ZENTAI (kokovartaloasu päästä varpaisiin)

zentai boy

Onko ketääkään muita ihmisiä kiinnostuneita zentaista?

30

5712

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokovartalohoito

      Kyllä meillä ollaan. En tiedä mistä materiaalista ne alkuperäiset on tehty, mutta meillä käytetään kumisia kokovartalopukuja. Löytyy kaapista pari muovistakin, mutta ne eivät ole niin vartalonmyötäisiä.

      • Zentai

        Zentailla tarkoitetaan kyllä alunperin kankaasta (nylon/lycra/spandex/elastaani) tehtyä asua joka peittää ihmisen kokonaan, niin kädet, jalat kuin kasvotkin.


      • Tuo materiaali on kivaa. Muovissa ja kumissa. Lycra on väreissä mielen herättäjänä. Tämän tapaisissa tulee oltua ja nykyjään voi jakaa tätä juttua:)


    • Zentai

      Kyllä meitä "harrastajia" on joitakin, ja kiinnostuneita varmasti monin verroin enemmän. Jos kiinnostaa jutella asiasta niin voi pistää postia osoitteeseen suomizentai (at) yahoo PISTE com.

    • Yksi kiinnostunut

      Mistä tuollaisia löytyy kohtuu hinnalla. Jokin aika sitten, törmäsin sattumalta suomalaiselle sivustolle, joka myi noita hintaan 35-39 Eur. Sitten myöhemmin meinasin katsoa noita tarkemmin, mutta en pistänyt sivuston osoitetta ylös. Enkä myöskään keksinyt, millä haulla tuonne eksyin.

    • zentai0

      Kyllä harrastajia on Suomessakin. Itsellä asuja on vino pino, lisää tekisi mieli hankkia jossain vaiheessa. Seuraavaksi varmaan Fets-Fashista, tällä hetkellä enin osa on Dhya:sta. Kiinalaisia muutaman kympin halpiksia en ehkä suosittelisi, sielläpäin ei ole kovinkaan tarkkaa kemikaalien kanssa.

      Latexia tekisi mieli kokeilla jossain vaiheessa myös!

    • Kiinnostazentai

      Oletteko miten käyttäneet näitä? Yksin vai kaverin/partnerin kanssa?
      Itse kanssa kiinnostunut hankkimaan asun.

    • Siinä-paremmat

      Eikös kunnon overallit ois paremmat.

    • Kyllähän puvussa pitäisi ainakin suun kohdalla aukko olla...😉
      Ja 'haaravetoketju'...😋

    • Mulla on zentai-asu. Yksi mun suurimmista fetisseistä, ihan siitäkin syystä että lycra-/spandexfetissi löytyy multa ihan yleisestikin.

      • Mutta tykkäättekö siis itseksenne aukoton asu päällänne?=seksiä? Vai mitä???


      • Seksiä varten aukollinen. Aukottomassa sitten kaikkea muuta jännää. Mulla ei kyllä itselläni ole aukotonta, enkä viitsi alkaa saksien kanssa sohimaan.

        Puolethan ideasta niissä touhuissa on se miltä se asu tuntuu päällä, ja jonkin sortin sensorista deprivaatiota.


      • KiinnostunutOlen
        Dionys kirjoitti:

        Seksiä varten aukollinen. Aukottomassa sitten kaikkea muuta jännää. Mulla ei kyllä itselläni ole aukotonta, enkä viitsi alkaa saksien kanssa sohimaan.

        Puolethan ideasta niissä touhuissa on se miltä se asu tuntuu päällä, ja jonkin sortin sensorista deprivaatiota.

        Mitä muuta jännää?


      • KiinnostunutOlen kirjoitti:

        Mitä muuta jännää?

        Kourimista ja lääppimistä lähinnä. Ehkä myös sitomista.


      • Setämiesss
        Dionys kirjoitti:

        Kourimista ja lääppimistä lähinnä. Ehkä myös sitomista.

        Joko on kokemuksia? Tuollainen kuulostaa kivalta.


      • Setämiesss kirjoitti:

        Joko on kokemuksia? Tuollainen kuulostaa kivalta.

        Ei ole kokemusta muuta kuin yksin.


    • Haalarit-päälle

      Kunnon haalarit. Siinä kokovartaloasua.

    • mmmnamia

      minä tykkään vain hentai

    • Kiinnostava juttu.

    • zentai_boy

      Oho onpas tänne tullut paljon aktiivisuutta seitsemän vuoden jälkeen. Tein tämän keskustelun siis joskus. Silloin en vielä muistaakseni omistanut zentaita mutta nyt mulla on niitä kolme. Kiinnostus tähän ei ole lakannut missään vaiheessa.

    • Zentai_fet

      Aivan loistavalta tuntuu tuo asu päällä. Vielä kun löytäisi saman henkistä seuraa kaikkeen kivaan.

    • Tiedän mitä tarkoitat:) Kun on toinen kenen kanssa voi keksiä uusia juttuja tulee jännä olo. Koko trikoissa jumissa leikkien.

    • Zentaipäällä

      Kyllä on kiihottavan näköisiä noi zentai videot. Etenkin noi orgiat. Kuinkahan niihin pääsis mukaan...

      • Zentaifun

        Löytyisiköhän porukkaa kokeilemaan jossain, vaikka hotellihuoneessa. Kokolycrat päälle, koskettelua, pientä painia sängyssä ja sitä rataa. Olen jo pitemmän aikaa harrastanut zentaita ja muutenkin lycra-asuja, mutta valitettavasti aina yksin ollessani. Ulkomailla näyttää olevan joitakin yhteisöjä, mutta täällä Suomessa taidamme mennä jokainen omia polkujaan. Mutta joku 3-4 hengenkin zentai-sessio olisi kyllä joskus koettava. Tai edes sen toisen kanssa.


    • KokeilemaanHki

      Hesassa ketään harrastajaa? 53v/182,89 ukm haluis kokeilla asu(j)a ennen hankintoja...

    • Zentai on kiinnostava.

      Mulla oli yksi kiina-halpis mutta vetoketju hajosi heti.. -joten pitää niistä vähän maksaa ettei leikit lopu liian aikasin.

      Zentai ja clothed sex on ajatuksena kiinnostava.. eli anomyymi asu ja kaikki sisällä, sitten voisi kosketella ja tunnustella..
      -vaikee löytää siitä kunnon videoita.. ne on enimmäkseen normipanemista zentai asut päällä.

      • Anonyymi

        Jaa että tohon tulemaan olet kymmenen vuoden mietiskelyn tuloksenatullut.


      • Fanta5y0fAllium
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että tohon tulemaan olet kymmenen vuoden mietiskelyn tuloksenatullut.

        Maltti on valttia!


      • Anonyymi

        Itsellä kanssa ny kiina versio. Harkinnassa hieman laadukkaamman hankinta. Kyllä noi tuntuu ja näyttää hoteilta. Ja se anonyymius on parasta noissa. Mukava olisi löytää partneria noihin nauttimaan yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että tohon tulemaan olet kymmenen vuoden mietiskelyn tuloksenatullut.

        Arvasin että odotat tätä viestiä niin ajattlein olla nopee ja vastata jo alle neljässä vuodessa, yleensä on toi kymmenen vuoden raja, ettei tuu hätiköityä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      694
      5320
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      155
      4101
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3800
    4. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      18
      3532
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3141
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2564
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2423
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2400
    9. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      58
      2286
    10. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2207
    Aihe