Milloin tulee wwe suomeen helsinkiin vaikka Raw? vastatkaa tähän kysymykseen.
WWE
4
248
Vastaukset
- wwe paini sou
Todennäköisesti lähivuosina, koska ei ole ollut muuten pitkään aikaan.
Ei ole ollut pitkään aikaan? Pari vuotta sitten juuri olivat.
Mutta anyway, Suomeenhan ei koskaan tule televisioitua showta ainakaan. House show toki on yhä mahdollinen, mutta kuulemani mukaan tuossa viimeisimmässäkin oli puoli hallia tyhjänä että ei varmaan kovin kannattava paikka ole tämä.
- phenomforever
Miks ihmeessä tulis? RAW oli täällä kesällä 2009, SmackDown marraskuussa 2005. Neljä vuotta meni väliä näissä tapahtumissa, nyt olisi SD vuoro tulla, mutta molemmilla kerroilla salit aikalailla tyhjät joten voittoa ei näiltä keikoilta hirveästi tullut. Bisneksen kannalta niitten on järkevämpi kiertää vain Saksat, Italiat jne Euroopassa missä on varmasti salit täynnä ihmisiä. Joten kannattaa vielä ootella ainaki pari vuotta eikä toivoa liikoja.
- FCF4EVER!!!
Tuskin tulee enää koskaan,sillä Suomessa ei enään edes näytetä WWE:tä televisiossa joten miksi ihmeessä ne tänne tulisivat? Menkää katsomaan Fight Club Finland:in tapahtumia,aika samanlaista settiä paitsi että siellä ei ole John Cenaa tai Randy Ortonia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600