Hymiö tekee paremman ihmisen

Pottus.qp

Hymiöitä näyttävät käyttävän täällä ne kirjoittajat joilla on eniten kaunaa ja vihaa ja jotka sitten hakevat itselleen hyväksymistä hymiöillä. Mutta kyllä se luonne paljastuu kirjoiotuksista, ja jos on -ttumainen tyyppi niin ei sitä hymiöllä pysty kukaan peittämään.

86

366

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lillerilallerilops

On mukava katsella tuota sun turhautumista ;))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Mitä hymy/hymiö kenellekin merkitsee???

Keskustellessakin on mukavampi katsella hymyilevää naamaa kuin mörtsiä :)

Ja toisaalta siitä tulee tapa kertoa mielialasta.

• Anjaniina.

Hymiöitä kayttävät ihmiset jotka hymyilevät kirjoittaessaan ;))
      Niinkuin minä just nyt ;)))

• Heikunkeikku

Naamatusten keskusteltaessa kuulee ja näkee huomattavasti enemmän, kuin vain se Asia, mikä suureijästä pihalle pötkähtää.
      Äänensävy ilmoittaa hyvin paljon. Kiukkuunen nopeatempoinen lähes kimakkuuteen yltävä sanaryöppy saa kuulijan nostamaan ittensä varpaille, samalla kuulija voi vilkuilla mahdollisia piilopaikkoja, jos sieltä suuaukosta enemmänkin tulee ponnekasta tekstiä. :)

Ilmeet ja eleet, ne on kans semmosia, jotka kertovat paljon. Myös se, miten sanat aksentoi. Jne. jne...jne..

Palstalle kirjottaessa jäävät kaikki nämä ihanat, persoonalliset jutut pois. Hymiöt auttavat himpun verran tuomaan jonkinasteista "tunnelmaa"/tietoa esille, millä mielellä kirjoittaja kirjoittaa. Lauseen keskellä oleva sana, joka on kirjoitettu isolla kirjaimella, antaa pienen aksentin juuri Sille sanalle. Jos ihan koko sana on kirjoitettu isoilla kirjaimilla, niin sen vaikutelman saan, että jos sen lauseen sanoisi suulla ja käsillä huitoen, niin ponnekkaasti pulpauttaisi määrätyn sanan ja samalla kenties vielä käsillä auttaisi asiaa (ehkä levittäen kädet kyljistä poispäin, tai jotain?).

Siis jotenkin näin..Öh... Onks mun pakko-pakko selittää NÄIN pitkästi...

Kaikenkaikkiaan oon suhteellisen hyvällä tuulella eli tälleen: :) mutta ei ihan Tälleen: :))) enkä Tälleen: :D Johtuen, että edelleen ulkona sataa ja olen pakotettu venymään ja vanumaan täällä kotona.

• Meriläinen

Oikeesti hymyilevätkin ihmiset voi olla tosi -ttumaisia tyyppejä :)
      Ei hymiö ole kiltin ihmisen merkki.
      Sitäpaitsi hymiötä voi käyttää silloinkin kun sanoo jotain jota ei tarkoita.
      Tai tarkoittaa juuri päinvastaista. Silloin näkee lukija etttei toi kirjoittaja ole ihan tosissaan.
      En mie ainakaan hae mitään hyväksymistä hymiöillä enkä muutenkaan koko täällä palstalla.
      Mulle on yks hailee mitä muut ajattelee :))
      No tulihan provoon taa tuhlattua kirjaimia :))

• Tapa kertoa mielialasta, on hyvä ilmaus, Karjalaistytöltä.
      Sen tapaista se kait itselläkin on, vaikkei kovin tuu kiinnitettyä asiaan huomioo.
      Jostain kumman syystä kuitenkin huomaa viestin, jossa ei hymiötä.. ja jos itse haluaa vastatessa laittaa, että tuntuu vähä oudolta, jos ei "alkuperäisessäkään" yhtään.
      Annapa analyysi luonteestani ;)

• Voi mahoton sentään): Mie en hae kylläkään, en ainakaan mielestäni minkäänlaista hyväksymistä hymiöilläni. Toivon mukaan en oo ees -ttumainen tyyppikään, pois se miusta ja etäs vielä..
      Mie tykkään hymiöistä, minkäs sille voin.:)
      Oon sellanen käsillä selittäjä, joten miulle käy nuo hymiöt, kun en voi huitoa asioitani täällä käsin:) Sitä paitsi jos kommentoin surulliseen ketjuun asiallisesti, silloin en käytä hymiöitä, miun hymiöitten käyttö riippuu vähän ketjusta ja asiasta. Että tälleen täällä:)))

• 19+1

Tarkottaako semmoinen pitkä hymiösarja hysteerikkoa ?

• kjhkjhkjhkjh

Ei vaan että nauraa niin että on kuset ja paskat housussa.

• lejanna

Minun mielestäni hymiö on kuin ihmisen ilme, kun niitä täällä ei voi nähdä, hymiö antaa viitteitä, millä mielellä viesti on kirjoitettu.
      Itse olen täällä jo saanut moitteita, kun tykkään väännellä ja käännellä sanoja.

Sitä aion jatkaa ja hymiöitä piirrellä, niin kauan kuin sormeni näppäimistöllä pystyvät toimimaan.

Miksi ihmisten erilaisuus joitakin niin suunnattomasti ketuttaa?
      Ihmettelen, minä koen erilaisuuden rikkautena.

☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

• Jaa, no, mun huumorintaju on aina ollut sen verran omituista että olen toisinaan katsonut aiheelliseksi selventää sitä täälläkin hymiöllä.

Se on sitten lukijan asia miten hän kieroutuneessa mielessään asian tulkitsee...

(en lisää hymiötä, en...)

• =DDDD

pidätkö muita palstalaisia kieroutuneina?

• =DDDD kirjoitti:

pidätkö muita palstalaisia kieroutuneina?

Niinkö sinä tuon luit?

(ei vieläkään mitään hymiötä)

• Onhan niitä nurinnaama hymiöitäkin olemassa ja aina voi itse keksiä lisää.
      Minun mielestä ne piristää tasaista tekstiä.
      Mutta tosi on että joskus hymiö ja teksti ei puhu samaa kieltä.

Tulee se asia toki ilmi hymiöttömästä tekstistäkin, mutta onko ne nuo nuoret, ketkä on opettanu meille niiden käytön? ;) Luulisin niin.

• Oho...Vai kaunaa ja vihaa ? Sitä en tiiä, mutta hymiöriippuvuutta esiintyy ja oirehan sekin on. ;))) Pitäsköhän hakea lekurilta saikkua.. ;))

Ihan näin vakavasti sanoen, minä olen pitänyt ja pidän hymiöitä käyttäviä ihmisiä sillai taas kiltteinä ja herttasina ihmisinä. :) En ny itteäni meinaa vaika kaikkea tuota olenkin ;) , mut muita kirjoittajia.

• mii-su, Tekisi mieli lisätä siulle hymiö joka kertoo: oi,hellyttävää, mutta en tiedä minkälainen se olisi :/ Pitäis saada sellanen muikea ilme.

• Oisko tää hyvä ; § ? Näyttää kyl vähän niinku olis viikset, mut muikee se on.. :D

• hymiötä--

Hymiö on pieni ihana virnistys ja se sopii hyvin näihin juttuihin.

• Mitenkä sen pienen virnistyksen teet? :?

• Iloa ja iloa
        Karjalaistyttö kirjoitti:

Mitenkä sen pienen virnistyksen teet? :?

No siihen auttaa mielikuvitus tietenkin. Pitää toivoa että muutkin ymmärtävät.
        DD

• Anjaniina.
        Karjalaistyttö kirjoitti:

Mitenkä sen pienen virnistyksen teet? :?

Näin...wirn ;)

• Putkivalo
        Anjaniina. kirjoitti:

Näin...wirn ;)

Tai >;)

Osaan tehdä aku ankankin
        ootas (pitää luntata)

Q:

• Anjaniina.
        Putkivalo kirjoitti:

Tai >;)

Osaan tehdä aku ankankin
        ootas (pitää luntata)

Q:

Tyhmän näkönen ankka...teeppä syrän

• Putkivalo
        Anjaniina. kirjoitti:

Tyhmän näkönen ankka...teeppä syrän

No ihan vaan sulle

• Kizmir
        Putkivalo kirjoitti:

No ihan vaan sulle

Tää on kokeilu, onnistuuko...

• Kizmir
        Kizmir kirjoitti:

Tää on kokeilu, onnistuuko...

No eipä näytä toimivan täällä. Feissarissa toi muuttuu oikeaksi pieneksi sydämeksi...

• Anjaniina.

No pitää viel sen verran kommentoida, ettei jonkun merkkiryppään tekstissään käyttö tee ihmisestä mitään.
      Kyllä se on ihmisen käytös, sielunmaisema jne...jotka siitä jonkinlaisen persoonan tekee.
      Se että osaa lisätä muutaman hymiön tekstinsä perään, ei mielestäni ihmisen luonteenpiirteitä kykene muuttamaan. Vai kykeneekö?
      Aika erikoinen on ajatuskulku, jos noin ajattelee?
      Ja vielä sekin, että joku ajattelee kykenevänsä tulkitsemaan keskustelupalstalla jonkun toisen luonteen tai olemuksen pelkkien kylmien viestien perusteella, niin on vähän huhhuh...
      Ja sit ne pakolliset ;) :D xD

• Ei varmaankaan luonteenpiirteitä pysty lukeman, mutta senhetkisen mielialan.

Jos itselläni on huono fiilis en laita hymynaamaa, johan se paljastuu tekstistä.

Rehellisyys maan perii, vai miten se oli.

Joistakin teksteistä voi lukea sokea Erkkikin ilman mitään hymiöitä, että ei paljon kanssaihmisten mielipiteitä arvosteta. Minä,minä minä.....

Oli muuten makeat kengät Anjaniina! :) (pakollinen hymynaama)

• Anjaniina.

No mut eiks aloittaja väitä niin? Että hymiö tekee paremman ihmisen?
        Mä en kyl oikein pysty ymmärtämään miten merkkirypäs tekee paremman tai huonomman ja kuka on mikä arvosteleemaan kenenkään huonoutta tai paremmuutta.
        Itseasias, aloittaja asettaa itsensä ylemmäs kuin muut, alkaessaan arvostelemaan palstan kirjoittajia.
        Miks se on jollekin niin vaikeeta, antaa ihmisten kirjoittaa mitä he haluaa, miks jonkun pitää sorkkia toisten kirjoituksia tai persoonaa? Miks pitää olla ilkeaina vaan?
        Tällepalstallemahtuu kaikkien kirjoitukset, ilman että joku päsmäröi?
        Joo, noilla kengillämä isken sen baarimikon Putkiksen nenän eestä.
        Sillä on hassu ilme, kun hoksaa mitä kävi ;)))))

• Öletko muuten ostanut ne jo?

Melkein kateeksi käy jos olet. Miekin haluan semmoset :(

• Anjaniina.

En viel, tuolta ebaysta niitä saa, eikä hintakaan ole paha.
        Ne on mulla siellä ostoskärryssä...odottamassa et olis monaytä ostaa ;)))
        Tää kesän matka sieppas aikamoisen palan kassasta ;)))
        Noita oli useemmankin värisiä tarjolla...

• Anjaniina.
        Anjaniina. kirjoitti:

En viel, tuolta ebaysta niitä saa, eikä hintakaan ole paha.
        Ne on mulla siellä ostoskärryssä...odottamassa et olis monaytä ostaa ;)))
        Tää kesän matka sieppas aikamoisen palan kassasta ;)))
        Noita oli useemmankin värisiä tarjolla...

eli näin
        http://shop.ebay.co.uk/asox-store/m.html?_trksid=p4340.l2562

• Rattus sp.
        Anjaniina. kirjoitti:

eli näin
        http://shop.ebay.co.uk/asox-store/m.html?_trksid=p4340.l2562

Mukavannäköiset, mutta ei minulle. Taittaisin koipeni alta aikayksikössä. Omalta kohdalta haaveilen sellaisista pitkistä, mustista mokkasaapikkaista ja jos hyvät löytyy, niin toiset vielä tummanruskeana.

• Anjaniina.
        Rattus sp. kirjoitti:

Mukavannäköiset, mutta ei minulle. Taittaisin koipeni alta aikayksikössä. Omalta kohdalta haaveilen sellaisista pitkistä, mustista mokkasaapikkaista ja jos hyvät löytyy, niin toiset vielä tummanruskeana.

Ebayssä on, just katselin sellaisia matalapohjaisia polvipituisiakin ;))) Mut mä vien sen baarimikon siitä huolimatta ;)

• Rattus sp.
        Anjaniina. kirjoitti:

Ebayssä on, just katselin sellaisia matalapohjaisia polvipituisiakin ;))) Mut mä vien sen baarimikon siitä huolimatta ;)

Meillähän ei ole eturistiriitoja? Siitä baarimikosta pitää keskustella Putkiksen kanssa :D.

• Putkivalo
        Rattus sp. kirjoitti:

Meillähän ei ole eturistiriitoja? Siitä baarimikosta pitää keskustella Putkiksen kanssa :D.

Eikun se menee niin että mä keskustelen sen baarimikon kanssa :))) Musta voi tulla korkokiskuri hyvinkin nopsaan ;D

• Anjaniina.
        Putkivalo kirjoitti:

Eikun se menee niin että mä keskustelen sen baarimikon kanssa :))) Musta voi tulla korkokiskuri hyvinkin nopsaan ;D

Vai kronkiskuri, sillon joudut tekemisiin Råtan kans...meni niin tai näin, on vastassa yks vihanen nainen ;)
        ähähähää

• ipkissa

Höpö höpö !
      :DD

• Karj tyt ei kirj

Mie ottaisin kyllä mustat.
      Täytyy myöntää, olen niitti ym. bling bling ystävä :/

• Anjaniina.

Makeet nekin ;)
        Kyl meil on sit hyvä maku ;)))

• Rattus sp.

Hymiöiden kanssa tai ilman niitä vastauksen saa sen mukaan, miten vastailee muille. Näin vastailen omalta kohdalta.

• ipkissa

Niin se menee livessäkin. Sitä saa mitä tilaa.
        Oli hieman kärjistettyä mutta pitänee paikkansa.

Eli jos v....tuillaan niin jotkut provoisoituvat, jotkut väistyvä, jotkut kostavat, jotkut eivät piittaa pätkän vertaa,... jne.

Eli pitää katsoa mitä tilaa ja keneltä.

Seuraa hymiö:
        ;D

• Rattus sp.
        ipkissa kirjoitti:

Niin se menee livessäkin. Sitä saa mitä tilaa.
        Oli hieman kärjistettyä mutta pitänee paikkansa.

Eli jos v....tuillaan niin jotkut provoisoituvat, jotkut väistyvä, jotkut kostavat, jotkut eivät piittaa pätkän vertaa,... jne.

Eli pitää katsoa mitä tilaa ja keneltä.

Seuraa hymiö:
        ;D

Jos vitt..llaan väärään osoitteeseen, niin aina voi pyytää anteeksi väärinkäsityksiä. Sitä en ymmärrä, että joku ulisee toisten käytöstä, jos omassa on parantamisen varaa. Aina muutos lähtee omasta käytöksestä.

• ipkissa
        Rattus sp. kirjoitti:

Jos vitt..llaan väärään osoitteeseen, niin aina voi pyytää anteeksi väärinkäsityksiä. Sitä en ymmärrä, että joku ulisee toisten käytöstä, jos omassa on parantamisen varaa. Aina muutos lähtee omasta käytöksestä.

Mihin vastaukseni sinulle katosivat?
        En vittuillut, mitä ihmettä!!

• Rattus sp.
        ipkissa kirjoitti:

Mihin vastaukseni sinulle katosivat?
        En vittuillut, mitä ihmettä!!

Kääk! Väärinkäsitys!Tarkoitin jatkoa tuohon ajatteluketjuun.. En sinun vastaukseesi.. Hmmm.. kirjoittamisessani on parantamisen varaa, kun se käsitetään usein väärin.

• ipkissa
        Rattus sp. kirjoitti:

Kääk! Väärinkäsitys!Tarkoitin jatkoa tuohon ajatteluketjuun.. En sinun vastaukseesi.. Hmmm.. kirjoittamisessani on parantamisen varaa, kun se käsitetään usein väärin.

OK,
        Vietetään hieno lauantai :)

• Putkivalo

Näinhän se tietysti on. Netissä voi peitellä mitä vaan, minunkin luonne on lähinnä X) eikä mitään :) Toisinaan se on myös ;D ja tuo toinen silmä on "iskussa" vain siksi koska se väistelee kärpästä, joka sitten lensikin suuhun ja minusta tuli ihan ;P ja kärpäsestä tuli X(

Ja sulle tällainen!
      (>^.^)>

• Anjaniina.

Älä kuule ala hempeileen, baarimikko onmun...

• Rattus sp.
        Anjaniina. kirjoitti:

Älä kuule ala hempeileen, baarimikko onmun...

Tytöt, tytöt. Vieläkö siitä baarimikosta kiistellään? Entäs jos se ei ole ollenkaan kiinnostava yksilö? Ihan turhaan siitä vielä paiseita ottamaan *huokaisee*.

Käyn huomenna Kotkassa ja Haminassa. Pitääkö sieltä etsiä tuliaiseksi paikallisia baarimikkoja, jotta riittää kaikille ;)? Siskoni kyllä saattaa ihmetellä, kun ramppaan kaikki baarit.

• Anjaniina.
        Rattus sp. kirjoitti:

Tytöt, tytöt. Vieläkö siitä baarimikosta kiistellään? Entäs jos se ei ole ollenkaan kiinnostava yksilö? Ihan turhaan siitä vielä paiseita ottamaan *huokaisee*.

Käyn huomenna Kotkassa ja Haminassa. Pitääkö sieltä etsiä tuliaiseksi paikallisia baarimikkoja, jotta riittää kaikille ;)? Siskoni kyllä saattaa ihmetellä, kun ramppaan kaikki baarit.

Sehän se täs hirvittää, et jos se on paksu, 50 vuotias ja miltei kalju!
        Ni mitä mä sit teen?
        Poljen jänkäään?

• Putkivalo
        Anjaniina. kirjoitti:

Sehän se täs hirvittää, et jos se on paksu, 50 vuotias ja miltei kalju!
        Ni mitä mä sit teen?
        Poljen jänkäään?

Mehän etitään sellainen taisteltava yksilö. Joku poro vaikka. Täytyy ottaa vähän kauraa tuolta naapurin pellolta taskuun, vai mitähän ne syö..

• Putkivalo
        Putkivalo kirjoitti:

Mehän etitään sellainen taisteltava yksilö. Joku poro vaikka. Täytyy ottaa vähän kauraa tuolta naapurin pellolta taskuun, vai mitähän ne syö..

Paitsi että mä voitan sut mennen tullen, kun sä väsyt niin aikaisin illasta, vasta sitten kun mä alan lämmetä ;)))) Taas se lähti koisimaan!

• Anjaniina.
        Putkivalo kirjoitti:

Paitsi että mä voitan sut mennen tullen, kun sä väsyt niin aikaisin illasta, vasta sitten kun mä alan lämmetä ;)))) Taas se lähti koisimaan!

Älä unta nää, vaikka nukutkin siinä kones ääressä.
        Mä valvon vaik kaks vuorokautta jos tarvis on...zz...zz.....zzzzzz.......zzzzZZZZZZZZZ

• Putkivalo
        Anjaniina. kirjoitti:

Älä unta nää, vaikka nukutkin siinä kones ääressä.
        Mä valvon vaik kaks vuorokautta jos tarvis on...zz...zz.....zzzzzz.......zzzzZZZZZZZZZ

Tää on kalleinta mitä omistan, tämä koneeni. Äskenkin päivitin virussuojaa, niin että taas tän arvo nousi.

Mitä lähditkö puusavottaan kesken istunnon? Sahausääniä kuuluu..

• Anjaniina.
        Putkivalo kirjoitti:

Tää on kalleinta mitä omistan, tämä koneeni. Äskenkin päivitin virussuojaa, niin että taas tän arvo nousi.

Mitä lähditkö puusavottaan kesken istunnon? Sahausääniä kuuluu..

HÄH?..zz...z-z...-zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
        mnmnnmmnnn....zzzzzzzzzz..

• Rattus sp.
        Putkivalo kirjoitti:

Se oli minä, joka lähdin koisimaan. Huomenta :)!

Ajattelin vähän siivota ennen matkalle lähtöä. Jos te porotokista alatte tappelemaan, niin kelpaisi tänne semmoinen. Kun olen sanonut, että elämässäni on koiran mentävä aukko, niin jos se onkin poron mentävä?

• Anjaniina.
        Rattus sp. kirjoitti:

Ajattelin vähän siivota ennen matkalle lähtöä. Jos te porotokista alatte tappelemaan, niin kelpaisi tänne semmoinen. Kun olen sanonut, että elämässäni on koiran mentävä aukko, niin jos se onkin poron mentävä?

ah, siinähän se ratkesikin se sun lemmikin hommaaminen ;))
        Tunnen yhden poromiehen joka päikkärit ottaa olohuoneen sohvalla,poro kainalossa ;)))
        Ja porossa on hyvä puoli et klun lähdet reissuun, pärjää se metsässä sillä aikaa...
        Niin!
        *vetää Putkista tukasta vaivihkaa*

• Putkivalo
        Rattus sp. kirjoitti:

Huomenta! Joo, siivoa poron mentävä aukko :)))

Toisaalta, ota mielummin vaikka se baarimikko! Mulle tuli elävästi mieleen poro-juttu juutuubesta jonka Anjaniina linkitti mulle tässä... kunhan se heräisi.

ANJUSKAAA! Tai anta sen nukkua, se tulee vielä tarvitsemaan voimia... :)))))

• Putkivalo
        Anjaniina. kirjoitti:

ah, siinähän se ratkesikin se sun lemmikin hommaaminen ;))
        Tunnen yhden poromiehen joka päikkärit ottaa olohuoneen sohvalla,poro kainalossa ;)))
        Ja porossa on hyvä puoli et klun lähdet reissuun, pärjää se metsässä sillä aikaa...
        Niin!
        *vetää Putkista tukasta vaivihkaa*

Josta tuli mieleen että mun pitää muistaa pakata kuminauhan että saan tukan kiinni. Sellainen pitkä, josta voi vaikka tehdä ritsan :P

• Anjaniina.
        Putkivalo kirjoitti:

Huomenta! Joo, siivoa poron mentävä aukko :)))

Toisaalta, ota mielummin vaikka se baarimikko! Mulle tuli elävästi mieleen poro-juttu juutuubesta jonka Anjaniina linkitti mulle tässä... kunhan se heräisi.

ANJUSKAAA! Tai anta sen nukkua, se tulee vielä tarvitsemaan voimia... :)))))

Älä huua...mä olen pää savuten ratkonut visailua...senkin töppöhönö...

• Putkivalo
        Anjaniina. kirjoitti:

Älä huua...mä olen pää savuten ratkonut visailua...senkin töppöhönö...

Näköjään, may the best töppöhönö win :)))

Nyt menen laittamaan takapihan uuteen uskoon. Tuu mukaan, voisit istua keinussa hyttyssyöttinä ja viihdyttää mua.

• Anjaniina.
        Putkivalo kirjoitti:

Näköjään, may the best töppöhönö win :)))

Nyt menen laittamaan takapihan uuteen uskoon. Tuu mukaan, voisit istua keinussa hyttyssyöttinä ja viihdyttää mua.

Joo,
        *varustautuu kärpäsläpällä, esiliinlla, pussillisella pizzaa ja korillisella kaljaa*
        Kestääkö se keinu tän mun 150 kg?
        Varmasti?

Mut sit mun pitää lähtee Hapikselle...Tankkauspäivä

• Rattus sp.
        Anjaniina. kirjoitti:

Joo,
        *varustautuu kärpäsläpällä, esiliinlla, pussillisella pizzaa ja korillisella kaljaa*
        Kestääkö se keinu tän mun 150 kg?
        Varmasti?

Mut sit mun pitää lähtee Hapikselle...Tankkauspäivä

Täällä te sanailette, kun yksi råtta on kolunnut Kotkan ja Haminan seutuja pitkin päivää sekä löytänyt itsensä ravintola Kairosta. Vaikka oli päiväsaika, niin saatoin aistia historian havinan.

• Anjaniina.
        Rattus sp. kirjoitti:

Täällä te sanailette, kun yksi råtta on kolunnut Kotkan ja Haminan seutuja pitkin päivää sekä löytänyt itsensä ravintola Kairosta. Vaikka oli päiväsaika, niin saatoin aistia historian havinan.

Råtta ravintolassa?
        Ei kai ne hoksanneet sua?
        Istuit nurkassa ja jyrsit menun reunaa?

• Rattus sp.
        Anjaniina. kirjoitti:

Råtta ravintolassa?
        Ei kai ne hoksanneet sua?
        Istuit nurkassa ja jyrsit menun reunaa?

Söin jopa tiramisua ja jututin henkilökuntaa parhaasta viikonpäivästä käydä tutustumassa iltaelämään, jos satun joskus vaikka käväisemään ;). Kyllä me råtat nykyään ollaan ihan kunnon kansalaisia kaikilla oikeuksilla.

• Meriläinen
        Rattus sp. kirjoitti:

No woi hitsi.
        Siekse olitkin kun tuolla yhdessä nurkassa märkänä vilisti.
        Olisit nyt ees purassut lahkeesta niin olisin kutsunut tänne sisään :))

• Anjaniina.
        Rattus sp. kirjoitti:

Söin jopa tiramisua ja jututin henkilökuntaa parhaasta viikonpäivästä käydä tutustumassa iltaelämään, jos satun joskus vaikka käväisemään ;). Kyllä me råtat nykyään ollaan ihan kunnon kansalaisia kaikilla oikeuksilla.

Ethän käyny pikku käpälines keittiössä, ethän?
        Kuinkahan pikaknen lautanen sulle pitää kattaa siel Ylläksellä, pitääks tässä käydä nukketavaratalossa?
        Ja se ruokalappu? 5cm x 5 cm?
        Ja peset kyl käpäläs...tiiä missä oot käyny...
        Muistelisin että oot kiinnostunu kaatopaikoista?

• Rattus sp.
        Anjaniina. kirjoitti:

Ethän käyny pikku käpälines keittiössä, ethän?
        Kuinkahan pikaknen lautanen sulle pitää kattaa siel Ylläksellä, pitääks tässä käydä nukketavaratalossa?
        Ja se ruokalappu? 5cm x 5 cm?
        Ja peset kyl käpäläs...tiiä missä oot käyny...
        Muistelisin että oot kiinnostunu kaatopaikoista?

Pidän myös jätteenpolttolaitoksista, ongelmajätteidenkäsittelylaitoksista ja tietysti kaiken päälle maistuu kunnon jätevedenpuhdistamot. Kuule tää kaveri syö muiden mukana ihan samanlaisilta lautasilta ja samankokoiset annokset. Röyh!

• Rattus sp.
        Meriläinen kirjoitti:

No woi hitsi.
        Siekse olitkin kun tuolla yhdessä nurkassa märkänä vilisti.
        Olisit nyt ees purassut lahkeesta niin olisin kutsunut tänne sisään :))

Mistä olisin tiennyt, että olit juuri sinä? Oli kyllä sen verran kiire. Mukaankin tarttui vain itselleni yksi ruisleipä ja pusero :).

Täytyy muuttaa nuo tutustumisreissut kaksipäiväisiksi. Aloittaa ensin kaupungissa ostoksilla ja kahviloissa istumalla, siirtymällä iltaelämään ja huonosti nukutun yön jälkeen museo- ja puistokierroksilla.

Jossakin vaiheessa päivää mietin, kuinka olisi mukavaa vaihtaa paikkakuntaa 1/2 tai 2 vuoden välein. Loviisassa ja muissa vastaavissa voisi asua kesäaikaan puolivuotta ja esim. Kotkan kaltaisessa kaupungissa 2 vuotta. Ei pääsisi pitkästymään :). No, se oli sellaista luovaa ajattelua. Samalla mietin, miten voisi kehittää lisäpalveluja navigaattoriin.

• Anjaniina.
        Rattus sp. kirjoitti:

Pidän myös jätteenpolttolaitoksista, ongelmajätteidenkäsittelylaitoksista ja tietysti kaiken päälle maistuu kunnon jätevedenpuhdistamot. Kuule tää kaveri syö muiden mukana ihan samanlaisilta lautasilta ja samankokoiset annokset. Röyh!

Olisihan se pitäny arvata....huokaus....
        Mutta tassut peset.

• Meriläinen
        Rattus sp. kirjoitti:

Mistä olisin tiennyt, että olit juuri sinä? Oli kyllä sen verran kiire. Mukaankin tarttui vain itselleni yksi ruisleipä ja pusero :).

Täytyy muuttaa nuo tutustumisreissut kaksipäiväisiksi. Aloittaa ensin kaupungissa ostoksilla ja kahviloissa istumalla, siirtymällä iltaelämään ja huonosti nukutun yön jälkeen museo- ja puistokierroksilla.

Jossakin vaiheessa päivää mietin, kuinka olisi mukavaa vaihtaa paikkakuntaa 1/2 tai 2 vuoden välein. Loviisassa ja muissa vastaavissa voisi asua kesäaikaan puolivuotta ja esim. Kotkan kaltaisessa kaupungissa 2 vuotta. Ei pääsisi pitkästymään :). No, se oli sellaista luovaa ajattelua. Samalla mietin, miten voisi kehittää lisäpalveluja navigaattoriin.

Loviisassa nuorena tyttönä meni sellainen kolme vuotta.
        Ihana kaupunki kesällä mutta talvella melko kuollut.
        Täällä nyt olen ollut noin seitsemän vuotta.
        Täähän oli mun yks lapsuuden unelma tulla Kotkalaiseksi. Lapsuus meni kesäisin näissä maisemissa. Ja Kaunissaaressa.
        Nyt sitten toteuttelen täältä käsin sitä viimeistä lapsuuden unelmaa joka on vielä toteuttamatta, eli se Egyptin reissu.
        Sitten katotaan taas eteenpäin.

Mun navigaattori taitaa olla tuolla pään sisässä ja milloin toimii milloin ei.

• Rattus sp.
        Meriläinen kirjoitti:

Loviisassa nuorena tyttönä meni sellainen kolme vuotta.
        Ihana kaupunki kesällä mutta talvella melko kuollut.
        Täällä nyt olen ollut noin seitsemän vuotta.
        Täähän oli mun yks lapsuuden unelma tulla Kotkalaiseksi. Lapsuus meni kesäisin näissä maisemissa. Ja Kaunissaaressa.
        Nyt sitten toteuttelen täältä käsin sitä viimeistä lapsuuden unelmaa joka on vielä toteuttamatta, eli se Egyptin reissu.
        Sitten katotaan taas eteenpäin.

Mun navigaattori taitaa olla tuolla pään sisässä ja milloin toimii milloin ei.

Minulla ei taida olla lapsuudesta saakka ulottuvia unelmia, jos ei lasketa lentokoneen rakentamista, Roope Ankaksi tulemista tai muuta vastaavaa. Jostain kumman syystä en lähde niitä toteuttamaan :D.

No, haluan tehdä mielekästä työtä, vaihtaa välillä maisemaa ja hankkia sen purjeveneen.

Omat lapsuusmaisemat kesäisin liittyvät Päijänteeseen ja sinne aluksi tulee sijoittumaan tuleva veneeni.

Sain tehtäväksi tutustua autossa olleeseen navigaattoriin ja löysin paljon paranneltavia ominaisuuksia. Johtuu varmasti siitä, että hallitsen jollakin tasolla paikkatietotekniikan.

Se on se Egyptin matka, josta hehkutat seuraavan puoli vuotta? Tuli vain mieleeni aikaisemmista kirjoituksista..

• Rattus sp.
        Rattus sp. kirjoitti:

Minulla ei taida olla lapsuudesta saakka ulottuvia unelmia, jos ei lasketa lentokoneen rakentamista, Roope Ankaksi tulemista tai muuta vastaavaa. Jostain kumman syystä en lähde niitä toteuttamaan :D.

No, haluan tehdä mielekästä työtä, vaihtaa välillä maisemaa ja hankkia sen purjeveneen.

Omat lapsuusmaisemat kesäisin liittyvät Päijänteeseen ja sinne aluksi tulee sijoittumaan tuleva veneeni.

Sain tehtäväksi tutustua autossa olleeseen navigaattoriin ja löysin paljon paranneltavia ominaisuuksia. Johtuu varmasti siitä, että hallitsen jollakin tasolla paikkatietotekniikan.

Se on se Egyptin matka, josta hehkutat seuraavan puoli vuotta? Tuli vain mieleeni aikaisemmista kirjoituksista..

Jälkikirjoituksena, ettei tule väärinkäsityksiä. On mielestäni hienoa, että ihmisellä on tavotteita ja toteuttaa niitä. Pyrin omalta kohdaltakin matkustamaan, jos rahavarat ja aika antavat periksi :).

• Meriläinen
        Rattus sp. kirjoitti:

Jälkikirjoituksena, ettei tule väärinkäsityksiä. On mielestäni hienoa, että ihmisellä on tavotteita ja toteuttaa niitä. Pyrin omalta kohdaltakin matkustamaan, jos rahavarat ja aika antavat periksi :).

Joo, sehän se Egypti :))))
        Omassa elämässäni olen tullut tulokseen että on minulla oltava tavoitteita jotta elämästä tulee edes jotenkin siedettävää.
        Muuten se on tasapaksua puurtamista päivästä toiseen.
        Kun ei ole perhettä, ei miestä eikä lapsia.
        Suunnitelmat ja tavoitteet tekee elämästä sen Elämän.
        Vaikka kyllä elän tässä hetkessäkin ja ihan täysillä.
        Metkaa kun alkaa miettimään miten se elämä menee ja mikä siitä tekee elämisen arvoisen :))

• Jep. Vanha kikka käyttää, Dubbel budskap=Double message=tuplaviestintää, jotta voisi saada aikaan Frustration=ärsyyntymistä.

Olet oikeassa, tuplaviestintää käyttää v...mainen ihminen. Kunnon psykopaatti pystyy kyllä lähettämään ton saman viestin ilman mitään näkyviä tai jotenkin huomiota herättäviä ja selviä merkkejä. Ja silloin yleensä piiloviestinä tuleva kaksoisviesti jää muilta huomaamatta.

• huhhuh!

Hähhhh?
        Taas näitä näkymättömän tekstin lukijoita.
        Tuplaviestintä taitaa olla vastaanottajan omassa päässä :O

• Essolaiset eivät käytä hymiöitä!

Me essolaiset emme koskaan käytä hymiöitä tekstiemme värittämiseen, sillä emme näe niitä tarpeellisiksi. Kirjoitamme aina niin värikkäästi, että hymiöt vain harmaannuttaisivat muuten elävää tekstiämme.

PS. Totuus on tietenkin se, että emme tunnista yhtään hymiötä emmekä tiedä niiden merkityksiä.

• 'koltiainen'

Hymiöillä peitellään puutteellista kykyä ilmaista asioita.

Dee dee.

• Rattus sp.

Tuokin on harhaluulo :). Hymiöitä käytetään vapaamuotoisessa tekstissä, mutta ei asiatekstissä.

• Anjaniina.
        Rattus sp. kirjoitti:

Tuokin on harhaluulo :). Hymiöitä käytetään vapaamuotoisessa tekstissä, mutta ei asiatekstissä.

Adria tarkoitta, että jos ihminen kykenee kirjoittamaan tarpeeksi elävästi, ei hän tarvitse hymiöitä selventämään kasvonilmeitä.Tässä törmää nyt se vanhakoulukunta eteviä kirjoittajia ja nää nykyiset vähemmän taitavat
        Totta tavallaan, mut onko paha jos menee yli sieltä mistä aita on matalin.

• Rattus sp.
        Anjaniina. kirjoitti:

Adria tarkoitta, että jos ihminen kykenee kirjoittamaan tarpeeksi elävästi, ei hän tarvitse hymiöitä selventämään kasvonilmeitä.Tässä törmää nyt se vanhakoulukunta eteviä kirjoittajia ja nää nykyiset vähemmän taitavat

Alussa en käyttänyt hymiöitä ja varoin käyttämästä puhekieltä, mutta se on karsiutunut. Onneksi. Sekään ei näyttäisi hyvältä, jos kieli olisi moitteetonta ja kirjoittaisin passiivi-muodossa :))).

Luulen, että hymiöt ovat samalla tavalla tulleet jäädäkseen, kuten sanojen ekologinen ja sovistinisanojen väärinkäyttö. Puhumattakaan tuon narsistisanan käyttöä, jota viljellään laajasti.

• 'koltiainen'
        Anjaniina. kirjoitti:

Eihän se paha, mutta tulee mieleen hymiöiden käyttjillä tietty epävarmuus tekstinsä tuottamisessa. Vertaa vanhempien ihmisten tapaa 'hehettää' sanomansa perään.

Kyllä kunnon kielikukkanen aina hymiöt voittaa.

• 'koltiainen' kirjoitti:

Eihän se paha, mutta tulee mieleen hymiöiden käyttjillä tietty epävarmuus tekstinsä tuottamisessa. Vertaa vanhempien ihmisten tapaa 'hehettää' sanomansa perään.

Kyllä kunnon kielikukkanen aina hymiöt voittaa.

No ohho... Tulipa siinä nyt tekstiä Koltikselta. Ja pakko laittaa tää, kun on niin puutteellinen. :))

• mitäkä mies

Tämän perusteella minun pitäisi olla massamurhaaja:))

• hyvisihminen

Musta tuntuu että mä kuolen :))))))))))))))

• :=))))))))

tosi hauskaa :)))))))))))))) :DDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      206
      2429
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      41
      1597
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      138
      1251
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      287
      1043
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      992
    6. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      303
      975
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      932
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      916
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      794
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      763
    Aihe