Naisten uimapukufetissi

Uimapukuko

Naisten uimapuvut saa mut kiihottumaan. Kun näen vähintään normaalikroppaisen naisen sellaiseen yksiosaiseen uimapukuun pukeutuneena esim uimahallissa, en saa katsettani irti. Ei siis mitään läskejä muijia. Jos muodot ovat kohdallaan, uimapuku (etenkin sellainen kilpauimapukumallinen) näyttää rinnat kiihottavina, vaikka puku peittääkin suuren osan ihosta. Jos uikkarit ovat vielä kiiltävät (kuivina tai märkinä) on se vielä kiihottavampaa. Mitä te ajattelette niistä?

Mulla on myös fetissi panna uikkareita pitävää tyttöä. Olen pari kertaa päässytkin tekemään niin ja se oli ihan kivaa. Tyttökin taisi tykätä ;)

Mulla on itselläni pari kilpauimapukua joissa saatan runkata joskus. En pidä miehistä uikkareissa mutta se kireä ja kiiltävän liukas puku tuntuu hyvältä päällä.

57

6248

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jontsusa

Sama täällä :) Toki naiset kivoissa uikkareissa on söpöjä :)

Mulla on myös itselläni kahdet biksut, joita pidän säännöllisesti. Toisessa onn ihana yläosa, jäykillä kupeilla. Paidan alle puettuna näyttää ihanalta... :)

• Biksujen yläosia en käytä, mutta ne alaosat on monesti tosi hyviä päällä. Harmi ettei tällä hetkellä ole yksiäkään.

• Uimapukuko
    • Joo, homoksihan siinä vielä muuttuu.

Pöllittyjäkin on ollut, mutta nykyiset on ostettu ihan itse kaupasta. Hivenen nolotti kassalla, mutta sitten taas... eipä paljon kiinnosta jos kassatäti ihmettelee.

Hyvä kuva.

• uikkari 47v

Pöllin vuokraemännän kokouimapuvun,koska koko oli riittävän iso. Tosi cooli päällä.
      Käytän viikottain vaatteitten alla. Kiristää kivasti joka paikasta. Olis kiva kärähtää tästä vuokraemännälle. Riskejä olen ottanutkin. Kuivatellut niitä ulkona ?

• Arena

Kaupastahan noita saa. Varsinkin nyt kun alen loppueriä myydään halvalla.

Ja vielä ehtii uimaankin kokouikkareissa luonnonvesissä......

• Ainiin, kerran olen taukopaikalla kastautunut uikkareissa, oli aika jännää. Kukaan ei vaan nähnyt, kun olin keskellä metsää.

• Kertokaa lisää omista kokemuksistanne, oletteko kertoneet muille ja miten suhtautuivat? Onko ollut salaa päällä töissä? Onko joku nähnyt ne teidän päällä ja miten suhtautu?

Mulla on joskus töissä tai muualla vaatteiden alla niin, ettei kukaan ole nähnyt.

• Uimapukuko

Mä lainasin naispuolisen kämppäkaverin uimapukua pari kertaa sen ollessa poissa (pesin käytön jälkeen tietysti) ja se oli kiihottavaa. Puku oli musta, punaisilla koristeviivoilla ja tiukka. Kaksi kertaa olen ostanut puvun ihan kaupasta muka tyttöystävälleni ja kerran otin niitä alennuslaarista monta kappaletta eikä myyjä sanonut mitään. Mukana oli tosin miesten uikkareita.

Olen pitänyt paria kireätä kilpauimapukua vaatteiden alla ja se on tosi kiihottavaa. Kesällä vähemmän koska uikkareiden olka ja selkäremmit näkyvät t-paidan läpi. En ole uinut uikkareissa vielä eikä kukaan ole nähnyt mun pitävän naisten uimapukua päällä mutta haluaisin pitää sitä päällä ollessani jonkun kanssa sängyssä...

• Mies 47

Olen ihan kiimoissani pelkästä ajatuksestä, että voisin olla naisten vaatteissa koko päivä. Uikkarit, sukkahousut, minihame, meikkiä, hajuvettä yms. Tietääkö kukaan missä tätä voisi harrastaa ? Kotona se ei onnistu. Rintsikoita olen aina välillä yrittäny pitää salaa. Kerran yks vaimoni työkaveri huomasi nuo mustat ritsikat, mutta ei sanonut mitään. Iski vain silmää ja virnuili. Pikkasen hävetti, mutta kiihotti silti ihan sairaasti.

• hetero45v

Naisen kireän uimapuvun päälle pukeminen alkoi kiinnostamaan ja kiihottaaa jo ajatuksenakin. Sukkahousuja olen jo kokeillut ja ne olivat tosi mukavat päällä.
      Pitäisköhän käydä ostamassa "vaimolle" kilpauimapuku :)
      Missähän olisi sopivia myynnisssä.
      Löytyykö netistä kuvia miehistä jolla on naisten kilpauimapuku päällä?

• Mitä tarkoitat kilpauimapuvulla? Ihan Prismoissakin on hyviä urheilullisia uimapukuja, ehdottomasti katsomaan.

Jos tuollaisia tarkoitit miesten päällä, laita viestiä.

• Uimapukuko

En tarkoittanut kilpauimapuvulla mitään tällaista
      http://www.2dayblog.com/images/2008/february/nasa_swimsuit_1.jpg

vaan lähinnä tässä näkyvää:
      http://s.wiggle.co.uk/images/as-301605-ps-zoom.jpg

Siis normaali uimapuku joka ei peitä liikaa mutta ei ole mikään bikinikään. Jos sellainen on tiukka, märkä ja vähän jopa kiiltävä kuten esimerkkikuvassa on se musta aika kiihottavan näköistä. Naisen muodot näkyvät hyvin... Itselläni on vähän tämän tyylinen puku jota olen pitänyt kuten alussa kuvailin:
      http://www.akoah.com/maillot-de-bain-femme-1-piece-makinax-high-bleu-royal-metallic-arena-8.html?___store=akoah_en&___from_store=akoah_fr

• Täysin samaa mieltä. Noi on just parhaan näköisiä ja mullakin on aika samantyylinen.

• Uimapukuko
        hetkenh kirjoitti:

Täysin samaa mieltä. Noi on just parhaan näköisiä ja mullakin on aika samantyylinen.

Noi on parhaan näköisiä koska niitä näkee yleensä hyväkroppaisten uimareiden tai uimahyppääjien päällä. Harmi ku en ole itse kokeillut niitä uidessa ymmärrettävistä syistä mutta kiva niitä on pitää silloin tällöin vaatteiden alla ja just runkatessa. Mulla on sen arenan puvun lisäksi vielä yksi musta puku joka on tosi kiiltävä ja selän peittävä.

minkälainen pukuja sulla on?

• Uimapukuko kirjoitti:

Noi on parhaan näköisiä koska niitä näkee yleensä hyväkroppaisten uimareiden tai uimahyppääjien päällä. Harmi ku en ole itse kokeillut niitä uidessa ymmärrettävistä syistä mutta kiva niitä on pitää silloin tällöin vaatteiden alla ja just runkatessa. Mulla on sen arenan puvun lisäksi vielä yksi musta puku joka on tosi kiiltävä ja selän peittävä.

minkälainen pukuja sulla on?

Mulla on vaan toi yks Arenan. Musta ja joku kiva kuvio siinä on etupuolella. Kangas on liukasta ja vähän kiiltävää, mutta kuitenkin sopivan pehmeää ja joustavaa, että runkkaaminen on ihan mahtavaa nuo päällä. Tuon lisäksi löytyy sitten yksi bikinien alaosa, jota on myös kiva pitää välillä. Yhtä huomaamaton vaatteiden alla kuin muutkin alusvaatteet, mutta tuntuu paremmalta...

Mä en ole vuosiin uinut uimapuvussa, mutta kastautunut tosiaan sen kerran. Muistaakseni uiminen on ihan kivaa myös, voisikin yrittää vielä tänä kesänä päästä toteuttamaan sen.

Miten paljon sä pidät noita vaatteiden alla ja millasissa tilanteissa? Ootko esim. harrastanu liikuntaa? Aika jännä pitää tiukkojen juoksuhousujen alla sateella. Meinaa vain näkyä turhan selvästi.

• Uimapukuko
        hetkenh kirjoitti:

Mulla on vaan toi yks Arenan. Musta ja joku kiva kuvio siinä on etupuolella. Kangas on liukasta ja vähän kiiltävää, mutta kuitenkin sopivan pehmeää ja joustavaa, että runkkaaminen on ihan mahtavaa nuo päällä. Tuon lisäksi löytyy sitten yksi bikinien alaosa, jota on myös kiva pitää välillä. Yhtä huomaamaton vaatteiden alla kuin muutkin alusvaatteet, mutta tuntuu paremmalta...

Mä en ole vuosiin uinut uimapuvussa, mutta kastautunut tosiaan sen kerran. Muistaakseni uiminen on ihan kivaa myös, voisikin yrittää vielä tänä kesänä päästä toteuttamaan sen.

Miten paljon sä pidät noita vaatteiden alla ja millasissa tilanteissa? Ootko esim. harrastanu liikuntaa? Aika jännä pitää tiukkojen juoksuhousujen alla sateella. Meinaa vain näkyä turhan selvästi.

Kesällä uimapukua ei tule pidettyä vaatteiden alla kovin usein koska tulee kuuma ja ne näkyy t-paidan alta. nukun uikkarit päällä ehkä kerran kahdessa tai kolmes viikossa mut yleensä herään kesken kaiken ku oon niin kiihottunu ja saatan vain runkata kunnes laukean niihin. Nyt ku säät kylmenee niin varmaan tulee pidettyä niitä Arenan kireitä uikkareita pari kertaa kuussa vaatteiden alla.

Oon ollu joskus lenkillä uimapuku vaatteiden alla. sehän on vähän kuin olis tiukka urheilupaita päällä. Joskus ne on ollu juoksutrikoiden alla mutta ne tosiaan saattavat näkyä turhan herkästi vaikka pysyisivät kuivanakin :)

• Uimapukuko kirjoitti:

Kesällä uimapukua ei tule pidettyä vaatteiden alla kovin usein koska tulee kuuma ja ne näkyy t-paidan alta. nukun uikkarit päällä ehkä kerran kahdessa tai kolmes viikossa mut yleensä herään kesken kaiken ku oon niin kiihottunu ja saatan vain runkata kunnes laukean niihin. Nyt ku säät kylmenee niin varmaan tulee pidettyä niitä Arenan kireitä uikkareita pari kertaa kuussa vaatteiden alla.

Oon ollu joskus lenkillä uimapuku vaatteiden alla. sehän on vähän kuin olis tiukka urheilupaita päällä. Joskus ne on ollu juoksutrikoiden alla mutta ne tosiaan saattavat näkyä turhan herkästi vaikka pysyisivät kuivanakin :)

Oletko ikinä testannu bikinien alaosaa? Nehän tuntuu muuten aika paljon samalta, mutta ei vaan yhtä kokonaisvaltaisesti... Ja niitä on helpompi pitää huomaamatta alla. Sopivasti valikoitunahan ne näyttää melkeinpä samalta kuin miesten uimahousut. Toimii hyvin treenialushousuinakin.

Sama ongelma nukkumisen kanssa, tosi vähään jääneet ne kerrat, kun on oikeasti nukkunutkin nuo päällä.

Varmaan tuohon näkymiseen auttaisi se, että puhu olisi sopivan kokoinen. Nykyinen ehkä hiukan pieni.

• Uimapukuko
        hetkenh kirjoitti:

Oletko ikinä testannu bikinien alaosaa? Nehän tuntuu muuten aika paljon samalta, mutta ei vaan yhtä kokonaisvaltaisesti... Ja niitä on helpompi pitää huomaamatta alla. Sopivasti valikoitunahan ne näyttää melkeinpä samalta kuin miesten uimahousut. Toimii hyvin treenialushousuinakin.

Sama ongelma nukkumisen kanssa, tosi vähään jääneet ne kerrat, kun on oikeasti nukkunutkin nuo päällä.

Varmaan tuohon näkymiseen auttaisi se, että puhu olisi sopivan kokoinen. Nykyinen ehkä hiukan pieni.

Bikinien alaosa ei ole ihan sama asia koska ne ovat kuin uimahousut mutta ovat toki huomaamattomammat.

Miksi et ole nukkunut uimapuku päällä? Mun puku on sen verran tiukka että jättää hartioihin ja selkään uikkareiden olkaremmien painaumat ja jos joutuu heräämisen jälkeen olemaan paita poissa, näkyy heti mitä mulla on ollut päällä :)

ootko ajatellut hankkia uuden puvun?

• Uimapukuko kirjoitti:

Bikinien alaosa ei ole ihan sama asia koska ne ovat kuin uimahousut mutta ovat toki huomaamattomammat.

Miksi et ole nukkunut uimapuku päällä? Mun puku on sen verran tiukka että jättää hartioihin ja selkään uikkareiden olkaremmien painaumat ja jos joutuu heräämisen jälkeen olemaan paita poissa, näkyy heti mitä mulla on ollut päällä :)

ootko ajatellut hankkia uuden puvun?

On niissäkin yleensä parempi kangas, kuin miesten uimahousuissa. Vai ootko jostain löytäny vastaavia miesten uimahousuja? Linkki kiinnostaisi.

Nukkumisessa just tuo sama ongelma, että ne kiihottaa liikaa, eikä saa nukuttua. On hiukan liian tiukatkin, jolloin pitempiaikainen käyttö on vähän hankalaa. Tietenkään ei myöskään tule pidettyä, jos on riskinä, että joku näkee.

Tekisi mieli hankkia uusia pukuja, mutta nykyisin on tosi vähän mahdollisuuksia käyttää niitä, joten ei viitsi tuhlata rahaa. Myös miehille näkyy olevan paljon mielenkiintoisen näköisiä uimapukuja ja alusvaatteita. Nämä näyttäisi kuvan perusteella olevan sellaista materiaalia, mistä tykkään: http://www.erogenos.com/productImage/28170_fluo_comboZ.jpg

Vähän aikaa sitten ostin bikinit, joiden alaosa on ollut ahkerassa käytössä. Mites sulla suunnitelmat? Entä oletko ajatellut näyttää jollekin uimapukua? Niin ja liittyykö sulla niihin juoksutrikoisiin vastaavaa fetissiä?

• Uimapukuko
        hetkenh kirjoitti:

On niissäkin yleensä parempi kangas, kuin miesten uimahousuissa. Vai ootko jostain löytäny vastaavia miesten uimahousuja? Linkki kiinnostaisi.

Nukkumisessa just tuo sama ongelma, että ne kiihottaa liikaa, eikä saa nukuttua. On hiukan liian tiukatkin, jolloin pitempiaikainen käyttö on vähän hankalaa. Tietenkään ei myöskään tule pidettyä, jos on riskinä, että joku näkee.

Tekisi mieli hankkia uusia pukuja, mutta nykyisin on tosi vähän mahdollisuuksia käyttää niitä, joten ei viitsi tuhlata rahaa. Myös miehille näkyy olevan paljon mielenkiintoisen näköisiä uimapukuja ja alusvaatteita. Nämä näyttäisi kuvan perusteella olevan sellaista materiaalia, mistä tykkään: http://www.erogenos.com/productImage/28170_fluo_comboZ.jpg

Vähän aikaa sitten ostin bikinit, joiden alaosa on ollut ahkerassa käytössä. Mites sulla suunnitelmat? Entä oletko ajatellut näyttää jollekin uimapukua? Niin ja liittyykö sulla niihin juoksutrikoisiin vastaavaa fetissiä?

Bikinien alaosat ovat ehkä liukkaamman ja kiiltävämmän oloisia kuin miesten uikkarit mutta ostaisin mieluummin yhtä kiiltävät miesten uimahousut. sitten niitä voisi käyttää ihan hallillakin. Ehkä netistä löytyy?

Voisi olla kiva näyttää itseään jollekin uimapuku päällä ja lähinnä tämä tarkoittaa jotain tyttöä. Haluaisin kerran panna tyttöä jompikumpi uimapukuni päällä ja tietenkin haluaisin hänelle olevan uikkarit päällä myös. En ehkä kuitenkaan kehtaa...

Viime yönä nukuin sininen uimapuku päällä ja vaikka heräilinkin yöllä sen takia, päätin pitää sitä päällä myös vaatteiden alla päivällä. Istun nytkin koneen äärellä se puku vaatteiden alla ja se tuntuu ihan kivan kiristävältä :)

Juoksutrikoot ovat normaali lenkkeilyvarustukseni koska ne ovat vain paremmat kuin joku kahiseva tuulipuku. Onhan ne kivat kun ovat tiukat ja kiiltävät mutta niihinkin pätee sama kuin naisten uikkareihin: näyttävät niin hyviltä naisten päällä!

• Uimapukuko kirjoitti:

Bikinien alaosat ovat ehkä liukkaamman ja kiiltävämmän oloisia kuin miesten uikkarit mutta ostaisin mieluummin yhtä kiiltävät miesten uimahousut. sitten niitä voisi käyttää ihan hallillakin. Ehkä netistä löytyy?

Voisi olla kiva näyttää itseään jollekin uimapuku päällä ja lähinnä tämä tarkoittaa jotain tyttöä. Haluaisin kerran panna tyttöä jompikumpi uimapukuni päällä ja tietenkin haluaisin hänelle olevan uikkarit päällä myös. En ehkä kuitenkaan kehtaa...

Viime yönä nukuin sininen uimapuku päällä ja vaikka heräilinkin yöllä sen takia, päätin pitää sitä päällä myös vaatteiden alla päivällä. Istun nytkin koneen äärellä se puku vaatteiden alla ja se tuntuu ihan kivan kiristävältä :)

Juoksutrikoot ovat normaali lenkkeilyvarustukseni koska ne ovat vain paremmat kuin joku kahiseva tuulipuku. Onhan ne kivat kun ovat tiukat ja kiiltävät mutta niihinkin pätee sama kuin naisten uikkareihin: näyttävät niin hyviltä naisten päällä!

Tosiaan netistä voisi etsiä, yllättävän paljon niitä erilaisia alusvaatteita löytyy miehillekin. Netistä tilatessa ei vaan pääse testaamaan etukäteen sitä kangasta.

Toihan kuulostaa hyvältä. :) Mä en oo voinu pitkään aikaan nukkua uimapuku päällä, mutta täytyy toivoa, että pian. Uimaankaan ei ole päässyt...

• Janis Petke

Tarkoitatko tosiaan otsikolla naisten uimapukufetissiä, vai naisten uimapuku- fetissiä?
      Tai voihan naisillakin olla uimapukufetissi? Eikö?

• Uimapukuko

Tarkoitan naisten uimapuku -fetissiä mutta ehkä naiset joilla on uimapukufetissi voivat kirjoittaa tänne myös :)

• 222222222

Tarkoitan naisten uimapuku -fetissiä mutta ehkä naiset joilla on uimapukufetissi voivat kirjoittaa tänne myös :) Tarkoitan naisten uimapuku -fetissiä mutta ehkä naiset joilla on uimapukufetissi voivat kirjoittaa tänne myös :) Tai voihan naisillakin olla uimapukufetissi? Eikö? Tarkoitan naisten uimapuku -fetissiä mutta ehkä naiset joilla on uimapukufetissi voivat kirjoittaa tänne myös :) Miten paljon sä pidät noita vaatteiden alla ja millasissa tilanteissa?Tarkoitan naisten uimapuku -fetissiä mutta ehkä naiset joilla on uimapukufetissi voivat kirjoittaa tänne myös :) Tarkoitatko tosiaan otsikolla naisten uimapukufetissiä, vai naisten uimapuku- fetissiä?
      Tarkoitan naisten uimapuku -fetissiä mutta ehkä naiset joilla on uimapukufetissi voivat kirjoittaa tänne myös :)

• Uimarijuu

Minulla on uimapukufetissi, mutta haluan nähdä uimapukuja vain naisten päällä. En siis saa kiksejä pukeutumalla itse uimapukuun. Pidän nimenomaan sellaisista yksiosaisista uimapuvuista, bikinit eivät iske. Nainen on seksikkäimmillään juuri altaasta noustessaan. Haaveeni on, että pääsisin haistelemaan ja nuolemaan märkää pimppaa ensin uima-asun läpi ja sitten paljasta.

• Uimapukuko

• Uimapukuko kirjoitti:

Sama mulla, haluan nähdä vain naisia uimapuku päällä (nousemassa altaasta jne...) ja en katsele itseäni peilistä pitäessäni naisten uimapukua päällä. Tykkään vain miltä se kiiltävä ja tiukka uikkarikangas tuntuu iholla.

Hyvä esimerkki: http://blog.swimsuit-heaven.net/wp-content/uploads/2010/04/kove_sh_tt_01.jpg

Sulta tulee aivan mahtavia kuvalinkkejä!

• Noinko
        hetkenh kirjoitti:

Kiitos! Täydellistä...

Kuvien innoittamana laitoin eilen anoppilassa olevan tyttöystäväni uimapuvun ensimmäistä kertaa päälle. Nukahdin se päällä ja heräsin aamuyöstä siihen että olin lauennut siihen...olivat näköjään mukavat päällä. Piti laittaa ne äkkiä pesuun ;)

• ddfggghh

hakukoneella etsit latex body suit tai latex swim suit niin jo löytyy

• Uimapukuko

Viime yönä nukuin musta kilpauimapuku ja lyhyet juoksutrikoot jalassa. Niiden liukas ja kiltävä lycrakangas tuntui hyvältä iholla. Aamulla oli sitten aika kiihottunut olo. Nyt uimapukua voi halutessaan taas pitää helposti vaatteiden alla silloin tällöin.

• welliam

Mors,

kai tänne itekki vois jotain naputella. Itellä jai maku naisiin uimapuvuissa kun tuli teininä leikittyä uimahallissa tyttön kanssa melkeen päivittäin.

Normi uimapuku pokekuvat ei tee mulle mitään mut amatöörikuvat on jotain ihan muuta...

esimakua:
      http://members.fortunecity.com/putz42/galleries/youth/46643.jpg

http://members.fortunecity.com/putz42/g_index.html
      sivuston ilmeisesti väsänny joka ei-niin-taitava-koodari mutta kuvat on parempia ku kaikki kuvat täällä yhteensä ;)

http://planetsuzy.org/index.php
      http://forum.oneclickchicks.com/
      molemmat muistaakseni vaatii rekisteröitymisen, rekisteröidyin koska se oli sen arvoista

xhamsterista kans löytyy swimsuit haulla, ihan ku ette jo tietäis mutta kuitenkin :D

• Uimapukuko
    • Sillä Lailla

Minäkin innostuin uimapuvuista kun olimme vaimoni kanssa uimahallissa. Odotin vaimoani jo altaan edustalla kun vaimoni saapui naisten suihkutiloista uimapuku päällä altaalle. Näin jo kaukaa että vaimoni nännit sojottivat uimapuvun läpi. Ensin säikähdin näkemääni ja katselin ympärilleni kuinka paljon miehiä uimahallissa on, tuli mustasukkainen olo. Tämä olotila katosi kuitenkin nopeasti ja omissa uimahousuissa alkoi herääminen. Ei muuta kun äkkiä altaaseen ja odottamaan vaimoa. Vaimo saapui altaalle ja seisoi siinä kysyen, onko vesi kylmää. Altaassa miehet tai oikeastaan nuoret pojat katselivat pitkään vaimoni sojottavia nännejä innoissaan. Tämän jälkeen on oikein kiva käydä uimahallissa vaimon kanssa.
      Joko vaimo ei itse huomannut asiaa tai sitten hän oli itsekin siitä kiihottunut koska tulee mielellään uimahalliin joka kerta.

• Uimapukupakkoko?

Minä olen käyttänyt naisten uimapukuja jo pitkään. Entisen vaimon uikkareissa uin ensimmäisen kerran, hänen kanssaan ja katsellessaan. Tuntui päällä tosi mukavalta. Se oli vain sellainen hetken mielijohde jossain mökillä kokeilla sitä ja vaimokin näytti pitävän.

Nykyisin minulla on paljon naisten uikkareita, kirppiksiltä niitä löytää edullisesti. Hiukan väljempi koko on mukava nukkuessa. Uidessa voi käyttää tiukempaakin, ne hiukan väljenevät kastuessaan. Olen käyttänyt paljon ihan kaupunkien rannoillakin, joissa saattaa kulkea ihmisiä läheltä ohi. Jos pitää silloin tulla vedestä ylös, niin uikkarit voi rullata vyötärölle, ne näyttävät sitten ihan miesten uikkareilta.

Mökillä erehdyin kerran olemaan uimapuvussa koko päivän ulkona. Tuli kivat uikkarinkuvat vartaloon. Varokaa aurinkoa :)

• stringsfani

Täytyypä kans kokeilla miltä naisten biksujen alaosat tuntuu ja kokeilla kans kokouikkaria jos kerran noin hyvälle tuntuu. Miten ne koot menee? Oon yli 185cm pitkä, miesten L-koko. Mustat kiiltävät uikkarit on parhaan näköset!

Mulla on tällanen fetissi :
      Omistan black horsen mustia stringejä (prismasta) useammat ja ne on todella mukavat päällä. :) Kesäsin ohuen ilmavat valkoset puuvillabermudat niiden päälle ja kaupungille käveleen (jalat ja pakaralihakset treenatut / muodokkaat). Katukahvilassa istuessa kiva fiilis kun tietää että ko stringit näkyy läpi ja joku katselee takaapäin. Marketissa tulee kumarruttua muka katsomaan hintoja alahyllyjen reunoista kun joku puumattaren näkönen menee ohi. Hierojalla käydessä mulla on noi stringit aina päällä kans, mutta taitaa vaan tykätä näkemästään. Daami pitää itse tiukkaa addun paitaa ja istuvia treenihousuja työasuna, joten molemmin puolin kivaa.

• En muista enää kokoja...

Mulla on yhdet naisten uimastringit, mutta ei kovin usein tule pidettyä kylläkään.

• ANA95
    • shiny_swimsuit

Kiiltävät uimapuvut ovat tosiaankin kiihottavan näköisiä sorjavartaloisten naisten yllä :)
      Hommasin yhden punaisen uimapuvun mutta se on sen verran tiukka ettei runkkailu oikein onnistu puvun sisällä, muuten kyllä mukava vaate.
      Haaveenani olisi löytää kunnolla kiiltävä ja liukaspintainen tarpeeksi suuri uimapuku jossa mahtuisi "työskentelemäänkin" ;D

• MrLimppu

Olenko ainoa joka haluaisi katsoa naisen yrittävän pukea päälle reilusti lian pieni uimapuku eli joku pikkutyttöjen tai vauvojen uimapuku ja aheruksien kanssa ehkä saa sen puettua päälle ja ehkä kangas repeäkin hiukan. Tuo olisi minun unelma. Kerran kun olin laivalla siellä oli nainen joka vuokrasi uimapuvun ja hetken päästä toi sen takaisin koska oli lian iso ja kyseli pienempää kokoa mutta ainoa pienempi koko oli lasten uimapuku, sitä olisin halunut nähdä kun hän olisi yrittänyt pukea se päälle.

• Vaimollani poninhännällä on juuri sellainen musta yksiosainen Adidaksen uimapuku. Hän on lyhyt, hoikka, brunette, 38 vuotias, d-rinnat...

• Swimsuit957

En tiedä koska kiinnostuin naisten uimapuvuista mutta vuosi vuodelta kiinnostus on lisääntynyt lisääntymistään siihen pisteeseen että ensin päätin tilata bikinin ala-osan. Muutama viikko myöhemmin tilasin koko uikkarit. Nykyään minulla on paljon uimapukuja ja bikinineitä. Naiset näyttävät parhailta juurikin uimapuvussa. Uimapuvut tuntuvat todella hyviltä ja kiihottavilta. käytän uikkareita silloin tällöin vaateiden alla ja suihkussa. Kuvailen myös videoita kun runkkaan uikkari päällä suihkussa ja muualla. Hienoa nähdä että on muitakin jotka tykkäävät uikkareista.
      Hyviä uimapukuja saa täältä: https://www.sportamore.fi/tuotteet/vaatteet/uima-asut/?gender=nainen

• EiPukuMuttaNainen

Kyllähän seksikäs nainen on seksikäs uimapuvussa. Minulla ei ole itse pukua kohtaan mitään kiinnostusta mutta jos täyte on kohdallaan, mielelläänhän sitä katselee.

Kyllähän se nuorena poikana ensimmäiset silmäykset seksikkäisiin tyttöihin/naisiin tuli nimenomaan uimapuvun läpi. Itse muodostin luultavasti mieltymykseni hoikkiin ja pienirintaisiin naisiin katsomalla voimistelijoita ja muita urheilijoita tiukissa trikoissa. En minä niitä katsellessani kuitenkaan runkannut, mutta teki mukavaa kutinaa ja jäykkyytä alapäähän. Siksi varmaan vieläkään hyllyvät leilit eivät juurikaan säväytä.

Mitä uimapukuun tulee, kiilto tekee aina hyvää muodokkaalle naisvartalolle. Oli se sitten öljy tai kiiltävä uhut uikkari, tulee lähes pakottava tarve koskea.

• Swimsuit957

naisten uimahyppy siinä vasta laji. kauniita, hyvän näköisiä ja seksikkäitä naisia tiukoissa ja märissä uimapuvuissa

• Kerran huvikseni kokeilin siskon uimapukua päälle, se vaan tuntu niin kiihottavalta ja ihanalta että olen nyt monien vuosien päästäkin pitänyt pitkiäkin aikoja naisten kilpauimapukua päälläni. Jossain vaiheessa vaan huomaamattomasti pöllin yhdet siskoni uikkarit ja edelleen käytän niitä. Tykkään pitää uimapukua päällä saunassa ja kiihotun siitä kun uimapuku hiostuu ja ei hengitä läpi yhtään. Vaatteiden allakin se tuntuu mukavalta. Uimassa käyn välillä syrjäisemmällä rannalla, jossa ei ole vaaraa jäädä kiinni. Märkänä kilpauimapuku tuntuu myös todella ihanalta ja näyttää kiihottavalta.
      Katselen paljon myös videoita uimapuvuista ja naisista ne päällä. Olisi siistiä saada laittaa pinkki kilpauimapuku päälle ja katsella sitä märkänä. Ei vaan millään viitsi mennä ostamaan kaupasta tai nettikaupasta uimapukua. Kun nään naisen kokouimapuvussa, minua kiihottaa uikkareissa haarovälin ja rintojen kohta.

• Anonyymi

Tämä viestiketju sai minut uteliaksi että miltä tuollainen koko uimapuku tuntuu päällä, onko se mukavan tuntuinen, mutta en kehtaanu käydä ostamassa sen kaupasta vaan luotiin onneni että löydän sellaisen rannalta jos vaikka joku olis sellainen sinne unohtanut. Jokusen viikko sitten vihdoin onni suosi minua ja aamuyöllä löysin autiolta rannalta kaiteen päällä roikkumassa 2 koko uimapukua punamustan ja sinisen ja otin ne mukaani. Tuntui kun työpäivä ei loppuisi olenkaan mutta lopulta se oli ohi ja pääsin kotiin ja nyt voisin kokeilla puvut. Olin jo päättänyt että aloitan punamustalla ja kokeilen käyttää sen kylpyammeessa. Ensin katsoin että pituus on aika lailla oikea minulle. Aloin pukea sen päälle ja lantion kohdalla huomasin että se on tosi tiukka mutta loppujen lopuksi meni se kuitenkin päälle eikä repeytynyt ja ajattelin että tämä nainen joka sen on unohtunut on varmaankin hiukan hoikempi kuin minä ja siinä vaiheessa kun olkaimet piti laittaa olkapäiden päälle huomasinkin että puku on myöskin vähän lian lyhyt minulle ja olkaimet ylettyi helposti kainaloon, ja hiukan jouduin tekemään töitä että se meni mun päälle ja lopulta onnistuin saamaan puvun päälleni ja kävin ameseen ja nautin olosta mitä puku toi. Samalla kun mielikuvassa ajattelin että puku on varmaan joku aasialaisen naisen niin jo laukkesin siihen ja nyt sitten oli aika kokeilla vielä se sininen puku. Se oli vähän isompi koko kun tuo toinen ja nyt minulla heräsikin kiinnostus katsoa minkä kokoinen se punamusta uimapuku on. Yllätys oli melkoinen kun ajattelin sen olevan joku XS tai kiinalainen koko mutta se olikin lasten koko 134 eli minä olin pukenut päälle lasten uimapuvun ja minähän olen n. 175cm pitkä. Sininen puku mikä menikin ihan helposti minun päälle oli lasten koko 146 ja siinä mahtui käsikin sisäpuolelle tekemään hommansa. Ehkäpä minä joku päivä vielä kehtaan käydä kaupassa ostamassa ihan uudet uimapuvut itselleni.

• Anonyymi

itse kiihotun sinisistä uimapuvuista erityisesti ja yleensä yksiväriset parhaita,Arena,Speedo,Triumph laatumerkit kiinnostaa,mustat myös hyviä.
        Monet runkut niihin tehty.
        Kerran laskin lastin tuttavan tytön uikkareihin ja laitoin pyykkikoriin takasin,toisen kerran taas sen tytön äidin uikkariin,eipä ole koskaan kyselly mitään

• Anonyymi

Uimarannoista tuli mieleen lapsuuteni seurakunnan kesäleiri. Olin kaiketi menossa melomaan tai jotain, kun rannalla sattui silmään tyttöjen uimapuku.

Se oli siinä nurmikolla, aivan kuin joku olisi vain tiputtanut ne nilkkoihinsa ja kävellyt pois. Kai sitä oli itsekin jättänyt vastaavia housukasoja siihen mennessä jos jonnekin, mutta nyt se sattui olemaan ensimmäinen kerta kun näin tyttöjen uimapuvun pehmeän haaran sisältäpäin.

Näytti meinaan aika paljon mukavammalta kuin omat uimashortsit, joiden sisus muistutti verkkoaitaa.

No mitä kaltaiseni vastuullinen lapsi siinä vaiheessa tekee, kun löytää jonkun ressukan unohtunutta omaisuutta.

Menee tietenkin siihen viereen seisomaan, ja tiputtaa omat uimashortsit samanlaiseksi mytyksi, ja astuu puolimetriä tyttöjen uimapukuun ja kiskaisee ne päällensä.

Pehmeyden kyllä näki jo päällepäin, mutta se istuvuus, pääsi jotenkin yllättämään niin että ajantaju taisi kadota.

Tempaukseni ei tietenkään ollut ihan loppuun asti ajateltu. Vaikka päähänpistoni aikaan rannalle ei näkynytkään ketään muita, niin en todellakaan saanut oleilla rannalla yksin, vaan sinne tuli muita lapsia ja valvoja.

Siinä vaiheessa kun havahduin erheeseeni, olin jo kokeillut laittaa pelastusliivejä liukkaan kankaan päälle.

Ei siinä muu auttanut kuin panikoida, ja yrittää lähteä melomaan muina miehinä, niin että pelastusliivien alla olikin jonkun radomtytön uimapuku.

Jostain kumman syystä, en edes jäänyt kiinni, vaikka kaiken järjen mukaan niin olisi pitänyt käydä. Ei niissä nyt mitään hörhelöitä ollut pyllyssä, mutta leikkaus oli huomattavasti korkeampi, kuin poikien speedoissa, ja kangas oli mielestäni kiiltävämpää, loistaen turkoosi-violetin pastellisateenkaaren väreissä.

Minun olisi pitänyt kusahtaa erityisesti siinä kohdassa kun joku kävi ihmettelemässä rannalle unohtuneita uikkareita, ja huutelemassa että onko ne minun?

”Joo jätä vaan siihen, otan ne siitä kun tulen rantaan.”

Ei vaan tyyppi älynnyt kysyä, että mitä minullaon niiden tilalla?

Sen verran kiinnijääminen kuitenkin pelotti, että leirin hengen mukaan lähetin rukouksen, ja lupasin palauttaa uimapuvun tasan siihen mistä sen löysinkin, enkä enää ikinä kokeile moista haureutta.

• Anonyymi

Minusta korkealle nouseva lahkeensuu uikkarit Tai bikinit on todella hyvannakoisia. Meiila oli 80 ja 90 l mansikka a ja paljon mansikan poimijoita. Silloin monet tytot kerasivat bikineissa, oli kiva Olla itsekin toissa pellolle. Silloin monella oli tapana pitaa bikini housujen kanssa t-paitaa joka oli solmittu niin teeta Napa ja Maha jai paljaaksi. Siihen aikaan myos tytot ajoivat pyoralla bikineissa Tai muuten kulkivat muuallakin kuin rannalla uimapuvussa, usein oli paita päällä ettei ollut liian alaston. Maalla oli tavallista myos heintoissa naiset Olla bikineissa. Silloin tytot ja naiset tuntuivat oleva kauniimpia kuin nyt, johtuiko se muodista vai muista. Nykyaan nuorilla naisille on hirmu levea perse ja lantio, minun nuoruudessa tytot oli kaikki hoikka, ei laihoja,. En tykkaa liian laihoista tytoista, varsinkin reidet ei saisi Olla liian ohut.. Normaali nainen, joka liikkuu, syo normaali st on normaalipainoinen on uskomattoman kaunis, minun nuoruudessa joka tytto oli kaunotar, Vai kultaako aika muistot

• Anonyymi

Olen varmaan hieman nuorempi, kun kyseiset uimapuvut ovat piirtyneet mieleeni ehkä enempi omilta esi puperteetti ajoiltani.

Erityisesti muistan erään uimapuvun / bikinin silloisen Anttilan kuvastosta, joka oli ikään kuin "räteistä" solmittu kasaan. Niin että bikinin yläosa ja ala osa olivat kiinni toisissaan "solmulla" kyljestä. Jättäen navan paljaaksi, ja arvatenkin se solmukohta oli sangen korkealla.

Kyseinen komistus päätyi alelaarista serkkutyttöni käyttöön ja sitä kautta pysyvästi hormoonihuuruisten teinivuosieni eroottiseen mielikuvastoon.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mitä sull on lihavia naisia vastaan? Kaikki on kauniita just sellasena kun he ovat. Ei sun tarttee sitä tänne kirjottaa että "ett tykkää läskeistä naisist." aattele ittes kohalla jos joku kirjottais jotain ton tapasta ja mistä sä pahoittaisit mielesi. Niin jos kirjottelet tänne tai jonnekin muualle netti palstoille niin kirjota vähän kauniimmin.

• Anonyymi

Noin se kyllä menee tukevakin tyttö voi olla todella mukava ja laihempi niin ittesä täynnä että en kyllä tykkää yhtään,ulkomuodot ei kerro todellakaan kaikkea

• Anonyymi

Minua kiihottaa enemmän muodokkaat maturet uimapuvuissa. Anoppi on juuri sellainen. 57v isorintainen ja karvoitusta näkyy nivusissa. Appivanhempien mökillä käyn aina iltauinnilla muiden ollessa menossa nukkumaan tai kun ovat jo nukkumassa. Rantasaunalla on kaikkien uikkarit kuivumassa. Ennen uintia otan narulta anopin uimapuvun ja runkkaan isot lastit haaraosaan ja välillä rintakuppeihin. Huuhtelen ne kevyesti ja laitan takaisin kuivumaan. Kiihottavaa on, kun näkee anopin aina seuraavana päivänä spermatussa uimapuvussa.

Ketjusta on poistettu 77 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      169
      6881
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      60
      2394
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2128
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      61
      1251
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      353
      1234
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      1224
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      14
      1111
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      960
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      958
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      947
    Aihe