Häviääkö naarmut kuten mainoksessa näytetään? Onko hyvä aine, kannattaako ostaa?
FIX IT PRO käyttökokemukset
21
18424
Vastaukset
- JUSTIINSA.
Tuli subilta mainos tosta korjauskynästä.
Sanottiin että kestää pesusta pesuun.....hehehhh.
- 60 senttiä
Katsoin juuri, että tv:ssä myyvät n. 40 euron hintaan tuota kynää, mutta netistä löytyy jopa 59 sentillä postikulut.
Kannattaa ehkä hieman miettiä noita ostoksia ensin ettei osta heti ensimmäistä tarjottua. - REWIND III
Kannattaa huomioida, että mainoksessa demonstraatio on tehty takaisinpäin kelaamalla! Eli selvästi huomaa kuinka kaikki mainoksessa "korjaavat" naarmun "väärinpäin". Eli ilmeisesti mainoksessa tussista on tullut vain jotain valkoista väriainetta tms., eli naarmu tietenkin häviää kokonaan!!
Sääli, sillä jos tämä toimisi, niin jokaisella olisi autossa fix it pro tms. suti.- Oikein päin
Miten niin väärin päin? Miten sen kylkeen vedetyn naarmun voi korjata takaperin?
Kunhan luulet vaan. - kjbiucyfx
Ainakin nykyään ostos-tv:ssä mainostetaan kahta erinimistä korjauskynää, ja varsinkin toisen (en muista nimeä) mainoksessa ainakin useimmat "korjaukset" tehdään kuvaa takaperin näyttämällä, eli oikeasti sillä kynällä piirretään autoon "naarmu", ja kun kuvaa ajetaan takaperin, naarmu tietenkin näyttää häviävän. Piirron suuntakin on useimmiten outo.
- älä osta
Omakohtainen testi: Kaikki menee kuten ohjeistetaankin ja videoissakin tapahatuu, ja kyllä kun aineen levittää naarmun päälle niin vau, naarmu katoaa. Mutta odotas kun aine kuivaa sen suositellun ajan, siellä se pintanaarmu loistaa valkeana uudelleen. Ja kyseessä siis ihan tavallinen esim kynsien tuoma naarmu oven kahvan luona tms. pieni naarmu (ei kiveniskeymät jne).
Eli hyvin on käytetty hyväksi kuvaefektiä kostuneesta auton maalipinnasta: eihän ne naarmut sateenkaan jälkeen juuri erotu. - kwere
Pelkkää roskaa koko tuote.Kokeiltu on.
- aerytvyy
jep paska tuote, ennemmin kannattaa käyttää perinteistä cleaneri vaha systeemiä
- diipadaapa
testattu.toimi helvetin hyvin.vaik se kynä oli helppo käyttää(ohjeet tussissa :D) joillekin se on se tietysti vaikeeta jos ei osaa käyttää.....
- Naarmut pois.
Fit it Pro kynä löytyy ideapuodista sopuhintaan.
Siellä on myös video kuinka sitä testataan ennen myyntiinottoa.
http://kauppa.ideapuoti.fi/fix-pro-korjauskyn-p-93.html- Scratch it...
Huuto.netissä tuotetta myydään ihan vaan parilla €urolla :-)
- huihaata taas
Jos tyuo toimisi kuten mainostetaan, niin kaikillahan tuo löytyisi ja myytäisiin joka paikassa. Vai autoliikkeet tekevät fiksauksensa tuolla, uskoo ken haluaa.
Jos joku kertoisi yhden hyvän tv-shopin tuotteen, niin muuttaisin käsitykseni humpuukista. - MULLA TOIMI
SANOKAA MITÄ SANOTTE,,,,,MÄ OSTIN 9E JA NAARMUT LÄHTI
- fixitprooooo
Puuilo myy ko tussia 9,90 eur. Voi käyttää kaiken värisiin naarmuihin.
Eli vain autoihin jossa maalin päällä on lakkapinta.
Itellä ei ole kokemusta, entä muilla?- huijas
Tää ei toimi oikestii tää on pelkkä tussi!
- jjj_tre
Kiwi-kenälankki on ihan kelpo maskausaine pikkunaarmulle ainakin mustassa autossa
- naarmunkorjaaja
Mulla oli autoon tullu naarmuja, joten ostin tuon kynän kun tuolla www.aletalo.fi on kaikki tuotteet puoleen hintaan... joku avajaisale, niin sieltä sai 2 kpl 24,45 eurolla.
En aluksi uskonnu tuohon, mutta sitten kun niitä kokeilin, niin kyllä ne toimivat tosi hyvin, kunhan vaan lukee käyttöohjeet kunnolla. - kusetusta4
oikeasta kulmasta kuvattuna naarmu näyttää katoavan mut oikeesti se mihinkään häviä.. noi korjauskynät toimii jollaan ihmeel lakalla joka vaan täyttää naarmun ja kuluu aika nopeasti pois
eli täyttä potaskaa tuommoiset - Yllättävänhyvä
Juuri käytin kynää. Kyllä hävisi naarmut. Sen täytyy kovettua auringon paisteessa 1-48h. Väritin kaikki naarmut katsoin tosi läheltä miten kynän tahna reagoi auton oman maalin kans. Ilmeisesti liuottaa hieman auton väriä tahnaan ja uppoaa kaikkiin naarmuihin. Sitten pyyhitään puhtaalla paperilla vähän niinku pyyhkis autovahan pois. Kaikki naarmut hävisi. Yks syvempi naarmu vaatii toisen käsittelyn. Puoli autoa väritin kaikki naarmut ja läheltäkin katsottuna naarmut on hävinny ja pinta uuden auton veroinen. Seuraavalla auringon paisteella toinen puoli autosta. Sain 6e ja kyllä oli hintansa väärtti.
- Ihan_höpö_höpö_kynä
Itse kävin aikoinaan tuommoisessa esittelyssä, ukko veti naarmun auton peltiin ja tuumasi että hänen kynänsä poistaa naarmun. selvä!
Ei naarmu lähteny vaan tuli isompi merkki naarmun ympärille.
HA HA HA : Minulla ei ole lakkakerrosta maalin päällä, minkä kynä korjaa.
Minulla on vain ruoste-estomaali ja Kovamaali pinnassa.
joten sain vähän Bonusta sinä päivänä.
kynätoimii vain määrätyissä merkkiauto maalipinnoissa, jos sitäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446