Liian märkä...

Miss märkäpipari

Minulla on iänkaiken ollut sellainen vaiva, että kun kiihotun, niin kostun liikaa. Ihan siis sellaseen pisteeseen, että hyvä kun tunnen edes peniksen liikkeet sisälläni. Miehelläni on kookas penis, joten luulisi että sitä ei voisi olla tuntematta, mutta varsinkin kun orgasmi alkaa lähetä, niin pimppini alkaa oikein sylkeä lisäkosteutta ja monesti se orkkufiilis menee kokonaan ohi kun en tunne enää mitään liikettä/kitkaa sisälläni mikä sysäisi siihen laukeamiseen.

Miehelleni ja minulle on NIIN tuttua se, että joudumme keskeyttämään yhdynnän pari kolme kertaa ihan paikkojen kuivaamista varten. Sekään ei tosin auta kuin ehkä puolen minuutin ajaksi, ja olen taas litslots-märkä. Useimmiten kyllä löytyy oikea asento ja kulma jossa mies tulee sisään niin ettei märkyys haittaa ja pystyn laukeamaan, mutta juuri tänään turhauduin taas ihan mahdottomasti, kun ukkokulta jaksaa jyystää ja minä en vain laukea, vaikka orkku on koko ajan tulossa. Tuo kiihotusliman määrä on jotain ihan käsittämätöntä ja sitä erittyy koko yhdynnän ajan. Koostumukseltaan se on vieläpä aika ohutta, eli ihan paperilla pyyhkäisemällä on taas kuiva olo.

Onko KETÄÄN MUUTA jolla olisi sama ongelma, ja onko siihen muuta ratkaisua kuin kleenex-rasia yöpöydällä ja epäseksikäs kuivailu kesken yhdynnän? Gynekologini ei ottanut ongelmaani vakavissaan, vaan sanoi että kyllä sä siihenkin ikään vielä tuut että paikat ei kostu ollenkaan.

Olen 35-vuotias ja tuntuu että mitä enemmän ikää tulee, niin sitä enemmän lotisee.

Mitäs te miehet olette mieltä liian kosteista naisista? Oma mieheni sanoo että ei haittaa, eikä pimppi hänestä tunnu isolta tms, ainoastaan siis todella liukkaalta. Mutta ehkä hän ei vain halua loukata tunteitani.

28

4524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kosteista naisista?

      Liika kosteus vaivaa vain naista itseään, miehelle se on merkki hyvästä kumppanista.
      Liian märkä on moninverroin parempi kuin liukuvoiteiden kanssa sählääminen, mikä sekään ei ole paha haita.

    • Mies...

      Kaikki ok, parempi noin, kun et kuivahko. :)

    • Puuhapete.

      Naiset ei taida tietääkkään, kuinka paljon se märäksi meneminen kiihottaa miestä, aaaaaaaaaaaaaaah. Nainen ei voi olla koskaan liian märkä, sanon minä. :)

      • Anonyymi

        en oo samaa mieltä


      • Anonyymi

        rakastan kuivaa pillua
        sillo ku märkä - sairaus selvästi


    • M..

      Kannattaa kokeilla paikkojen puhdistusta ennen seksiä. Itsellä joskus sama ja silloin ph arvon muutto auttaa. Kunnon vesipuhdistus ni hyvä tulee. :)

      • ap

        Meinaatko ihan siis bideesuihkulla vettä sisään ja muutenkin vanha kunnon alapesu? Yleensä kyllä peseydynkin ennen seksiä. Kuukautiskierron vaiheet tuntuvat muuten vaikuttavan "kiimaliman" erittymiseen. Varsinkin viikko kuukautisten jälkeen tunnun olevan märkä 24/7, siis ilman seksiäkin. Parasta aikaa on taasen noin viikko ennen menkkoja, silloin olen kuivempi ja saan itsekin enemmän irti seksistä.

        Ja kiitos ihan jokaiselle ihanalle miehelle vastauksistanne :) Sain lohtua ainakin siinä mielessä, että näköjään miehistä hyvin kostea on parempi kuin vähemmän kostea/kuiva. Ainoa negapuoli asiassa on tosiaan se, että usein en itse saa seksistä niin paljon irti kun voisin, kun pipari on lähes tunnoton kaiken sen märkyyden alla...


      • kojojootti
        ap kirjoitti:

        Meinaatko ihan siis bideesuihkulla vettä sisään ja muutenkin vanha kunnon alapesu? Yleensä kyllä peseydynkin ennen seksiä. Kuukautiskierron vaiheet tuntuvat muuten vaikuttavan "kiimaliman" erittymiseen. Varsinkin viikko kuukautisten jälkeen tunnun olevan märkä 24/7, siis ilman seksiäkin. Parasta aikaa on taasen noin viikko ennen menkkoja, silloin olen kuivempi ja saan itsekin enemmän irti seksistä.

        Ja kiitos ihan jokaiselle ihanalle miehelle vastauksistanne :) Sain lohtua ainakin siinä mielessä, että näköjään miehistä hyvin kostea on parempi kuin vähemmän kostea/kuiva. Ainoa negapuoli asiassa on tosiaan se, että usein en itse saa seksistä niin paljon irti kun voisin, kun pipari on lähes tunnoton kaiken sen märkyyden alla...

        minä olen taas mieshenkilö, jolta erittyy kullistani kiimalimaa niin, että housut on ihan litimärkänä. ja kun olen alaston siivooja naisille yleensä, ja kiihotun työni lomassa, niin terskani aivan valuu kiiltävää limaa ja se sojottaa limaisena ja terska kiiltävänä kohti napaani. jolloin olen niin kiihottunu, että täytyy mennä välillä vessaan. sanon tietysti urakan antaneelle neidille tai rouvalle, että täytyy käydä vessassa pyyhkimässä limaapois


      • Anonyymi

        totta. mitä jos sairaus jokin koittaa.


    • JOSKUS SEURUSTELIN

      sellaisen naisen kanssa jolla oli kovat himot mutta värkki ei tahtonut kostua kunnolla oli tosihankala sählätä voiteitten kanssa.

    • lare6

      ihan hyvä kun nainen on todella kostea.

    • 20+

      voisitte ottaa peppuseksin mukaan kuvioihin,vaikka ihan pieni anustappi tai dildo peppuun niin se lisää kummankin stimulointia.aluksi kannattaa vaikka harjoitella pelkästään sinne peppunn sitä lelun laittoa.Tähän mennessä en ole tavannut naista joka ei ole parin kerran jälkeen alkanut rakastamaan "tuplia".

      • Märkänä tuplapanosta

        Toi on kyl totta,että "tuplapano" on kaikkein parhain.Sais vielä miehen mukaan touhuun,niin pääsisin minäkin nauttimaan kunnolla.


    • kojojootti

      se on vaan ihanaa, kun on märkä ja kostea .on oikein kiihottavaa paneskella,kun tietää elimen kosteudesta, kuinka kaverini nauttii kaluni kankeudesta. älä ole moksiskaan ,vaikka litisee. naiseltani pääsee myös suuria törähdyksiä elimestään, kun oikein panen, että pallit vaan paukkuu ja nautitaan kahdestaan

    • olishanse kamala

      jos pimppi olis yhtäkuiva,kun santapaperi ei kulli kestäisi montakaan työntöä,kun olisi vereslihalla.

    • Gulliver

      Märkä nainen on hyvä.
      Aivankuin appelsiinin halkaisis.

      Kuiva nainen on epämiellyttävä.
      Kuin käävän halkaisis.

    • bdbdffbd

      Minä voisin tulla nuolemaa ylimääräiset kiihotuslimat

    • sehänse se

      vasta mies on joka nussimalla naisen pimpin kuivaa ei nuolemalla.

    • ehtymätön luonnonvar

      ainahan sitä suuhunkin riittää vaikka millä mitalla.t.kielimies

    • ahhhhhhhhhhhhh

      Sain orgasmin kun luin noi teijjän textejä;))

    • Hottistyttis

      Täällä toinen nainen, joka myös kostuu helposti. Ja tiettyyn aikaan kuukaudesta on pimppi usein tosi märkä ilman sen kummempaa kiihottamista. Välillä saan vaihtaa housut ja pikkarit kahdesti päivän aikana, kun on niin kiihottunut ja märkä olo. Välillä tästä syystä käytän pelkkää hametta, jos sää sallii.

      Kiihotun myös etukäteen miehen vihjailuista, vihjailevista katseista, yms. vaikka ei olisi vielä edes suudeltu. Miehen ei tarvitse paljoa lämmitellä, kun pimppini on jo märkä ja panokunnossa. Sopivaan aikaan kuukaudesta pelkkä tekstiviesti iltapäivällä riittää siihen, että odotan miestä kotona jo pylly pystyssä ja nesteet valuen, jos pääsen töistä häntä aikaisemmin. Harmi vaan, että miestä innostaa seksi about kerran kuukaudessa.

      Olen myös huomannut tuon, että jos on oikein märkä ja kiihottunut, niin ei alapäässä ole tunto enää niin herkkä. Ongelmani ei ehkä ole ihan yhtä iso kuin sinun. Mutta lohdullista myös kuulla, että miesten mielestä se märkyys ei ole huono jutu. Joskus kun se itseä pikkasen nolottaa.

      • munakas mies

        Voisinhan tulla hoitelemaan sinua muina aikoina kun miehesi ei kerran jaksa vaivautua... :)


    • Kippunainen

      Myös minä olen nainen jolla tuo mahla valuu reisille kun hieman kiihotun. Ei tarvitse miehen kun hieman hyväillä ja suudella niin johan tämä nainen valuu ja täys kiihko päällä. Ehkä tämä sinkkuus tekee sen että kun pääsee miehen kanssa sänkyyn on lataus melkoinen. Eipä tuo eilinen mies kauheasti valitellut kosteuttani, päin vastoin. Enää en kauheasti välitä siitä että kiihotun tosi nopeasti ja housut on heti märät, se on sitten miehen ongelma jos ei märkä nainen kelpaa. Toisaalta mikä sen ihanamman kuullosta kuin kunnon litinät seksin aikana, ainakin minun makuun.Tosin hieman mietityttää tuo suu seksi miehen kannalta jos nainen on järeettömän märkä.

    • sorvari vaan

      Ei huolta naiset, kyllä kostea ja liukas pimpsa on sitä parasta, silloin tietää varmasti miten halukas nainen on ja tuntuu ihanalta lykkiä liukkaaseen pimpsaan kunhan vaan pärjäis kauan ja ehtis vaihtaa monia asentoja mutta tavallinen mies kun ei pärjää pitkään, että kyllä märkä nainen kelpaa, en ole niinkään suuseksiä harrastanu kovin kostean naisen kansssa mutta olettasin että siitä vaan, lutkuttaa ja nielee ylimäärästä pois ja jatkaa, niin minä ainakin tekisin aivan mielelläni, kauan, kauan.

    • Kippunainen

      Me naiset taidamme ajatella ihan liikaa sängyssä. Mielestäni on turha käyttää energiaa siihen että ajattelee onko nyt liian märkä, mitähän mies ajattelee makkaroistani tai miltä yleensä näytän. Annetaan turhien asioiden olla ja nautitaan siitä hetkestä. Kyllä ittellä on tuossa vaiheessa ihan muut asiat mielessä ja sanallisestikin suusta pääsee muuta kuin "onks mun tukka hyvin" :) Jos tuntuu että on liian märkä niin aina voi tehdä välikuivauksen mutta itse annan moisen työn olla.

      Sorvari vaan: mahtavaa että noin ajattelevia ja toimivia miehiä on olemassa :)

    • sorvari vaan

      Olet varmaan oikeassa, naiset ajattelee ihan liikaa ja se väärä paikka on kyllä sängyssä, paljon luontevammin nainen siinä osaa olla miehelle kun nainen hyväksyy ittesän täysin ja silloin nainen pystyy täydellisimmin antamaan mitä mies haluaa ja nainen myös saa.
      Minä tykkään myös että mitä enemmän litinää sitä parempaa

    • Herr Lederhose

      Jos pillusi kerran sylkee lisäkosteutta, niin se saattaa olla ejakulointia; väritöntä, hajutonta ja ehkä hiekan makeanoloista nestettä. Naisellani sitä tulee niin paljon, että lakanat usein ihan märät. Naisen, ejakulointi vaatii aika pitkän G-pisteen stimulaation.

      Minustakin on ihana välillä kylpeä naisen eritteissä, mutta kieltämättä tunto häviää ja orgasmia on sitten aika vaikea saada yhdynnässä. Toisaalta onhan muitakin keinoja laueta tai sitten sen voi jättää seuraavaan kerrtaan, joka tulee aika pian.

    • Anonyymi

      Märkä nainen - nam!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe