Ihmissuhteet

5+5

Miten teillä on inkontinenssi vaikuttanut ihmissuhteisiin ja seurusteluun? Onko mitään toivoa, siis vaikka muuten on aivan terve ja täysijärkinen? Itse olen parikymppinen mies ja joudun käyttämään vaippoja hermovauriosta johtuen. Vain muutama lähin tuttava tietää ongelmastani.

Miten teillä on käynyt uusia ihmissuhteita solmiessa ja missä vaiheessa olette ottaneet vaivanne esille vai oletteko salanneet? Oletteko menettäneet sen vuoksi ihmisiä ja ystäviä?

Nyt ei itselläni ole juurikaan sosiaalista elämää ja sosiaalinen kanssakäyminen ahdistaa, sillä pelkään ongelmani ja paljastumista ja ihmisten suhtautumista. Pääsekö häpeästä ikinä eroon?

4

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivoa on.

      Olen reilu kolmekymppinen. Yökastelua ei saada pois näköjään ikinä. Vaipoissa joka yö. Kyllä seurustelu on lähes mahdotonta. Vaikka toinen sanoisi ettei haittaa.Itse olen ollut kertomatta ja joskus kertonut,seurustelu loppuu silti aika nopeasti. muuten kyllä normaali elämä sujuu. Salailua kyllä vaatii jonkun verran,kun ei ole mitkään pienet vaipat öisin. Kyllä silti elättelen toivoa,että löydän joskus vakikumppanin.

      • Tena for men

        Itse olen mies. Ja jotenkin sellainen tunne, että naiselle on hyväksyttävämpää olla Tenat housuissa.
        Sosiaalinen elämäni on aika minimaalista nykyään, jotenkin sitä on "luovuttanut" sen suhteen. Kynnys lähteä ulos on todella suuri, vaikka ei siellä mitään noloa ole koskaan tapahtunut, kiitos suojien.
        Ulkomaan matkat on aikas tuskaisia, esim Dubai 35C.


    • naimisissa

      Hei itse olen 40 mies ja ollut naimisissa vajaa 15 vuotta.Vaimo on hoitoalalla töissä,jotenka se ehkä helpottaa kyseistä asiaa.Virtsankarkailua on ollut vajaa 20 vuotta.Ja insuliini hoitoinen diabetes on ollut saman verran.Öisin on ihan yövaipat ja päivisin ohkosemmat vaipat..Vaimon kanssa on sopimus että hän saa vaihtaa esim.aikaisin aamuisin kun lähtee töihin.

      • 5+5

        Just joo...vai että vaimo vaihtaa. Vähän kuule epäilen, että kenenkään vaimo alkaa äijänsä vaippoja vaihtamaan (ellei siis jostain syystä ole niin sairas/kykenemätön).

        Asiallisia vastauksia kohtalotovereilta edelleen odottelen, vaikka olenkin nuori, niin en usko, että nyt olen ainoa tällaisen ongelman kanssa painiva.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6083
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3685
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1435
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1345
    Aihe