Leipooko PV kiinni jos on vakioputki ja läppäsylinteri?
Pv
5
293
Vastaukset
- Kiinni jäit
Hanki joku muu harrastus. Susta n tehty nyt tutkintapyyntö joten odottele vaan .
- Mikä teitä urpoja
riivaa,kun ette osaa mennä kysymään näitä hölmöjä edes oikealle palstalle? Mopot-palstalle siitä hus.
- tsutsuki rulez
PV leipoo makoisia pullapitkoja tuolla yhdistelmällä.
- joomoi
ei leivo! itsellä 50cc läppäpytty ja vakio putki kiinni ja hyvin on toiminut.
- jape2003
hei! mulla on nyt suzuki pv mopo, jonka isäni osti minulle. olen 8 v ja kohta keulin pvlläni tiellä ainaki 10km mut voisko joku kertoo miten se saa päälle ja mite silä ajetaan???? onko siinä monta vaihetta!!11???? oko helppo keuli ja tehä stunttei??!!111
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2329586
- 1216622
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486154- 784592
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324420- 333409
- 573124
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283035Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue262993Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta252987