Aijon haastaa oikeuteen tuon fleshlighteja valmistavan firman. Tuollaisesta terävästä putkenpätkästä pitää olla SELKEÄllä ja SUURElla merkintä ja VAROITUS. Kyllähän mä nyt oletin osaavani tekopillua käyttää. Niin että eivät he voi olettaa, että jokainen lukee kaikki pienellä präntätyt varotukset TERÄVISTÄ putkenpätkistä. Ottaa päähän ja kullinpäähän!!!
Fleshlight-firma oikeuteen
16
10026
Vastaukset
- Lukutaitoinen
HETI ENSIMMÄISENÄ KUN AVAAT KÄYTTÖOHJEEN!!
- Tohtori Koni
Kannattaa käyttää luomutuotteita, semmoisia jotka ei satuta, esim NAISTA, sen käyttö edellyttää tosin rakkautta ja hellyyttä, mutta on eriluokkaa kuin tekopillut ja sexkaupan laaduttomat tekeleet.
- :-)
Tohtori Koni kirjoitti:
Kannattaa käyttää luomutuotteita, semmoisia jotka ei satuta, esim NAISTA, sen käyttö edellyttää tosin rakkautta ja hellyyttä, mutta on eriluokkaa kuin tekopillut ja sexkaupan laaduttomat tekeleet.
Samaa mieltä,turha valittaa jos mulkku on kipee ku nai jotain "taskulamppua" :-)
- sattuu
Ei mun paketissa ainakaan SUOMEKSI lukenut!!
- Hanska
Tohtori Koni kirjoitti:
Yliarvostettua! kyllä käteen vetäminen aina naisen voittaa!!!
- fleshwoman
Naisesta hyvä apu myös siivouksessa!
- Minttu
Niin -meillä kun MIES imuroi Mielellään ;) puhumattakaan muusta.
- ...
Vaikee on naista käyttää, kun sitä ei kaikille ole siunaantunut..
- oiefj
Ei vitalis! Ei ole ihmisten tyhmyydellä rajaa! Kyseisen lelun omistajana voin kertoa että siinä lukee riittävän isolla tuosta putkesta!! Heh! Ota rauhallisemmin seuraavan kerran kun kiima yllättää noin hurjana. Ei pääse pikkuveli kipeytymään! On se meinaan sen verran hyvä peli tuo flesukka!
- Robin Hood
Joo hieno keksinto!! Kun siihen asentaa viela remmin, sen saa selkaan nuoliviinityyliin -> kulkee hienosti mukana baarissakin :-). Sitten kun saa pakit pubilisaattorissa niin voi vakisinmaata ko. laitteen julkisesti niin eipa tarvii enaa kysella saatille...
- sattuu
Missä siinä suomea lukee?? Olen suomalainen, tilasin laitteen suomesta. Olisko minun pitänyt ymmärtää sitä amerikkalaisten kieltä??!
- mies
sattuu kirjoitti:
Missä siinä suomea lukee?? Olen suomalainen, tilasin laitteen suomesta. Olisko minun pitänyt ymmärtää sitä amerikkalaisten kieltä??!
Jos tämä tapahtuma on totta, niin ei voi muuta kuin nauraa: huahhhaahahhahaa.
- sattuu
mies kirjoitti:
Jos tämä tapahtuma on totta, niin ei voi muuta kuin nauraa: huahhhaahahhahaa.
Valitettavasti totta on. Nyt vielä haava alkanut mätimään ja pakko mennä huomenna lääkärille näyttämään. Hävettääkin niin pirusti!
- JURISTIT HOI!
Eikö tuollaisista käsittämättömistä seksitarvikkeiden sisään kätketyistä TERÄVISTÄ esineistä pitäisi olla SELKEÄ VAROITUS SUOMEN JA RUOTSIN KIELELLÄ?! Vai pitääkö nykymaailmassa jokaisen osata sitä amerikkaa puhua?? MINÄ EN OSAA!
- Tyhmä?
Peruskoulussa opetaan kaikille enklantia oikein pakolla!
- m54
Mulle meinas käydä ihan samoin. Työnsin tosi varovasti, joten en saanut mitään suurta haavaa, vain pienen naarmusen. Kyllä tollasesta pitäisi olla varoitus suomen kielellä, meikäläinen ei ainakaan osaa englantia niin hyvin että ymmärtäis sitä lappusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257057Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451315Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291148- 75921
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49895Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96856Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38811Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14786- 43763