Tekken taapelupelistä tehty elokuva

hyvähän siitä tuli

Ennakko odotukset eivät vältämättä ole monellakaan kovinkaan korkelalla elokuvaa kohtaan. Ne jotka omistavat useamman Tekken pelin varmasti haluavat myös elokuvan nähdä.

Suurin kritiikki elokuvaa kohtaan sekä ihmetystä voi herättää, miksi juuri nämä hahmot ovat päätyneet elokuvaan ja näyttävätkö ne edes pelisarjan hahmoilta. Oli elokuvasta ennakkoon mitä mieltä tahansa niin itse en ainakaan voi kiistä sitä toisiasiaa, että näyttelijä valinnat olivat varsin onnistuneita. Vaikka kaikki näyttelijät eivät täysin muistuta esikuviaan ei koko elokuvaan mahtunut juuri yhtään huonoa tai surkeaa näyttelijä suoritusta.

Voin suositella Tekkeniä hyvänä toiminta&tappelu elokuvana, johon on myös onistuttu sisällyttämään muutamia ihan hyviä draama kohtauksia. Kyseessä taitaa olla yksi parhaista pelin pohjalta tehdyistä elokuvista.

Tässä Tekken (K15) elokuvan traileri jonka tähtenä nähdään mm John Foo Jin Kazaman roolissa. http://www.youtube.com/watch?v=eiovajPBOWI

Tekken elokuvan olisi voinut myös helposti pilata pahemman kerran ja tehdä elokuvasta vielä huonomman. Elokuvaa myydään monessa kaupassa kalleimmillaan vain n. 13 euron hintaan eikä se ole ollenkaan suolainen hinta tästä elokuvasta.

3

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Renoskyjigi

      Tekkenistähän saisi kllä ihan hyvän elokuvan.. kunnollinen storyline on olemassa pelillä. Kyse on vain rahasta, kaiken sen toteuttaminen maksaisi maltaita efekteineen, joten yleensä tollaset filmit tiivistetään vain itse otteluihin ja pariin flirttiin jonku eukon kans.

    • Mielestäni kun katsoin Tekken-elokuvan se oli erinomainen toimintaelokuva. Tekken-pelejä en ole paljoa itse pelannut, joten en osaa sanoa miten se eroaa elokuvaan. Tekniseti ulkoasu oli tehty hyvin, näyttelijät (varsinkin naiset) oli valittu erinomaisesti ja juoni oli aika toimiva. Elokuva on paras pelielokuva sitten maanmainion DOA: Dead or Alive-elokuvan.

    • dsfgr456

      Yhtä huono kuin kaikki muutkin peliin perustuvat elokuvat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe