Neitsytmies on outo

Viiiiiolettt-

Tutustuin parisen kuukautta sitten Neitsyt horoskooppiseen mieheen eräänä villinä lauantai-iltana. Puhuimme kaikenlaisia ja tuli sitten suudeltuakin. Vähän pidemmällekkin mentiin, mutta ei ihan seksiin asti. Tämän illan jälkeen tekstailimme toisillemme, mutta hetikun teksiviesteissäni oli vähänkin jotain lempeä niin eipä hän sitten enää viesteihin vastattu. Viikkokin saattoi olla tekstailusta taukoa, mutta kyllähän sieltä viestiä aina välillä tuli tältä mieheltä, esimerkiksi kysyi että miten menee ilta, ja mitä teen tänä iltana yms kysymyksiä. Kerran hän sitten kännissä lähetteli viestejä että tulisin hänen luokseen ja hänen viereensä. Menin sitten hänen luonaan käymään. Hän sanoi minulle kaikkea ihanaa ja imarteli minua. Hyppäsimme illan päätteeksi sänkyyn, ja jumalaista seksiä olikin ! Seksin jälkeen hän kysyi milloin nähdään seuraavan kerran jne. Ja myönsi olleensa ihastunut minuun. Juteltiin vielä sängyllä ihania, ja sen jälkeen lähdinkin pois hänen luotaan. Aamulla hän lähetti minulle viestin jossa hän sanoi että hänellä oli tosi ihanaa yöllä. parin päivän päästä sitten lähetin hänelle tekstaria jossa sanoin ikävöiväni häntä, Mutta hän ei vastannut tähän viestiin ollenkaan. Tästä on nyt parisen viikkoa, Eikä hän ole pitänyt yhteyttä enää 1,5vkoon. Tälläkin hetkellä odotan josko sieltä tulisi joku ihana viesti puhelimeen ....

Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia Neitsytmiehistä ? Välinpitämättömyyttä ja kylmyyttä, vaikka kaikkea ihanaa olisi tapahtunut ? pelästyvätkö he ja "pakenevat" ? Todella hyväksikäytetty olo tämmöisen jälkeen...

5

479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsyt miäs

      Neitsyt on tosi huono näyttämään tunteita, ainakin minä olen. Aina ollut vaikeaa kertoa tunteistani ja piirre häiritsee itseäni valtavasti. Mä pelkään menettäväni naisen, johon olen ihastunut, jos kerron tunteistani hänelle. Mulla ei aikaisemmin ole ollu kovin hyviä kokemuksia parisuhteista. Jotkut naiset "pakenevat" jos niille tunnustaa rakkautta.

    • neitsyt miäs

      Mikä on olet itse merkiltäsi?

    • skorpparineito

      ihan samanlaista käytöstä koettu kyllä... ehkä vähän eri suhteessa.

      prkl, pitää jännityksessä! :D

    • Kirjoittaja

      Itse olen leijona horoskoopiltani

    • Heti nyt!

      Jätä se heti nyt!

      Ei tuo mene kuin pahemmaksi.

      Neitsyt sitoo sinut ja saa lopulta sinut tuntemaan syyllisyyttä! Sinä se olet se vikapää, vaikka totuus on toinen. Usko pois, neitsyt saa sinut vakuuttuneeksi, että sinussa on vikaa. Jätä se nyt!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      335
      3161
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2325
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      89
      1705
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      201
      1652
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      71
      1446
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      57
      1313
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      13
      1116
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      22
      1107
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      3
      1073
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      163
      983
    Aihe