ja aika on niittää,.............
..,.. on aika myös jäähyvästen.....
On minun hetkeni, (3.8 60v), siirtyä seuraavalle tasolle.
Lainaan Bo Carpelania: Mihin ne vuodet ovat menneet, missä ne ovat.
Kiitos seurasta
Aika on kylvää
12
174
Vastaukset
Onnen Toivotukset siulle:)))
Tiedät olevasi ikäloppu,kun muistat ajan, jolloin virheet olivat ihmisten eikä tietokoneiden syytä.
(Nicole Reuben)
Kaikkea hyvää seuraavalle "tasolle."
:))))Heh, en minä eivätkä näköjään kovin monet muutkaan ole olleet ihan noin kirjaimellisia, ei siinä välissä mitään lukittua ovea ole...
Mutta onnitteluni Sinulle tasavuosista! Jokainen täyttynyt kymppi on voitto.- RIMMIR
Sylin täydeltä onnea, Älä nyt hyvästejä jätä, käyhän kylässä joskus :))
Heippa, mut käy täällä siltikin moikkailemassa.
http://www.youtube.com/watch?v=5HEtm39Nw_sOnnea onnea onnea vaan ja tervetuloa meidän aikuisten puolelle (minä käyn tasapuoliseti molemmissa)
Ikä on vain numeroita :)
"Ei ole kysymys siitä miten vanha olet, vaan siitä miten olet vanha!
Hyvää Syntymäpäivää!- mitäkä mies
Onnea lewel 60 johdosta!! Käythän meitä penskoja hauskuttamassa joskus:)
Onnittelut !! :) Ei kait se niin tarkkaa tää ikäjuttu ole..Minäkin olen täällä vaikka en kuulu. Sinäkin olet sit muutes Leijona merkiltäs. Et voi olla muuta ku mukava. ;))) (Niinku minäkin )
- kawe
Kiitos ihanista toivotuksista ja ainakin luen juttujanne, mutta 60-siin kuulun nyt. Laitan yhden lempparini, se on tarina koko elämästä...........
Leijona olen, mukava yritän olla ja reilu myös, ystäviä jos ihmisellä on kertynyt pitkältä ajalta, kertoohan se jotain luonteesta.
http://www.youtube.com/watch?v=1BRqA3DSmpc
Kiitos vielä ihan kaikenlaisille ihmisille, rikastutitte päiviäni.... Älä nyt mitään jäähyväisiä heitä. Ainahan tänne parhaaseen A-ryhmään voi palata, vaikka onkin välillä jäähyllä.
Jokatapauksessa onnea merkkipäivän johdosta ja paljon tulevia merkkipäiviä toivotellen.
PALJON ONNEA......... (eihän 60 ole kuin vähän yli 50 ????) :D- ...
Jepjep.
Kandee hokata, päivämääriä ei sinällään laske kukaan. Mä seilasin viiskymppisissä siihen asti, kun täytin viiskymmentä, nyt olen enenpi kuuskymppisissä :DD
Koko ikäluokitus on Uranuksesta. Vähän nuunkuin joka asiassa.
Mutta kun tulikin puheeksi. Kai eturauhanen toimii OK? Olet nimittäin liian vanha leikattavaksi, laskennallista työikää jäljellä kovin vähän. Jos prakaa, osta peruukki. Sytostaattihoidot vie tukan mennessään.
Meinaan vaan, ikä ei ole vuosia, mutta vuosien kertymisen alkaa hokaamaan kummallisista pikkujutuista. Niitä nuoremmat ei ehkä tajua, kun ei ole sattunut vastaan.
Kiitos kysymästä, mulla eturauhanen voi oikein hyvin. Mutta on tossa muutamallakin kaverilla onkelmia, hätäsimmät kirjoitelleet jo testamenttejaan.
Tässä eturauhaskommentissa kyse yhdestä jutusta. Mä olen jääräpäisesti alkanut aina kylästellessä tai naapureita nähdessäni alkanut ottamaan puheenaiheeksi eturauhasen. Meinaan vaan, stana kun viiskytä vuotta kuunnellut kätinää valkovuodoista ja vaihdevuosista ja ties mistä hiivatulehduksista. On aika joskus akkojenkin kuunnella miesten vaivoista . Hassuja ilmeitä muuten näkee aika usein, kun alkaa keskustelemaan visrtsan kaaresta, ennen piti aina kuunnella jostain vitun päästöistä. Kosto elää :DD
Ai niin, Kratulis.
=DW=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1464896Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa183527Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1583347Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss322808Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu942560Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181853Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky81468Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101462Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1361389Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267