murskaus/crushing

grrrrr

Hei.
Onkos täällä muita jotka tykkäävät, kun nainen kävelee/astuu jonkin päälle ja murskaa sen koroilla tai ilman? Kertokaa toki jos olette nähnyt tälläistä jossain=) Itse olen nähnyt muutamaan kertaan kun nainen koroissa astuu tietämättään tiellä lojuvien kukkien/tupakantumppien/karkkejen päälle ja liiskaa ne kenkänsä alle. Talvella myös kiva seurailla korkojen uppoamista lumeen, ja miksei kesälläkin hiekalle tai nurmelle.

Ja jos täällä naisia on, voisitte kertoa miltä tälläinen kuullostaa ja mitä olette tahallaan tai vahingossa tuhonneet koroissa.

103

6949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stiletot asiaa...

      Vuosia sitten sukulaisen kotona juhlissa katselin sivuhuoneesta kun nuori tyttö seisoskeli mäntylautalattialla huippu ohuisssa metallikärkisissä koroissaan (todella kiihottava näky). Tyttö nojasi seinää ja keikutteli korkkareitaan autuaan tietämättömänä että korot upposivat syvälle puuhun. Tytön sulhanen oli noutamassa heille juotavaa ja hänen palattuaan jonkin ajan kuluttua poika supisi tytön korvaan ilmeisesti huomaamistaan koloista parketissa. Tyttö katsoi varovasti lattiaan ja nosti hiukan kenkäänsä kääntäen nilkkaansa niin että pystyi arvioimaan korkonsa terävyyttä. Tämän jälkeen tyttö painoi kenkänsä korolla lattiaan niin etteivät varpaat koskettaneet lattiaa. Korko leimasi jälleen selkeän merkin lakattuun puupintaan. Tyttö katsoi kauhistuneena slhastaan ja veti tämän sivummalle keskustelemaan. Itse lähdin hakemaan lisää juotavaa ja matkalla keittiöön huomasin useita syviä koloja paikassa missä tyttö oli seissyt. Jonkin ajan kuluttua tyttö palasi takaisin mutta oli vienyt kenkänsöä eteiseen. Itse kävin myöhemmin illalla eteisessä salaa ihailemassa näitä upeita stilettikorkoja.

      • jokurandomivain

        oli varmasti upea näky kyllä! :)


    • grrrrr

      Asiaa! Lisäävaan jos joku osaa sanoo mitään. Kauheen hiljanen paikka, haluan kuulla lisää tarinoita ja keskustella edes hiukan tästäkin.
      Ja edelliselle, kyllähän tuokin hienoa on nähdä, ja mitä ohuempi korko, sen syvempi jälki :)

    • Lidlissä

      Lidlissä näkyy myyjillä olevan sellainen tyyli, että ylähyllyjä täytetään alahyllyn tavaroiden päällä seisten. Pari päivää sitten katselin kun myyjätyttö seisoi kahvipakettien päällä. Ne taisivat jopa kestää, mutta joskus aiemmin ihmettelin että miksi kannattaa seistä pahvisten nenäliinapakkausten päällä kun ne menevät välittömästi lyttyyn. No korkkareita ne eivät käytä, skeittareita/lenkkareita jalassa useimmiten näkee ja niin noissakin tapauksissa

    • grrrrr

      kertokaanyt lisää:) ihavarmaa juttua löytyy

    • nokiat...

      vuokramökillä kuljemme aina,myös naiseni,kengissä tai useimmiten kumisaappaissa myös sisällä,hiekkaisilla tai likaisilla saappailla on rento kulkee mökin puulattialla ja on saappaissa tehty muutakin...

    • grrrrr

      ihmiset herätys... kyllä juttua enemmä pitäis löytyy

    • niin vaan

      saapikkaitten korot nauloilla,mut ei oo käyttöö haitannut,kaikenlaisia bileitä kuljettu, ja jälkii jätetty...

      • on oikea

        asenne. Miksi haaskta rahaa korkolappuihin kun ei kerran käyttöä haittaa.Kivasti varmaan uppoaa ulkonakin?


    • steel ,x

      hyvin uppoaa,parhaita ovat kesän takapihajuhlat joissa kuljetaan niin ulkona kuin sisällä ja yleensä takaovi on olohuoneen kautta missä kiva koroissa kopistella.....

    • grrrrr

      toi on oikeeta asennetta:D just upeeta ku muijat kävelee korois eikä välitä mihi kävelee tai uppoo ja mitä jälkii jättää! =)

    • katselimpa

      eräässä ulkoilma tapahtumassa viikonloppuna miten muutama nuorehko nainen korkojaan käytteli. Heistä ehkä paras oli mustissa saappaissa liikkunut.Lahkeet oli varsien sisässä joten eivät häirinneen"maisemaa". Tyylistä päätellen hän ei varonut lainkaan korkojen uppoamista nurmeen ja hiekkaan eli antoi varmaan upota sen mitä kulloinkin upposi,yleensä puoleen korkoon.Muutaman kerran lähes koko korko oli upoksissa. Muuta ei voi sanoa kuin että kaunista katseltavaa oli... Saappaat olivat kapeakärkiset ja piikkikorko ehkä max.8cm. Korkojen kuluneisuudesta päätellen tyttö ei ollut ekaa kertaa liikkeellä pehmeällä...

      • asiasta kysyisin

        teiltä. Olen 40 nainen ja käytän korkkareita lähes päivittäin.Tiedän ja olen huomannut että ne miehiä kiinnostaa. Itse olen koettanut kulkea jälkiä jättämättä ja korkoja upottamatta.Tietysti on tullut eteen tilanteita joissa niin on käynyt"olosuhteiden"pakosta ja se on harmittanut kenkiä siivotessa. Haluaisinkin kysyä että mikä siinä on niin kiinnostavaa jos korko uppoaa esim.nurmikkoon? Korkoja sellainen kuitenkin kuluttaa ja naarmuttaa.


      • Nahkaa, aina
        asiasta kysyisin kirjoitti:

        teiltä. Olen 40 nainen ja käytän korkkareita lähes päivittäin.Tiedän ja olen huomannut että ne miehiä kiinnostaa. Itse olen koettanut kulkea jälkiä jättämättä ja korkoja upottamatta.Tietysti on tullut eteen tilanteita joissa niin on käynyt"olosuhteiden"pakosta ja se on harmittanut kenkiä siivotessa. Haluaisinkin kysyä että mikä siinä on niin kiinnostavaa jos korko uppoaa esim.nurmikkoon? Korkoja sellainen kuitenkin kuluttaa ja naarmuttaa.

        Mikä uppoamisessa kiinnostaa? No joo, se on just se uppoaminen itsessään. Korkokenkä tai -saapas on hyvin yleinen seksuaalifetissi, ja aiheesta on paljon variaatioita. Car stuck -tyyppinen kaasupoljintilanne, esineiden murskaaminen korkojen alle, jälkien tekeminen puulattiaan, lumisohjoon tai hiekkaan uppoaminen, korkokengissä veteen käveleminen... hienoja makukysymyksiä.

        Oma fantasiani on korkosaapasmimmi moottoripyöräilemässä, takaistuimella ja piikkarit seksikkäästi jalkatapeilla. Wau!


      • mahdakkohan
        Nahkaa, aina kirjoitti:

        Mikä uppoamisessa kiinnostaa? No joo, se on just se uppoaminen itsessään. Korkokenkä tai -saapas on hyvin yleinen seksuaalifetissi, ja aiheesta on paljon variaatioita. Car stuck -tyyppinen kaasupoljintilanne, esineiden murskaaminen korkojen alle, jälkien tekeminen puulattiaan, lumisohjoon tai hiekkaan uppoaminen, korkokengissä veteen käveleminen... hienoja makukysymyksiä.

        Oma fantasiani on korkosaapasmimmi moottoripyöräilemässä, takaistuimella ja piikkarit seksikkäästi jalkatapeilla. Wau!

        tarkoittaa silleen että jalkatapit on koron juuressa tukevasti?Se on kyllä mukavaa katseltavaa;). Minua myös kiinnostaa nuo car stuck-jutut. Olis kivaa tehdä omaa videoo aiheesta. Löytyyköhän aiheesta kiinnostuneita naisia mukaan juttuun?


      • ex vaimo 40+
        Nahkaa, aina kirjoitti:

        Mikä uppoamisessa kiinnostaa? No joo, se on just se uppoaminen itsessään. Korkokenkä tai -saapas on hyvin yleinen seksuaalifetissi, ja aiheesta on paljon variaatioita. Car stuck -tyyppinen kaasupoljintilanne, esineiden murskaaminen korkojen alle, jälkien tekeminen puulattiaan, lumisohjoon tai hiekkaan uppoaminen, korkokengissä veteen käveleminen... hienoja makukysymyksiä.

        Oma fantasiani on korkosaapasmimmi moottoripyöräilemässä, takaistuimella ja piikkarit seksikkäästi jalkatapeilla. Wau!

        Kävin eilenillalla koettamassa tätä fetissiä. Sateessa sai melko rauhassa puistossa kävellä nurmikon poikki. Kyllähän nilkkureiden kapea 8 cm korko upposi märkään nurmikkoon helposti jos ei varvastanut yhtään. Ei paha fetissi toteuttaa jos vaan löytyy sellainen mies jota kiinnostaa niin kyllä hänelle tekisin...


      • ex vaimo 40+ kirjoitti:

        Kävin eilenillalla koettamassa tätä fetissiä. Sateessa sai melko rauhassa puistossa kävellä nurmikon poikki. Kyllähän nilkkureiden kapea 8 cm korko upposi märkään nurmikkoon helposti jos ei varvastanut yhtään. Ei paha fetissi toteuttaa jos vaan löytyy sellainen mies jota kiinnostaa niin kyllä hänelle tekisin...

        Hymy:) Oletko saanut paljon deittitarjouksia:)?


      • qwertyyyyyyyy
        ex vaimo 40+ kirjoitti:

        Kävin eilenillalla koettamassa tätä fetissiä. Sateessa sai melko rauhassa puistossa kävellä nurmikon poikki. Kyllähän nilkkureiden kapea 8 cm korko upposi märkään nurmikkoon helposti jos ei varvastanut yhtään. Ei paha fetissi toteuttaa jos vaan löytyy sellainen mies jota kiinnostaa niin kyllä hänelle tekisin...

        Ei ole paha toteutettava kuten sanoitkin. Monet eivät vaan tule ajatelleeksi että tuollaisiakin fetissejä on, ja kuinka helppoja toteutettavia ne ovat :)


      • loveheels
        asiasta kysyisin kirjoitti:

        teiltä. Olen 40 nainen ja käytän korkkareita lähes päivittäin.Tiedän ja olen huomannut että ne miehiä kiinnostaa. Itse olen koettanut kulkea jälkiä jättämättä ja korkoja upottamatta.Tietysti on tullut eteen tilanteita joissa niin on käynyt"olosuhteiden"pakosta ja se on harmittanut kenkiä siivotessa. Haluaisinkin kysyä että mikä siinä on niin kiinnostavaa jos korko uppoaa esim.nurmikkoon? Korkoja sellainen kuitenkin kuluttaa ja naarmuttaa.

        Kuten muutkin ovat sanoneet, korkkarifetissiinkin kuuluu monia eri variaatioita, mukaanlukien juurikin uppoaminen. Kuka tykkää mistäkin...
        Tuollaisessa, uppoamisessa ja jäljissä se tärkein ajatus on se, kuinka helposti korot pystyvät uppoamaan eri materiaaleihin ja kuinka mahtava voima alla onkaan...


    • New rock,x

      Me biletetty usein yhen kaverin asunnolla jossa parkettilattiat,porukka ollut maihareissa ja gimmoja kunnon korkkareissa....kenkien käyttöö ei oo mitenkään peitelty vaan usein niistä keskusteltu ja esitelty,vaik että nää pohjat kyl kerää v..kivii ym. Onks muil samanlaiia kokemuksia?

      • no.39 nw rock

        aina kun porukka kunnolla kännissä niin jatkoilla bilataan aina kengät jalassa,ja just jotkut new rockit,kuka viitsii alkaa riisuun,ja ne kuuluu olla jalassa,vaihka mun ainakin kerää kiviä pohjaan...shit.kuluneet korkkarit vasta lattialle tekee hyvää,ellämä on..


    • lady x

      Meidän kaveriporukassa on ,harrastuksen kautta tutustuttu,yks nuori nainen jota kohtelemme sub-asenteella,sellainen sylkykuppi.Mut tähän ketjuun sopis se,käymme usein hänen asunnolla porukalla kuin jossain kerhotilassa,kahvilla,ryyppäämässä,kuluttamassa aikaa.vähän vk päivästä ja kellonajasta riippuu mikä on meininki,mut koskaan ei kukaan riisu kenkii,tai jos on tulos vaik tallilta niin likaset saappaat tai lenkkarit jää jalkaan,hiekka ja jäljet ei meitä haittaa,se kuuluu asiaan,emme todellakaan vaivaudu riisumaan,muutakin roskaa tulee ja tiskiä tietty joskus kaatuu siiderikin,myös piikkikorkoja käytämme toisinaan...

      • typy93,x

        Kyllä vastaava kahvipaikka on hyvä olla,me käydän kans yhen kaverin luona,kun sen vanhemmat pois.ja aina asenteella,kenkii ei riisuta..


      • Nam :P
        typy93,x kirjoitti:

        Kyllä vastaava kahvipaikka on hyvä olla,me käydän kans yhen kaverin luona,kun sen vanhemmat pois.ja aina asenteella,kenkii ei riisuta..

        Olisi ihanaa jos minunkin luona vierailisi heppatyttöjä saappaat jalassa :) Voisin vaikka kiillottaa teidän saappaat tai tennarit sillä aikaa kun juotte keittämäni kahvit.


    • mun luo

      vois kanss tulla suoraan talleilta piikkikoroilla...

      • tänne vaan

        sama tääl...


    • löll

      eiks kellää oo enää mitään...

    • workinghard

      Mulla on sängyn viereisellä seinällä hyllykkö jossa on pikkutavaraa ja kirjoja. Just viime viikolla kun olin lähdössä töihin jakkupuku päällä ja piikkikorkkarit jalassa, muistin että halusin ottaa yhden kirjaan junamatkalle lukemiseksi. Mut saadakseni sen kirjan mun piti nousta sängylle seisomaan. Koska mun korkkarit oli ihan puhtaat niin nousin ne jalassa sängyn päälle, otin muutamia askeleita upottavan patjan ja päiväpeitteen päällä, tallasin myös koristetyynyn päälle koroillani kurotellessani kirjaa hyllyltä.

      • fsadfs

        Panetko koskaan junassa kenkiä penkille ja jos teet niin niin tuleeko pahoja katseita? :)


    • someone0000

      Mm.. kirjotelkaa toki lisääkin, tälläsii harvoin löytyy oikein mistään :)

    • heels

      Kyllähän tollaista aina sattuu. Ei sitä kävellessä ajattele minkä päälle astuu, eikä aina sitäkään missä kulkee. :) Monesti menty metsiin ja poluille ja on jäänyt kunnon jäljet

    • grrrrr

      Nostellaan esille välillä... :)

    • Korkkarit...

      Sattumalta katsoin tämän ketjun ja tuli heti mieleeni seuraava, en ollut uskoa tätä mitä sattui mutta kellarin sementtilattiaan teki minun nilkkurin piikkikorko pienen rei´än, siis upposi ihan vähän vain ehkä sentin tai puolitoista mutta niin että tunsin kun koron alla antoi joku periksi. Ensin kyllä luulin astuneeni halkeamaan mutta kun katsoin lattiaa niin ei näkynyt halkeamia ja sitten luulin että korko särkyi, ja vasta lopuksi huomasin pikkuisen rei´än lattiassa. Reikä oli juuri koron tekemä ja kokeilin vielä korolla sitä. Mietin vaan että oliko siinä lattiassa joku heikko kohta johon vahingossa satuin astumaan, ja lattia oli kyllä todella vanha. Hassu sattuma mutta ajattelin kertoa :)

      • mmh-mmh

        Ohut korko ja heikko lattia =) todella mukava yhdistelmä


    • hmmhmhmhmhmh

      Valitettavasti olen nähnyt japanilaisen gorepätkän, jossa nainen murskaa korkokengillään elävän kissan mössöksi. Ei ollut kaunista katseltavaa

      • Anonyymi

        Tuossapa onkin sitä rotusortoa aivan riittämiin 😳


    • Harrastekuvaaja

      Jouluksi varattu HP:n kannettava tietokone joka tuskin tulee selviämään korkkareiden alta ehjänä.. Yksi pari vuotta vanha 17" kone jo meni palasiksi koekierroksella.

      • Naulakorot

        Ihailen myös noita korkojen jättämiä jälkiä lattioissa ym.. Tämään jouluostoksilla näin n. 18v / 170cm tukevahkon nuoren naisen jolla oli jalassa mustat rock henkiset piikkikärkiset nilkkurit. Huomioni kiinnittyi kenkien n. 8cm korkoihin. Korkolaput olivat kuluneet kokonaan pois ja ohuen koron sisällä oleva metallipiikki oli ainoastaan jäljellä ja tuota pelkkää metallia näkyi n. 2cm. Siitä eteenpäin koron muoviosa oli hioutunut valkoisksi ollen myös kulumisen johdosta varsin ohut. Korot olivat todelliset aseet, ja tyttö käveli niillä ilman ongelmia äänekkäästi kauppakekuksen kivilattioilla. Toivoin että jossain kohtaa olisi ollut myös puulattioita joihin korot olisivat varmasti merkkinsä jättäneet. En ehtinyt seurata korkojen telemisiä kovin pitkään, mutta tuo kopistelu kivilattioilla ja koroista huokuva vaarallisuus oli kyllä kuumottavaa katsella. Näitä naulakorkoja tulee lähes päivittäin vastaan ja olenkin miettinyt mitä niitä käyttävät naiset ajattelevat, esim. onko heille mitään väliä millaisilla piikeillä lattioilla kävelevät ?
        Olis jännä kokeilla millaiselta tommonen piikkikorko tuntuu omille varpaille tallottuna, esim. tanssilattialla. Onks täällä ketään naulakorkojen käyttäjiä joka voisi kertoa kokemuksistaan ?


    • åbo

      itse levittelen kuivuneita nuuska mällejä pitkin huonetta ja tyttö ystävän tullessa kotiin sammutan kaiken musiikin ja elektroniikka laitteet yms meluhaitat. SE tunne kun kuulee viikon kuivuneen göteborin raiskauksen rusentuvan kimmani jalkoihin on jotain aivan mahtavaa...

    • jokuvain....

      eikö muuta enää?

    • damnguuuuuuurl

      kokeiltiin kerran ku oltii oltu kavereitten kaa baaris, ni mun silloisen poikaystävän kaa sitä että laitoin sen käsiraudoilla kiinni "väärin päin"(kädet jalkopäässä) ja sit hieroin sitä :) olin jättäny alkkarit ja korkkarit päälle, sellaset mustahopeiset mis oli joku 12cm korko, nii mut anyway, jalkopäässä oli sellanen arkku, mistä löytyi vanhoja vaatteita jne, ni sen päällä oli herran kännykkä....no vähän alkoholin vaikutuksen alaisena vedin siinä sitte sellasen pienen strip teasin, ja ihan tahalteen astuin korolla kännykän päälle ja oikee murskasin sen :) oli mulla kyllä seksikäs olo ;D

    • footlover.

      Tyttökaveri on yli 180cm ja lihavahko. Halusin välttämättä tämän tytön ku mulla on niin kova murskausfetissi ja tykkään muutenki ulkonäöstä. Se on kävellyt piikkarit jalassa huoneessa ja ostelee kaikkia kenkiä 42-43 numeroisena. En ole vielä uskaltanut enempää ehdotella mutta ainaki kerran se astu ne jalassa kännykänlaturin päälle vahingoissa ja se meni halki. Lattialla oli papereita ja niistä piikki meni läpi, laatikon päälle se kerran astu ja se meni ihan läjään. Pitää ehdotella sille kaikkea mukavaa, ku ei se tätä hommaa torjukkaan, teen sille aina vastapalveluksia :)

      • koroissa

        Toteutan pikkutuhmaa fetissiäni kulkemalla koroissa ja jäljet on kiihoittavia,niitä nyt syntyy aivan vahingossakin ,mutta joskus tarkoituksella,riippuen kengistä ja kohteesta.Mun yks kohde ovat ,myynnissä olevien asuntojen näytöt,yleensä laitan kuluneet korkosaapikkaat,sellaiset mistä korko vetää viimeisiä,joissain paikoissa annetaan suojat,mut ne ei koron naulaa estä,aika usein on paikkoja missä ei käytetä mitään suojia...sit vaan tutkin asunnon kuntoa,kivasti koroissa astelemalla,ja tietty katson soveltuvatko lattiamateriaalit minun käyttööni...ja kohteitahan riittää.


      • naulat =)
        koroissa kirjoitti:

        Toteutan pikkutuhmaa fetissiäni kulkemalla koroissa ja jäljet on kiihoittavia,niitä nyt syntyy aivan vahingossakin ,mutta joskus tarkoituksella,riippuen kengistä ja kohteesta.Mun yks kohde ovat ,myynnissä olevien asuntojen näytöt,yleensä laitan kuluneet korkosaapikkaat,sellaiset mistä korko vetää viimeisiä,joissain paikoissa annetaan suojat,mut ne ei koron naulaa estä,aika usein on paikkoja missä ei käytetä mitään suojia...sit vaan tutkin asunnon kuntoa,kivasti koroissa astelemalla,ja tietty katson soveltuvatko lattiamateriaalit minun käyttööni...ja kohteitahan riittää.

        Tälläisestä tykkään =) mites on arvon leidit, kävelettekö aina nauloilla olevissa koroissa tietäen että lattiaan jää jälkiä ja yritättekö vielä entisestään siirtää painoa korolle jos tiedätte että alustaan uppoaa edes jotenkin? =)


      • korot on asiaa
        naulat =) kirjoitti:

        Tälläisestä tykkään =) mites on arvon leidit, kävelettekö aina nauloilla olevissa koroissa tietäen että lattiaan jää jälkiä ja yritättekö vielä entisestään siirtää painoa korolle jos tiedätte että alustaan uppoaa edes jotenkin? =)

        Tästä tahtoisin minäkin tietää lisää... ja te jotka tykkäätte tälläisestä, niin koitatteko tarkoituksella astua ulkonakin kaiken päälle joka voi mennä rikki tai josta korko voi mennä läpi?


      • Suklaata
        koroissa kirjoitti:

        Toteutan pikkutuhmaa fetissiäni kulkemalla koroissa ja jäljet on kiihoittavia,niitä nyt syntyy aivan vahingossakin ,mutta joskus tarkoituksella,riippuen kengistä ja kohteesta.Mun yks kohde ovat ,myynnissä olevien asuntojen näytöt,yleensä laitan kuluneet korkosaapikkaat,sellaiset mistä korko vetää viimeisiä,joissain paikoissa annetaan suojat,mut ne ei koron naulaa estä,aika usein on paikkoja missä ei käytetä mitään suojia...sit vaan tutkin asunnon kuntoa,kivasti koroissa astelemalla,ja tietty katson soveltuvatko lattiamateriaalit minun käyttööni...ja kohteitahan riittää.

        Mikä on mieleenjäänein tilanne, jossa olet antanut korkojen kouluttaa lattiaa?


      • naulatesiin
        koroissa kirjoitti:

        Toteutan pikkutuhmaa fetissiäni kulkemalla koroissa ja jäljet on kiihoittavia,niitä nyt syntyy aivan vahingossakin ,mutta joskus tarkoituksella,riippuen kengistä ja kohteesta.Mun yks kohde ovat ,myynnissä olevien asuntojen näytöt,yleensä laitan kuluneet korkosaapikkaat,sellaiset mistä korko vetää viimeisiä,joissain paikoissa annetaan suojat,mut ne ei koron naulaa estä,aika usein on paikkoja missä ei käytetä mitään suojia...sit vaan tutkin asunnon kuntoa,kivasti koroissa astelemalla,ja tietty katson soveltuvatko lattiamateriaalit minun käyttööni...ja kohteitahan riittää.

        Samantapaista täälläkin, kuljen useastikin tarkotuksella erittäin kuluneissa koroissa joista terävät naulat ovat esillä. Kiihottavaa tuntea koron uppoavan niin helposti terasseihin ja muihin pehmeisiin alustoihin. Muutaman kerran olen myös tahallani astunut kaupungilla liikkuessani korolla maassa lojuneen pahvinpalan, muovisen rasian yms. päälle ja hyvinhän se korko on mennyt kaikesta läpi :)


    • crushcrush-

      Joko ihmisilt jutut loppuivat? =(

    • orjapoika

      mä tykkään kun Dominatar käskee olemaan polvillani ja laskemaan kivekset jakkaralle. Sitten hän painaa korkkarin tai saappaan kiveksien päälle ja alkaa painaa niitä. Myös rinnan päällä asteleva nainen on jollain tapaa kiihottava.

    • moreeeeee

      Joko loppu? :o

      • shoesnifffer.

        näin kerran kun yks ilkeä lihava 19-vuotias tyttö liiskasi muurahaisia. Olin sen vieressä ja ajattelin että nuo murkut ei tule selviämään. Samantien se laitto mustan tennarin niiden päälle ja pyöräytti. Jäljelle jäi liiskautuneita muurahaisia ja muija oli tyytyväinen.


      • Anonyymi
        shoesnifffer. kirjoitti:

        näin kerran kun yks ilkeä lihava 19-vuotias tyttö liiskasi muurahaisia. Olin sen vieressä ja ajattelin että nuo murkut ei tule selviämään. Samantien se laitto mustan tennarin niiden päälle ja pyöräytti. Jäljelle jäi liiskautuneita muurahaisia ja muija oli tyytyväinen.

        Seksikäs teini-ikäinen tyttö kerran polki sammakoita bootseillaan. Toppi pikkuhousut, mustat sukkahousut, bootsit. Olipa söpö näky kun Cindy liiskasi pikkulinnut poikaset.


      • tyttönen

        pitää muistaa tuo kun kaupungilla yöllä kulkee


    • Alien4you
      • namianamia

        Ittelleni ei tuollanen oikei kolahda, ennemmi katselis jotai sellaista missä korko oikeasti murskaa tai tuhoaa jotakin.. :) mutta makunsa kullakin


    • Alien4you
    • murskakorjaajia

      naiset on murskaajia mutta onko kukaan kuullut naisten korjaavan mitään...

    • Alien4you

      Itse korjailen murskattuja autoja ja iso osa on naisten murskaamia, peruutusvaihteella ja parkkipaikalla. Joukossa on myös ilkivaltavaurioisia autoja. Jokunen auto on ollut selvästi "korkokengillä vaurioitettu".

    • Suklaata

      Muutama päivä sitten vaimoni täytti pesukonetta piikkikorkosaappaat jaloissaan. Asetin sen saappaiden lähelle avoimen suklaalevyn ja eipä aikaakaan, niin vaimo tallasi suklaan päälle metallikoroillaan. Olipa ihanaa herkkua tuo piikkikorkojen murskaama suklaa...

      • ksjfjfla

        Millaisen keskustelun tuloksena hän piti kotitöissä piikkikorkosaappaita? Vai onko se teillä ihan itsestään selvää?;)


      • Suklaata
        ksjfjfla kirjoitti:

        Millaisen keskustelun tuloksena hän piti kotitöissä piikkikorkosaappaita? Vai onko se teillä ihan itsestään selvää?;)

        Pyysin, että laittais saappaat ja vaimo suostu. Tietää, että toteutan sitten vastaavasti sen toiveita.


      • kafjksjndkn
        Suklaata kirjoitti:

        Pyysin, että laittais saappaat ja vaimo suostu. Tietää, että toteutan sitten vastaavasti sen toiveita.

        Oikee meininki! Meillä kanssa vaimo saapastelee kotona silloin tällöin pyynnöstäni ja usein sit mennään sänkyynkin niissä. Mites teillä toi saappaiden ostaminen tapahtuu ja onko monetkin? Onko isännällä siinä tärkee osa?;) Meillä meinaan se olen mä joka niitä hankkii....


      • Suklaata
        kafjksjndkn kirjoitti:

        Oikee meininki! Meillä kanssa vaimo saapastelee kotona silloin tällöin pyynnöstäni ja usein sit mennään sänkyynkin niissä. Mites teillä toi saappaiden ostaminen tapahtuu ja onko monetkin? Onko isännällä siinä tärkee osa?;) Meillä meinaan se olen mä joka niitä hankkii....

        Yhdessä vaimon kanssa ostetaan sen saappaat ja korkkarit. Sillä ei oo korkkareita tuhottomasti, mutta joka pari on käytössä myös kodin ulkopuolella. Suosittelen maistamaan tallottuja herkkuja. Jokin aika sitten vaimoni talloi seulaksi rasiallisen Vihreitä kuulia... Nam...


      • jgjdngbnkn
        Suklaata kirjoitti:

        Yhdessä vaimon kanssa ostetaan sen saappaat ja korkkarit. Sillä ei oo korkkareita tuhottomasti, mutta joka pari on käytössä myös kodin ulkopuolella. Suosittelen maistamaan tallottuja herkkuja. Jokin aika sitten vaimoni talloi seulaksi rasiallisen Vihreitä kuulia... Nam...

        No oli varmasti makunautinto! Vihreet kuulat kun on hyviä semmosenaankin;) Itellä ei vielä kokemusta tallottujen herkkujen syömisestä, mutta kiinnostusta siihen sitäkin enemmän. Youtubesta oon kattellukki hienoja filmejä aiheesta.
        Saisko kysyä vähän tarkemmin et miten tää Kuulien tallominen tapahtui. Että niinkun oliko ne rasiassaan vai miten?:) Ja mites sit se, että kun korkkareilla on kumminkin tallusteltu ulkonakin...


      • Suklaata
        jgjdngbnkn kirjoitti:

        No oli varmasti makunautinto! Vihreet kuulat kun on hyviä semmosenaankin;) Itellä ei vielä kokemusta tallottujen herkkujen syömisestä, mutta kiinnostusta siihen sitäkin enemmän. Youtubesta oon kattellukki hienoja filmejä aiheesta.
        Saisko kysyä vähän tarkemmin et miten tää Kuulien tallominen tapahtui. Että niinkun oliko ne rasiassaan vai miten?:) Ja mites sit se, että kun korkkareilla on kumminkin tallusteltu ulkonakin...

        Kuulat oli rasiassa eli vaimo asteli rasian päällä, jolloin piikkikorot puhkoivat rasian kanteen reikiä ja jauhoivat kuulia. Samat piikkikorot, jotka rusensivat kuulia, ovat astelleet määrätietoisesti ainakin pitkin Finlandia-talon, Kansallisteatterin, bussien ja metrojen lattioita. Se, että korkkareita on käytetty tekee hommasta mielestäni entistä kiihottavampaa.


      • used heels
        Suklaata kirjoitti:

        Kuulat oli rasiassa eli vaimo asteli rasian päällä, jolloin piikkikorot puhkoivat rasian kanteen reikiä ja jauhoivat kuulia. Samat piikkikorot, jotka rusensivat kuulia, ovat astelleet määrätietoisesti ainakin pitkin Finlandia-talon, Kansallisteatterin, bussien ja metrojen lattioita. Se, että korkkareita on käytetty tekee hommasta mielestäni entistä kiihottavampaa.

        Montako kuulaa jäi kerralla korkoihin? Se on totta että käytetyt ja kuluneet korot on parhaat. Minua kiihottaa juuri se että korot on olleet kaikissa erikoisissa ja likaisissa paikoissa. Onneksi kevät tulossa ja ehkä pääsee näkemään jotakin kivaa...


      • Suklaata
        used heels kirjoitti:

        Montako kuulaa jäi kerralla korkoihin? Se on totta että käytetyt ja kuluneet korot on parhaat. Minua kiihottaa juuri se että korot on olleet kaikissa erikoisissa ja likaisissa paikoissa. Onneksi kevät tulossa ja ehkä pääsee näkemään jotakin kivaa...

        Kuulia ei jääny korkoihin kiinni, mutta kylläkin marmeladimössöä ja iloni oli imeskellä korot puhtaiksi.


    • SaapastelijaX

      Kerran yhdessä prismassa blondi oli ostamassa irtokarkkeja jalassaan kiiltävät punaiset kontiot. Kuinka ollakaan pudotin täytesuklaalevyn lattialle noiden kontioiden lähelle ja eipä aikaakaan kun nainen astui suklaalevyn päälle koko painollaan. Ostin tietysti myöhemmin tuon suklaalevyn - keskellä sitä, muussaantuneessa suklaassa kaunis kontiokoron jälki!

      • suklaata

        Eikö kassa ihmetelly, kun halusit ostaa murskana olevan suklaan...


      • SaapastelijaX
        suklaata kirjoitti:

        Eikö kassa ihmetelly, kun halusit ostaa murskana olevan suklaan...

        Ei ihmetelly, käärepaperissa ei näkynyt juuri mitään jälkiä, hieman vain rutussa. Mutta sisältö nam nam...


    • dffgkdkjdk
    • Stomp & crush

      Katso youtubesta nimimerkin Ladypoisonyvy videoita!

    • NainenKoroissa

      Olen suht isonkokoinen nainen ja rakastan korkoja. En vai pysty kävelemään korkeilla kun eivät sovi jaloille. Mutta useasti huomaan kuinka korkoni kuluvat nopeast. Olenki aika useasti suutarilla kenkien kanssa :D

      Talvella tykkään tunteesta kun korko uppoaa lumeen ja bussi pysäkillä sitten upottelenki korkoa aina. Kesällä taas tallon tuppeja tai kukkia. Se on jotenki tosi siistiä kun talloo tumpin ja oikeen heiluttaaa jalkaa pari kertaa kunnolla. En tiedä olenko outo vai mitä. Ja rakastan sitä tunnetta kun kävelen korkokengillä :)

      • naisellekoroissa

        tuossahan on isokokoisuudesta hyötyä.isokokoinen koroissa on tosi sexyä.millaisia korkoja tykkäät upottaa?


      • Nainenkoroissa
        naisellekoroissa kirjoitti:

        tuossahan on isokokoisuudesta hyötyä.isokokoinen koroissa on tosi sexyä.millaisia korkoja tykkäät upottaa?

        Saappaitten perus korkooa ja kiilakorkojen päätä. Vähän sitä mitä on jalassa :D Pikkikorot on hiukan liian julmat kun ne hajoais alta aika yksikön. Mutt kai sellaiset pitää hankkia kesäksi kun kaupassa oli ihanat farkkunväriset jossa oli punaista nahkaa.


      • tykkäävä

        Hyvä vaan että on kokoa jos tuollaisesta tykkää :) Mitä ohuempi korko ja isompi nainen, sen parempi.

        Kesällä eräs päivä näin tuollaisen suht isokokoisen nuoren naisen ohutkorkoisissa kengissä torilla, karkkikojun luona. Kuten arvata saattaa, maahan oli tietenkin pudonnut jonkin verran karkkeja ja tuo nainen tallasi aika monen karkin päälle, liiskaten ne alleen :)


    • crush & stomp
    • saapastelija2012
    • sjgkjkgnsbvkjsdh
    • tsiikailija

      Oli hieno näky eräskin päivä, kun nuori nainen asteli ohutkorkoisissa saappaissa hiekkatiellä, jolta lumi oli joitain päiviä aiemmin sulanut. Korot upposivat joka askeleella reilusti jättäen jälkeensä siistit reiät :)

    • Mats Sundin

      Uskaltakaa astua naiset! Miehet rakastaa sitä vaikkei aina ensin myönnä ;) Astu silloin vaan sen munien päälle ja kysy uudestaan tykääkö :)

      • jebajeba142536

        Niimpä, niimpä. Ainakin suurin osa;)


    • kopikopi23

      Näin kesän tultua on myös katukuvaan ilmestyneet ihanat korkokengät. Kopinan kuuluessa pää kääntyy kuin automaattisesti äänen suuntaan... Sen lisäksi että korkoja on muutenkin mukavaa katsella, on niitä myös mukava seurata kun nainen kävelee hiekalla tai nurmella ja antaa korkejne upota, tai kun hän kävelee jollain terasilla lattialle pudonneen ruuan päälle. Olisi mukava tietää, arvon naiset, että upotatteko koskaan kävellessänne korkoja tahallaan maahan, tai aiheutatteko tarkoituksella jälkiä pehmeähköön puuterassiin tai vastaavaan?

      • kopille

        mua myös kiinnostaa tuo korkojen uppoaminen ja oon miettinyt että mahtaako olla sellaista naista jota se myös kiinnostaa/kiihottaa.


    • 10 cm piikkarit

      Kiva kuulla että korotkin voi noin kiinnostaa.Olen havainnut että se kopina saa kyllä pään kääntymään.Riippuen tietty koron mallista se kävellessä hieman uppoaa,jos ei varo.Ei voisi sanoa että olisin tahallisesti korkoja upottanut mutta silleen on monesti käynyt että en ole piitannut siitä jos korot ovat uponneet esim.nurmikolla seistessä.Sellaisessa pohje ja päkiä hieman"palautuu"rasituksesta jos on useita tunteja korkeat korot olleet jalassa.

    • 10 cm piikkarit

      Niin vielä,mikä siinä koron uppoamisessa kiinnostaa? Ja millaisia uppoamisia olet nähnyt? Yleensä sitä välttää koska korot naarmuuntuvat tai päällyste kuluu rumaksi.

    • juhannusihminen

      Tässä juhannuksena sai taas silmänruokaa juhannuskokon lisäksi vähäpukeisista naisista korkoineen. Aina opinan kuullessa pää käntyi monellakin :) ja pääsin näkemään melko läheltäkin kun muutama leidi astui koroillaan maahan pudonneiden karkkejen tai mitä olivatkaan päälle.

      • Mutala Kalakku

        Kiihottavinta on kun tuollainen 6%:n korko painuu tuonne 1,5%:n seutuville ja pysyy siellä pitkään. Se se on vasta jotakin.


    • vanha kives

      Siis ehkä yksi sairain blogi mitä on, ihmiset kiihottuvat kun joku tuhoaa lattian korkkareilla... menkää vittu saunan taakse ja kairakkaa perseeseenne niin syvä reikä ettei käsi enään riitä

      • paskanjauhajille

        Jossei muuta osaa ku aukoa päätään ni voit kyllä painua iha ite sinne saunan taakse kairaamaa persettäs! Tollasia idiootteja ei täällä kaivata ja jos et muuta osaa ku jauhaa paskaa ni voit olla sillon lukematta tällästä. KIITOS JA HEIHEI


    • mitä vittua jätkät?

    • metallistiletto

      Täällä ilmottautuu yksi tälläsestä tykkäävä. Erityisesti terävistä metallikorkoisista kengistä jotka tuhoavat erittäin helposti lähes mitä tahansa :)
      Päällimmäiseä mielessä kokemus, naiseni tuli illalla myöhään kotiin ja olkkariin kävellessään ei ollut vielä ehtinyt riisua korkojaan ja tallasi suoraan lattialla olleen kaukosäätimen päälle. Korko meni suoraan säätimen läpi upean äänen kera

    • pientääkulkijaa

      On se toisaalta helvetin hämmästyttävää ,en todellakaan näitä ihmisiä halua mollata tai aliarvostaa . mutta tuntuu käsittämättömältä että se mikä jostain on äärimmäisen kiihottavaa ,ei toisessa väräytä viisaria milliäkään.

      Siis jotain kiihotti kun nainen astui korkokengällä kaukosäätimen rikki ??

      mulle se on yhtä kiihottavaa kuin esimerkiksi jos rullasta loppuu vessapaperi
      ja toisessa tapauksessa (video) nainen talloi kantaansa läpi leikki autosta, ja sitten ravisteli sitä irti kuin olisi koiranpaskaa saanut kenkäänsä.

      ja se siis on jonkun mielestä kiihottavaa ????

      sanattomaksi vetää jotenka olenkin hiljaa :-))

      • arvostelijat........

        Eläähn sano mitään, tää kuitenkin on eräs yleisimmistä fetisseistä...ja yhtä hyvin voisit mennä ihmettelemään kaikenlaisia ulostusfetissejä tai vaikka sitä kuinka jotakuta voi kiihottaa väkivalta. Ihmisiä on monenlaisia ja niin on fetissejäkin, jossei itsellä ole jotain niistä, ei välttämättä tarvitse tulla kommentoimaankaan mitään.


      • eräskyllästynyt
        arvostelijat........ kirjoitti:

        Eläähn sano mitään, tää kuitenkin on eräs yleisimmistä fetisseistä...ja yhtä hyvin voisit mennä ihmettelemään kaikenlaisia ulostusfetissejä tai vaikka sitä kuinka jotakuta voi kiihottaa väkivalta. Ihmisiä on monenlaisia ja niin on fetissejäkin, jossei itsellä ole jotain niistä, ei välttämättä tarvitse tulla kommentoimaankaan mitään.

        Juurikin näin, noit kommentteja lukiessa väkisinkin pistää miettiin miksi edes tulla kommentoimaan jos tarkotus vaan arvostella ja vittuilla... Jossei ole mitää järkevää sanottavaa niin jättäis sanomatta sitten.


    • nauloissa

      Muutaman kerran juhlissa ollessani olen nähnyt erään nuoren naisen korkojen voiman. Hän tykkää käyttää muutenkin teräviä korkoja eikä välitä oikesataan ollenkaan vaikka naulatkin olisivat esillä....voi vaan kuvitella mitä tästä seuraa :) Puulattialla korko jättää upeita pieniä painaumia, sama se käveleekö vai seisooko, toisinaan painaumat ovat syviäkin kun siirtää painon lähes kokonaan koroille...myös kerran muovipinnoitetulla lattialla seisoskellessaan liikuskeli hiukan ja jälkeenpäin lattiassa olikin pienellä alueella paljon painaumia

    • Anonyymi

      Monesti juhlatiloissa katsellut lattioita joista löytyy paljon pieniä piikkikoron tekemiä painaumia. Miettii vaan millaisia naisia on seisonut ja millaisin kengin.

    • Anonyymi

      Muistelen että Kati Nappa joskus 90 luvulla huomenta suomessa sanoi että korkkarin korolla voi murskata muovipussin sisällä keksejä tai pähkinöitä. Laittaa sen pussin lattialle ja korolla polkee murskaksi. Jos ei ole kaulinta tai muuta millä murskata. Ei taida kukaan muistaa tätä?

    • Anonyymi

      Muussaan aina kontioillani lattioille pudonneita karkkeja. Joskus ne liimaantuvat kannan alle kiinni ja kuluvat pois vasta kävellessä.

    • Anonyymi

      Irtokarkkiosastoilla löytyy lähes aina lattialle pudonneita karkkeja. Hedelmämadot ja suklaakonvehdit juuttuvat varmimmin kumisaappaan pohjaan.

    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2136
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe