marjaharavia

Reijo K

Valmistan marjaharavia käsityönä myybtiin asti,Toimitan matkahuollon kautta.Olen testannut haravaa neljänä kesänä ennen valamistamista myyntiin.Palautteet ovat olleet hyvinkin positiivisiä.Tied.puh.040-5963052 Reiska.

15

600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hsdfygasdtfaser

ja olet tutustunut patenttiin jonka suomusalmelainen on hakenut ?

• ReijoK

Olen asiasta perillä ja hyvinkin tietoinen.Oletan että on minun asiani haenko patentia tai jotain muuta.Eikö totta.

• löperö-.,

Totta.
      Jos patentoidun tuotteen kopioi niin tekee jonkun kohdan toisin eikä haettu patentti suojaa mitään. Näin on teolisuudessakin. Paras yapa hienon keksinnön tehtyään on saada tuote heti myyntiin niin ehtii tienata ennen kopiointia.

• wooot?!?!?

Paljonko on toimituskulut ja mikä on maksutapa? Entä takuu tuotteelle ?

• Reijok

Toimitus tapahtuu postin välityksellä.postikulut noin.7.90 Postiennakkona tomitus.Takuuta ei tarvi harava kestää ISÄLTÄ POJALLE normaalikäytössä.

• takuuasiamies

No juuri siksi sen takuun tarvii, jos se ei kestäkkään isältä pojalle kuten lupaat.

• Vieläkö teet niitä haravia. Mistä aineesta ne on ja mikä lienee hinta ja kuvakin olisi hyvä nähdä. Tarvitsisin hyvän ja toimivan työvälineen.

• Arska Kolmonen

Pistäs Reiska kuvaa tänne, niin katellaan.. oikeudessa!

• Reijok

Terve vaan.Tarviitko kuvaa?Voinhan laittaa tulemaan.Minä en pelkää kopiointia.Eikä minun tarvi kopioida.Pää vielä pelaa.Vai?

• _
        Reijok kirjoitti:

Terve vaan.Tarviitko kuvaa?Voinhan laittaa tulemaan.Minä en pelkää kopiointia.Eikä minun tarvi kopioida.Pää vielä pelaa.Vai?

Myynti saattaisi kasvaa räjähdysmäisesti jos kuluttajat tietäisivät millaisesta tuotteesta on kyse. Tuskin kukaan lähtee valmistamaan tuotetta jonka joku on valmis myymään alle kympillä etenkin jos tämä henkilö on valmistanut näitä tuotteita useamman aiemminkin ja omaa tällöin hyvän tietämyksen miten tuote kannattaa valmistaa.

• poimuriavailla
        Reijok kirjoitti:

Paljonko maksaisi? Kuinka pitkä varsi siinä on? Ilmeisesti kyynärvarteen ylätävä on paras vaihtoehto, mitä keskusteluja olen katsellut?

• stsetststs

eikös toi patentti homma mennyt mm. hehkulampussa niin. että erillainen kanta ja patentilla ei ollut merkitystä

• ReijoK

Aivan oikein ei sillä patentilla ole merkitystä.pienillä muutoksilla sen voi ohittaa.

• Pateetti

Marjaharavia on ollut ainakin ne 30 vuotta jolloin olen myyntiin poiminut.

• Toimiva

Kehitä toimiva keruuastia haravalle seuraavaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1381
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1205
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      24
      1149
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      211
      1080
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1051
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      957
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      929
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      895
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      869
    Aihe