Korut seksissä?

jepulisjep

Hei. Mites on onko muita joita kiihottaa erityisesti kauniit korut naisen päällä? Itse pidän suurista hopeakoruista. Esim rannerenkaat ja leveät sormukset ovat tosi seksikkäitä. Näyttää kivalta jos esim tyttökaveri runkkailee munaani sormukset sormissaan. En tiedä mikä on mutta kiihotun siitä todella kovasti. Onko muita jotka tykkäävät tämän kaltaisesta toiminnasta?

16

2037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korut päälle!

      On!

    • Looradog

      Tykkään miehillä kaulakoruista, siis semmoisista rautaisista. En ossaa selittää mutta en tarkoita mitään homomaisia(tai naisellisia koruja).
      Jotenki vaan kiihotun oli se melkein kukatahansa.

    • piercing

      Minä olen ottanut ainoan korun elämässäni n vuosi sitten ja se on ns Prince Albert.Se on hyvä seksissä,varsinkin kun oon suurentanut sitä noin 2 kk välein.Tällä hetkellä se on 8mm paksu banana 12mm palloilla ja kuulemma tuntuu vastapuolesta hyvältä.Tosin itsestä välillä tuntuu,että se on turhan iso.

    • mies---hki

      Handjobit juuri tällaisilta käsiltä ovat parasta mitä tiedän. Varsinkin leveät sormukset tuntuvat hyvältä kalun varrella jos nainen osaa homman.

    • weijjari

      On todella kiihottavaa kun tyttöystävä laittaa molempiin ranteisiin paljon rannerenkaita.kilisevät mukavasti runkatessa ja suihinottaessa ja toisinaan koristelee kullinkin niillä..

    • mamasmall

      mukavaa lukea että ne korutkin voi kiihottaa :) itse kun olen aikamoinen korujen käyttäjä, nainen siis ja nimenomaan hopeisia rannekoruja ja paksuja sormuksia paljon :) no, ei kukaan mies olekaan valittanu koruista tähän mennes, mut en ole ikinä ees ajatellu et ne voi kiihottaakin....

      • petri-83

        Kivaa että koruja käyttäviä naisiakin vielä köytyy;D Kerro nyt ihmeessä lisää millainen nainen oikein olet. Millaisia koruja sinulla on?


    • petri-83

      Kyllähän se totta on että esimerkiksi silloin kun nainen antaa handjobia on todella seksikkään näköistä jos sormissa sattuu kiiltelemään leveähköjä hopeasormuksia, mutta ei mitään kivellisiä tms missä on teräviä reunoja. Jotkut kalevalasormukset esimerkiksi ovat hyviä. Ne näyttää kivalta muutenkin naisella ja varsinkin siinä vaiheessa kun nainen alkaa availemään vyötä ja farkkujen nappeja on kiva katsella ja ajatella että pian pikkuveikko joutuu noiden sormuksilla koristeltujen käsien saaliiksi;D Kuti kyllä tulee paljon nopeammin kun käsihommat hoidellaan tällä tavoin.

    • ............

      Mua kiihottaa, jos naisella on valkoiset helmikorvakorut ja helminauha kaulassa.

    • sköde81

      Mua kiihottaa kyllä ne kivellisetkin sormukset.Joskus nuorempana lähdin kuppilasta naisen matkaan ja vasta tämän kämpillä kävi ilmi että hän on naimisissa koska ei ollut sormuksia sormessa.Sain sitten esileikkinä pujotella sormuksia sormiin ja laittaa koruja kunnes rouva otti ohjat

    • Sormileikkijä

      " kiva katsella ja ajatella että pian pikkuveikko joutuu noiden sormuksilla koristeltujen käsien saaliiksi;D Kuti kyllä tulee paljon nopeammin kun käsihommat hoidellaan tällä tavoin.!" toi on naisena todella kiihottavaa nhdä, kun minulla sormissa sormuksia joissa röpyläisiä pintakoisteita jotka eibvät tosin ole teräviä - sen olen tarkoituksella valinnut niin - ja pikkusormessa sormus jonka siirrän sitten etusormeen, se on tiukka siinä ensimmäisessä niveläessä. Kun mies makoilee
      ssorteissaan sängyllä ja lan käännellä sormuksia koristeet kämmen puolelle, ja vähän vihjailen, että missä sinun liukuvoiteet olisi... Kummasti kaverin sortseihin alkaa nousta telttamainen muoto. Kun liukastusvoiteita ei säästele, ei ole haitaksi vaikka on joskus kivisormuskin yhtenä, kunhan tarkistaa etukäteen ettei ole teräviä kulmia tai kiinnitystappeja. Ne kivenkiinnitys tapitkaan ei haittaa jos ne on pyöreäpäiiksi sulatetut että eväti narmua. ensin varovaista painelua ja hierontaa, sitten kun alkaa kiemurrella kuumana, voi lisätä voiteita ja siitä vain kätönen tiukkana terrskan reunojen yli luistattaen, hyräillen samalla että: nyt " tornin hupulle, ja laskettelu alas... hitaasti, nopeasti, kiireesti ja hups. lasku...nousu..nousu lasku." Tuo on tosi hauska kun uskaltaa mutta vopiteet pitää olla, silloin mies kestää melkein miten vain nainen haluaa.

      Kun seuraa tarkoin missä vaihessa on annettava miehelle tauko, tuota voi toistaa joskus parikin tuntia, ja mies saa sormittaa minun kalleuksia toisella kdellään ja sinnä kun loppupeleissä en voi
      enää mistä pitkittää, olen joskus väsähtänyt tuossa kämmenellä 2-3 kertaakin itse.

      Kun mieheni on taukoajalla niin että pikkuveli vähän rauhoittuu ja alan uuden kiusaamisen, on se jännä aloittaa niin että antaa noiden korujen vain kierrellä ja "ruuvata" siellä terskan juuressa, kuin "räystään alla" ympäsiinsä ja siitä lakaa hiljalleen taas torniin nousu ja lasku. voiteita ei saa säästellä, silloin saat tehdä ihan kunnon puristusvoimallakin kokeita pikkuveljelle siitä kuinka käsitellyksi sen itse haluat. Kahden illan leikin jälkeen kolmantena iltana mieheni usein sanookin
      että nyt on klassisen leikin ilta.... Siitä tiedän että olen pannut käsissäni kalun siihen herkkyyteen että kaveri tuntee että hänellä on ollut nainen sängyssä.

      Usko tai älä, mutta mies haluaa että nainen ottaa kalun käsissään sen tuntuiseksi että sillä
      on nainen uskaltanut leikkiä kunnolla. Ja se kestää vaikka mitä kun raavi ihoa rikki eikä tee sitä liian kuivana.

    • oisapoiud

      Inttiaikaan oli tapana leikkiä erään minua vanhemman leidin kanssa siten, että olin "yllättänyt" hänet kesken pukeutumisen. Päällään hänellä oli laadukkaammat alusvaatteet sukkanauhoilla, korkokengät, täysi meikki ja kampaus. Usein hän oli valitsemassa juuri koruja, Kiihottavaa laskea toimen helminauha edellisen viereen...

    • sormustelua

      Sormileikkijän kirjoitus oli sellaista luettavaa, että nyt on muna pystyssä koko ajan. Olen joskus saanut vastaavanlaista hoitoa ja se tuntui aivan ihanalta kun tytöllä oli sormuksia melkein joka sormessa. Leveät korut tuntuivat liukkarin kanssa aivan mahtavalta, varsinkin peukalossa ollut, jonka kuviointi lisäsi jokaisen kosketuksen nautinnollisuutta. Uskompa miehen olevan varsin tyytyväinen moisessa käsittelyssä.

    • jklsun

      Itselläni ollut sama mieltymys jo pitkään. Erityisesti levetä hopeiset rannerenkaat tai paljon ohuita ovat ehkä kiihottavimmat Naisilla. Samoin tosiaan leveät sormukset. Minua kuitenkin kiihottaa ehkä enemmän, jos sormuksia on vähemmän kuin joka sormi täynnä. Tähän fetissiin sisältyy olennaisesti myös isot metalliset kellot ja tietenkin huolitellut pitkähköt kynnet. Periaatteessa itsestään huoltapitävä, yleensä hieman vanhempi Nainen täyttää nämä kriteerit. Esim. pankeissa on aika kiihottavia Ladyjä töissä näillä kriteereillä mitattuna. Edellä mainitun tyylisen aikuisen Ladyn ottaisin mielellään yhteisiin nautintoihin..

      • Joo, isot metalliset kellot on ainakin mikä saa housuun liikettä ja varsinkin jos kello koskettaa kiveksiä tai siitä lähialueelta. Ja leveet rannekorut on kyllä kanssa tosi kiihottavia. Harmi vaan ettei oo löytyny sellasta neitoa kuka tykkäis myös.


    • Kiihotusjäbä

      Itseä kiihottaa naisilla nomination korut, varsinkin jos niitä on monta kerralla seksin aikana. Isot hopeiset kellot myös kiihottavat. Muilla samanlaisia kokemuksia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe