Siellä muuten kerran muija huusi pelikoneelta mitä otetaan ja mitä ei. Polvenkorkuinen nappula juoksi hakemassa ja huusi takaisin, että täääää? ja ämmä huusi, että eeiii. Varmaan käyvät myös mahdollisimman harvoin.

• Onneksi en sieltäpäi

Miten se nyt meni? "Valintatalon kassissa, on talous vatupassissa!"

• naisten hoonaaja

Olikohan tuo Tarjoustalo aikaisemmin halvempi? Nyt olen vain huomannut, että esim. naapurin Prismasta tai Terrasta saa saman tavarat samaan hintaan - ainakin jos sattuu olemaan ne täydet 5% bonukset mitä lapsiperheillä monesti on. Ero on sitten siinä, että jos tuote pitää palauttaa, tai tulee jotain kysyttävää siitä, niin Tarjoustalossa joutuu ensin odottamaan vartin ja sitten tulee joku myyjä tuijottamaan nollat taulussa ja sanomaan suoraan ettei näistä mitään ymmärrä.

Muissakin Tarjoutaloissa noita kassoja on suuren maailman malliin, mutta auki aina maksimissaan kaksi kerrallaan. Ja jommassa kummassa joku luottokorttilukija tai viivakooderi rikki.

• Iteh Aalit

Poikkeuksellista että tällä kertaa kukaan ei leimaa tarjoustaloa kritisoivia nipottajiksi.
      Kovasti ollaan kerankin yksimielisiä tarjoustalon palvelutasosta ja tavaroiden laadusta.

• 17+13

Ne vit*n boonukset... Salolainen erotiikka.

• äiti pyörällä!

ON muuten huonointa asiakaspalvelua-jos sitä voi siksi kutsua- mitä missään olen aikoihin saanut!! Kauhean työkeitä ja ilkeitä kassoja ,pyörittelevät silmiään kun tulen kassalle, mulkoilevat ja supattavat keskenään ja kättäävät kuin pahintakin rikollista ! tosin se nyt tapahtuu jokaisessa kaupassa täällä salon alueella vaikken koskaan mitään ole edes varastanut!!! Tsemppaistte edes vähän ihmismäisempään suuntaan tuota käyttäytymistänne!!

• valivalivali

valivalivalivalivalivalivalivali..

• mies vm.1945

Eikös kannata ottaa yhteyttä huonosta palvelusta liikkeen johtoon. Tuskin johtajat lukevat suomi24 palstaa. Muutenkin epäselvissä tilanteissa kannattaa ottaa yhteys asianomaisiin päättäviin tahoihin, eikä haukkua ihmisiä jossain suomi24 palstalla.
      Vai onko vain huvia haukkua vieraita ihmisiä. Minä ainakin olen aina ottanut epäselvissä tapauksissa yhteyden liikkeen johtoon ja kannattaa muistaa että myös johtajalla on johtaja.

• TOK-man
    • kfdfdkfd

Eihän tässä ole mitään epäselvää tapausta. Tämä on ihan normaali Tokmannin toimintamalli. Palkataan minimipalkalla mahdollisimman vähän porukkaa töihin, pidetään laitteet just ja just toiminnassa ja kämppä siinä kunnossa ettei se ihan romahda. Ja sitten koitetaan myydä halvinta mahdollista kuraa kansalle. Omistajia ei ole montaa, joten pienempi voitto riittää eikä ketjun kehittämiseen tai team spirittiin kannata satsata penniäkään.

Honkkarihan toimii ihan samalla tavalla.

Mutta ei se myyjien vika ole. Varmaan koittavat tehdä parhaansa, mutta mitä teet kun mikään ei toimi ja porukkaa on liian vähän.

• vuosi 1945

Maailma pyörii kysynnän ja tarjonnan mukaan. Elämmehän markkinataloudessa.

• tääniintätä

tämä niin totta,kerrankin asia mistä kaikki täällä tuntuvat olevan yhtämieltä.
      kävin tänään aamul siel kymmenen aikaan,no kun astui kauppaan sisään niin toki se jono siel yhdel kassal oli,,ja kun itse tulin kassalle niin jono jo tosi pitkä,,kelloa sit soitetaan ja toinen nainen kassalle tulee ja siitä se sähläys alkaa,,kassa ei toimi ja viivakoodit hukassa,,kassa ei saa varkauden esto pakettia auki ja toinen kassa käy välil neuvomassa ,,jono vaan kasvaa kassoil ja ihmiset vaihtaa kassoja kun yksi vään sählää siel,,ei jumalauta,eletään vuotta 2011,,miten se voi olla noin pirun vaikeaa se rahastaminen,ei ymmärrä..
      eikö se kaupan teko perustu rahastamiseen eikä jonottamiseen,,mulla ainakin keitti tuo niin kovin et saa pitää rojunsa hyllyssä kun sitä niin paljon haluaa,on kauppoja missä otetaan raha ilomielin vastaan.

• Tyytyväinen asiakas

Mut on siellä myös jokunen mukavakin myyjä eksynyt joukkoon.....

• Myyjä321

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaankin. Tuntuu että aina ne asiakkaat arvostelee ja haukkuu joilla ei itse ole asiakaspalvelusta päivääkään kokemusta. Jos nimittäin näillä haukkujilla ja arvostelijoilla olisi kokemusta asiakaspalvelusta, tietäisivät varmaan ettei se ole helppoa kuunnella sitä kiukuttelua asiakkailta päivästä päivään.

Itse ainakin olen ystävällinen asiallisille ja mukaville asiakkaille, jotka eivät ole sen näköisiä että oon kussu niiden aamumuroihin kun tulevat siihen kassalle.

En ole töissä tokmannilla, mutta tiedän että siellä säästetään henkilöstökuluista viimeiseen asti. Henkilökunnan määrää vähennetään ja vähennetään koko ajan. Sekin varmasti vaikuttaa henkilöstön motivaatioon ettei osa-aikaisilla myyjillä paljoa ole motivaatiota tehdä töitä täydellä teholla kun täysientuntien työmäärä pitäisi tehdä puolta vähemmässä ajassa.

• aaasiakasnuija

Nimimerkistä päätellen olet myyjä.

Niin olen minäkin. Ihmettelen tuota sinun lausettasi; niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
        Sitäkö asiakaspalvelumetodia kyseinen lafka nykypäivänä noudattaa?

Olen oppinut sen, valitettavasti tai sitten ei, että asiakas on aina oikeassa, vaikka ei olisikaan, sitä ei asiakkaalle pidä näyttää, että tietää hänen olevan väärässä.

Hyvä asiakaspalveluhan koostuu monista pikkuasioista, eikä myyjänkään tarvitse nykypäivänä kaikkea niellä.
        Jos asiakas menee henkilökohtaisuuksiin, niin ei muuta kuin vartija paikalle.
        Helpoimmalla pääsee, kun antaa toisesta korvasta mennä sisään ja toisesta ulos, ei se teksti mikä sieltä asiakkaan suusta ulos tulee, ole kuitenkaan sinulle tarkoitettu, älä ota sitä silloin myöskään henkilökohtaisesti.

Se pitää vielä todeta, että suursalolaiset asiakkaat ovat kyllä aika m*****a.
        Eivät juuri hymyile ja kuvittelevat tietävänsä kaiken.

Jossain kohden varmasti kannattaa katsella peiliin ja tulla sitten vasta narisemaan.

• Jali Baba

Ja tämän työnantajan teille aiheuttaman pahan olon olet katsonut aiheelliseksi kostaa asiakkaille.
      Taitaa olla niin että olet ihan itse virtsannut mysliisi.

• myyjä321

Pointtina oli se, että jokainen voi katsoa sinne peiliin.. En kiellä etteikö välillä myyjilläkin olisi asenteessa parantamisen varaa, mutta on myös niitä asiakkaita jotka alkavat heti kassalle tultuaan meuhoamaan ilman että kassa ehtii kissaa sanoa.. Vaikeeta olla ystävällinen ihmisille jotka alkaa siinä päin naamaa haukkua vaikka ei olisi itse osallinen mitenkään asiakkaan pahaan oloon.. Ihmisiä ne kassatkin on eikä mitään kaiken kansan sylkykuppeja joita voi kohdella miten tahansa..

Sitäpaitsi taitaa olla aika munatonta sakkia täällä muutenkin, meuhotaan ja haukutaan myyjiä suomi24 keskustelupalstoilla, varmaan niitä samoja jotka soittelee kauppoihin ja haukkuu myyjät ja sitten kun pitäisi tulla paikanpäälle selvittelemään asioita niin ei tulla taikka ollaan niin helvetin maireena eikä uskalleta mitään sanoa.. Ei ne asiat täällä suomi24 metelöimällä parane..

Ja vielä: jos koet että myyjät katsovat sinua pahalla silmällä taikka kyttäävät, niin olet joko vähän vainoharhainen ihminen ja kannattaa hankkia ammattiapua taikka sitten katsoa peiliin ja miettiä että kannattaisiko sitä spugelookkia jotenkin kohentaa..

• Maksava asiakas

Samaa mieltä Tarjoustalon henk.kunnasta,kaikki varmaan jotain pakkotyöllistettyjä.Luulis,että nykyään opetetaan asiakaspalvelua. Hinnat eivät ole kassalla samoja kuin hyllyn reunassaTarjouslaput ovat useita viikkoja vanhoja.Nykyään en edes poistu parkkipaikalta ennenkuin olen tarkistanut kuitin.
      Ostaako joku muuten niitä kuivettuneita ja näivettyneitä kukkasia sieltä ??
      Käyn myös Vapaa-valinnassa ja siellä sentään joka toinen osaa sanoa kiitos ja ole hyvä.
      Antakaa ihmiset suoraa palautetta toiminnasta,jokaisesta kaupasta pitäisi löytyä palautelaatikko.

• kuullut asiasta

Niin tarjoustalo käyttää työharjoittelijoita hyväksi ei tarjoa työpaikkaa vaan jatkaa jopa harjoittelu aikaa tai vaihtaa harjoittelijaa taas.

• Valittajat kyykkyyn

Aivan samaa mieltä:Helvettiäkö tänne valitatte.Jokainen menee ja laittaa postia suoraan niihin liikkeisiin,missä palvelu ei miellytä tai sitten voi mennä jonnekin muualle ostoksille!!!!!!Onneksi täälläkin pikkukylässä on paikkoja mistä valita ostoksensa tekevän

• sfdsfsfsg

Ei voi mennä muualle kun kaikkialla on huonoa palvelua, kallista hintaa ja pahaa kahvia. Naapurit kyttää ja takana ajavat tööttäilevät. Oma kissakin katsoo pahalla silmällä, puhumattakaan liian pienistä kengistä ja liukkaasta suojatiemaalista.

• hmmmmmmmmmmm

Ottavathan kaikki valittajat myös huomioon, että suurissa kaupoissa ei yksi myyjä voi tietää joka ikisen tavaran hintaa, sijaintia ja käyttöohjeita... Ja jos paikalla vain muutama myyjä kerrallaan, ei välttämättä sitä asiantuntevaa palvelua jokaisen tuotteen kohdalla ole mahdollista antaa. Erikoisliikkeissä saa sitä henkilökohtaista palvelua maksamalla tuotteista hieman enemmän.

• minä vaan

totta tuo, tuskin kannattaa lähteä tarjoustalosta esim maalia hakemaan jos ei oo koskaan ennen maalannut eikä remontoinut, rautakaupoissa voi materiaalit maksaa enemmän, mutta niistä saa myös tarvittaessa opastusta ihan alusta asti remontoimiseen..

Ja kun tarjoustalossakin niitä tuotteita on kymmeniä tuhansia ja tuoteryhmiäkin kymmenittäin niin vois tulla vähän ahdasta jos jokaisella tuotteella ois siihen erikoistunut myyjä..;) Lisäksi halpahallien konsepteihin kuuluu se että ne ovat itsepalvelumyymälöitä, tarkoitus ei siis olekkaan muuta kuin että henkilökunta on siellä purkamassa tavaraa ja jos hyvä tuuri käy niin osa myyjistä voi aikaisempien kokemusten perusteella tietää ekstratietoa tuotteista.

• Kuuppa Nurin
        minä vaan kirjoitti:

totta tuo, tuskin kannattaa lähteä tarjoustalosta esim maalia hakemaan jos ei oo koskaan ennen maalannut eikä remontoinut, rautakaupoissa voi materiaalit maksaa enemmän, mutta niistä saa myös tarvittaessa opastusta ihan alusta asti remontoimiseen..

Ja kun tarjoustalossakin niitä tuotteita on kymmeniä tuhansia ja tuoteryhmiäkin kymmenittäin niin vois tulla vähän ahdasta jos jokaisella tuotteella ois siihen erikoistunut myyjä..;) Lisäksi halpahallien konsepteihin kuuluu se että ne ovat itsepalvelumyymälöitä, tarkoitus ei siis olekkaan muuta kuin että henkilökunta on siellä purkamassa tavaraa ja jos hyvä tuuri käy niin osa myyjistä voi aikaisempien kokemusten perusteella tietää ekstratietoa tuotteista.

Niin ja rautakaupassako sitten on vitun ahdasta, vai?

• hohhoijakkaa
        Kuuppa Nurin kirjoitti:

Niin ja rautakaupassako sitten on vitun ahdasta, vai?

Ei ole ahdasta rautakaupassa. Mutta eihän siellä myydäkään myös keksejä, vaatteita, meikkejä, vessapapereita ym... Jos iltavuorossa satuu olemaan kemikalio-osaston ja vaateosaston myyjä, ei voi olettaa että saat asiantuntevaa remontointiapua :)

• Kui Voi
        hohhoijakkaa kirjoitti:

Ei ole ahdasta rautakaupassa. Mutta eihän siellä myydäkään myös keksejä, vaatteita, meikkejä, vessapapereita ym... Jos iltavuorossa satuu olemaan kemikalio-osaston ja vaateosaston myyjä, ei voi olettaa että saat asiantuntevaa remontointiapua :)

Ja sehän ei ole asiakkaan murhe kuka on iltavuorossa. Kaupan kuuluu huolehtia asiantuntevaa palvelua sekä osaamista jokaiselle tuoteryhmälleen jota pitää myynnissä.
        Se miten kauppa tämän ratkaisee on jokaisen kauppiaan ihan oma asia. Samoin on asiakkaan oma asia valvoa omia etujaan.
        Tarjoustalon tapauksessa on palkattu halvalla osaamaton henkilökunta joka ei myöskään ole saanut työnantajan taholta ilmeisesti mitään koulutusta. Tämä kun vielä yhdistetään töykeään ja ylimieliseen kassatyöskentelyyn niin mikä siinä on sellaista että joidenkin mielestä asiakkaat ylireagoivat esittäessään kritiikkiä?
        Se jos tarjoustalo myy kovalla voitolla halvalla tuotettua kiinalaista krääsää ei tarkoita sitä että kaiken tuotetietouden, palvelun ja hyvän käytöksen voi unohtaa.

• myyjä321
        Kui Voi kirjoitti:

Ja sehän ei ole asiakkaan murhe kuka on iltavuorossa. Kaupan kuuluu huolehtia asiantuntevaa palvelua sekä osaamista jokaiselle tuoteryhmälleen jota pitää myynnissä.
        Se miten kauppa tämän ratkaisee on jokaisen kauppiaan ihan oma asia. Samoin on asiakkaan oma asia valvoa omia etujaan.
        Tarjoustalon tapauksessa on palkattu halvalla osaamaton henkilökunta joka ei myöskään ole saanut työnantajan taholta ilmeisesti mitään koulutusta. Tämä kun vielä yhdistetään töykeään ja ylimieliseen kassatyöskentelyyn niin mikä siinä on sellaista että joidenkin mielestä asiakkaat ylireagoivat esittäessään kritiikkiä?
        Se jos tarjoustalo myy kovalla voitolla halvalla tuotettua kiinalaista krääsää ei tarkoita sitä että kaiken tuotetietouden, palvelun ja hyvän käytöksen voi unohtaa.

Oot kyllä aika puupää jos oikeesti menet tarjoustaloon ja odotat että siellä
        saa samantasoista palvelua esim rakennuspuolella kuin rautakaupassa.

Nykyään kun kaupassa kuin kaupassa on jo lähes kaikkea, eikä eletä siellä kivikaudella (niin kuin sinä), jossa oli jokaiselle tuotteelle kauppa erikseen, niin palvelu on lähinnä se millä nämä johonkin tiettyyn tuotteeseen keskittyneet kaupat kilpailevat. Rautakaupassa myyjät ovat käyneet todennäköisesti vielä kaupallisen koulutuksen jälkeen juuri rautakauppaan keskittyneitä koulutuksia ja ovat siksi esimerkiksi myyjä2 palkoilla kun taas esim. tarjoustalon myyjät jotka ovat vain pitämässä puljua pystyssä saavat myyjä1 palkkaa, joka on pienempi kuin myyjä2, joka vaatii tietyn alan erityisosaamista.

Jos siis kaipaat myyjää joka osaa kertoa sinulle jonkin hilavitkuttimen ominaisuudet 100% ja olet uusavuton ja aivoton muutenkin niin suosittelisin menemään sinne ammattiliikkeeseen enkä itkemään kun joku tarjoustalon myyjä ei nyt yllättäen osaa sua auttaa juuri jonkun porakoneen ostamisen kanssa.

Maalaisjärki oikeasti kunniaan!! Sitäpaitsi en ole ainakaan koskaan itse tarjoustalossa käydessäni törmänny ylimieliseen taikka huono käytöksiseen henkilökuntaan, päinvastoin, yrittävät aina auttaa parhaansa mukaan..

Itse taidat olla niitä ylimielisiä AASIAKKAITA kun kerran tuollaista kohtelua olet saanut..

Ja niin kuin täällä on jo todettu, sellaiseen kauppaan jossa koet ettet saa haluamaasi palvelua EI TARVITSE mennä, voit vapaasti käydä jossain muualla, taikka ehkäpä olet niin AASIAKAS että olet saanut jo jokaisessa salon liikkeessä sellaisen maineen että henkilökunta juoksee takahuoneeseen sinut nähdessään..

Kannattaisiko muuten ottaa sinne tokmanniin yhteyttä jos mielestäsi iltavuorossa tms ei ole tarpeeksi osaavaa henkilökuntaa, ehkä se auttaisi päättäjät tajuamaan ettei ylipäätänsä kauppojen henkilökunnassa iltaisin kannata tinkiä.. Se kun on trendi että iltaisin myyjät ovat nykyään tyyliin yksin kaupassa.. Ei täällä itkeminen mitään muuta..

• Ei Voi Olla
        myyjä321 kirjoitti:

Nykyään kun kaupassa kuin kaupassa on jo lähes kaikkea, eikä eletä siellä kivikaudella (niin kuin sinä), jossa oli jokaiselle tuotteelle kauppa erikseen, niin palvelu on lähinnä se millä nämä johonkin tiettyyn tuotteeseen keskittyneet kaupat kilpailevat. Rautakaupassa myyjät ovat käyneet todennäköisesti vielä kaupallisen koulutuksen jälkeen juuri rautakauppaan keskittyneitä koulutuksia ja ovat siksi esimerkiksi myyjä2 palkoilla kun taas esim. tarjoustalon myyjät jotka ovat vain pitämässä puljua pystyssä saavat myyjä1 palkkaa, joka on pienempi kuin myyjä2, joka vaatii tietyn alan erityisosaamista.

Jos siis kaipaat myyjää joka osaa kertoa sinulle jonkin hilavitkuttimen ominaisuudet 100% ja olet uusavuton ja aivoton muutenkin niin suosittelisin menemään sinne ammattiliikkeeseen enkä itkemään kun joku tarjoustalon myyjä ei nyt yllättäen osaa sua auttaa juuri jonkun porakoneen ostamisen kanssa.

Maalaisjärki oikeasti kunniaan!! Sitäpaitsi en ole ainakaan koskaan itse tarjoustalossa käydessäni törmänny ylimieliseen taikka huono käytöksiseen henkilökuntaan, päinvastoin, yrittävät aina auttaa parhaansa mukaan..

Itse taidat olla niitä ylimielisiä AASIAKKAITA kun kerran tuollaista kohtelua olet saanut..

Ja niin kuin täällä on jo todettu, sellaiseen kauppaan jossa koet ettet saa haluamaasi palvelua EI TARVITSE mennä, voit vapaasti käydä jossain muualla, taikka ehkäpä olet niin AASIAKAS että olet saanut jo jokaisessa salon liikkeessä sellaisen maineen että henkilökunta juoksee takahuoneeseen sinut nähdessään..

Kannattaisiko muuten ottaa sinne tokmanniin yhteyttä jos mielestäsi iltavuorossa tms ei ole tarpeeksi osaavaa henkilökuntaa, ehkä se auttaisi päättäjät tajuamaan ettei ylipäätänsä kauppojen henkilökunnassa iltaisin kannata tinkiä.. Se kun on trendi että iltaisin myyjät ovat nykyään tyyliin yksin kaupassa.. Ei täällä itkeminen mitään muuta..

Se tarjoustalon myyjä älähtää johinka kritiikki kalahtaa.

• Lotest Julli
        myyjä321 kirjoitti:

AASIAKAS IHMETTELEE

Puupää menee tarjoushelvetin "rakennuspuolelle ja kysyy myyjältä "Löytyykö täältä 8mm leveää maalarinteippiä" Myyjä ei silmien pyörityksestä päätellen tiedä mitä se sellainen maalarinteippi on tai se on häneltäkin hukassa. Aasiakas oli tolkuttoman kohtuuton kun näin julmasti myyjää kiusasi ja jopa neuvoa odotti. Kivikaudelta oli tyhmä urvelo.

Palasipa puupää kivikaudenkylästä uudelleen tarjoushelvettiin hilavitkutinta ostamaan. Hyvin tunsi uusavuton tunari hiliksen virallisen nimen sekä toimintaperiaatteen. Tällaista sitten myyjältä kyseli, johonka myyjä että "mikää see oikke o okn se iso vai piäni" Taas jäi uusavuton aasiakas idiootti ilman hilavitkutinta. Mutta mutta, jo heräsi puupäässä merkillinen ajatus, kumpi se onkaan kivikaudelta se joka hyvin tietää mitä on ostamassa vai se tarjousliiterin väreihin pukeutunut trendikäs myyjä joka tyyliin "emmä tiärä mitä nää tavarat on" on aivan pihalla.

Vielä kerran uskaltautui kivikautinen urvelo tarjoushelvettiin kesäkukkia hankkimaan ja löysikin laatikollisen mukavan näköisiä heiniä. Kasvien nimeä ei kivikauden uusurvelo tiennyt oli kai niin tohkeissaan kun ensimmäisen kerran tarjoushallissa näki elossa olevia kasveja. Kassalle sitten uskaltautui tämä röyhkeä idiootti. Kassa alkoikin kovasti kyselemään että mitä ne on ne tuollaiset heinät, ei voinut kassa aasiakasta rahastaa kun ei tiennyt mitä siinä kassahihnalla oikein on. Ylimielisesti tähän kivikauden urvelo totesi että "minun ei kai tarvitse tietää mitä ne kukat ovat nimeltään mutta kassaneidin pitäisi kyllä työnsä puolesta tietää" Kyllä oli uuskivikausi-idiootilta ylimielistä käytöstä. Kaikkea ne maalaisjärkensä menettäneet kehtaavatkin.
        Tällaisia muisteli kivikauden mies tyyliin iltanuotiolla tyyliin voi ihme.

• Kassaneiti A

Tunnistaakohan kukaan teistä itseään tästä:
      Asiakas tulee kassalle, haluaa maksaa kortilla, kortti saadaan monen väännön ja käännön jälkeen ehkä oikein päin maksupäätteeseen, sitten mietitään että onkohan se pankki nyt se credit vai debit (kannattaa muuten hankkia erikseen nuo kortit pankista jos ei millään muista sadannenkaan maksun jälkeen että kumpi se on), ruvetaan miettimään pin koodia, ei nyt muistu mieleen, kysytään kassalta voiko koodin ohittaa, kassa vastaa että henkkareita näyttämällä kyllä, no henkkareitahan ei tietenkään kellään normaalisti ole mukana vaikka autolla sinne kauppaan tullaankin. Haukutaan myyjä ammattitaidottomaksi kun hän ei rikkonut sääntöjä juuri sinua varten!

Toinen tapaus:
      Tullaan vaihtamaan alushousuja vaikka kuitissa lukee joka kaupassa että alusvaatteita ei vaihdeta, haukutaan myyjä siitäkin lyttyyn kun hän ei suostu vaihtamaan alusvaatteita, vaikka kaikkihan rakastavat ajatusta siitä että kun ostavat kaupasta alushousut niin niissä on jo jonkun jarrutusjäljet valmiina odottamassa.

Kolmas tilanne:
      Halutaan vaihtaa pölynimuri kun se on mennyt rikki, myyjä katsoo sitä ja toteaa että se on ihan selvästi ollut ammattimaisessa käytössä (ihan laastissa tms), eikä takuu kata sellaista tilannetta, haukutaan myyjä pystyyn siitäkin kun sinä vaan et raaski pihiyttäsi ostaa kunnon teollisuusimuria.

Neljäs tilanne:
      Tullaan vaihtamaan mitä tahansa tuotetta ilman kuittia, kun pitäähän kuluttajan saada vaihtaa tuote vaikkei kuittia olisi, ainoa ongelma vain on se että rikolliset tykkäävät pölliä tuotteita kaupoissa ja mennä seuraavan kauppaan palauttamaan sitä saadakseen rahat siitä. Tästä syystä kuitti täytyy aina olla. Ja taas kassaneidin voi haukkua pystyyn koska sehän on hänen vikansa että sinulla on niin kiire kaupasta kotiin ettet jää odottamaan kuitin tulostumista (kestää 2 sek) ja huikkaat vain kassaneidille oven suusta että kuitin voi heittää roskiin.

Miettikää siis ennen kuin lähdette kauppaan rähisemään että kenessä oikein mahtaa se vika olla.

• kassaneiti999

Tuosta ensimmäisestä tapauksesta olen osittain samaa mieltä, vieläkään, vaikka maksupääteautomaatit ovat jo aika kauan olleet eri liikkeissä, ei tiedetä kumpi on pankki ja kumpi visa. Hämmästyttävää.

Toisesta tilanteesta olen täysin eri mieltä. Jos myyjä ottaa herneen nenään asiakkaan tullessa huutamaan sopimattomista ja mielellään palautettavista alusasuista, hän on ei omaa ammattinsa vaatimaa myyjä tasoa. Näitä ns. ikäviä asiakkaita riittää joka lähtöön, eikä niistä juuri kannata välittää.

Ja kolmas tapaus, missään kaupassa ei palauteta MITÄÄN tavaraa myyjille, ne palautetaan asiakaspalveluun. Koskee myös tilanne kakkosta.

Ja tuo neljäs, no, siihen en viitsi edes kommentoida.
        Pitäisi olla itsestään selvä vastaus, varsinkin jos työskentelet kaupan alalla.

Ainahan niitä AASIAKKAITA riittää joka lähtöön.

Enemmän olisin huolissani siitä, jos nämä AASIAKKAAT tietäisivät kuinka paljon iloa he tuovat meille joka päivään, tyhmyydellään!!!!

• ent myyjä
        kassaneiti999 kirjoitti:

Tuosta ensimmäisestä tapauksesta olen osittain samaa mieltä, vieläkään, vaikka maksupääteautomaatit ovat jo aika kauan olleet eri liikkeissä, ei tiedetä kumpi on pankki ja kumpi visa. Hämmästyttävää.

Toisesta tilanteesta olen täysin eri mieltä. Jos myyjä ottaa herneen nenään asiakkaan tullessa huutamaan sopimattomista ja mielellään palautettavista alusasuista, hän on ei omaa ammattinsa vaatimaa myyjä tasoa. Näitä ns. ikäviä asiakkaita riittää joka lähtöön, eikä niistä juuri kannata välittää.

Ja kolmas tapaus, missään kaupassa ei palauteta MITÄÄN tavaraa myyjille, ne palautetaan asiakaspalveluun. Koskee myös tilanne kakkosta.

Ja tuo neljäs, no, siihen en viitsi edes kommentoida.
        Pitäisi olla itsestään selvä vastaus, varsinkin jos työskentelet kaupan alalla.

Ainahan niitä AASIAKKAITA riittää joka lähtöön.

Enemmän olisin huolissani siitä, jos nämä AASIAKKAAT tietäisivät kuinka paljon iloa he tuovat meille joka päivään, tyhmyydellään!!!!

Ei pienissä kaupoissa ole asiakaspalvelupistettä vaan palautus tuodaan myyjälle!!!!!

• Kassaneiti A

Selvennykseksi että tarkoitin siis joka tapauksen kohdalle että asiakas palauttaa tuotteen asiakaspalveluun MYYJÄLLE.. Myyjähän se siellä asiakaspalvelussakin on eikä mikään kone käsittääkseni, en ainakaan ole vielä sellaiseen törmännyt.

En muutenkaan oikein ymmärtänyt noita kommenttejasi, tarkoitin lähinnä sitä kakkostilanteessa ettei asiakkaalla ole oikeutta silloin haukkua myyjää, enkä myöskään tarkoittanut sitä että myyjän pitäisi tästä jotenkin vetää herneet nenään.

Mutta täytyy myöntää että suurimmalle osalle noista rähjääjistä tulee kyllä ennemmin naurettua kuin itkettyä. Ainoastaan yksi asiakas on melkein saanut minut itkemään, muille olen pystynyt tilanteessa olemaan asiallinen, mutta sitten takahuoneessa pistää kyllä hymyilyttämään kaikkein karkeimmat tapaukset :)

Ja on täällä salossakin olemassa ihan super mukavia ja ihania asiakkaita, jotka käyvät joskus useammankin kerran päivässä kassallani piristämässä päivää. Näille ihanille asiallisille asiakkaille haluaisin välittää lämpimät terveiset (tuskin lukevat tätä palstaa koska heillä on muutakin tekemistä) jos sattuvat tätä lukemaan, kiitos että olette olemassa, tekee työstäni 100* mukavampaa :)

• työ-mamma

Ammattitaitoinen myyjä "kääntää" asian niin että asiakas on aina "oikeassa".

Sitä vaan en ymmärrä miten ihmisillä on aikaa "vatvoa" yhden tai kahdenmyymälän myyjien käytöstä. Siten myymälän kaikki myyjät leimautuvat ns. huonoiksimyyjiksi.

Mutta suurin "totuus" tässä asiassa on se, että kun haukkuja ei uskalla puhua kasvotusten asioista, niin haukuu suomi24, ja haukkuja saa jotain hyväämieltä huonoon itsetuntoonsa.

Joten myyjien ei tarvitse pahoittaa mieltään moisista kirjoituksista.

- Olen seurannut kirjoituksia jonkunverran, ja lähes aina niistä kuultaa läpi onnettomat yksinäiset ihmiset, joilla on vihaa paljon sisällään. Ehkäpä elämä ei ole mennyt odotusten mukaan.
      Ja kuten "ammerikan Dr.Phil" sanoo, niin ihmisen historia kertoo ihmisestä kaiken, ja käyttäytymisen syyt. Ja myös sen että -haluatko olla aina oikeassa, vai haluatko olla onnellinen. Joten eiköhän anneta ihmisten olla, ja tehdä työtä, niin saadaan veroja valtion kassaan.Iloista työpäivää Teillekin !

• Kassaneiti A

Itsekkin pystyisin paremmin kehittymään ammatissani ym, mikäli asiakkaat siinä kassalla jo asioidessaan antaisivat suoraa palautetta siitä jos jokin on mennyt pieleen heidän mielestään, eivätkä sitten tulisi vasta tänne suomi24 purkamaan pahaa oloaan.. Asiat ja väärinkäsitykset kun olisi niin paljon helpompi selvittää kasvotusten paikan päällä.

Esimerkiksi jos kokee ettei ole löytänyt jotain tavaraa kannattaa siinä kassalla vielä lähtiessä kysäistä ja mikäli kassa ei tiedä kyseisestä tavarasta, voi hän soittaa varmasti jollekkin sellaiselle joka tietää. Jokaisessa kaupassa kun on välillä niitä työharjoittelijoitakin taikka muuten vaan ekoja päiviä töissä olevia myyjiä, jotka eivät välttämättä vielä ole vielä omaksuneet koko tavaravalikoimaa ja missä mikin sijaitsee.

Juuri tälläinen harjoittelija väärinkäsitys on aika yleinen nimittäin, luullaan harjoittelijaa vakituiseksi myyjäksi ja petytään kun hän ei tiedäkkään jotain. Tietenkin harjoittelija voi hakea kokeneemman myyjän avuksi, mutta välillä he saattavat olla niin ujoja tai arkoja tms, etteivät sitä tee.

Asiakashan on aina oikeassa, mutta aina vaan ei voi esimerkiksi epärehellisten ihmisten takia toteuttaa jokaisen asiakkaan pyyntöä. Ikävää se on aina kassallekkin/asiakaspalvelu myyjällekkin kun joutuu toteamaan asiakkaalle ettei voi auttaa.

Parhaansa varmasti jokainen tekee ja enhän minäkään kassana täällä hauku tieto oyj:n ym työntekijöitä esimerkiksi siitä etteivät osaa käyttää niitä tietokoneitaan oikein ja saa vr:n lipunostoautomaatteja toimimaan. Enkä muutenkaan tule tänne haukkumaan muiden työtä ja työpaikkoja. Joten eiköhän yritetä kaikki tulla vaan onnellisiksi ja koiteta selvittää asiat paikan päällä. :)

Ja ennenkaikkea ollaan tyytyväisiä siitä että nämä tarjoustalon "idioottimyyjätkin" ovat saaneet töitä jostain ja tuovat verotuloja valtion kassaan, eivätkä kuluta yhteiskunnan varoja sosiaalipummeina..:)

• työ-mamma

Kassaneiti A. Olette aivan oikeassa, että asiat hoituu parhaiten kasvotusten, eikä kaikenmaailman suomi24 palstoilla. Minä olen jo vanhempi ihminen, ja käynyt elämäni aikana monenmonessa kaupassa ja minä olen aina saanut hyvää palvelua kaikkialla.
      Ja muistetaan, että jokaiselle sattuu virheitä ja ei me asiakkaatkaan aina olla asiallisia kassoille ym. myyjille.
      Huumorilla eteenpäin ! Hyvä, kun ihmiset jaksavat käydä töissä ja maksaa veroja, niin mekin vanhat ihmiset saamme levätä yli 40 vuoden työssäolon jälkeen.

• Rapa Ne

Eikö kassaneidit ja mammat tajua että täällä kertovat asiakkaat kokemuksistaan eivätkä ole reklamoimassa kyseisen kioskin hemkilökunnalle.
        Se on kyllä kummallinen tämä varsinais-suomalainen mentaliteetti, Aina jos joku kokee joutuneensa huonon tai osaamattoman palvelun kohteeksi löytyy joku omahyväinen mummeli tai kassatyttö esittämään tätä "niin metsä vastaa kuin sinne huutaa" teoriaa.
        Eikö esim. työ-mammalla tule mieleen että huonoista kokemuksistaan kertova on mahdollisesti asioinut samalla töykeällä kassalla kymmeniä kertoja ennenkuin on polttanut päreensä.

• ghfhfhfhf
        Rapa Ne kirjoitti:

Eikö kassaneidit ja mammat tajua että täällä kertovat asiakkaat kokemuksistaan eivätkä ole reklamoimassa kyseisen kioskin hemkilökunnalle.
        Se on kyllä kummallinen tämä varsinais-suomalainen mentaliteetti, Aina jos joku kokee joutuneensa huonon tai osaamattoman palvelun kohteeksi löytyy joku omahyväinen mummeli tai kassatyttö esittämään tätä "niin metsä vastaa kuin sinne huutaa" teoriaa.
        Eikö esim. työ-mammalla tule mieleen että huonoista kokemuksistaan kertova on mahdollisesti asioinut samalla töykeällä kassalla kymmeniä kertoja ennenkuin on polttanut päreensä.

On kyllä ihmeellistä, miten jotkut ihmiset jaksavat tulla jokaiselle netin forumille vastaamaan jokaiseen postaukseen, että "ei kannata valittaa". Sama mikä aihe on, niin valittaa ei saa. Se on jotenkin ironista valittaa siitä, että toiset valittavat.

Itse kyllä pihisevät, jos asiat eivät mene kuten omissa päiväunissa.

• XXL-vali

Kyllähän sitä valittaa saa ja pitääkin, mutta että valittaa jossain himpskutin suomi24, miksi ei valita suoraan liikkeissä ja myymälöissä. Jos saa huonoa palvelua
      Ja jos on oikein paha mieli niin täytyy vaan lähteä lentoasemalle ja vaihtaa maata. Ei me varsinais-suomalaiset ollenkaan tykätä huonoa jos joku haluaa muuttaa pois. Kunhan ei veronmaksajat lähde mihinkään esim Nalle W.

• Tuutanan Sanarit

Sieltä se taas tuli. Ainoa mitä varsinais-suomalainen osaa sanoa "MUUTA POIS JOS EI KELPAA".

Tämä on kyllä hieno teoria, saadaan huonoa palvelua, virheellinen tuote niin valittaa ei saa pitää muuttaa pois. Näinhän ne palvelut paranevat. Tämä samainen asennevamma onkin jo aiheuttanut sen että hinnat salonseudulla pysyvät korkealla.

Kerroppa sinä ajatusten tonava mitä teet jos olet tilannut ravintolassa kasvislasagnen mutta sinulle tuodaan vahingossa porsaanleike. Muutatko Tuupovaaraan?

Haet autosi huollosta ja huomaat että kuljettajan penkki on likaantunut mitä teet? Ostatko mäntysuopaa ja lehdet Kajaaniin, vai kerrotko että autoa tuotaessa penkki oli puhdas ja vaadit sen pesua?

Näin sitä kehitetään salonseutua, säälittävää.

• Takaisin kotiin!

Salon seutu ON säälittävä!

• NaisAsiakas1974

Kyllä Tarjoustalo on yksi sotkuisimmista myymälöistä jossa olen käynyt. Tarkoitan lähinnä sitä että valitettavan usein hinta on väärä tai ei ole hintaa laisinkaan, ja kun haluaisit selvittää hinnan saa myymälässä ravata puoli tuntia että löytää jonkun myyjän ketä voisi sen kertoa. Myös turhan usein suosituimmat tarjoustavarat loppuvat liian varhaisessa vaiheessa...

Vastapainona siellä on onneksi kassalle se silmälasipäinen poika joka on aina palvellut minua ja jonossa olevia iloisesti hymyillen ja rauhallisesti yksi asiakas kerrallaan. Hän on myös kovin puhelias, mistä kaikki eivät tietysti tykkää, mutta minun kohdallani olen usein hymyillyt hänen jutuilleen. Ja muistan kesällä kuinka joku asiakas saapui karjuen palauttamaan jotain rikkinäistä tuotetta ja kun hän hoiti tilanteen ystävällisesti, niin aluksi kiehunut asiakas poistui tyytyväisenä kiittäen paikalta. Varmasti on hänelläkin ollut huonoja päiviä, niinhän meillä kaikilla.

Ja onhan asiakkailla oikeus valittaa, minäkin valitin. Usein valitukset ovat turhan kärjistettyjä mutta tulevat pääosin aiheesta! Ei kukaan tänne vaivaudu kirjoittamaan jos ei oikeasti pänni. Olen myös kirjoittanut palautetta myymälän lootaan sillä uskon sen olevan paras kanava palautteen tehokkuudelle. Muistetaan että saa sitä kehuakkin jos on aihetta. Kyllä minulla ainakin on huonot reissut kääntyneet positiiviseksi kassalla.

• naisasiakas -66

Turhaan kaikki haukkuu tarjoustalon kassoja. Varmaan heillä on esimies joka todelliset haukut ansaitsee. Kassojen kanssa kaikki asiat(ostot,palautukset yms.)toimii. Se on ainoa miinus,että hinnat tosiaan puuttuu todella monesta tuotteesta. Jos esimies osaa hoitaa asiansa ammattitaidolla,niin kyllähän ne "alaiset" varmaan hinnottelis paremmin ja muutenkin olis enemmän kiinnostuneita kehittämään kauppaa.Sitä varten yleensä on se esimies ,joka antaa työmääräyksen ja tarkistelee ,että kaikki on ok.
        Tämähän on vaan minun mielipiteeni,mutta kokemusta on tällaisesta työpaikasta.
        Jos oot omatoiminen ,niin sanotaan että "ei oo sun asias hoitaa tiettyjä juttuja,vaan esimies antaa työmääräyksen"

• Itsekin pomo.
        naisasiakas -66 kirjoitti:

Turhaan kaikki haukkuu tarjoustalon kassoja. Varmaan heillä on esimies joka todelliset haukut ansaitsee. Kassojen kanssa kaikki asiat(ostot,palautukset yms.)toimii. Se on ainoa miinus,että hinnat tosiaan puuttuu todella monesta tuotteesta. Jos esimies osaa hoitaa asiansa ammattitaidolla,niin kyllähän ne "alaiset" varmaan hinnottelis paremmin ja muutenkin olis enemmän kiinnostuneita kehittämään kauppaa.Sitä varten yleensä on se esimies ,joka antaa työmääräyksen ja tarkistelee ,että kaikki on ok.
        Tämähän on vaan minun mielipiteeni,mutta kokemusta on tällaisesta työpaikasta.
        Jos oot omatoiminen ,niin sanotaan että "ei oo sun asias hoitaa tiettyjä juttuja,vaan esimies antaa työmääräyksen"

Tuntematta tarjoustalomyymälän esimiestä, haluan todeta yleisellätasolla, että jos myymälöiden omistajat ja isotpomot ymmärtäisivät, että kaikista tärkein myymälässä on esimies. Ja hänen taito toimia esimiehenä. Hän voi toimia terveellä tavalla esimerkkinä ja johtaa ja ohjata myyjiä asiakaspalveluun. Ja kaikista tarkeintä on saada myyjä tuntemaan, että häntä arvostetaan ja annetaan tilaisuus näyttää mitä osaa, eikä lytätä heti aloitteita, ja myöhemmässä vaiheessa kuitenkin toteuttaa "omana ideana" myyjän ehdotus käyttöön, ja ottaa kunnia omiin nimiin. Ja jos esimies on vielä narsistinen persoona, on mahdotonta toimia alaisena täydellisesti.
        - Vaikka kyllä hankalia alaisiakin on, ja tuntuu kuin nykyisin ei osattaisi olla enää hyvinä pomoina ja alaisina.

• pitäköön tunkkinsa

Mitäpä sitä turhaan vittuuntuu yhteen halvatun romukauppaan, näitähän on joka nurkalla!! itse lakkasin yli vuosi sitten käymästä tarjoustalon sekamelskassa, jossa tuntuu olevan järjestelmällinen tapa, että hinta joka lukee jossain hyllyn kulmassa ei olekaan sitten kassalla sama vaan aina korkeampi, takuu varmasti tahallista kusetusta, laskettu sen varaan ettei asiakas huomaa pientä virhettä, joka onkin totta, kotona mää sen ainakin aina hoksin ja kolmannella kerralla meni hermot ajoin takasin ja korjautin virheen ja haistatin pitkät koko perslävelle lopullisesti, eikä oo tullu vastaan mitään syytä miks mennä enää jonottamaan kassalle jossa myyjillä jatkuvasti naama norsunvitulla!!!

• Valivali

Jos se hintalappu on niin tärkeä, katso se koodi ja vaikka menen kysymään sitten hintaa jos vaikka kyseistä hintalappau nyt jostain kumman syystä ole hyllynreunalla.

• Lappau Vaa

Saisiko tästä käännöksen selkokielellä.

• postii menee

SIIN ON OSOITE

Tarjoustalo - Salo, Halikko

Osoite:
      Valtatie 5
      24800 Halikko

Puhelin: 020 728 5730

Sähköpostiosoite:
      halikko(at)tokmanni.fi

Päällikkö: Tero Koivula
      tero.j.koivula(at)tokmanni.fi

• KÖYHÄLLÄ EI OLE VARA

OSTAA HALPAA!
      Mitä köyhät käytte jossain halpahalleissa, sehän on palvelu samanlaista kuin tuotteetkin, täyttä pask...

• saanut tarpeeksi

suoraan sanottuna olette kaikki jonkin sortin misantrooppeja. perustakaa oma p*rkeleen luomutukku johonkin sitten niin ei tarvitse netissä itkeä palveluiden laadusta. sormi pilluun kaikille

• nollasummapeli

kyllä välillä on kassalla hinta halvempikin kuin hintalapussa on lukenut, joten pitkällä aikavälillä tulos on plus miinus nolla, ainakin minulle on käynyt niin, en tiedä onko se tuuria vain ei.

• jeppere

Onhan Siellä takana missä on auto Cd-soittimen Ym.... On toi Hinnan Tarkistuskone...

• ota löysin rantein.

Puheradiossa Taipale lainasi jonkun mietettä että, jos haluat kuolla katkerana, niin aloita heti tyytymättömyys.
      Hyvin ajateltu. Hei, tää on vain maailmaa, eikä sen kummempaa.

• orre1

Maahanmuuttajia otettu töihin pilvin pimein ja ovat ihan pihalla ku jotain kysyy?

• seedau

Sama myrtsi kassana edelleen. On niinkö häntä ottaisi koko ajan pannuun,kouluttakaa kunnon iloisia kassoja palveluammattiin!

• rikas1

Halpa kauppa = paska palvelu. Jos menette esim. Sokokseen, varmasti saatte hyvää palvelua. Hankkikaa köyhät rahaa niin voitte mennä KUNNON kauppaan!

• WoiHywäTawaton

Huomaan että sinultakin puuttuu sen verran maksuvalmiutta että olisit saanut jonkinlaista kokemusta oikeasti hyvistä kaupoista.

• Asko Asiakas

Itse asiakasreklamaation kautta mietin, kun menin palauttamaan takuutuotetta. Ei tarvittu edes kuittia ja homma toimi moitteettomasti. Toisella kerralla sama juttu.. Palvelu oli ihan 10 Kassat Salossa on monessa paikkaan tyyliin 1, jopa Lidl ym. Toki Tarjoustalossa oli viimeksikin 2 kassaa ja en valittelis yhtään ja siellä käyn säännöllsesti. Turhaa valittamista! Kassat tekevät ihan ripeästi työtään! (Kesämyymälässä saisi olla oma kassa kesällä, meinana multaa ja muuta kiikuttaessa normikassan kautta on aika hölmöä) Muutaman minuutin jonotus ei kyllä haittaa ketään ja kassat, kun toimii niin turhaa hypyttää parin asiakkaan takia lisämiehitystä sinne.. Itse kaupanalalla ollut kymmensiä vuosia ja kassalla ihan liikaa kauan tietäääkseni missä raja kulkee ..

• epra1

Se, että on ylpeä olla juuri täällä töissä puuttuu useasti asiakaspalvelusta.Asiakkaathan ne sen palkan maksaa ja pitää muistaa se, että jos ei asiakkaita niin ei palkkaakaan.Eli iloinen ilme aina palveluammatissa ja ottaa asiakkaat hymysuin olipa sitten ostos/reklamaatio asia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      3297
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      45
      1200
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1172
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      54
      1116
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1072
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      60
      1007
    7. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      27
      900
    8. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      877
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      872
    Aihe