Ennakko odotukset eivät vältämättä ole monellakaan kovinkaan korkelalla elokuvaa kohtaan. Ne jotka omistavat useamman Tekken pelin varmasti haluavat myös elokuvan nähdä.
Suurin kritiikki elokuvaa kohtaan sekä ihmetystä voi herättää, miksi juuri nämä hahmot ovat päätyneet elokuvaan ja näyttävätkö ne edes pelisarjan hahmoilta. Oli elokuvasta ennakkoon mitä mieltä tahansa niin itse en ainakaan voi kiistä sitä toisiasiaa, että näyttelijä valinnat olivat varsin onnistuneita. Vaikka kaikki näyttelijät eivät täysin muistuta esikuviaan ei koko elokuvaan mahtunut juuri yhtään huonoa tai surkeaa näyttelijä suoritusta.
Voin suositella Tekkeniä hyvänä toiminta&tappelu elokuvana, johon on myös onistuttu sisällyttämään muutamia ihan hyviä draama kohtauksia. Kyseessä taitaa olla yksi parhaista pelin pohjalta tehdyistä elokuvista.
Tässä Tekken (K15) elokuvan traileri jonka tähtenä nähdään mm John Foo Jin Kazaman roolissa. http://www.youtube.com/watch?v=eiovajPBOWI
Tekken elokuvan olisi voinut myös helposti pilata pahemman kerran ja tehdä elokuvasta vielä huonomman. Elokuvaa myydään monessa kaupassa kalleimmillaan vain n. 13 euron hintaan eikä se ole ollenkaan suolainen hinta tästä elokuvasta.
Tekken taapelupelistä tehty elokuva
3
250
Vastaukset
- Renoskyjigi
Tekkenistähän saisi kllä ihan hyvän elokuvan.. kunnollinen storyline on olemassa pelillä. Kyse on vain rahasta, kaiken sen toteuttaminen maksaisi maltaita efekteineen, joten yleensä tollaset filmit tiivistetään vain itse otteluihin ja pariin flirttiin jonku eukon kans.
Mielestäni kun katsoin Tekken-elokuvan se oli erinomainen toimintaelokuva. Tekken-pelejä en ole paljoa itse pelannut, joten en osaa sanoa miten se eroaa elokuvaan. Tekniseti ulkoasu oli tehty hyvin, näyttelijät (varsinkin naiset) oli valittu erinomaisesti ja juoni oli aika toimiva. Elokuva on paras pelielokuva sitten maanmainion DOA: Dead or Alive-elokuvan.
- dsfgr456
Yhtä huono kuin kaikki muutkin peliin perustuvat elokuvat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673488- 152186
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441221
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471014
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411010