Vihlonta alapäässä!

ride..

viikkoja 33 6 ja ihan hirveet kivut alapäässä. painon tunnetta ja vihlovaa kipua kohdun suulla. sängyssä asennon vaihtaminen on ihan tuskaa!! onkos muilla odottavilla tälläsiä oireita? neuvolan lääkäriin ei pääse,ei kuulemma aikoja..ei auta kun seurata :(

3

797

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipukalle

heh...joo tota noin samoilla viikoilla alkanut liitoskivut, siis häpyluun, reisien ja alaselän kipuilu, vihlonta välillä niin kovaa että ei pysty käveleen. Nyt on 39 ja voin sanoa, että liitoskivut ovat joka askeleella ja ylösnoustessa, kylkeä sängyssä kääntäessä niin h...tin kivuliaat että ei tee paljoo mieli liikkua. Tosin liikun siitä huolimatta piljaksiin sen mitä pystyn. Välillä rusahtelee oikein kunnolla alamahalla, vauvan pää vissiin siellä narskuttaa kalvoja. Panadolia otan 1g kerrallaan pahimpaan kipuun,ja lämmintä kauratyynyä pidän.

Tukivyö ei sopinut mulle. Ylipainoinen en ole, liikuin aktiivisesti 30 viikolla jolloin liika rehkiminen kiellettiin. Painoa tulllut 8-9kg. En ole ensisynnyttäjä, paikat jo venyneet joten mun tapauksessa noi kivut selittynee sillä.

Ei kai niihin kipuinhin oikein mikään auta, muu kuin synnytys, jota tässä HIEMAN jo odotan, edellisisä ei tietoakaan mistään kivuista.

• liitoskipuja??

Mulla alkoi myös joskus viikolla 30 ja vähän päälle nuo kivut, jotka haittaavat varsinkin asennon vaihtamista makuulla. Nyt viikkoja 40 ja kivut on vaan pahentuneet. Helpompaa on, jos yöllä esim. käy vessassa ainakin kerran eikä nuku yhteen putkeen koko yötä. Liikkuminen nimittäin mulla ainakin auttaa. Pitkään paikallaan olo pahentaa kipuja.

Kai ne jotain liitoskipuja tms. on eikä mitenkään vaarallisia. Niiden kanssa pitää vaan yrittää pärjätä... Synntytys olisi kyllä enemmän kuin tervetullut, niin pääsisi noista kivuista... :)

• Nannukka0001

Mulla kanssa samantapaisia kipuja ollu jo monta viikkoa, mutta nyt vasta alkaneet tulla todella kipeinä. Huomenna neuvolaan ja siellä kysäsen tilanteesta vielä.
      Itellä rv 31 5, ja esikoista odotellaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      257
      6977
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4564
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      140
      3286
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      159
      2364
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1890
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      173
      1641
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1518
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1514
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      39
      1415
    10. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      35
      1229
    Aihe