Mikä ihme nostaa paineet yhtäkkiä? Mikään ei ole muuttunut elämässä, ei ole stressiä, ei lihomista, laihtumista... Paineet olleet hyvällä hoitotasolla, noin 125/75-80
Ja nyt, yhtäkkiä ne nousi, jo muutaman päivän olleet luokkaa 170/ 120.
Lääkärissä olen käynyt, kokeita otetaan mutta lääkärikin on kummissaan.. Kai tässä kohta joku poksahtaa päässä =(
yhtäkkinen nousu
1
227
Vastaukset
- ...
Minulla verenpaineen vaihteluja ovat aiheuttaneet mm. suola, salmiakki, kahvi, unen puute ja sään muutokset. Varsinkin pitkän helteen päättyminen ja ilmojen viileneminen nostaa verenpainetta aika lailla muutamaksi päiväksi. Samoin myös ns. positiivinen stressi kuten innostuminen jostain asiasta, matkustaminen, odotetun loman alkaminen, rakastuminen, jopa jännittävän kirjan lukeminen.
Tietysti voi olla myös joku sairaus, joka nostaa verenpainetta. Minulta on etsitty mm. kasvaimia ja erilaisia ahtaumia, joita kumminkaan ei löytynyt. Kuulostaa siltä että olet hyvässä hoidossa, joten eiköhän paineisiin lääkkeet löydy. "Poksahtamista" ei ainakaan kannata pelätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343514- 113078
- 1382739
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032625Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742605- 411418
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61268Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3961135Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos501043Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6870