Uusia tuttavuuksia haussa pk-seudulta

nimimerkitön-

Tässä pian 21 vuotta täyttävä nuori nainen etsii suurinpiirtein samanikäisiä naispuolisia ystäviä joiden kanssa viettää aikaa milloin mitenkin. Kaveriporukkakin on mahdollinen, mikäli sellainen luonnollisesti syntyy.

Itse olen työssäkäyvä ja onnellisesti parisuhteessa. Harrastuksia ei sen kummemmin ole, silloin tällöin saatan kuitenkin innostua jumppatunneille taikka lenkkeilemään. Vapaa-aikaani en tahdo viettää kotona istuen, vaan lähden mielummin vaikka kauppoihin kiertelemään tai kahvittelemaan jonkun luokse.

Luonteeltani olen ystävällinen ja ymmärtäväinen, mutten kuitenkaan mikään tossukka. Puhun paljon kun sille päälle sattuu, mutta osaan myös kuunnella. Kaiken kaikkiaan olen melko iloinen ja hymyilevä.
Baareissa tulee nykyään käytyä tosi harvoin, mutta mielelläni silloin tällöin lähden hyvässä seurassa juhlimaan. Olen täysin savuton [ei haittaa vaikka itse polttaisit, mutta tupakkaseuraksi parvekkeelle en lähde, oli sää mikä hyväsä =)].

Näistä asioista pidän tavalla tai toisella:
-sisustaminen
-urheilu/vartalon kunnossa pitäminen
-haaveilu
-lapset
-piirtäminen
-shoppailu (rajoitetusti)

Olen melko avoin uusien ihmisten suhteen, mutta toivon kuitenkin että olisit mahdollisimman tasapainoinen ihminen joka osaa arvostaa niin itseään kuin muitakin.

Sähköpostia saa laittaa osoitteeseen : 1hymynaama(miukumauku)gmail.com

2

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vain kavereita hakemassa

[email protected] lähtee äärettömän mielellään etsimään uusia ystäviä ja joskus vaikka helsinkiin ulos.tarkemm tied mailista.

• auramanteli

Moi!

Kuulostat aika lailla samanhenkiseltä, kuin mä. Oon uusi käyttäjä täällä, joten jos haluat ottaa yhteyttä, niin ihmeessä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      34
      3169
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      136
      2495
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      17
      2334
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1923
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1406
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1327
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1314
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      151
      1019
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1017
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      959
    Aihe