kia ceed wagon natina

ciia diesel

tänään huomasin että joku narahtelee ja natisee..takakontista tuo ääni kuuluu..onko muita havaintoja? kuitenkin vasta 6000tkm ajettu

17

3528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajomäärä?

6000 tkm = 6 miljoonaa km?

Kannattaa tietysti tarkastaa takakontin alalokerot, olisiko niissä jotain.
      2

• hihhahoo

Laske ihmeessä se vaimosi pois sieltä takontista.

• jotain ääntä

kuuluu myös mun ceedin takapäästä. se on tosin ihan perus 1.4 bensa, mutta töyssyn tai kuopan kohdalla outo metallinen saudi tulee takapäästä. liekö jousi tai pakoputki päästäisi moisen bojauksen. ei kylläkään narise. kilometrejä 12000 ja koko aika tuo sama ääni kuulunu.

• jouset paukkuu

Jousi se on, mutta itsekin olen tuosta tuolla huollossa huomauttanut, niin ei ne mitään ole tehneet sille ja ajanutkin jo yli 60 000km olen, eikä ota loppuakseen.. Ei muuten ole eka auto missä uutena jouset paukkuu, mut muista on ajankassa paukkuminen loppunut..

yksi ceedikaveri kertoi, et oli menny kivi sinne jousen väliin ja siksi paukkui, mut en usko, et omassani olisi kivi, kun on ihan uudesta paukkunut ja en ollut silloin ainakaan vielä ajanut hiekkatiellä lainkaan..

tehdas/ maahantuoja voisi reagoida tuohon jousihomaan jotenkin

• rasittava narina
        jouset paukkuu kirjoitti:

Jousi se on, mutta itsekin olen tuosta tuolla huollossa huomauttanut, niin ei ne mitään ole tehneet sille ja ajanutkin jo yli 60 000km olen, eikä ota loppuakseen.. Ei muuten ole eka auto missä uutena jouset paukkuu, mut muista on ajankassa paukkuminen loppunut..

yksi ceedikaveri kertoi, et oli menny kivi sinne jousen väliin ja siksi paukkui, mut en usko, et omassani olisi kivi, kun on ihan uudesta paukkunut ja en ollut silloin ainakaan vielä ajanut hiekkatiellä lainkaan..

tehdas/ maahantuoja voisi reagoida tuohon jousihomaan jotenkin

Mulla autto ku purin nivelet irti ja vedin vaseliinia jokaisen kiinnikepultin varteen ja puslien reikien sisää.

• minulla oli

sama ongelma,Deltassa säätivät takaluukkua kireämmälle niin loppu natinat kerralla autosta.

• Sakke....

Vaihda toiseen automerkkiin.

• "merkkikorjaamo"

Kannattaa huollattaa se muualla oikeesti!!

• pertse penzeli
        Sakke.... kirjoitti:

Vaihda toiseen automerkkiin.

joo... ''ruoste-audoonko''??parempaa ei ole..ja ininöitä ei ole.Kyllä noi ns.laatuautotkin on aika kotteroita oli merkki mikä tahaan jokaisessa oma ongelmansa.

• tulis jo pakkaset

eepä kiise eikä natise on tukeva auto ajaa talvellakin.

• i30CW

Hyundai on laadukkaamin koottu kuin mitä Kia tässä ne erot juuri tulevat ilmi...Ei ollut turhaan Autobild lehden laatuvoittaja!

• no no

eläpäs nyt.Ei se hyntai nyt ole yhtään sen laadukkaampi kuin kia.

• valiinat esiin

Sitten Hyundain laatu lienee heikentynyt,koska se ei enää ole laatu kymmenikössäkään?
      Kian laatu on uudempien tilastojen mukaankin parantunut entisestään.

• ihmehomma,

olipa jutun aihe ihan mikä tahansa, niin aina alkaa hyundaimiehet puuttua asiaan. Eikö teillä tosiaan ole mitään keskusteltavaa keskenänne sielä omalla sivullanne?

• PS

Pari homma natisi itsellä: Se rullautuva takaverho, kun otti pois, niin ääni loppui. Myös takapenkin selkänojasta kuului natinaa, mutta loppui, kun pisti "hyllaa" väliin. Tutkinta jatkuu verhon kohdalla, jotta saako sitä hiljaiseksi.
      Karavaani kulkee ja koirat haukkuu..

• Anonyymi

Mennään vaihteeksi asiaan. Takaiskuvaimennin tulee alapäästä kiinni kahdella pultilla neliön malliseen onttoon rauta putkeen. Sopivassa kulmassa kivi pääsee putken sisälle, muttei sieltä enää pois. Tällöin ääni kuuluu jokaiseen töyssyn ajaessa. Kivi pois ja metallinen ääni loppui.

• Anonyymi

Pientä verrattuna vaimon kitinään,siinä menee aina muutama tonni kun vaimo aukaisee leukansa ja kitisee..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      959
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      865
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40