Valmistan marjaharavia käsityönä myybtiin asti,Toimitan matkahuollon kautta.Olen testannut haravaa neljänä kesänä ennen valamistamista myyntiin.Palautteet ovat olleet hyvinkin positiivisiä.Tied.puh.040-5963052 Reiska.
marjaharavia
15
600
Vastaukset
- hsdfygasdtfaser
ja olet tutustunut patenttiin jonka suomusalmelainen on hakenut ?
- ReijoK
Olen asiasta perillä ja hyvinkin tietoinen.Oletan että on minun asiani haenko patentia tai jotain muuta.Eikö totta.
- löperö-.,
Totta.
Jos patentoidun tuotteen kopioi niin tekee jonkun kohdan toisin eikä haettu patentti suojaa mitään. Näin on teolisuudessakin. Paras yapa hienon keksinnön tehtyään on saada tuote heti myyntiin niin ehtii tienata ennen kopiointia. - wooot?!?!?
Paljonko on toimituskulut ja mikä on maksutapa? Entä takuu tuotteelle ?
- Reijok
Toimitus tapahtuu postin välityksellä.postikulut noin.7.90 Postiennakkona tomitus.Takuuta ei tarvi harava kestää ISÄLTÄ POJALLE normaalikäytössä.
- takuuasiamies
No juuri siksi sen takuun tarvii, jos se ei kestäkkään isältä pojalle kuten lupaat.
Vieläkö teet niitä haravia. Mistä aineesta ne on ja mikä lienee hinta ja kuvakin olisi hyvä nähdä. Tarvitsisin hyvän ja toimivan työvälineen.
- Arska Kolmonen
Pistäs Reiska kuvaa tänne, niin katellaan.. oikeudessa!
- Reijok
Terve vaan.Tarviitko kuvaa?Voinhan laittaa tulemaan.Minä en pelkää kopiointia.Eikä minun tarvi kopioida.Pää vielä pelaa.Vai?
- _
Reijok kirjoitti:
Terve vaan.Tarviitko kuvaa?Voinhan laittaa tulemaan.Minä en pelkää kopiointia.Eikä minun tarvi kopioida.Pää vielä pelaa.Vai?
Myynti saattaisi kasvaa räjähdysmäisesti jos kuluttajat tietäisivät millaisesta tuotteesta on kyse. Tuskin kukaan lähtee valmistamaan tuotetta jonka joku on valmis myymään alle kympillä etenkin jos tämä henkilö on valmistanut näitä tuotteita useamman aiemminkin ja omaa tällöin hyvän tietämyksen miten tuote kannattaa valmistaa.
- poimuriavailla
Reijok kirjoitti:
Paljonko maksaisi? Kuinka pitkä varsi siinä on? Ilmeisesti kyynärvarteen ylätävä on paras vaihtoehto, mitä keskusteluja olen katsellut?
- stsetststs
eikös toi patentti homma mennyt mm. hehkulampussa niin. että erillainen kanta ja patentilla ei ollut merkitystä
- ReijoK
Aivan oikein ei sillä patentilla ole merkitystä.pienillä muutoksilla sen voi ohittaa.
- Pateetti
Marjaharavia on ollut ainakin ne 30 vuotta jolloin olen myyntiin poiminut.
- Toimiva
Kehitä toimiva keruuastia haravalle seuraavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869