Uutta 1-srj koeajettavana (F20)?

bimmeristiksi

Oletteko päässeet koeajamaan tai edes -istumaan uutta ykkössarjaa? Onko uuden ykkösen automaattivaihteisto se uusi 8-vaihteinen ZF:n tekele jota on kehuttu muissa isommissa malleissa nopeasta reagoinnista ja taloudellisuudesta?

12

484

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä 30.8.2011

Silloin BMW kutsuvierastilaisuus Closed Room & Open Roads, jossa on mahdollisuus myös ajaa uutta 1:stä.

• naurettavaa!

Voi helevata joku closed room! Eli firmat ottaa tietyt bimmerijulkkikset ja muut a-luokkaan lasketttavat pr-tyypit kattomaan uutukaista ja rahvas kansanosa tulkoot sitten myöhemmin vilkaisemaan. Just joo. Kuvaa hyvin merkin elitistisyyttä ja myyjien snobismia.

• tojo-tero

• tojo-tero

• Tuskin julkimoita
    • Wilhelmiina_K
    • Stasin miäs
      • kerrotko suomeksi?

Minä en nähnyt tuosta vertailutestistä netissä ainakaan mitään kokonais-yhteenvetoa. Mikä oli vertailun automerkkien järjestys lopuksi?

• Stasin miäs
        kerrotko suomeksi? kirjoitti:

Minä en nähnyt tuosta vertailutestistä netissä ainakaan mitään kokonais-yhteenvetoa. Mikä oli vertailun automerkkien järjestys lopuksi?

netissä ei taida olla yhteenvetoa, pitäisi ostaa saksankielinen lehti kai... Järjestys:
        1. BMW 120dA
        hyvää: ajettavuus, mukavuus, moottori/suorituskyky, kulutus (4,5l/100km testissä)
        huonoa: kallis, ei erityisen tilava takatiloiltaan (mutta parempi kuin edeltäjä)
        2. Golf GTD DSG
        hyvää: tilat, ergonomia, ajettavuus
        huonoa: vertailun hitain, kulutus, jousitus ei yllä BMW:n tasolle
        jaettu 3. ja 4. sija A3 ja Giulietta
        A3 2.0 170hv DSG hyvää: jousitusmukavuus, ohjaus, laadukas sisustus/ohjaamo, aika tilava
        huonoa: vanhentunut malli (uusi tulossa aivan pian), moottori ei yllä BMW:n tasolle
        Giulietta hyvää: edullinen, ilmeikäs/urheilullinen
        huonoa: italialaiset yksityiskohdat ym. eivät selvästikään miellytä sakuja

• tilasin näkemättä

Itse tilasin Laakkonen Hki näkemättä reilu vko sitten. Malli 116iA business 17" alu-rengaspaketti, väri perusmusta. Harkitsin pitkään 116 dA vs. 116iA mutta sitten päädyin bensaan.

Nyt sitten näin maanantaina Tuusulanväylällä F20:n livenä liikenteessä, sellainen tummanharmaa metallivärinen, on vielä edeltäjää paremman näköinen.

• 320da e90

No se ei paljon vaadi että näyttää paremmalta kuin vanha 1er, se kun on oikeasti ruma. Tämä uusi alkaa jo näyttämään joltakin, tosin siinäkin olisi pientä parantamisen varaa ainakin keulan osalta. Sisältä se on onnistunut.

• Ric-Racing

Itse tilasin jo 135i kaikilla varusteilla.
      Että kyllä lähtee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      174
      1894
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1340
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      222
      992
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      897
    5. Kuinka lähellä hän asuu?

🤗
      Ikävä
      56
      830
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      783
    7. 93
      757
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      757
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      677
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      646
    Aihe