Kauanko Halens lainan päätöksessä menee? Lähetettyäni hakemuksen näytölle tuli teksti että ilmoitamme sähköpostitse... tosin tänään vasta lähetin mutta aattelin että joutuukohan sitä päätöstä viikkotolkulla odottelemaan?
Ja millainen on rahansaantisysteemi, joutuuko ne tosiaan oikeasti jostain pankista hakemaan sen sijaan että rahat tulisivat suoraa tilille kuten yleensäkin?
Vastauksia please!
Halens laina
19
3074
Vastaukset
- 3+15
alle viikko meni et tuli viesti sähköpostiin, kirje kotiin ja rahat pankkiin. tulee siksi pankkiin koska tällä estävät rahan maksamisen väärälle tilille, kaiketi joskus joku tehnyt vääryyttä ja ottaneet tästä opikseen.
- huolestunut....
Pieni neuvo. Älä ota noilta vippifirmoilta vippejä. Jos kuitenkin otat niin älä kuittaa sitä uudella vipillä....
- 22312
Se on sitten siinä. Kun henkilö alkaa lainaamaan rahaa joltain hiton Halensilta/Ellokselta voi olla takuuvarma siitä, että kyseisen henkilön talous on totalisen romahduksen partaalla. Ne jotka hoitavat asiansa oikein hakevat lainansa PANKISTA, jolloin ei tarvitse maksella jotain 20-25% korkoja.
- matkailija482934208
Nyt puhut potaskaa. Mulla on ns. vakituinen työsuhde joka uusitaan vuosittain koska teen saman työnantaan palveluksessa eri osastolla töitä siis sijaisuuksia ja en saa pankista lainaa siis kulutusluottoa muutako luotollisen visakortin (jota en halua) koska minulla EI OLE TOISTAISEKSI työsopimusta. Sama työnantaja ollut jo 5 vuotta. Asuntolainan saan joka on aika outoa mutta kulutusluottoa en. Sampopankki myöntäisi mutta en halua vaihtaa pankkia koska täällä pienellä paikkakunnalla ei ole pankin konttoria ja jos joskus tulee syy miksi käydä pankissa niin onpahan konttori kuitenkin.
Ikää minulla on 28v. Myöskään kulutusluottoja ei myönnä muutkaan netissä tästä samasta syystä muut kuin halens ja ellos. Minulla on halens laina ja maksan sitä välillä sovitun kk summan välillä jopa triplaten pois niin säästän koroissa jonkin verran. Halenslainalla olen rahoittanut vuosittaiset lomareissut joista nautin suunnattomasti vaikka korko olisikin isompi. Eikä mua myöskään kiinnosta loppujen lopuksi se että maksanko 5 vai 10 vai 25 prossaa korkoa koska haluan lähteä reissuun ja säästämään minusta ei ole mutta laskuja maksamaan on :))) - matkailija8498034098
matkailija482934208 kirjoitti:
Nyt puhut potaskaa. Mulla on ns. vakituinen työsuhde joka uusitaan vuosittain koska teen saman työnantaan palveluksessa eri osastolla töitä siis sijaisuuksia ja en saa pankista lainaa siis kulutusluottoa muutako luotollisen visakortin (jota en halua) koska minulla EI OLE TOISTAISEKSI työsopimusta. Sama työnantaja ollut jo 5 vuotta. Asuntolainan saan joka on aika outoa mutta kulutusluottoa en. Sampopankki myöntäisi mutta en halua vaihtaa pankkia koska täällä pienellä paikkakunnalla ei ole pankin konttoria ja jos joskus tulee syy miksi käydä pankissa niin onpahan konttori kuitenkin.
Ikää minulla on 28v. Myöskään kulutusluottoja ei myönnä muutkaan netissä tästä samasta syystä muut kuin halens ja ellos. Minulla on halens laina ja maksan sitä välillä sovitun kk summan välillä jopa triplaten pois niin säästän koroissa jonkin verran. Halenslainalla olen rahoittanut vuosittaiset lomareissut joista nautin suunnattomasti vaikka korko olisikin isompi. Eikä mua myöskään kiinnosta loppujen lopuksi se että maksanko 5 vai 10 vai 25 prossaa korkoa koska haluan lähteä reissuun ja säästämään minusta ei ole mutta laskuja maksamaan on :)))unohtui tuohon alkuun laittaa että ns. vakituinen eli määräaikainen ollut jo pätkissä 5 vuotta :) anyway.. ehkä ymmärsittekin mutta tarkennampa vain :)
- anne1
eli et tiedä elämästä mitään, jos itse joutuu kaikki asiat hoitaan , eli ei saa vanhemilta sitä kultaisita lusikkaa suuhunsa, niin kuin sinä varmaan olet saanut kaikkia apuja vanhelmiltas, niin helppohan se on siinä kerskua.
Olen asiat hoitanut oikein ja ymmärrät kait että halens/ellos ei myöskään anna lainaa jos sulla on maksuhäiriöitä. Kaikki lapset ne tänne laittaa kommenteja joilla ei ole elämänkokemusta muuta kuin että vanhemmat auttavat omilla varoillaan selviämään elämän alkuun, elikkä itse ei tarvitse siiheen panostaa.
- Lola80
Millaisessa kuoressa lasku saapuu? Lukeeko kirjekuoressa pelkkä esimerkiksi halens vai halens luotto ym?
- 20+9
Kuoren päällä lukee Halens yksityislaina.
- Viidakon Yrjö
Ja miten ihmeessä Halens laina on nyt sitten pikavippi?
Teillä on apinat termit sekaisin.- näin on...
Halens on vippitoimisto ja semmoisena pysyy...Ne jotka sieltä lainaavat ottavat puhtaasti vippejä eikä pankkilainoja....
- eräs asiakas
Halens-laina ei ole mikään pikavippi! Pikavipit ovat pienempiä summia, jotka maksetaan yhtä pikaisesti myös takaisin. Itse otin Cellbesistä lainan, se näyttää olevan samaa Halens-lainaa sekin. Laskun lähettää TimeFinans.
- PekkaKuppa
Tää Halens on ihan vitsi. Tuli oikein kirje että päätös on että lainaa emme voi myöntää. Heti netissä lähettettyä tuli kielteinen päätös siellä samalla sekunnilla.
Niin ja tienaan vakituisesti 60 tonnia vuodessa ja hain 3 tonnin lainaa.- K.L.
Nimimerkki PekkaKuppa taitaa olla yrittäjä.
En tiedä yhtäkään yrittäjää joka olisi Halensin luoton saanut.
Ja kielteinen päätös tuli tosiaan heti. Eivät edes luottotietoja ehtineet tarkastaa, vaikka ne tosin ovat kunnossa. - e.l.
K.L. kirjoitti:
Nimimerkki PekkaKuppa taitaa olla yrittäjä.
En tiedä yhtäkään yrittäjää joka olisi Halensin luoton saanut.
Ja kielteinen päätös tuli tosiaan heti. Eivät edes luottotietoja ehtineet tarkastaa, vaikka ne tosin ovat kunnossa.Siihen luottotietojen tarkistukseen aikaa mene. Sähköinen kysely... 2-10 sek,.
Mahdollisia syitä eväämiseen vo olla myös se, että osoitetietosi ovat ei-julkiset. Tästä syystä ei mm. saa Klarnan kautta veloittavilta verkkokaupoilta laskuja/tiliejä. - K.L.
e.l. kirjoitti:
Siihen luottotietojen tarkistukseen aikaa mene. Sähköinen kysely... 2-10 sek,.
Mahdollisia syitä eväämiseen vo olla myös se, että osoitetietosi ovat ei-julkiset. Tästä syystä ei mm. saa Klarnan kautta veloittavilta verkkokaupoilta laskuja/tiliejä.Omatieto-palvelu lähettää ilmoituksen jokaisesta kyselystä, joka tarkastaa luottotiedot. Nyt tätä kyselyä ei tuolla palvelussa näy, joten eivät tarkastaneet luottotietoja.
Ja osoitetietoni ovat julkiset, saa jopa numerotiedusteluista.
- Kyselijä...
Huh huh saanko kysyä miksi ihmiset yleensäkin ottavat vippejä elloksen,klaarna,Haalensin, celbesin etc etc vippipaikoista 30% koroilla kun voi ihan pankkiin mennä hakea lainaa järkevään hankintaan? Siis kysyn vaan.... Ja toivon vastauksia..
- leijona18
esim. siksi ku pankki ei anna tänäpäivänä lainaa, jos sinulla ei ole takaajia tai jotain kiinteistöä johon voisi lainan kiinittää. Ja monellako nuorella on heti työpaikka otettavissa että sen kautta voisi ottaa lainaa pankinsta (eli pankki antaa lainaa jos on vak.työpaikka siiheen takaajat tai joko kiinteistö joka takaa lainan arvon). eli siksi moni joutuu ottamaan lainaa muualta ed. mainituista paikoista jos on tarve kun sieltä saapi. Jos joutuu itse elättään itsesnsä ja miettimään rahaasiansa (eli ei saa vanhemilta kuin manulle illallinen kuin jotkun) ni näin joutuu toimimaan, eli ihmettele sinä ihan rauhasa vaan. kiitos
- tinti11
Onko minulla mahdollista saada halens laina?
- ali288
Vielä onko santander suomalainen luottokunta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759