vaimolle vierasta

kiihottunut

Mikä hitto on alkanut vaivaan kun nykyään niin kauheesti kiihottaa ajatus että vieraat miehet pitäisi omaa vaimoa narttuna ja naisivat häntä vaikka porukalla. Olen yrittäny vaimolle vihjata dogging paikoista, mutta vielä ei ole innostunut, jospa jostain löytäisin naisen joka tähän suostuisi niin eroa harkitsisin vakavasti

42

8415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaimolle hyvää

      Sehän on kiihoittavaa katseltavaa kun pari miestä panee vaimoani ja aina parempi jos miehiä on enemmän. Vaimo tuntuu nauttivan kun saa olla "narttuna" yhden naidessa ja toisten katsellessa ja odotellessa vuoroaan. Ottavat välillä takaapäin ja silloin vaimo voi imeä toisen kullia.

    • Hotwife

      Kiihottunut: Tässä sinulle 37 v nainen jota kiihottaa mielettömästi kuvailemasi. Olen etsinyt itsekkin aisurin tapaista miestä ja olen valmis eroamaan nykyisestä liitostani jos löydän tällaisen miehen tosi tarkoituksella. Tällainen mies olisi unelmani. Rakkautta myös :-)


      Miten voisimme keskustella kahden kesken???

      • vaimolle vierasta

        Hei en tiedä miten saisit osoitteeni, mutta laitan quntelen chattiin ilmoituksen nimimerkillä kiihottunut mies, päivään sen 11.8 jotta löytäisit sen, vastaile sitten minulle, ois kiva tutustua


      • vaimolle vierasta
        vaimolle vierasta kirjoitti:

        Hei en tiedä miten saisit osoitteeni, mutta laitan quntelen chattiin ilmoituksen nimimerkillä kiihottunut mies, päivään sen 11.8 jotta löytäisit sen, vastaile sitten minulle, ois kiva tutustua

        hotwife

        laitoinkin sen ilmoituksen vaimolle vierasta merkillä


      • SPÄNNIPALVELIN :D

        HAH HAH HAH....

        JUMANKEKKA, SPÄNNIPALVELIN!!!!

        TÄÄ HULLU EI OSAA EDES KIRJOITTAA, SPÄNNIPALVELIN!!! :DDDD

        TULEE VÄHÄN KIRJOTUSVIHREITÄ VAI KUINKA? SPÄNNIPALV...

        HAH HAH HAH HAH HAAA!


      • Anonyymi

        Vau täällä m54 tornio


      • Anonyymi

        54m Tornio


      • Anonyymi

        Aviopari N27-vuotias M28-vuotias Mellakoski Ylitornio.
        Rouva haluaa kahta miestä ja haluan toteuttaa hänen toiveensa.
        Löytyisikö apua toteutukseen?


      • Anonyymi

        Komea mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aviopari N27-vuotias M28-vuotias Mellakoski Ylitornio.
        Rouva haluaa kahta miestä ja haluan toteuttaa hänen toiveensa.
        Löytyisikö apua toteutukseen?

        Juu tottakai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu tottakai.

        Käyn joka päivä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aviopari N27-vuotias M28-vuotias Mellakoski Ylitornio.
        Rouva haluaa kahta miestä ja haluan toteuttaa hänen toiveensa.
        Löytyisikö apua toteutukseen?

        Vau


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aviopari N27-vuotias M28-vuotias Mellakoski Ylitornio.
        Rouva haluaa kahta miestä ja haluan toteuttaa hänen toiveensa.
        Löytyisikö apua toteutukseen?

        Toteuttakaa ihmeessä jos molemmat sitä haluutte, mekin pitkään aluksi kiihotimme toisiamme kunnes toteutimme oikeesti. Jäimme koukuun saman tein, vakkareita muutama silti etsimme uusia miehiä koko ajan. Uusi vieras mies koko jutun ydin, jokainen mies ottaa vaimon eri tavalla. Pari 50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aviopari N27-vuotias M28-vuotias Mellakoski Ylitornio.
        Rouva haluaa kahta miestä ja haluan toteuttaa hänen toiveensa.
        Löytyisikö apua toteutukseen?

        52v mies ylitornio. Pari missä päin mellakoskia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        52v mies ylitornio. Pari missä päin mellakoskia.

        Olisitko kiinnostunut kimpassa olemaan kanssamme?
        Vain heteromiehiä mukaan.
        Muurolantien varrella ollaan.
        T. Aviopari N27-vuotias M28-vuotias Mellakoski Ylitornio.


      • Anonyymi

        Ehkä puhelimessa🥳


      • Anonyymi

        Unelma nainen 54v mies lappi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitko kiinnostunut kimpassa olemaan kanssamme?
        Vain heteromiehiä mukaan.
        Muurolantien varrella ollaan.
        T. Aviopari N27-vuotias M28-vuotias Mellakoski Ylitornio.

        Olisin kiinnostunut. 52v ylitornio


    • Hotwife

      Sinä aloittaja "kiihottunut" / "vaimolle vierasta" nimimerkki, tule Kukkalaatikkoon. Sinne "cuckold" puolelle. Siellä minäkin olen. Siellä aisurit, hotwifet ja alfat keskustelevat, sekä aiheesta kiinnostuneet.

      Tavataanko siellä????

      vastaa tähän niin tiedän etsiä sinut sieltä :-)

    • tepa80juikhhu

      Mistä miehelle vierasta? Pitäs saada nuori poika mun sisälle ja oma mies sen reijälle, mistä löytyy aitoja bi-poikia?

      • BIMVNT

        Moi. 26 180 90 17, vantaa. Bi


    • Kerrankesällä

      Olimme muinoin vaimoni kanssa Hotelli-ravintolassa jossa olimme viettämässä ravintolailtaa, emme olleet hotellivieraita kun olimme asuinkaupungissamme. Istuimme tanssiravintolassa ja välillä jokunen mies haki vaimoani tanssimaan. Eräs tanssittaja haki häntä tanssimaan useamman kerran ja näytti että vaimonikin ilahtui tuon miehen tanssipyynnöistä. Tanssin jälkeen mies toi vaimoni pöytään. Miehen mentyä vaimo otti huikat lasistaan ja naureskeli leveästi. Kun kysyin syytä hilpeyteen niin kertoi että äskeinen mies olisi pyytänyt minua hotellihuoneeseen mutta kun olin mieheni seurassa niin asia ei onnistuisikaan. Kysyin vaimoltani että haluatko mennä käymään siellä ja hän vastasi kiimaisena että haluaisin. Sanoin hänelle että mene käymään mutta älä viivy kovin kauaa. Vaimo meni käymään sitten veskissä ja antoi jonkun merkin miehelle niin että tultuaan vessasta pöytään, äskeinen mies tuli hakemaan häntä tanssimaan. Tanssittuaan hetken aikaa he poistuivat tanssilattialta ja hävisivät eteisaulaan josta oli käynti hotellihuoneisiin. Hän viipyi hotellihuoneessa hiiukan yli tunnin, näin kun hän tanssi sen miehen kanssa ja kappaleen loputtua mies toi hänet pöytään ja kiitti minua vaimoni hyvästä seurasta. Vaimoni hymyili minulle ja katseli minua sanomatta mitään, hän halusi että minä kysyisin tapahtuneesta. Enpä muuta keksinyt kuin että kysyin että oliko sillä iso ja naiko se hyvin. Vaimo hymyili ja nyökkäsi ja sanoi että oli kyllä ihanaa ja että miehellä oli ollut hyvin kehittynyt kalu. Vaimo katsoi minua kimaisena ja sanoi että tuntuu että pillusta valuu ulos, näin kun hän puristeli reisiään yhteen ja ilmeisetsi kalu olisi maistunut edelleen. Vaimo käytti pillereitä ja mies oli nainut paljaalla ja pari satsia oli tullut sisään.

    • aisuri.espoo

      Olisko tämä howife vielä palstoilla?
      Kiinnostaisi keskustelu kahden kesken.

    • aisurinapu

      Alfa tarjolla..

    • Hotwife

      aisuri.espoo: Täällähän minä. Miten saan sinuun yhteyden, en haluais tänne rekisteröityä....

      • bilars

        minäkin olen kiinnostunut yhteydestä sinuun, etkö voisi rekisteröityä siksi ajaksi että voin yksityisvietinä lähettää kontaktitietoa...


    • jomppe´´´´

      MIelenkiintoista lueskella näitä, vaikka en kyllä ymmärrä että miten voi kiihottua siitä että joku vieras poraa omaa naista/vaimoa!? Ite varmaan hakkaisin vieraan miehen paskaksi jos tuollaista joutuisin todistamaan, ja saattais se vaimokin pandakarhuna kulkia viikon pari...=) En silti asiaa tuomitse enkä sairaaksi ketään hauku.. eipä siinä mitään pahaa jos kaikille vaan passaa. Tuskimpa tuollaista harrastetaan jos molemmille ei sovi?

      • Anonyymi

        Opettele narukäsi suomea.


    • herne varoittaja

      olet todella typerys jos erotat vaimostasi vain herneen vaivostasi olet idiootti jota kukaan ei halua varo vähän sanojasi!!!!!!!!!!!!!!!!!! tai hiv iskee ja mustamies myös

    • aisuriko?

      meillä kans aiheesta juteltu ja kiihottaa kumpaaki... rouva on myöntäny että välillä on miettiny vieraita!
      nyt on sovittu että hän saa katsella sopivia miehiä ja jos haluaa mennä pidemmälle, niin kysyy vielä luvan...
      jännityksellä odotan mitä tulee!

      • Anonyymi

        Haluatkkeko tavata pari tre


      • Anonyymi

        No onnea et ole osannu naistasi edes tyydyttää jos tämä kerran vieraissa haluaa käydä kun ei kerran mitään muuta syytä olis vai onko hän tajunnut sun käyvän vieraissa ja itse tuota hänelle siksi ehdotit jotta omaa omatuntoasi helpottasit niin tai näin jotain teit vituiksi kuitenkin jos hän kerran tuon ajatusta pidemmälle vie


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onnea et ole osannu naistasi edes tyydyttää jos tämä kerran vieraissa haluaa käydä kun ei kerran mitään muuta syytä olis vai onko hän tajunnut sun käyvän vieraissa ja itse tuota hänelle siksi ehdotit jotta omaa omatuntoasi helpottasit niin tai näin jotain teit vituiksi kuitenkin jos hän kerran tuon ajatusta pidemmälle vie

        Kukaan ei osaa lukea tuollaista idioottimaista sanalitaniaa.


    • m+m+n x2

      Slow down. Olemme matkoilla ensi vkl. Itäuusimaalaisia. Ja kyll kemiatkin pitää sopia. Ja onnistuuhan se jos "kaverit käy joskus toistensa luona vähän ryyppäämässä" ja jää yöks turvallisesti eikä mitään baarireissuja..

      • 61_67

        Tämä kyllä toteuttamisen arvoinen.
        Onko sinulla sellaista s-postia jonka voit täällä julkaista.
        Olisi kiva kirjoitella ihan kahden. Kiva olisi tutustua uusiin ihmisiin.


      • Anonyymi
        61_67 kirjoitti:

        Tämä kyllä toteuttamisen arvoinen.
        Onko sinulla sellaista s-postia jonka voit täällä julkaista.
        Olisi kiva kirjoitella ihan kahden. Kiva olisi tutustua uusiin ihmisiin.

        Helpostikin kehtaisin ihan jopa omallanimellänikin mu mitä siitä ois hyötyä suurempi todennäköisyys että täältä jonkun huoran löydätte kuitenkin


    • Anonyymi

      Olin lähdössä työ matkalle yhtenä torstaina , sanoin vaimolleni olevani reissussa maanantaihin , kun olin lähtenyt ja päätynyt pääkaupungin hotelliin , avasin läppärin ja katselin mitä kotiin kuuluu . Asennutin pari vuotta aikaisemmin hälytys järjestelmän mistä voi katsoa ja kuunnella mitä kotona tapahtuu , oli kallis mutta hyvä ja terävä kuva . No eipähän siellä mitään ihmeellistä näkynyt . Tuli perjantai vaimoni näköjään oli korjannut pullon ja otti paukkuja ,kävi suihkussa ja alkoi meikkaamaan , lähti sitten ilta 7 aikoihin minihameessa ja näköjään ilman rintaliivejä vain paita päällä . Vaimoni tuli jo kymmenen aikoihin takaisi hänellä oli seurana kaksi miestä , he istuivat keittiön pöydän tuoleihin ja vaimoni kaatoi paukut . Vähän ajan kuluttua toinen miehistä nousi ja meni vaimoni tykö alko suutelemaan ja saunomaan paidan koppeja , siinä vaimoni oli tissisillää ja mies Kouri tissejä ja samalla aukoi voisikaan ja tiputti ne lattialle pyysi vaimoani nousemaan , nosti hameen , riisui pikkuhousut ja työntyi vaimoni pilluun paljaalla Kamilla siinä jonkun aikaa nauttia päästi spermat vaimoni pilluun . Parit paukut juotuaan vaimoni lähti miehiä ohjaamaan makkariin , pääsi toinenkin mies panemaan ja saman lailla ilman kumia , mies paransi tahtiaan ja päästi vaimoni siisään . Toisellakin miehellä seisoi taas ja ei muutakun mulkku vaimoni pilluun ja aloitti kovan nussimisen siinä vaimonikin sai orkut , näinkin jälkeen päättivät että , alkavat nukkumaan vaimoni keskellä ja molemmat miehet molemmin puolin pitämässä tissistä kiinni . Sama naiminen jatkui heti aamusta , no vaimoni oli ainakin tyytyväinen . Maanantaina tultuaan kotiin kysyin oliko ollut mitään erikoista , vaimoni siihen ettei mitään erikoista , ollut kotona koko viikonlopun.

    • Anonyymi

      Lomareissulla oltiin hotellin terassilla siellä tutustuttiin, nuoriin miehiin Seppo ja Heikki. Jonkin ajan päästä siirryttiin halvempiin juomiin huoneeseen, Riitta oli jo aika menopäällä poikain huoneessa halusi juominkien lomassa tanssia kaikki tanssitettiin vuorollaan. Riitta kuiski tanssiessa poikain kalut painaa komiasti pillua kun on niin pieni lattia. Sanoin ei ne turhaan juota haluavat pillua oletko valmis siihen, kuiskas en tietenkään olethan sinä apuna ja katsoi ylös, olethan. En puhunut mitään, Halukkain näytti olevan Seppo, halusi saada vaimon kädet kaulalle useaan kertaan ja onnistui hieroi nyt käsillä pyllyä ja painoi kalua vasten vaimo vilkaisi minua ohuen mekon alla pylly pyöri kiimasena.
      Menin vessaan ja näin oven raosta kuinka Seppo yritti suudella onnistumatta suuteli pitkin kaulaa vaimon nauraessa.
      Huusin musiikin yli käyn juomaa ja tupakalla, en laittanut ovea lukkoon asti.
      Melkein heti vaimo oli selin Seppoon tanssivat siten, Sepon kädet hieroi kainalon kautta paljaita rintoja , vaimo yritti estellä hieman Heikki meni kontalleen vaimon hameen alle pää oli pillun kohdalla liikkuen ylös alas.
      Vaimo huokaili mieheni tulee Heikki laski punaiset housut alas ja ja pani taskuun.

      Vaimo kaadettiin sänkyyn en nähnyt enää kasvoja Seppo touhusi rinnoissa , Heikin nuollessa pillua samalla Heikki riisui housujaan melkoinen kalu seisoi kuin tykki.
      Tiesin jos tuon saa sisään alkaa kunnon nainti.
      Heikin työntyessä haaroihin vaimom jalat yritti estää kuului ulvaisu kun kalu painui sisään jalat yritti estellä jonkin aikaa sitten levenivät ja alkoi nainti kohta vaimo kiljahteli ja nosteli lantiota halukkaana. Seppo oli vaimon vieressä kalu pystyssä vaimon runkatessa sitä.
      Lähdin tupakalle annoin vaimon nauttia tulin ovelle viinojen kanssa ovi oli lukossa koputtelin kohta avasivat oven vaimo oli vessassa. Juotiin muutama lasillinen ja lähdettiin omaan huoneeseen. Vaimo rojahti sängylle huokasi olipa raskas ilta. Vedin istumaan ja avasin mekon riisuin vaimoa äkkiä havahtui anna olla minä pärjään, vaimolla ei ollut muuta päällä.
      Riisuin vaimon edessä alasti katsoi seisovaa kalua nousin sänkyyn vaimo katsoi silmiin koko ajan ja levitti haarat. Työnnyin sisään liukkaaseen pilluun kuiskasin näin kaiken kun lähdin vaimo kuiskas hiljaa et tullut pelastamaan painoin syvälle kysyin halusitko lopulla kuiskas halusin hulluna kun tansiessa saivat jo kostumaan en aluksi mutta sitten, kuiskas pane rajusti Riita nosti jalas ylös koukkuun ja halasi olen turra horo pane Riitta sai orgasmin melkein heti kuiskas pana pana laukesin sisään voimalla kuiskas sinä nautit kun vaimoa pannaan.
      Noustiin ylös vaimo kipitti vessaan huusi olen täynnä teidän spermaa, tuli posket unertavana viereen istumaan. Kysyin haluatko kerrata vielä, katsoi sielläkö pojilla, luoja sulla alkaa seisomaan heti haluatko että käyn huoraamassa silitteli kalua otin käden pois, haluan. Riitta nousi ja laitteli tukkaa laittoi vain mekon päälle, sanoin kerro että aloin nukkumaan ja tule sitten takasin älä ole pitkään ja anna olla sisässä mikä pysyy.
      Vaimo tuli parin tunnin päästä aika selvänä riisui mekon kuiskas tule. Kuiskas siellä on neljät sisässä. Naitiin kuin hullut alapää oli ihan limassa Riitta nautti hurjana.

      Otettiin juomaa: Riitta kertoi pojat oli jo nukkumassa kun aukasivat oven, molemmilla seisoi kysyin miten noin nauroivat piti imeä. Sanoin imekää näin ensikerran kun mies imee toista, riisuin mekon työnnin Heikin imemästä ja istuin Sepon kalun heti pohjaan Heikki tuli eteen sängylle ja ometti kaluaan.
      Kysyin samalla oletteko panneet Heikki tuli taakse pelotti hirveästi kun paineli sormella pyllyä olin niin limainen että meni sisään pientä kipua ensin sitten tuntui hyvältä, kulta sain kahta yhtä aikaa sain kerran pyllyyn ja kolmesti sisään. Nyt en kyllä jaksa enää.
      Aamulla Riita nousi kääntyili peln edessä, tuli viereen tuntuu että olen turvoksissa pillu hankaa kokeile, tunsin huulet oli paksut, kuiskas haluttaa silti. Mentiin aamupalalle, pojat oli siellä ja tervehtivät istuttiin pöytään, Heikki sanoi heti menikö eilen liian rajusti, sanoin ei mennyt. Tupakilla Heikki kysyi kertoko Riitta sanoin kertoi, Heikki vähän nolona oltiin kaksin, sanoin ei minua haittaa Heikki kysyi olenko kokeillut sanoin en. Mentiin pöytään Riitta ja Seppo puhuivat ja nauroivat. Kuiskasin Riitalle haluatko Seppoa menkää tupakalle ja Sepon huoneeseen soitan.
      Jäätiin Heikin kanssa kahden, noustiin huoneeseen Heikki kysyi vaimosi tuleeko sanoin ehkä. Laitoin viestin Riitalle: soitan niin tulet..... vastaus AHAA ihanaa sulla.
      Heikki seisoi edessä kysyi olenko koskaan edes ajatellut katsoin Heikin kohonnutta kalua, Heikki otti sen esiin pitkä siisti kalu ja kiiltävä sanoi voit vain koskea.
      Ensi kertaa koskin toisen kaluun jännän tuntuinen puristin tunsin kuinka jännittyi.
      Heikki kysyi tuleeko vaimosi, näytin kahta-avainta pöydällä. Heikki tuli ihan nenän eteen kun istuin, sanoi koske oikeasti tunsin miten kalu jännittyi välillä, minä vain kumarruin ja otin suuhun.

    • Anonyymi

      Olisiko halukkaita kolmenkimppaan Ylitorniolla.
      Vain heteromiehiä mukaan.
      Muurolantien varrella ollaan.
      T. Aviopari N27-vuotias M28-vuotias Mellakoski Ylitornio.

    • Anonyymi

      U­­­u­si s­ek­­­si­teatteri ava­­­utuu Suome­en! Ku­tsu­­mme kai­­kk­i. Il­­mo­it­­tau­­tum­inen ry­­­hmä­­­ämm­e tä­­­äll­­­ä 👉 http://antikbutik.com/H/G9z3W9

    Ketjusta on poistettu 73 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2255
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      68
      1897
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1705
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1631
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1594
    6. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      145
      1563
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1504
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1208
    Aihe