Moro!
Olisin tuomassa Saksasta vm. 2011 olevaa Grand Voyager 2.8 crdi mallia. Onko kokemuksia kyseisestä autosta? Mitä hyviä ja huonoa puolia on tullut vastaan kyseisellä vehkeellä? Itse omistan asuntovaunun ja ajattelen, että Grandi olisi todella hyvä vetoauto. Mitäs tuummaatte, onko hyvä vetää 1700 kg painavaa vaunua?
Terv: Grandifani
2011 Chrysler Grand Voyager
6
396
Vastaukset
- Ameriikan herkkuja
Nuo Voikkarit ovat olleet kautta aikojen melkoiseia vikapesiä, onkohan tuo uudempi paraneltu versio vanhaan nähden?
Eipä ainakaan täällää Suomen niemellä ole vetojuhtina paljoa näkynyt, onkohan edes mahdollista teoriassa, kun noiden Jenkkilän autojen vetopainot on melko pieniä.- mmakine'
Johtavana Chrysler-asiantuntijana syön vaikka hatullisen ihan sitä itteään, jos tuo ei ole täyttä roskaa. Mutta kannattaisi kyllä odottaa siihen asti, että uusia Fiat-nimikkeellä myytäviä malleja tulee markkinoille. Ne ovat huomattavasti laadukkaampia kuin nuo lakupekka-Kraisut.
- fiat-chrysler
mmakine' kirjoitti:
Johtavana Chrysler-asiantuntijana syön vaikka hatullisen ihan sitä itteään, jos tuo ei ole täyttä roskaa. Mutta kannattaisi kyllä odottaa siihen asti, että uusia Fiat-nimikkeellä myytäviä malleja tulee markkinoille. Ne ovat huomattavasti laadukkaampia kuin nuo lakupekka-Kraisut.
Onks sit niitä fiat merkkisiä Grand Voyagerejä tulossa joskus?
- ja paranoo varmasti
fiat-chrysler kirjoitti:
Onks sit niitä fiat merkkisiä Grand Voyagerejä tulossa joskus?
juu, ennenpitkään kyllä tulee.
- TyytyväinenGVkuski
En ymmärrä tuota "vikapesäke" kommenttia. Mulla on uudempi koppainen 2008 vm grand voyager ja mittarissa 220tkm eikä mitään vikoja ole minun noin 130tkm ajamalla omistajuuskaudellani. Missään katsastuksessa ei ole tullut hylkyä ja ensimmäinen maininta tuli viime katsastuksessa valojen suuntauksesta.
- Vojaaaaa
Volkkari kuskit taas nillittää kateellisena. Voyager on ollu mulla jo kohta 10 vuotta ja mittarissa 422 tkm, ilman kone ja laatikko remppaa. Huollan autoni itse ja ei ole kuin kerran katsastuksessa tullut hylsy käsijarrusta. On muuten paljon parempi kuin volkkarin tila-autot, mutta niitten kuskit eivät vaan tunnu millään muistavan niitten vikoja, vaikka niissä remonttia vasta riittääkin. Itse en koske saksalaiseen tila-autoon pitkällä tikullakaan, kun parempaakin on tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097