Moi,
tarvitsisin ison pipetin keittiökäyttöön, mutta en tiedä millä nimellä etsiä moista tai mistä semmoisen voi löytää. Englanniksi sitä kutsutaan nimellä turkey baster(tai pelkkä baster):
http://www.flippersandfins.net/Images/TurkeyBasterA.JPG
Eli jos joku osaa neuvoa mistä voisin moisen ostaa ja mikä on noiden nimitys suomeksi. Kiitos
Iso pipetti/ "turkey baster", mistä ostaa?
9
6030
Vastaukset
- agrimarket
Jos ei apteekista löydy, kannattaa kysellä Agrimarketista. Elukoitten kanssa tarvii aikasta isojakin, jos täytyy esim. vasikkaa juottaa. Yleensä tosin mäntämalleja.
- turkeybaster
Saa vielä ehdottaa
- hoizunen
http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias=aps&field-keywords=turkey baster&x=7&y=21
Mutta kyllä sieltä apteekista pitäisi löytyä tai olla ainakin tilattavissa, noi on normaalitarvikkeita hoitotyössäkin. - turkeybaster
Ei löytynyt apteekista, soittelen vielä varmaan muihinkin apteekkeihin kuitenkin. Sillävälin saa ehdottaa mistä löytäisi agrimarketin PK-seudulta tai mistä muualta voisi etsiä noita isoja pipettejä
- isäntämiäs
Agrimarket: Porvoo, Lohja, Hyvinkää, Karkkila.
Eläintarvikeliikkeistä voisi kanssa löytyä, noita kun tosiaan käytetään pentujen juottamiseen jos emä ei tee maitoa tai imurefleksin kanssa on hiljaista.
- Ormus
Clas Ohlsonilta löytyy mausteruisku nimellä
- turkeybaster
nimellä ............mikä?
- igigohgigo
Turkeybaster on avuton tyyppi
Sille pitää varmaa käydä ostamassa tämä ruutta - Anonyymi
Hei! Minula on kyseinen tuote kotona. Voin myydä sen sinulle. Pituutta pipetillä 27,5 cm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298