Haussa tallipaikka virtuaalihevoselleni!

Marly.

Heippadei vaan!

Etsiskelisin siis tallipaikkaa piirretylle virtuaalihevoselleni. Toivoisin, että sivusi eivät olisi aivan hutaistut.
Paljon plussaa toisi, että tallilla olisi muitakin piirrettyjä virtuaalitallihevosia, mutta se EI ole pakollista. Hyvin käy myös tallit, joissa on ihan oikeista hevosista otetut kuvat.
Toivottavasti tallisi on aktiivinen, ja sinulta löytyisi kokemusta, ja et poistaisi heti talliasi. Jos hoitajia ei tallillasi ole, niin olisi mukava jos jotain muuta toimintaa järjestäisit, esim. kilpailuja
Virtuaalihevoseni:

Virtuaaliheppani nimi on Puzzle, ja se on rodultaan Eestinhevonen. Hevosen omilta sivuilta löydät enemmän tietoa, ja ne ovat:
http://velmuratsu.webs.com/index.htm

Siis kertokaa talleistanne, ja tietenkin, että onko vapaita tallipaikkoja. Valitsen sitten niistä paikan heposelleni:D

Huom! Kuvat ovat itse piirtämiäni, joten ethän kopioi:((

7

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tupsuturpa virtuaali

Moi!Mulla on virtuaalitalli jossa on heti valmis tallipaikka ponillesi.velittavasti tallilla ei ole piirrettyjä hevosia mutta oisi mukava saada hiukan erilainen hevonen tallille!minulla on monta vuotta kokemusta virtuaali talleita mutta tämä hiukan uudempi! Käy ihmeessä tutustumassa sivuillani jotka on:
      tupsuturpa.nettisivu.org tai googleen vaan tupsuturpa niin löytyy kyllä:D

• Marly.

Kiitos vastauksesta! Mietin tulenko. Mukavalta tuo talli kuulosti.

• tupsuturpa virtuaali

joo!voit sitten ottaa yhteyttä tallin nettisivuilla jos siis tallipaikka kiinnostaa!

• Marly.

Pieni tietopäivitys kaikille vastanneille!:

Asia on niin, että olen löytänyt yhden toisen virtuaalitallin, jonne hain Puzzlelle paikkaa. Päätöksen omistajan pitäisi kuulemma tehdä kahden viikon sisällä.
      Näimpä en tällä hetkellä voi luvata kellekkään, tuleeko Puzzle tallillenne yksäriksi.

ss// Tallisi kuulosti mukavalta, ja olet nyt TÄLLÄ hetkellä toisella sijalla, tuon toisen tallin jälkeen, johon hain Puzzlea.

Topa ei ole hyödytön. laitelkaa vain ilmoituksianne,koska tulen tarvitsemaan niitä, jos Puzzlea ei hyväksytä tuohon toiseen talliin, tai jos teen uuden virtuaalihevosen. sillekkin pitäisi sitten löytyä tallipaikka. (Jos siis teen sen.)

• patedii
    • Minde Tuulihaasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      336
      7372
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      77
      4719
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3215
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3087
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      75
      1995
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1896
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      218
      1824
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1597
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1558
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1468
    Aihe