volvo 850 -94 mittarissa 290 000

Blondi volvodiggari

autossani syttyi vikavalo palaamaan, ohjekirja on saksaksi joten ymmärsin sen verran että se liittyy jotenkin moottoriin ja polttoaineeseen toi vikavalo. Nyt sitten kylmiltään käynnistettäessä pölläyttää mahtavat siniset savut, välillä ei oikein jaksa käydä. Onko tässä nyt kansi remontti edessä,luulen et venttiilien ohjaussuojakumit( tai jotkut semmoset) ois vaihdettava...onko kallis remontti? opiskelijana yritän päästä halvimmalla kuin mahdollista..ja jos joku tietää Hyvinkäältä tai lähistöltä jonkun joka näitä remontteja tekee, niin vinkkejä kiitos!

2

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e.w.

Venttiilivarren kumit ovat taitaneet mennä. Osat ei maksa paljoakaan ja homma hoituu osaavalta alle parin tunnin.

• Halpisautoilija

Moi,

autossa on luultavasti muuta/muutakin vikaa kuin fuskaavat venttiilivarren kumit. Se ei kyllä vielä moottorin vikavaloa sytytä.

Autopalvelu Tervashonka Järvenpäässä on erinomainen Volvokorjaamo. Kunnollinen työnjälki, eikä kohtuutonta kiskurihintaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2687
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      200
      1968
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1716
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1441
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      32
      1176
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      76
      1111
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe