Onko kenelläkään kokemuksia tehoputken tekemisestä..? Ajattelin itse väsätä Honda Monkeyyn tehoputken kunhan vain saisi jonkun laiset ohjeet.
(En ole niinkään tehojen perään vaan parempien äänien..)
Kiitos asiallisista vastauksista etukäteen..
Itse tehty tehoputki
Honda Monkey
5
3107
Vastaukset 5
- Berius
Suora putki vaan. Siinä kasvavat sekä tehot, että äänet.
- mana
Nii ja jos haluu erikoiset äänet nii väsää pöntön mistä pakokaasut menee suoraa läpi ja villaa.. ja ite kannataa taitella alku käyrä..
- Anonyymi
Oisko kellään laittaa vaikka kaavaa/sapluunaa alakauttaisesta teharista joka on suunnilleen samallainen kiun Voca 50/70cc tai most 50/70cc
- Anonyymi
Lapsipoika, oletko ihan sekaisin?
Ketju vuodelta 2004 ja aivan pimee. - Anonyymi00005
Anonyymi kirjoitti:
Lapsipoika, oletko ihan sekaisin?
Ketju vuodelta 2004 ja aivan pimee.Varmaan etitty vaan joku missä on jotain tehareista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli46589Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37446
- 33435