Leipooko PV kiinni jos on vakioputki ja läppäsylinteri?
Pv
5
276
Vastaukset
- Kiinni jäit
Hanki joku muu harrastus. Susta n tehty nyt tutkintapyyntö joten odottele vaan .
- Mikä teitä urpoja
riivaa,kun ette osaa mennä kysymään näitä hölmöjä edes oikealle palstalle? Mopot-palstalle siitä hus.
- tsutsuki rulez
PV leipoo makoisia pullapitkoja tuolla yhdistelmällä.
- joomoi
ei leivo! itsellä 50cc läppäpytty ja vakio putki kiinni ja hyvin on toiminut.
- jape2003
hei! mulla on nyt suzuki pv mopo, jonka isäni osti minulle. olen 8 v ja kohta keulin pvlläni tiellä ainaki 10km mut voisko joku kertoo miten se saa päälle ja mite silä ajetaan???? onko siinä monta vaihetta!!11???? oko helppo keuli ja tehä stunttei??!!111
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225101
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24553- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17923viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779