Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

2011 Chrysler Grand Voyager

Grandifani

Moro!

Olisin tuomassa Saksasta vm. 2011 olevaa Grand Voyager 2.8 crdi mallia. Onko kokemuksia kyseisestä autosta? Mitä hyviä ja huonoa puolia on tullut vastaan kyseisellä vehkeellä? Itse omistan asuntovaunun ja ajattelen, että Grandi olisi todella hyvä vetoauto. Mitäs tuummaatte, onko hyvä vetää 1700 kg painavaa vaunua?

Terv: Grandifani

6

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ameriikan herkkuja

      Nuo Voikkarit ovat olleet kautta aikojen melkoiseia vikapesiä, onkohan tuo uudempi paraneltu versio vanhaan nähden?
      Eipä ainakaan täällää Suomen niemellä ole vetojuhtina paljoa näkynyt, onkohan edes mahdollista teoriassa, kun noiden Jenkkilän autojen vetopainot on melko pieniä.

      • mmakine'

        Johtavana Chrysler-asiantuntijana syön vaikka hatullisen ihan sitä itteään, jos tuo ei ole täyttä roskaa. Mutta kannattaisi kyllä odottaa siihen asti, että uusia Fiat-nimikkeellä myytäviä malleja tulee markkinoille. Ne ovat huomattavasti laadukkaampia kuin nuo lakupekka-Kraisut.


      • fiat-chrysler
        mmakine' kirjoitti:

        Johtavana Chrysler-asiantuntijana syön vaikka hatullisen ihan sitä itteään, jos tuo ei ole täyttä roskaa. Mutta kannattaisi kyllä odottaa siihen asti, että uusia Fiat-nimikkeellä myytäviä malleja tulee markkinoille. Ne ovat huomattavasti laadukkaampia kuin nuo lakupekka-Kraisut.

        Onks sit niitä fiat merkkisiä Grand Voyagerejä tulossa joskus?


      • ja paranoo varmasti
        fiat-chrysler kirjoitti:

        Onks sit niitä fiat merkkisiä Grand Voyagerejä tulossa joskus?

        juu, ennenpitkään kyllä tulee.


    • TyytyväinenGVkuski

      En ymmärrä tuota "vikapesäke" kommenttia. Mulla on uudempi koppainen 2008 vm grand voyager ja mittarissa 220tkm eikä mitään vikoja ole minun noin 130tkm ajamalla omistajuuskaudellani. Missään katsastuksessa ei ole tullut hylkyä ja ensimmäinen maininta tuli viime katsastuksessa valojen suuntauksesta.

    • Vojaaaaa

      Volkkari kuskit taas nillittää kateellisena. Voyager on ollu mulla jo kohta 10 vuotta ja mittarissa 422 tkm, ilman kone ja laatikko remppaa. Huollan autoni itse ja ei ole kuin kerran katsastuksessa tullut hylsy käsijarrusta. On muuten paljon parempi kuin volkkarin tila-autot, mutta niitten kuskit eivät vaan tunnu millään muistavan niitten vikoja, vaikka niissä remonttia vasta riittääkin. Itse en koske saksalaiseen tila-autoon pitkällä tikullakaan, kun parempaakin on tarjolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe