Osaako kukaan sanoa, saako mistään ostettua jonkinlaisia kultahippuja/glitteriä tms, jota voi laittaa koristeeksi kuohuviinilasiin?
Kiitos kaikista vinkeistä kuohuviinilasin koristeluun!
Kultahippuja koristeeksi juomiin?
2
2550
Vastaukset
- Juomaan vai lasiin?
Tuskin kukaan haluaa juoda kouhuviiniä, jossa on koristehippuja. Jos laseihin meinasit liimata, niin käyppäs Tiimarista katsomassa, sielähän noita askartelutarvikkeita löytää.
- Huvinsa kullakin
Myynnissä on juomaerikoisuuksia (esim. Danziger Goldwasser, http://en.wikipedia.org/wiki/Goldwasser ), joissa on todellakin koristeena äärimmäisen ohuita kultahippuja. Kulta on tarkoitettu juotavaksi juoman mukana.
Kulta ei jalona metallina liukene mahahappoihin vaan tulee ruuansulatuskanavan läpi sellaisenaan.
Vaaraton ja harmiton tai ei – minua tuollaiset koristeet eivät kiinnosta votkassa sen enempää kuin kuohuviinissäkään. Jättäisin käteeni ojennetun, kultahippuja sisältävän lasin koskematta ihan vain sen takia, että moinen kullalla keikarointi on mielestäni mautonta typeryyttä.
Voisinpa melkein kuvitella, että moisia juomia harrastavat tonkivat kultahiput esiin ulosteistaan uusiokäyttöä varten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988