Mistä säleikkö?

Uusi parveke

Hei kaikille,
Minä tässä pähkäilen, että mistä ihmeestä saan säleikköjä parvekkeelle (3 kpl). Materiaali pitäisi olla ehdottomasti puusta (petsattava) ja kaupan (pääkaupunkiseutu) tarjoamat heikot viritykset eivät kelpaa ja kalliimmat ovat liian raskaita.
Onko kukaan teettänyt säleikköjä parvekkeelleen? Ja, jos on niin mikä on paikka?
Kaikki neuvot otetaan kiitollisina vastaan! Itse ei ole paikka missä tehdä ja ei kyllä oikein lahjojakaan. Säleikkö toimisi näkösuojana ja mahdollisesti köynnösten tukena. Aurinkoisia kesäpäiviä odotellessa: hyvää kesää kaikille!

5

8088

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Indina

No, just meinasin ehdottaa, että tee itse.
      Ei mullakaan ole varsinaisesti paikkaa missä tehdä mitään rakentamisjuttuja, mutta kyllä se onnistuu olkkarin tai keittiön lattialla tms.
      Olisi halvin ja paras ratkaisu, koska jos jossain teetät (en osaa sanoa missä), niin kyllä hintaa kertyy.
      Toivottavasti saat säleiköt joskus.

• zara

Backas ja Bauhaus, jollei niistä löydy valmista, niin todennäköisesti ei mistään.
      Nyt on muotia tehdä kaikenlaista pajusta ja kurssejakin löytyy. Mitä jos kartoittaisit sellaista mahdollisuutta.
      Oletko ihan varma tuosta näkösuojasta. Et itsekään näe parvekkeeltasi ulos.
      Meillä on kaksi lasikaiteista lasitettua parveketta, enkä usko, että ketään kiinnostaa, mitä siellä puuhaamme. Ja entä jos katselee, onko sen väliä?

• Alkup.

Kiitos teille molemmille vastauksesta!
        Joo ... voisihan sitä sitten yrittää tehdä ehkä jopa itse sitä säleikköä. Käyn kuitenkin katsastamassa Backaksen ja Bauhausin tarjonnat.
        Meillä on ikävä kyllä vastapäätä talo ja autoja kulkee alapuolelle (parveke tien puolella), parvekkeemme on iso ja avoin, että näkösuojaa tarvitsisi. Nyt laitoimme kukkia, jotka hieman sitä näkösuojaa antaa. Naapuri sanoi samaa, että ei kehtaa saunatakissa mennä vilvoittelemaan, kun on ihan "tiskillä". Tosiaan paljon kiitoksia vinkeistä. Pajuista tulisikin tosi hienot. Enköhän minä jotain keksi ..

• Merjukka

Pääkaupunkiseudulta löytyy varmasti esim. kehitysvammaisten työkeskuksia tai nuorten työpajoja, joissa varmaankin tehdään kohtuulliseen hintaan tilaajan toiveitten mukaisia säleikköjä. Samoin useissa vankiloissa tehdään puutöitä eivätkä hinnat niissäkään huimaa.

• Alkup.

Kiitos vinkistä Merjukka!
        Minäpä alan etsimään työkeskuksia tms.
        Keravan vankilassa myydään ainakin joitakin puutuotteita.
        Omat kyvyt on tosiaan vähän sitä sun tätä ja, kun ne säleiköt haluan niin saisivat sitten olla kestävät ja kunnolla tehty.
        Mukavaa kesää ... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe