Mikä ihme nostaa paineet yhtäkkiä? Mikään ei ole muuttunut elämässä, ei ole stressiä, ei lihomista, laihtumista... Paineet olleet hyvällä hoitotasolla, noin 125/75-80
Ja nyt, yhtäkkiä ne nousi, jo muutaman päivän olleet luokkaa 170/ 120.
Lääkärissä olen käynyt, kokeita otetaan mutta lääkärikin on kummissaan.. Kai tässä kohta joku poksahtaa päässä =(
yhtäkkinen nousu
1
204
Vastaukset
- ...
Minulla verenpaineen vaihteluja ovat aiheuttaneet mm. suola, salmiakki, kahvi, unen puute ja sään muutokset. Varsinkin pitkän helteen päättyminen ja ilmojen viileneminen nostaa verenpainetta aika lailla muutamaksi päiväksi. Samoin myös ns. positiivinen stressi kuten innostuminen jostain asiasta, matkustaminen, odotetun loman alkaminen, rakastuminen, jopa jännittävän kirjan lukeminen.
Tietysti voi olla myös joku sairaus, joka nostaa verenpainetta. Minulta on etsitty mm. kasvaimia ja erilaisia ahtaumia, joita kumminkaan ei löytynyt. Kuulostaa siltä että olet hyvässä hoidossa, joten eiköhän paineisiin lääkkeet löydy. "Poksahtamista" ei ainakaan kannata pelätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.748367Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662825Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182028- 1572001
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️201949Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381861Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301720- 431495
- 1021487
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411246