Miten asetuksia mun pitää tehdä DW:n testing serveriin, että saan PHP-tiedotot live viewerillä näkymään?
Nyt kun yritän, niin antaa vaan seuraavan virheilmoituksen:
"Dynamically-related files cannot not be discovered because is no site definition for this document".
ps. vai pitääkö mun asentaa vielä joku lisäohjelma?
Dreamweaver CS5 ja PHP testing serverillä
Dynaflow
1
267
Vastaukset 1
- ukko30v
Jos haluat koneellasi saada live näkymän, ilman että siirrät palvelimelle sivua/php tiedostoa. Tarvitset lisäohjelman koska php ei toimi kuin palvelimen kautta.
Lataa:
http://www.wampserver.com/en/download.php
Itse en lataisi kuitenkaan tuota beta versiota.
Sinänsä ihmettelen Dreamweaveriä ettei siinä ole automaattisesti omaa virtuaaliserveriä. Tuntuu Dreamweaver muutenkin vähitellen huononevan hintaan nähden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2532105
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601224- 211161
- 41776
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125716Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤233695Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa214648- 51495
- 38458
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42442