autossani syttyi vikavalo palaamaan, ohjekirja on saksaksi joten ymmärsin sen verran että se liittyy jotenkin moottoriin ja polttoaineeseen toi vikavalo. Nyt sitten kylmiltään käynnistettäessä pölläyttää mahtavat siniset savut, välillä ei oikein jaksa käydä. Onko tässä nyt kansi remontti edessä,luulen et venttiilien ohjaussuojakumit( tai jotkut semmoset) ois vaihdettava...onko kallis remontti? opiskelijana yritän päästä halvimmalla kuin mahdollista..ja jos joku tietää Hyvinkäältä tai lähistöltä jonkun joka näitä remontteja tekee, niin vinkkejä kiitos!
volvo 850 -94 mittarissa 290 000
Blondi volvodiggari
2
230
Vastaukset
- e.w.
Venttiilivarren kumit ovat taitaneet mennä. Osat ei maksa paljoakaan ja homma hoituu osaavalta alle parin tunnin.
- Halpisautoilija
Moi,
autossa on luultavasti muuta/muutakin vikaa kuin fuskaavat venttiilivarren kumit. Se ei kyllä vielä moottorin vikavaloa sytytä.
Autopalvelu Tervashonka Järvenpäässä on erinomainen Volvokorjaamo. Kunnollinen työnjälki, eikä kohtuutonta kiskurihintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954