Olisi ihan kiva kokeilla kimppaa niin naisten ku parien kanssa mutta mistää ei oikein tahdo löytyä ihmisiä siihen.. Olen kuitenkin ihan normaalin näköinen ihminen. Olisko kellään mitään vinkkejä mistä saattaisi löytyä?? Ja sitte en halua muita kuin asiallisia kommentteja!!
Vastaukset 9
Itse kanssa haluaisin , olen kokeilut kyllä mut siitä aikaa :)
Olemme harrastaneet useamman vuoden.
Harrastusta varten on olemassa yhteisökin.
finswingers- 61_67
alastonsuomi.com
Olen hakenut jo pidemmän aikaa tuolta kyseiseltä sívulta mutta ei tahdo onnaa.. :( onkos kellää kokemusta C-Date:sta??
- iskurilover
ISKURI.NET
Löytyy! :) - ryhmäillijä
Olisihan noita vapaa-ehtoisia kunhan vaan uskallat ehdottaa ;)
- aisurinapu
Kukkalaatikosta löytyy.
- Ukmbi41
Vaimon kanssa ollaan leikitty idealla monta vuotta jo. Olis kiva löytää pari kolme bimiestä vaikka varattujakin ja ehkä kiinnostuneilla vaimoilla. Itse olen bi ja vaimoa ajatus miehistä leikkimässä hänen edessään kiehtoo paljon. Hän olisi myös varovasti kiinnostunut naisen kanssa leikkimisestä. Saas nähdä pääsemmekö toteutusasteelle, kiva ois :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181620
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1111222- 101196
- 681134
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi561006Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k55998Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.131896Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a417865- 76839
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant64792