Hämeenkyrön ruokapaikat

Jack Frost

Usein olen Hämeenkyrön ohi ajanut mutta harvoin pysähtynyt. Mietin että pitäisi käydä tutustumassa paikkoihin.

Mistä sieltä saa kunnon ruokaa? Ruokapaikkoja näyttää olevan paljon, mutta mikä on parhain?

23

3915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.,.,.,

      Sarvi.

    • syötyon

      kotiruokapaikkana suosittelen heiskaa----aloittaja kyselee hämeenkyrön ruokapaikkoja...Sarvi o Kyröskosken puolella..

      • Hyvin syönyt

        Kotiseutuoppia "syötyon".
        Eiköhän Kyröskoski kuulu Hämeenkyröön?


    • utelias syöjä

      Mitä on kunnon ruoka ?

      • Jack Frost

        Kunnon ruoka on tuoretta ja riittävän laadukasta.
        Mikrossa lämmitetty kanannahkapihvi tai nahistuneet salaatit ei kelpaa, eikä pikaruokaketjujen muonat. Jälkimmäisiä saa muualtakin.

        Vapaa-ajanviraston arvosteluista ei ollut hyötyä, tasaisesti kolmea tähteä: http://www.vapaa-aikavirasto.com/ravintolat/?pid=56

        Joten kiitos suosituksista. Täytyy kokeilla noita molempia, Sarvea ja Heiskaa.


    • pilkunn.....a

      Ei kai ohikulkija osaa erottaa Kyröskoskea ja Hämeenkyröä toisistaan.Mullekin on molemmat sama paikka.

    • syötyon

      nimimerkille Hyvin syönyt.. tiedän kyllä että k-koski--h-kyrö kuuluvat samaan kategoriaan..kotiseutu-oppi on kyllä tiedossa...luehan vastaus klo:13:15 hänen kanssa samaa mieltä..

      • Hyvin syönyt

        Luettu on ja ihmetys se vain lisääntyy.
        Jos kotiseutuoppi on oikein hanskassa, niin miksi sitten "syötyon" erottelee k-kosken ja h-kyrön, sillä aloittaja kyseli nimenomaan koko Hämeenkyrön ruokapaikkoja johon myös Kyröskoski kuuluu.
        Taitaa tämä "syötyon" olla näitä miehiä jotka laskevatkin 1 1= riskisti 3?


    • jooooei

      Eisunka koskella ruoka maistu ,paska HAISEE

    • Hämeenkyröläinen 10

      Hyvä ruokapaikka on Heiskan lisäksi Kehäkukka, jos tykkää kasvisruasta ja Pitseria Finalista saa hyvää pitzaa Kyröskosken keskustassa. Sarvessa Kyröskoskella on maittavaa arkiruokaa, kuten Heiskallakin.

    • kiinnostaa....

      Ja mikä on noista kallein ja mikä halvin ?

    • väärässä?

      Sarvessa???Eikös se ole kaljaräkälä?Ohikulkiessa ainakin kaljaveikkoja laseineen terassilla!Ei paljoo näytä ruokapaikalta.

      • Tiedän, en luule

        Jos kommentissa on liian paljon kysymysmerkkejä, on se osoitus siitä, että kirjoittaja ei tiedä sen enempää kuin ohikulkija nyt yleensäkään tietää. Siis ei yhtään mitään.

        Yöunet ovat jääneet lyhyiksi. Sarvi tarjoaa kaikille jotain, myös oluen juojille. Siellä on selkeästi kaksi osastoa, toinen ruokailijoille ja toinen ns pubin puoli. Tavallinenkin ihminen voi pistäytyä siemaisemassa tuopin olutta tai siideriä. Ehkä minäkin muijan kanssa olemme sitten niitä kaljaveikkoja. Pyydän: enemmän järjellistä suvaitsevaisuutta ihmisten arvosteluun.

        Sarven ruoka on Hämeenkyrössä ykkösluokkaa. Varsinkin pitsat ovat sen verran laadukkaita, että ulkopaikkakuntalaisetkin käyvät niitä syömässä ja paljon myös hakemassa kotiin vietäväksi. Sarven pitsan kruunu on normaalia runsaampi salaattipöytä, siis runsaampi kuin muualla pitserioissa. Hinta on edullinen, ja pitsa voidaan myös puolittaa kahdelle. Lisämaksu salaatista on kaksi euroa. Sarvessa on lounaspöytä arkisin, aivan hyvää ruokaa edulliseen hintaan. Krantuimmat syökööt ala-kartesta, suosittelen pihvejä.

        Selvyyden vuoksi sanottakoon, että minulla ei ole mitään tekemistä Sarven omistajuuden suhteen, en edes tiedä kuka sen omistaa. Olen vain parikymmentä vuotta syömässä käynyt asiakas. Vain yhden kerran oli sanomista, ihmiset kun tekemässä ovat. Olen käynyt muissakin Hämeenkyrön ravintoloissa, joista olisikin monta kriittistä lausuntoa annettavana.


    • omistajako itse

      Kukas sen kissan hännän nostaa kuin kissa itse...omakehu haisee nyt Sarvessa.

    • Kotiin syämään

      Turha esota, tähän löytyy kohta se ratkaisu kun 3 tien ohitustie tehdään H-kyröön. Ei tartte enää junnuttaa 50 km/h..

    • väärässä?

      En olekkaan poikennut Sarvessa(tiedän,en luule).Ulkoapäin näyttää jo siltä ettei tarvikkaan.Enkä ole arvostellut yhtäkään henkilöä,vaan juuri ulospäin antavaa vaikutelmaa.Minulle riittää kotiruoka ja joskus olen käynyt "ulkona" syömässä,olen poikennut Paussipaikassa.Onko se sitten paras,en tiedä;mutta minulle kelpaa.Olen myös ulkopaikkakuntalainen.

    • ruuan ystävä

      Papusoppaa yhdessä paikassa toisessa makkarasoppaa että näin, mutta hinnat ovat luxus luokkaa.Että partempi on kunkun painaa kaasupoljinta Hämeenkyrön kohdalla jos on nälkä !

      • Nautiskelia

        Minä ostan omat pizzani Sarvesta. On todella hyviä ja hinta kohdallaan. Listan ruoka-annikset myös hyviä. Terassilla istuvista ukoista saa kyllä vaikutelman huonommasta paikasta. Mutta suosittelen poikkeamaan.


    • HämeenkyrönRuokatietäjä

      Ravintola Sarvi ja - Venttiili ovat hyviä ruokapaikkoja. Itse tykännyt Sarven pizzoista ja Venttiilin Wingseistä! Myös ravintola Hammurabi on hyvä kebab-paikka.

    • OikeaMatiasS

      Kannattaa ajaa jatkossakin vaan pysähtymättä ohi. Mieluiten vähän lisätä ajonopeutta. Pelkkiä PUMMEJA täynnä koko kyläpahanen!

      MENKÄÄ TÖIHIN, PUMMIT!!!

      • Lomalainen.Koskelta

        Vain pummeilla on aikaa kello 11.41 kirjoitella tänne typeryyksiä. Mieti sitä, PummiMatiasS.


    • Sapetus

      Minä petyin Sarven pitsaan hiljan. Tilasin quattron, jossa pitäisi olla salamia. Ei ollut salamia nähnytkään. Lieneekö ollut jotain balkaninmakkaraa ja kinkku oli jotain kinkkuvalmistetta.

    • Säästökuurilla

      Samat kokemukset sarven pitzoista. Joku 4-5 vuotta sitten meni kuin kuumille kivelle ja maku oli todella hyvä. Nyt vaihtuu ilmeisesti juusto laatu huonosta vielä huonompaan riippuen viikosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe