Kepparit!

Tutuliini kepparit<3

Kui monella on oma keppari talli?? mikä sen nimi on? Mulla on "RuusutarhanTalli" mut siellä on vasta 3 heposta ja ne on varsa,ori ja tamma, tamman nimi on Rusko, oriin Skön Galaxy, ja varsan Rusko's Star "Romeo". Lisää aion tehdä ja paljon (ainakin11) ja ori "Rosso" on muuttamassa tänne meidän talliimme!
Tilat ovat mukavat! Jokaisella on oma karsina , heinää on säkillinen, tallin takana on aidattu aukea, eli laidun, tilaa on myös kenttä harkkoihin ja tunteihin, esteet on yksinkertaista rakentaa keskelle pihaa, ja kiva laukka-polku, ja tilaisuus maastoiluun!
Kertokaa tallistanne!
ps.Kehtaatteko te mennä keppi haarojen välissä kaupungille? Mun ennätys on kepparin kaa 'laukkaa' keskustan läpi!!! :D sen jälkeen melkein kaikki ties että keppistelen... Mut otin sen huumorilla! :D

11

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokunenn

NO jee ;)

• sara kepru hullu

no mää ainakin uskallan mennä vaik kaks tuntii kaupungissa keprulla se ei oo noloo sitä paitsi jos joku sanoo sulle et vähänlö noloo ku ridaat keppareilla. nii sano sille et siitä saa ainakin liikuntaa

• poni

no keprut on ihan paska

• poni

nwnjrnaefjhishje

• Anonyymi

Ei tarvi kiroilla, nyt on kysymys: MIKS TULIT TÄNNE JOS ET TYKKÄÄ KEPPAREISTA!!???? Monelle kepparit ovat todella tärkeitä!!

• kepparifani

Mul on! :DD

• arkakeppari

minulla on keppari talli tai oli ::::DDDDDD kaks kertaa olen tehnyt keppari tallin jotka rumia . ja molemmat rikottu itselläni 14kepparia Topias ori rotu wels C
      ja monica song ,tammeli rotu ranskanravuri ja cavallo ori 90%englannintäysveristä ja10%russia ,,,,,, russponi tamma nimeltään Mella sit on wenda mini vuonistamma ja rasmus suomenhevonen ja ori WinterWhiteSulo ja oli shire jonka hajotin tänää :D ostin tänää kamult 4kepparii welsit jotka nimeltään tikru(Tassu) ,, ööö wendy , jelly,
      Missi, en jaksa kirjottaa enenpää XD

• hertsupuree

Mulla on ponikukkula ja heposii on 6-7 en oo varma ite aion mennä keskustaan

• Evening+Apple<3

Mun tallin nimi on Mustangi-niitty ;) sillä ei oo vielä nettisivuja. Tallilla on 4 tarhaa, 2 kenttää, toinen hiekka, ja toinen on ruohokenttä, ja 2 tallia löytyy, mutta toinen on remontissa. Hevosia on 9,ennen oli 14, mutta olen joutunut myymään 5,koska en ole ehtinyt niillä neljällä ratsastaa. Mulla on keppareiden lisäksi 18 lemmikkiä. Mulla on 2 lammasta, joten keppareilla on heinää ruokana. Tässä keppareiden nimet, rodut yms.
      Snow White Evening Star "Evening" "Ester"
      Rotu: Suomenhevonen
      Ikä: 8.v
      Skp:tamma

Snow White Apple of My Eye
      Rotu: kalliovuortenhevonen/ arabi (eli siis risteytys)
      Ikä: 4.v
      Skp:tamma

Jumping for Joy "Jumping" "Prince"
      Rotu: vuonohevonen
      Ikä: 17.v
      Skp: ori

Keskitalven Rita "Rita"
      Rotu: Suomenhevonen
      Ikä: 14.v
      Skp: tamma

Keskiyön Pyry "Pyrette" "Pyry"
      Rotu: Shettis
      Ikä: 17.v
      Skp: ruuna

Keskitalven Enkeli "Enkeli" "Lumienkeli"
      Rotu: risteytys, vuonohevonen, knapstrupinhevonen, arabi
      Ikä: 1.v

Vesi-Pisara "Pisara"
      Rotu: arabi
      Ikä: 5.v

Pepper Caramel "Cora" "Candy" "Pippuri"
      Rotu: risteytys, ardennienhevonen, new forestinponi, vuonohevonen, shettis, suokki, eli tässä hevosessa on monta eri rotua ;)
      Ikä: 3.v

Sõnador "Sona" "Sõna"
      Rotu: Suomenhevonen, Ruotsinpuoliverinen (risteytys)
      Ikä: n. 1.v

• Anonyymi

Ei oo yhtään noloo mennä keppareilla! Mulla on ollut keppari kahdessa eläintarhassa, mun serkun rippijuhlissa, ja koulussa ja myös paljon muualla!!
      Että ei oo noloo!
      Mun keppari tallin nimi on Estetalli_Freja, mulla on 15 heposta:
      Fiery beauty ”Freja” friisiläis tamma 19.v
      Caramel angel ”karamelli” englannin täysiverinen ja american curly hevosen risteytys ori 10.v
      Striped brownie ”Donna” hannover tamma 16.v
      SW evergeen Lulu ”lulu” haflinger tamma 5.v
      Statue of liberty ”Lilja” shetlanninponi tamma 9.v
      Big bear hug”Hali” fellponi tamma 6.v
      Niittykorven Napoleon ”nalle” shetlanninponi ruuna 19.v
      My dear, don’t leave me ”Ruu” eestinhevonen tamma 7.v
      PTK a pearl from a beautiful shell ”helmi” shetlanninponi tamma 12.v
      Fasupala ”Fasu” dartmoorinponi ori 8.v
      Buniu ”Ihaa” aasi tamma 16.v
      KC secret little C ”Carla” shetlanninponi tamma 12v
      Cristoferr ”Cristo” andalusialaisen ja friisiläisen risteytys ori 2.v
      Tasty vanilla ”Vanilja” yksisarvinen :D tamma 6.v
      Dadi ”Taneli” gotlanninruss poni ruuna 15.v
      Mulla on keppari talli jossa on vaan 5 karsinaa🫢🫢 että tarvis lisää… mulla on iso kenttä, pesupaikka ulkona ja sisällä, tarhat joita on 10 ja estekatos. Varustehuone on tallin yhteydessä ja maastoesteratakin löytyy. Ee kepparilla 85cm, (este enkka), ee ilman kepparia 90cm, re(rataeste ennätys) 80cm, oe (okseri ennätys) 70cm, me (maastoeste ennätys) 70cm. Harrastan myös oikeilla hevosilla. Kaikilla mun keppareilla on omat ruoka-astiat, ruokavaliot ja varusteet. Mulla on myös keppari harjoja tammoilla ja oreilla/ruunilla on erikseen. Yhteensä harjoja on 6, kaviokoukkuja 3. Kiinnostaa kuulla muidenkin keppari talleista!!

• Anonyymi

Mun tallin nimi on estetalli diana tai joku muu ku diana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      136
      5531
    2. HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!

"Sdp:n uusi talous­ääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen
      Maailman menoa
      216
      4815
    3. Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon

Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu
      Maailman menoa
      86
      3990
    4. Sovitteko ulkonäöllisesti

Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty
      Ikävä
      86
      3427
    5. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      68
      3151
    6. Anteeksi mies

Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert
      Ikävä
      35
      1882
    7. Kaiken järjen ja logiikan voimalla

Voin todeta nainen, että halusit vain sitä.
      Ikävä
      47
      1815
    8. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      78
      1530
    9. Hei T.....

Ajatuksissani olet. T.A
      Suhteet
      14
      1438
    10. Kansanedustaja

Kaikkonen vierailee Ähtärissä lauantaina. Mikä mahtaa olla paikka.?????
      Ähtäri
      19
      1374
    Aihe