Tässä pian 21 vuotta täyttävä nuori nainen etsii suurinpiirtein samanikäisiä naispuolisia ystäviä joiden kanssa viettää aikaa milloin mitenkin. Kaveriporukkakin on mahdollinen, mikäli sellainen luonnollisesti syntyy.
Itse olen työssäkäyvä ja onnellisesti parisuhteessa. Harrastuksia ei sen kummemmin ole, silloin tällöin saatan kuitenkin innostua jumppatunneille taikka lenkkeilemään. Vapaa-aikaani en tahdo viettää kotona istuen, vaan lähden mielummin vaikka kauppoihin kiertelemään tai kahvittelemaan jonkun luokse.
Luonteeltani olen ystävällinen ja ymmärtäväinen, mutten kuitenkaan mikään tossukka. Puhun paljon kun sille päälle sattuu, mutta osaan myös kuunnella. Kaiken kaikkiaan olen melko iloinen ja hymyilevä.
Baareissa tulee nykyään käytyä tosi harvoin, mutta mielelläni silloin tällöin lähden hyvässä seurassa juhlimaan. Olen täysin savuton [ei haittaa vaikka itse polttaisit, mutta tupakkaseuraksi parvekkeelle en lähde, oli sää mikä hyväsä =)].
Näistä asioista pidän tavalla tai toisella:
-sisustaminen
-urheilu/vartalon kunnossa pitäminen
-haaveilu
-lapset
-piirtäminen
-shoppailu (rajoitetusti)
Olen melko avoin uusien ihmisten suhteen, mutta toivon kuitenkin että olisit mahdollisimman tasapainoinen ihminen joka osaa arvostaa niin itseään kuin muitakin.
Sähköpostia saa laittaa osoitteeseen : 1hymynaama(miukumauku)gmail.com
Uusia tuttavuuksia haussa pk-seudulta
nimimerkitön-
2
237
Vastaukset
- Vain kavereita hakemassa
[email protected] lähtee äärettömän mielellään etsimään uusia ystäviä ja joskus vaikka helsinkiin ulos.tarkemm tied mailista.
- auramanteli
Moi!
Kuulostat aika lailla samanhenkiseltä, kuin mä. Oon uusi käyttäjä täällä, joten jos haluat ottaa yhteyttä, niin ihmeessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292845- 1081120
- 58931
- 66895
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6877olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26867Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37820Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65814Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75744Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136739