Tapasin netissä kolme viikkoa sitten pojan. Poika kertoi heti alussa, että tyttökaveri on jättänyt hänet vasta ja hän on siirtynyt taas sinkku elämään. Juttelimme netissä muutaman viikon ja sitten näimme. Ensi tapaamisen jälkeen sovimme jo samana iltana uudet treffit. Treffit sujui hyvin ja vielä treffien jälkeenkin poika kiitteli kivasta illasta. Vielä samana iltana poika alkoi juttelemaan koneella. Perjantaina poika kävi baarissa, samoin lauantaina, olihan hänellä pitkästä aikaa viikonloppu vapaa ja kavereita käymässä. Lauantaina poika sitten kertoi minulle, että hän oli tullut surulliseksi kun oli kuullut exänsä seurustelevan ja ei ole vielä valmis uuteen suhteeseen (halusi kertoa kuulemma siksi, että olen nätti, ihana ja kiltti ihminen, jota hän ei halua satuttaa), onko tämä tapa kertoa minulle, että ei halua tapailla/tutustua tai mitään? Seuraavana aamuna poika alkoi taas koneella kertomaan, miten hänen ilta oli mennyt ja kyseli myös minulta, että miten minun meni -juttelimme muutaman tunnin. Tänään en olekkaan kuullut sitte pojasta mitään. En oikein tiedä nyt sitten, että missä mennään, kannattaako itsekkään ottaa edes yhteyttä, kannattaako odottaa toiselta yhteydenottoa vai halusiko tosiaan "katkaista välit" sillä, että kertoi exästään, haluaako vähän vain hidastaa tutustelumme tahtia vai mitä?!? Onko kellään kokemuksia vastaavasta?
ihastunut vasta eronneeseen mieheen
dftyguhijkol
2
216
Vastaukset
- enjaksa
hieman harhaanjohtava otsikko...
- Cirara
Minäkin haluaisin kuulla muiden kommentteja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2922452Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1412228Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132048- 1711560
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381267Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193888- 85886
- 174846
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 51667