psp vita

kultanennoutaja

tarttisin tietoo konsolista ku oon nii tyhymä... elikkäs minä päivänä se julkastaan ja onko se hyvä ees se pspvita??

vai kannattaako ostaa sen siasta wii u??

17

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietertooo

      Juu itte yritin löytää et voiko suoraan kattoo divx elokuvii, voiko kuvata hd videoo/kattoo,onko muistikortille paikka ja jos on ni voiko siit kortilta kattoo elokuvii jne jne, eli kaikki mitä ny modernissa hyvässä kännyssä esim on

      • PS Vitassa on kaksi VGA-laatuista kameraa. Eli niillä saa kuvattua maksimissaan 640x480 resoluution videoita, eli HD (1280x720) tai Full-HD (1920x1080) videoita ei valitettavasti voi kuvata, HD-toistosta en osaa sanoa mitään, että onko sellainen. Itse en ole edes Vitaa hankkimassakaan vaikka olisikin tehokas neliydin suoritin käsikonsolissa, esimerkiksi omistan HTC Desire Z älypuhelimen jonka RAM-muisti yltää Vitaan saakka, sekä sen kameralla voi kuvata HD-videoita toisin kuin Vitassa ei. Jos Vitassa on kerran tehokas neliydin suoritin, saisi RAM-muistin määrä olla vähintään 1GB, eikä 512 MB, toi 512 MB:n muisti löytyy jopa halvimpien älypuhelimien joukoista. Suorityskykyyn vaikuttaa myös RAM-muistin määrä, eli pelkkä suoritin ei sitä parasta kykyä anna. Muuten Vitan tehot näyttäisi olevan hyviä.


    • Erkimerkki

      Ostan PS Vitan heti kun kalliimman version hinta tippuu alle 200€. Muussa tapauksessa jää kaupan hyllylle kuten se on tehnyt Japanissakin. Ja jos siellä ei myy Sonyn rakkineet niin sit ei missään. 3DS on tosin jo hankittu ja se on huippu.

    • ds3g3wdfhdfgesr3

      Oikeesti mitä väliä sillä on onko vitassa kuinka hyvät kamerat tai voiko kattoa leffoja kun kyseessä on PELIKONSOLI. Sinänsä suosittelen jos on varaa ostaa ja voin sanoa että on todella hieno laite. Uskon että tulee menestymään tulevaisuudessa mutta hitaasti tosin koska Sony käy liian ahneeksi.

      Huonot puolet on lyhyt akunkesto mutta voi pelata ja pitää verkko virrassa samalla joten akun kesto on ongelma vain kun matkustaa jonnekin, Analogi tatit ja nuoli näppäin tuntuvat aika haurailta ja varsinkin tatit tuntuvat siltä että kuluvat nopeasti, laite suoraan sanottuna imee itseensä pölyä ja sormenjälkiä, tatit on vähän liian lähellä nappeja, korkea hinta.

      Hyvät puolet: Ruutu ei naarmuunnu helposti, todennäköisesti tulee saamaan esim. fps pelejä ja kovia julkaisuja, ruutu on pirun hieno ja iso, pelattavuus on erinomainen kun tottuu kontrolleihin.

      • Vitasta voi toki olla hyväksikin pelikonsoliksi, mutta yleiseen viihdekäyttöön suosittelisin paljon enemmän Android älypuhelimia tai tabletteja joissa tehot varmasti jo lähitulevaisuudessa menee Vitan ohi. Jos itse hankkisin Vitan niin nettiliittymää en sille hankkisi kun ei voi soittaa. Vitasta puuttuu jopa 3D-tuki toisin kuin 3DS:stä, jos Vitassa olisi 3D niin olisin ehkä voinut harkita Vitan hankkimista.


      • Juan13

        Niin Sony on ahne


    • vfbreherbere

      Noh ainakin omasta mielestä se 3ds:sän ¨3D¨ oli aika säälittävä tai laimea joten ei se vitassakaan paljoa sen parempi olis ollu. Hinta ja akun kesto olisi ollut vaan helvetisti korkeammat. 3D toimii vaan todella isoilla tv:eillä mun mielestä.

    • Männynkäpy

      No onko vitassa paremmat grafiikat kuin 3ds:n peleissä? Että onko mitään järkee ostaa 249€ ps vitaa kun voisi ostaa 200 eurolla 3ds:n

      • No kyl Vitassa varmasti paremmat grafiikat ja tehot on kuin 3DS:ssä, mutta onhan 3DS:ssä paremmat tehot ja grafiikat kun alkuperäisesä DS:ssä. 3DS toistaa kuulemma mahtavasti 3D-sisältöä, lisäksi uusi 3DS XL on tulossa ja siinä on yhtä iso 3D-näyttö kuin PS Vitan 2D-näyttö. Itse hankkisin grafiikasta ja tehoista huolimatta 3DS:n. Voisin sanoa, että on naurettavaa kun Vita ei tue 3D:tä, kun on kerran tehokas laite saatu myyntiin, on kyllä vanhanaikainen toi Vita jos aletaan ajattelamaan 3D:tä. Vita pelit 3D:nä olisi ollut varmasti erinomaisen hienoja.


      • vfbreherbere
        Sisäfilmi kirjoitti:

        No kyl Vitassa varmasti paremmat grafiikat ja tehot on kuin 3DS:ssä, mutta onhan 3DS:ssä paremmat tehot ja grafiikat kun alkuperäisesä DS:ssä. 3DS toistaa kuulemma mahtavasti 3D-sisältöä, lisäksi uusi 3DS XL on tulossa ja siinä on yhtä iso 3D-näyttö kuin PS Vitan 2D-näyttö. Itse hankkisin grafiikasta ja tehoista huolimatta 3DS:n. Voisin sanoa, että on naurettavaa kun Vita ei tue 3D:tä, kun on kerran tehokas laite saatu myyntiin, on kyllä vanhanaikainen toi Vita jos aletaan ajattelamaan 3D:tä. Vita pelit 3D:nä olisi ollut varmasti erinomaisen hienoja.

        Aika monet nakkaa paskat koko 3d:lle. Et oikeasti kyllä tiedä markkinoinnista tai teknologiasta yhtään mitään, ei millään pahalla. Jos vitassa olisi 3d efekti niin hinta laitteessa olisi korkeampi ehkä 80€ ja liiketunnistus ja 3d ei toimi yhdessä. Sony pyrkii aina teknologiassa kärkeen ja he tietävät että 3d:n kokeminen pienessä screenissä on ihan P:stä. Siinä mitään naurettavaa ole. En jaksa enempää rasittaa sormiani tämän itsestään selvyyden kirjoittamiseksi.

        Joka tapauksessa kannattaa aina katsoa kummalla on pelejä mitkä kiinnostaa koska eihän sillä laitteella mitään tee vaan niillä peleillä mitä sillä on. Katsele ign:nästä tai muualta kumman pelit houkuttaa enemmän.


    • super MARIO

      3ds:sässä ei ole edes USB-porttia ja 3d-efektit on ihan turhia. jos wii u:ta ja ps vitaa verrataa niin tietenkin toi wii u voittaa mutta kun on tullu vitaan toi 3G-versio niin se jo pyrkii wii u:uun tasolle ja vielä että toi wii u on melkein sama kuin toi alkuperäinen wii mutta sillä voi myös pelata ohjaimen näytöltä jos vaikka TV:tä ei ole. wii u:ssa ei ole 3Gn saunalahti liittymää kuten on vitan 3G-versiossa. minulla on toi ps vita mutta se poistaa muistia kuukauden välein joten olen harkinnut 3G-version hankkimista ja joulupukilta toi wii u

    • JonnetRiivaa

      Ps Vita on mahtava laite ja wifi versio maksaa nykyään vain 200€ Youtubesta kun kattelin arvosteluja niin vita hakkas 3DSssästä niin sanotusti paskat pihalle. Reilusti paremmat grafiikat ja esim. Unchartedin, Resistancen ja CODin kaltaiset pelit jo riittäisivät ostopäätökseen. Lisäksi kaksi analogista sauvaa ja monet peliklassikot HDnä tuovat mukavaa lisähöystöä. Vielä, kun YouTuben saisi skandinaviaankin, niin laite olisi täydellinen.

    • JonnetRiivaa

      Se on Ps Vita.

    • ei vittu

      3ds ei oo yhtä isoo näyttöö kun ps vitassa

    • sony fan

      Nyt kannattaa ostaa vita,saa jo melko edullisesti ainakin Helsingin itäkeskusken anttilassa oli myynnissä pelkkä wifi malli 170€ ja 3g versio plus 4gt muistikortti sekä little big planet peli 199€ Ja kun PS4 tulee myyntiin, niin sen pelit voi sitten streamata vitaan :)

      Ja löytyypä vitaan nykyään netflix sovellus ja yms muuta kivaa

    • peli-sir

      Kumpi on parempi, ps vita vai nintendo 3ds

      • peli-sir

        Saako ps vitaa enää mistään


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9656
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2827
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      165
      2597
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1806
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1633
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      12
      1493
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe