vaipparangaistus

diaperpunishment

onko kenellekkään annettu?

70

11147

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaippatesti

      Ei varsinaisesti rangaistus ollut,mutta vaippatestissä oli takaa lukitut muovihousut ja vaippa vuorokauden ajan.Itse ei saanut auki,avustaja aukaisi lukon kun vaippa vaihdettiin.

      • hfgdj

        Missäs tälläisiä testejä tehdään?


      • Vaippatesti
        hfgdj kirjoitti:

        Missäs tälläisiä testejä tehdään?

        Testasin sellaisia aikuisten kestovaippoja. Ja toivomus oli että vaippaa pidetään 12 tuntia yhtä mittaa ja sitten uusi vaippa. Lukituilla vaippahousuilla estettiin ettei sitä vaippaa saa pois välillä hetkeksikään. Kohta puoliin olisi uusi testi. Nyt vain pitää käyttää pitempään vaippoja, koko viikonlopun ajan. Aika jännä tunne kun vaippaa ei saa pois vaikka haluaisi. Ja eikös jossain tutkimuksissakin pidetä vaippaa tietty aika että saadaan selville virtsamäärät?


      • kokovartalohoito
        Vaippatesti kirjoitti:

        Testasin sellaisia aikuisten kestovaippoja. Ja toivomus oli että vaippaa pidetään 12 tuntia yhtä mittaa ja sitten uusi vaippa. Lukituilla vaippahousuilla estettiin ettei sitä vaippaa saa pois välillä hetkeksikään. Kohta puoliin olisi uusi testi. Nyt vain pitää käyttää pitempään vaippoja, koko viikonlopun ajan. Aika jännä tunne kun vaippaa ei saa pois vaikka haluaisi. Ja eikös jossain tutkimuksissakin pidetä vaippaa tietty aika että saadaan selville virtsamäärät?

        Olen kokeillut. Semmoiset 12 tuntia ja muovihousut sekä kumiasusteet ja kumi lakanat. Siis kokonaan kumissa muuten. Korkealaitainen sänky, josta ei päässyt ilman apua pois. Leikkikaluina kaasunaamari ja tuttipullo. Ei hassumpi kokemus. Nyt olen kokeillut samaa kumihousuilla, missä on kondomi kumiletkulla. Se yhdistetään sitten kumiseen pussiin, joka kiinnitetään jalkaan. Sekin on aika jännä yhdistelmä.


      • Vaippatesti.
        kokovartalohoito kirjoitti:

        Olen kokeillut. Semmoiset 12 tuntia ja muovihousut sekä kumiasusteet ja kumi lakanat. Siis kokonaan kumissa muuten. Korkealaitainen sänky, josta ei päässyt ilman apua pois. Leikkikaluina kaasunaamari ja tuttipullo. Ei hassumpi kokemus. Nyt olen kokeillut samaa kumihousuilla, missä on kondomi kumiletkulla. Se yhdistetään sitten kumiseen pussiin, joka kiinnitetään jalkaan. Sekin on aika jännä yhdistelmä.

        No,tämän vaippatestin tarkoitus on kehittää kestovaippoja laitoskäyttöön aikuisille. Näin alussa ei saa laitoksista tarpeellista palautetta vaipoista. Eikä ole tarkoitus huvikäyttöön. Se jännä tunne on siinä,kun ei pääse pissalle normaalisti vaan on luotettava vaippaan. Testi on vain pakko jonkun tehdä että saadaan tuote valmiiksi.


      • testaamisesta
        Vaippatesti. kirjoitti:

        No,tämän vaippatestin tarkoitus on kehittää kestovaippoja laitoskäyttöön aikuisille. Näin alussa ei saa laitoksista tarpeellista palautetta vaipoista. Eikä ole tarkoitus huvikäyttöön. Se jännä tunne on siinä,kun ei pääse pissalle normaalisti vaan on luotettava vaippaan. Testi on vain pakko jonkun tehdä että saadaan tuote valmiiksi.

        Missä ja miten tälläiset testit suoritetaan? Miten tuohon testiin voisi osallistua?


      • Anonyymi
        Vaippatesti kirjoitti:

        Testasin sellaisia aikuisten kestovaippoja. Ja toivomus oli että vaippaa pidetään 12 tuntia yhtä mittaa ja sitten uusi vaippa. Lukituilla vaippahousuilla estettiin ettei sitä vaippaa saa pois välillä hetkeksikään. Kohta puoliin olisi uusi testi. Nyt vain pitää käyttää pitempään vaippoja, koko viikonlopun ajan. Aika jännä tunne kun vaippaa ei saa pois vaikka haluaisi. Ja eikös jossain tutkimuksissakin pidetä vaippaa tietty aika että saadaan selville virtsamäärät?

        En koe mitää rangaistusta vaipan käytössä mökillä ollessamme en haluu mennä yöllä ulko huussiin illalla laitoin teippivaippan yöllä pissasin vaippaa. Vaippaa tottuu melko nopeasti eikä tuu heti aamulla vaihdettua. Joku kirjoittaa jostain testeistä ei täällä mitää testata vaippoja tulee Kiinasta kyllä ne ovat jo testattu mul ainakin menee illasta aamuun hyvin


    • poikapakkolaitos

      Mitä alustaja tarkoittaa vaipparangaistuksella.
      Sitäkö että pakotetaan vaippaan vasten tahtoaanko?

      Minulla on "laitos" jossa pakotan muovihousut ja vaipan ja siellä saa myös ruumiillista kuritusta lähinnä monihaaraisella koivuvitsalla.
      Vaippaan myös pissataan mutta ei kakata.
      Laitos on erikoistunut tekemään aikamatkaa 1960 luvulle ja vaipattu on roolissaan poikakodin poika.
      Kaikkea kans - hmmm? mutta uskomattoman autuasta.

      • mistäs kyseiseen laitokseen voi hakeutua


      • kaappi-reppana
        Piiskaontuttu kirjoitti:

        mistäs kyseiseen laitokseen voi hakeutua

        veikkaisin että autotallissa salaa vaimolta


      • Anonyymi

        Moi. Mä. Olen. Jukka. Haluisin. Että. Joku. Naispuolinen. Laittais. Mulle. Vaipat. Ihan. Väkisin. Mä. Pistän. Hanttiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi. Mä. Olen. Jukka. Haluisin. Että. Joku. Naispuolinen. Laittais. Mulle. Vaipat. Ihan. Väkisin. Mä. Pistän. Hanttiin

        Soitelkaa. Mulle. Num. 050.3721215


      • Anonyymi

        Moi. Mä. Oon. Jukka. Ja olen. Lievästi. Kehitysvammainen. Kaveri. Ja. Asun. Yksin. Omassa. Asunossa. Helsingin. Munkkiniemessä. Mä. Haluisin. Kokea. Että. Mulle. Pakotetaan. Vaipat mä. Haluisin. Että. Mulle. Laittettais. Väkisin. Vaipat. Päälle. Soitelkaa. Mulle. Num. On. 050.3721215.mä.haluan.sen.vaippa.testin. Moi. Moi


    • diaperpunishment

      olisi kiva rangaista tyttöä/naista noin

    • Mies6791

      En sanoisi sitä varsinaisesti "rangaitukseksi" mutta silloin villeinä vuosinani kun "fuck buddyni" jätti minut ketjuin ja lukoin kahlittuna vuoteeseensa päiväksi kun itse lähti töihin niin silloin käytin vaihtelevasti aikuisten vaippaa ja tiiviitä kumihousuja. Harvoin "vahinko" kävi mutta silloinkin kun kävi niin olin ihan tyytyväinen ettei vahinko mennyt suoraan petivaatteisiin... =)

    • pissalissu

      Menimme mieheni kanssa mökille viikonlopuksi.illalla en suostunut seksiin mutta tiesin mikä aamulla odottaa herättyäni mieheni laittoi heti minulle vaipan.ja muovihousut .meillä suorakaidevaippoja tilattu metsäpolku.Aamu kahvin jälkeen sanoin vaippamärkä otti housut auki ja lisäsi uudenvaipan ja rasvasi haaravälini sinkkisalvalla tätä jatkui iltaan.muovihousut ja t.paita ovat seksikkäät.neljännen vaihdon jälkeen oli jo ilta jolloin saunoimme ja otimme olutta mieheni kysyi pitääkö ottaa aamulla uusiksi sanoin että oli aika painava paketti haarojen välissä

    • ABDLkivaa

      No ei rangaistuksena vaan ihan hellyyttelynä :) Yö-vaipan saan pari kertaa viikossa ihan pyytämättä ja tietenkin foley katetrilla sillä en pysty itse "laskemaan alleni" makuullani vaikka kuinka yrittäisin. Vaippa takaa hyvät yö-unet ilman, että tarvitsee nousta yöllä paria kolmea kertaa pissalle, luksusta

    • Vggf

      Vuoteen kastelijat ennen joutuivaf pitämään suurta vaippaa 24 h

    • Mulla oli muovivaippahousut ja niissä suorakaide vaipat.

      • Olis.kivaa

        Käytän joustavaa bodya ja muhkeata vaippaa. Sain hyviä, mutta en tiedä niiden merkkiä. Niissä on kaksi punaista raitaa. Pitäisi tilata lisää


      • Moi mistä vaipat ja mistä tilaat ?


      • Olis.kivaa
        flinckj kirjoitti:

        Moi mistä vaipat ja mistä tilaat ?

        Oon tilannu DCltä. Tuli näytteitä ilman tunnisteita. Vähän hankalaa. Sanos tuntuisin vaippa. Teippivaippojen kanssa en häsää


      • Mulla on varastossa muovihousuja . Yön olin niissä nytkin .
        Ja hyvin toimi vaipan kanssa


      • Anonyymi

        Olin jo varmaan 15-16 kun minulle laitettiin yöksi iso suorakaidevaippa ja paksut muovihousut. En ollut kastellut enää vuosiin mutta tämä oli varmaan joku rangaistus menneistä vuosista.


    • Kulttuurin.kääntöpuoli

      Mitä rangaistusta vaipoissa on? Selventäkää.

      • Jjhybggf

        Vuoteen kastelijoille laitettiin vaipat, jotka näkyivät kaula-aukostakin


    • Vaipat

      Kunnolliset aikusten vaipat ovat käteviä festareilla ja erilaisissa tilaisuuksissa. Ei tartte kesken esitysten lähteä sikakuntoisiin vessoihin, ja voi ottaa muutaman drinkinkin hätää kärsimättä:) Oikeastaan tämä taitaa olla aika yleistä palstakirjoituksista päätellen, ainakin naisilla.

      • Hgyyx

        Mulkulla kusijoille ei vaippa riitä. Se kun helposti lipsahtaa vaipasta ulos


    • vppa

      Olisi kyllä hienoa jos vanhempi mies pakottaisi vaippoihin ja laittaisi vielä käyttämään niitä.

      • Onnistuu kyllä tuollainen :)


      • Se olisi ihanaa. Vielä kun pakottaisi laittamaan mekon tai hameen ja huivin päähän ja olisi ihanan tyttövauvamainen olo.


      • Anonyymi
        Tipsukka2 kirjoitti:

        Se olisi ihanaa. Vielä kun pakottaisi laittamaan mekon tai hameen ja huivin päähän ja olisi ihanan tyttövauvamainen olo.

        Hei Tipsukka. Saattaisin olla sinulle se isukki joka antaisi sinun olla pikkuvauva vaippapöksy, vaihtoehtoisesti olisin (vielä mieluummin) äitisi ja hellisin sinua omana Tipsukkatyttönäni. saisinko yht. tied...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei Tipsukka. Saattaisin olla sinulle se isukki joka antaisi sinun olla pikkuvauva vaippapöksy, vaihtoehtoisesti olisin (vielä mieluummin) äitisi ja hellisin sinua omana Tipsukkatyttönäni. saisinko yht. tied...

        Tähän ei varmaan uskalla laittaa. Annan sähköpostini mielelläni. Tuo ehdotus kiinnostaa ihanalta. Voiko sinua jotenkin lähestyä esim. Sähköposti tai kik.


      • Anonyymi
        Tipsukka2 kirjoitti:

        Tähän ei varmaan uskalla laittaa. Annan sähköpostini mielelläni. Tuo ehdotus kiinnostaa ihanalta. Voiko sinua jotenkin lähestyä esim. Sähköposti tai kik.

        Huomenta pikkutyttövauvani , toivottavasti sait nukuttua hyvin ja nyt sinulla on pissavaipan vaihto, haluaisin olla vaihtamassa sinulle kuivaa yllesi, antamassa sinulle tissiä sekä tietysti halia,suukkoja, hellyyttelyä . Tietysti minua voi lähestyä, mutta minulla ei ole kikiä eikä muuta sellaista, mutta jos pidät ajatuksesta niin suunnitellaan jotain tapaa miten saisimme toteuttaa tyttöjen halut yhteen.....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta pikkutyttövauvani , toivottavasti sait nukuttua hyvin ja nyt sinulla on pissavaipan vaihto, haluaisin olla vaihtamassa sinulle kuivaa yllesi, antamassa sinulle tissiä sekä tietysti halia,suukkoja, hellyyttelyä . Tietysti minua voi lähestyä, mutta minulla ei ole kikiä eikä muuta sellaista, mutta jos pidät ajatuksesta niin suunnitellaan jotain tapaa miten saisimme toteuttaa tyttöjen halut yhteen.....

        Niin sen verran vielä tarkennan että olen mies mutta rakastan pitää ihania asuja. Onko se sinulle ok?


      • Anonyymi
        Tipsukka2 kirjoitti:

        Niin sen verran vielä tarkennan että olen mies mutta rakastan pitää ihania asuja. Onko se sinulle ok?

        Hei! tietysti, minäkin rakastan naisena oloa, kun sitten vaihdan sinulle vaippaa niin löydän sinulta sen omituisen makkarapötkyn jota pitää pestä ja kuivattaa ,puuteroida, ja hoitaa kovaksi. sitten taivutetaan sinne vaippaan nukkumaan.


      • Anonyymi

        minäkin haluaisin pakottaa sinua vaippailuun , nauttisin kun saisin pukea sinut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei! tietysti, minäkin rakastan naisena oloa, kun sitten vaihdan sinulle vaippaa niin löydän sinulta sen omituisen makkarapötkyn jota pitää pestä ja kuivattaa ,puuteroida, ja hoitaa kovaksi. sitten taivutetaan sinne vaippaan nukkumaan.

        Voi ihanaa laita sähköpostiosoitteesi. Kuulostaa ihanalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        minäkin haluaisin pakottaa sinua vaippailuun , nauttisin kun saisin pukea sinut

        Oih se kuulostaa ihanalta. Voiko laittaa sähköpostia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei! tietysti, minäkin rakastan naisena oloa, kun sitten vaihdan sinulle vaippaa niin löydän sinulta sen omituisen makkarapötkyn jota pitää pestä ja kuivattaa ,puuteroida, ja hoitaa kovaksi. sitten taivutetaan sinne vaippaan nukkumaan.

        Laitoin osoitteeni tuonne alemmas


      • Anonyymi
        Tipsukka2 kirjoitti:

        Laitoin osoitteeni tuonne alemmas

        Hei. Miksi en löydä sitä? Minne kummaan alemmaksi,,,,,, haluan sinua tyttövaippani


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Miksi en löydä sitä? Minne kummaan alemmaksi,,,,,, haluan sinua tyttövaippani

        Ylläpito näköjään poistanut. Olisi ihanaa olla vaippatyttösi ihanissa asuissa ja vaipassa. Pitää keksiä jotain muuta. Saanko myös oman tuttipullon?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Miksi en löydä sitä? Minne kummaan alemmaksi,,,,,, haluan sinua tyttövaippani

        Mennään tuonne trans-chattiin sopimaan. Sovitaan vain milloin ollaan siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! tietysti, minäkin rakastan naisena oloa, kun sitten vaihdan sinulle vaippaa niin löydän sinulta sen omituisen makkarapötkyn jota pitää pestä ja kuivattaa ,puuteroida, ja hoitaa kovaksi. sitten taivutetaan sinne vaippaan nukkumaan.

        Joo eli [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Miksi en löydä sitä? Minne kummaan alemmaksi,,,,,, haluan sinua tyttövaippani

        Saitko nyt osoitteen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei Tipsukka. Saattaisin olla sinulle se isukki joka antaisi sinun olla pikkuvauva vaippapöksy, vaihtoehtoisesti olisin (vielä mieluummin) äitisi ja hellisin sinua omana Tipsukkatyttönäni. saisinko yht. tied...

        Moi nyt varmaan löysit jo osoitteeni.


      • Anonyymi
        Tipsukka2 kirjoitti:

        Moi nyt varmaan löysit jo osoitteeni.

        Joo kiitos, kirjoitan sinulle heti kun pääsen tästä hässsäkästä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Miksi en löydä sitä? Minne kummaan alemmaksi,,,,,, haluan sinua tyttövaippani

        Vieläkö sinua kiinnostaa fantasiointi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei Tipsukka. Saattaisin olla sinulle se isukki joka antaisi sinun olla pikkuvauva vaippapöksy, vaihtoehtoisesti olisin (vielä mieluummin) äitisi ja hellisin sinua omana Tipsukkatyttönäni. saisinko yht. tied...

        Voin antaa sähköpostini osoitteen jos vielä kiinnostaa ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        minäkin haluaisin pakottaa sinua vaippailuun , nauttisin kun saisin pukea sinut

        Oletko vielä kiinnostunu?


      • Anonyymi
        Tipsukka2 kirjoitti:

        Voin antaa sähköpostini osoitteen jos vielä kiinnostaa ?

        Äääh. Juna ehti ajaa jo aseman ohi.


      • Tipsukka2 kirjoitti:

        Voin antaa sähköpostini osoitteen jos vielä kiinnostaa ?

        Vieläkö sinua kiinnostaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta pikkutyttövauvani , toivottavasti sait nukuttua hyvin ja nyt sinulla on pissavaipan vaihto, haluaisin olla vaihtamassa sinulle kuivaa yllesi, antamassa sinulle tissiä sekä tietysti halia,suukkoja, hellyyttelyä . Tietysti minua voi lähestyä, mutta minulla ei ole kikiä eikä muuta sellaista, mutta jos pidät ajatuksesta niin suunnitellaan jotain tapaa miten saisimme toteuttaa tyttöjen halut yhteen.....

        Hei kiinnostaako sinua vielä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        minäkin haluaisin pakottaa sinua vaippailuun , nauttisin kun saisin pukea sinut

        Kiinnostaako sinua vielä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äääh. Juna ehti ajaa jo aseman ohi.

        Voih!


    • Nolotyttö

      Nauttisin. Olisi ihana heittäytyä ihan hetkeksi nöyryyttävään tilaan. Kuumeen mittaaminen pyllystä, ehkä Suppo, pyllyn ja pimpin putsaus, rasvaus ja tappi. vaippa Ja pissahätä.

      • Anonyymi

        Saitko viellä kokemusta jos et niin voisin auttaa sinua 😉


    • On kokemusta tuollaiseen

    • Vaipat

      Vihdoinkin vapaalla, nyt vaipat ja kumihousut päälle! Kaljasalkku auki, kohta vaippa märäksi ja ehkä muutakin täytettä...

    • Anonyymi

      Tavallaan! Kaverini tilasi sellaiset lukittavat muovihousut minulle. Olimme kerhon viikonloppu bileissä ja laitoin illalla vaipan ja ne lukittavat muovihousut ja kaverini lukitsi muovihousut ja piti avaimen itsellään. Seuraavana aamuna tuli avaamaan lukon. Oli aika tukala olo jo aamulla kun vaippa pissaa täynnä ja mitään ei voi ennen kun toinen tulee avaamaan...

      • Anonyymi

        Päätin vaippailla mulla oli yö vaippa aikuisten large kuviollinen teippi vaippa. aamulla en ottanut vaippaa pois vaikka oli pissa vaipassa mieheni lähti työhön sanoin että on yllätys kun palaat pissasin vaippaa koko päivän vaippa oli aivan täysi mut ei ohivuotoja valmistin sängyn valmiiksi otin lakanan pois mulla on muovi patjan päällä aina.mieheni saapui sanoin et ottaako multa vaipan pois sanoo et pissanen pimppi on parasta .ihmetteli miten vaippa voi olla painava.


    • Anonyymi

      Mulle on annettu vaippa sadehousut rangaistus.

    • Anonyymi

      On pakotettu vaipat päälle, jotkut nauttivat, jotkut eivät. Ikävä kyllä kuulun porukkaan joka ei tästä välitä. Oli vaipat ja päälle vaippahaalari, tosi noloa oli, olin ehkä 15. Kaverille kun menin tuli äiti mukana ja avoimesti näkivät kun minulle viritykset laitettiin. Minulla ei ole sairauksia mitkä tähän vaikuttaisivat, äitini vain kohteli minua kuin pientä lasta. Miettikää kaksi kertaa ennen kuin haluatte tällaista.

      • Anonyymi

        Tässä on se ero, että tuo mitä olet kokenut on lapsen hyväksikäyttö. Se, onko se seksuaalista vai ei riippuu ihan vanhempasi mielenterveydestä. Tuo mitä sinulle tehtiin on hyvin sairasta, eikä ole millään tavalla hyväksyttävää. Täältä saat mahdollisesti apua tilanteeseesi: https://suomendelfins.fi/hyodyllisia-linkkeja/

        Ei kannata vaippasivustoilla pyöriä, tarkoitan juuri näitä ”vaipat kiihottavat minua”-juttuja. Ne todennäköisesti vain lisäävät traumaasi tai ainakin muistuttavat siitä.

        Ei muuta, kun jaksamisia ja parempaa huomista sinulle! Kaikkea hyvää sydämeni pohjasta! <3


    • Anonyymi

      Moi mä olen jukka minulla on nyt just vaippa rangaistus 2 viikkoa

    • Anonyymi

      Moi mä oon jukka mulle aloitettiin eilen 2 viikon vaippa rangaistus haen abdl nais puolista joka pakottaisi mut vaippoihin kauemmaksi aikaa ja vois mut lasten hoito huoneseen pakosti ja laittais
      Mulle siellä vaipat väkisin päälle

    • Anonyymi

      Onko vaipan kanssa käytössä sukkahousut. Mielestäni vaipan kanssa kuuluu käyttää sukkahousuja, jotka pitää vaipan hyvin paikallaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Moi olen jukka mulle aloitettiin tänään 3 viikon vaippa rangaistus mutta mä rimpuilee aina vastaan kun mulle laitetaan vaipat päälle rimpuileeko joku muu täällä

      • Anonyymi

        Minä rimpuilen, jos minua aiotaan piiskata.


    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe