viikkoja 33 6 ja ihan hirveet kivut alapäässä. painon tunnetta ja vihlovaa kipua kohdun suulla. sängyssä asennon vaihtaminen on ihan tuskaa!! onkos muilla odottavilla tälläsiä oireita? neuvolan lääkäriin ei pääse,ei kuulemma aikoja..ei auta kun seurata :(
Vihlonta alapäässä!
3
788
Vastaukset
- kipukalle
heh...joo tota noin samoilla viikoilla alkanut liitoskivut, siis häpyluun, reisien ja alaselän kipuilu, vihlonta välillä niin kovaa että ei pysty käveleen. Nyt on 39 ja voin sanoa, että liitoskivut ovat joka askeleella ja ylösnoustessa, kylkeä sängyssä kääntäessä niin h...tin kivuliaat että ei tee paljoo mieli liikkua. Tosin liikun siitä huolimatta piljaksiin sen mitä pystyn. Välillä rusahtelee oikein kunnolla alamahalla, vauvan pää vissiin siellä narskuttaa kalvoja. Panadolia otan 1g kerrallaan pahimpaan kipuun,ja lämmintä kauratyynyä pidän.
Tukivyö ei sopinut mulle. Ylipainoinen en ole, liikuin aktiivisesti 30 viikolla jolloin liika rehkiminen kiellettiin. Painoa tulllut 8-9kg. En ole ensisynnyttäjä, paikat jo venyneet joten mun tapauksessa noi kivut selittynee sillä.
Ei kai niihin kipuinhin oikein mikään auta, muu kuin synnytys, jota tässä HIEMAN jo odotan, edellisisä ei tietoakaan mistään kivuista. - liitoskipuja??
Mulla alkoi myös joskus viikolla 30 ja vähän päälle nuo kivut, jotka haittaavat varsinkin asennon vaihtamista makuulla. Nyt viikkoja 40 ja kivut on vaan pahentuneet. Helpompaa on, jos yöllä esim. käy vessassa ainakin kerran eikä nuku yhteen putkeen koko yötä. Liikkuminen nimittäin mulla ainakin auttaa. Pitkään paikallaan olo pahentaa kipuja.
Kai ne jotain liitoskipuja tms. on eikä mitenkään vaarallisia. Niiden kanssa pitää vaan yrittää pärjätä... Synntytys olisi kyllä enemmän kuin tervetullut, niin pääsisi noista kivuista... :) - Nannukka0001
Mulla kanssa samantapaisia kipuja ollu jo monta viikkoa, mutta nyt vasta alkaneet tulla todella kipeinä. Huomenna neuvolaan ja siellä kysäsen tilanteesta vielä.
Itellä rv 31 5, ja esikoista odotellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871006- 18997
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98811Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740