Mistähän johtuu että Zafira sammuu lähes aina kun hidastaa risteyksissä, ja muutenkin hiljaa ajettaessa kaupungilla, koko ajan tuppaa sammuilemaan kun vähänkään hidastaa? Sähköt pysyvät päällä, ja katsastuksessa ei ongelmia ollut. Maantiellä kulkee ilman ongelmia vallan muuten hyvin.
Zafira sammuu
Mustazafira
4
525
Vastaukset
Sama vika, mulla -99 1.8 koneella.
Ku painaa kytkimen pohjaan ja nostaa jalan kaasulta, kierrokset käyvät tosi alhaalla. Kone kylmänä se sammuu.
Samoin kylmänä meno on ku kengurun selässä, mutta koneen lämmetessä molemmat viat häipyy.- zafferi
Ilmeisen yleinen vaiva vanhemmissa Zafiroissa. Kaasuläppäkotelo kaipaa puhdistusta. Täältä lisää infoa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8827350 Just, no pitääpä alkaa puhistus hommiin...
Sain viimeinki tallia käyttöön ja pääsin remonttia tekeen. Ainaki pikasen testikierroksen perusteella kotelon puhistaminen auttoi vaivaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838