Kui monella on oma keppari talli?? mikä sen nimi on? Mulla on "RuusutarhanTalli" mut siellä on vasta 3 heposta ja ne on varsa,ori ja tamma, tamman nimi on Rusko, oriin Skön Galaxy, ja varsan Rusko's Star "Romeo". Lisää aion tehdä ja paljon (ainakin11) ja ori "Rosso" on muuttamassa tänne meidän talliimme!
Tilat ovat mukavat! Jokaisella on oma karsina , heinää on säkillinen, tallin takana on aidattu aukea, eli laidun, tilaa on myös kenttä harkkoihin ja tunteihin, esteet on yksinkertaista rakentaa keskelle pihaa, ja kiva laukka-polku, ja tilaisuus maastoiluun!
Kertokaa tallistanne!
ps.Kehtaatteko te mennä keppi haarojen välissä kaupungille? Mun ennätys on kepparin kaa 'laukkaa' keskustan läpi!!! :D sen jälkeen melkein kaikki ties että keppistelen... Mut otin sen huumorilla! :D
Kepparit!
8
217
Vastaukset
- jokunenn
NO jee ;)
- sara kepru hullu
no mää ainakin uskallan mennä vaik kaks tuntii kaupungissa keprulla se ei oo noloo sitä paitsi jos joku sanoo sulle et vähänlö noloo ku ridaat keppareilla. nii sano sille et siitä saa ainakin liikuntaa
- poni
no keprut on ihan paska
- poni
nwnjrnaefjhishje
- kepparifani
Mul on! :DD
- arkakeppari
minulla on keppari talli tai oli ::::DDDDDD kaks kertaa olen tehnyt keppari tallin jotka rumia . ja molemmat rikottu itselläni 14kepparia Topias ori rotu wels C
ja monica song ,tammeli rotu ranskanravuri ja cavallo ori 90%englannintäysveristä ja10%russia ,,,,,, russponi tamma nimeltään Mella sit on wenda mini vuonistamma ja rasmus suomenhevonen ja ori WinterWhiteSulo ja oli shire jonka hajotin tänää :D ostin tänää kamult 4kepparii welsit jotka nimeltään tikru(Tassu) ,, ööö wendy , jelly,
Missi, en jaksa kirjottaa enenpää XD - hertsupuree
Mulla on ponikukkula ja heposii on 6-7 en oo varma ite aion mennä keskustaan
- Evening+Apple<3
Mun tallin nimi on Mustangi-niitty ;) sillä ei oo vielä nettisivuja. Tallilla on 4 tarhaa, 2 kenttää, toinen hiekka, ja toinen on ruohokenttä, ja 2 tallia löytyy, mutta toinen on remontissa. Hevosia on 9,ennen oli 14, mutta olen joutunut myymään 5,koska en ole ehtinyt niillä neljällä ratsastaa. Mulla on keppareiden lisäksi 18 lemmikkiä. Mulla on 2 lammasta, joten keppareilla on heinää ruokana. Tässä keppareiden nimet, rodut yms.
Snow White Evening Star "Evening" "Ester"
Rotu: Suomenhevonen
Ikä: 8.v
Skp:tamma
Snow White Apple of My Eye
Rotu: kalliovuortenhevonen/ arabi (eli siis risteytys)
Ikä: 4.v
Skp:tamma
Jumping for Joy "Jumping" "Prince"
Rotu: vuonohevonen
Ikä: 17.v
Skp: ori
Keskitalven Rita "Rita"
Rotu: Suomenhevonen
Ikä: 14.v
Skp: tamma
Keskiyön Pyry "Pyrette" "Pyry"
Rotu: Shettis
Ikä: 17.v
Skp: ruuna
Keskitalven Enkeli "Enkeli" "Lumienkeli"
Rotu: risteytys, vuonohevonen, knapstrupinhevonen, arabi
Ikä: 1.v
Vesi-Pisara "Pisara"
Rotu: arabi
Ikä: 5.v
Pepper Caramel "Cora" "Candy" "Pippuri"
Rotu: risteytys, ardennienhevonen, new forestinponi, vuonohevonen, shettis, suokki, eli tässä hevosessa on monta eri rotua ;)
Ikä: 3.v
Sõnador "Sona" "Sõna"
Rotu: Suomenhevonen, Ruotsinpuoliverinen (risteytys)
Ikä: n. 1.v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315750Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?283769HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2892491- 1291784
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311493Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3831445Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101233- 131193
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76952- 115925