Ulalla...

J44

Yksinkertainen kysymys. Tiedän että kihlattuni on viettänyt paljon aikaa ja tekstaillut erittäin paljon miespuolisen työkaverinsa. Viestien sisällön sain tietooni kun kävin läpi toisen puhelinta (en todellakaan ole ylpeä siitä). Työkaveri on täysin ihastunut kumppaniini ja tekstiviesteissä tulee erittäin hyvin selville yhteydenpidon todellinen tarkoitus. Pitäisikö minun vain kertoa kumppanilleni että tiedän kaiken tästä yhteydenpidosta vai pitääkö minun vain yrittää luottaa kumppaniini. Hän kuitenkin kertoo kuinka olen hänelle juuri se oikea eikä parempaa voi olla hänelle.

2

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TP

      Yksinkertainen kysymys? Miettisin asiaa siltä kannalta, että mitä sinä haluat.
      Onko sinusta ok, että kumppanisi kirjoittelee jatkossakin tämän miehen kanssa? Jos ei niin sitten ota asia puheeksi ja sano, että satuit lukemaan hänen ja miehen tekstiviestin ja kysy ihan suoraan, että mitä kihlattusi on tulevaisuudelta ajatellut (jatkaa sinun vai tämän uuden miehen kanssa).
      Jos taas asia ei sinua haittaa niin anna olla ja odota, että kihlattusi tekee oman päätöksensä. Voi olla, että suhde jää vain tekstiviesti asteelle tai sitten ei...

    • MAN with out hat :)

      . Hän kuitenkin kertoo kuinka olen hänelle juuri se oikea eikä parempaa voi olla hänelle.

      Tuo lause on vain sanoja, ennen kuin teot tukevat noita sanoja.
      Kerro kihlatullesi miltä sinusta tuntuu hänen toimintansa, ja ettei se ole teidän tilanteessanne oikein korrektia ja sopivaa käytöstä.
      Ja voithan aina ottaa yhteyttä hänen työkaveriinsa, ja tarkentaa asioita (mm että hän on kihloissa kanssasi ja mitä hän on sinulle sanonut).
      Tärkeää on se, että annat kihlatullesi singaalin ettet välttämättä hyväsy hänen toimintaansa ja haluat sen loppuvan.
      Älä jää pyörittelemään asioita päässäsi, vaan toimi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe