Teen Lemminkäisen muurikivestä terassin reunuksia (5 kivikerrosta)ja portaita. Muurikivikehikko (3,6x2,4 m) on tarkoitus laatoittaa joten joudun junttaamaan hiekan kehikon sisään. Ko. muurikivet ovat ala/yläpinnaltaan tasaisia, joten kivikerrosten välissä on käytettävä "liimaa".Onko bituminauha vai polyuretaani tähän tarkoitukseen suositeltavampi? Myös rappukivien täytyisi pysyä keikkumatta paikallaan.
Muurikivien liimaus
2
1084
Vastaukset
- Tahvo
Muurikiven ylin rivi jää näkyviin laatoituksen reunoille eli niiden ja tietysti portaiden (3 askelmaa)päällä kuljetaan. Onko kenelläkään tosiaan kokemusta vastaavasta luomuksesta Lemminkäisen muurikivestä toteutettuna, kumpi kiinnike kivien välissä toimii paremmin, pikinauha
lämmittämällä asennettuna vai polyuretaani? Vai olisiko vielä parempia vinkkejä?- jusu
itse olen käyttänyt ainoastaan tuota lämmitettyä pikinauhaa, betonisia kadunreunakiviäkin samalla nauhalla laittavat joten pitävyys on tehokas. muurissa tuota rasitusta ei siten tulekkaan mutta itse käyttäisin tuota pikeä, uretaani tahtoo helposti turvota liikaa ja siten sotkea paikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713