Hakkerit aikovat tuhota Facebookin

veispuukki

Tietokone-lehden mukaan hakkeriryhmä Anonymous aikoo "tuhota" yhteisöpalvelu Facebookin 5. marraskuuta.
Tieto perustuu lehdistötiedotteeseen ja YouTubessa Anonymousin nimissä julkaistuun uhkausvideoon.

Anonymous sanoo tuhoavansa Facebokin yksityisyydensuojasyistä. Anonymous väittää, että Facebook on myynyt käyttäjätietoja hallituksille ja antanut niitä tietoturvayhtiöille, joilla olisi yhteyksiä esimerkiksi Egyptin ja Syyrian hallituksiin.

Anonymousin mukaan Facebookiin syötettyjen tietojen tuhoaminen on myös mahdotonta. Tilinkään tuhoaminen ei pyyhi käyttäjän tietoja Facebookista, hakkerit väittävät.

http://www.kaleva.fi/uutiset/tietokone-hakkerit-aikovat-tuhota-facebookin/907993

215

6944

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amppu98

^ Toivotaan että tämä myynti juttu ei ole totta, sillä minä ainakin lutan/luotin Facebookin yksityisuojaan.

• 4+2

Sinisilmäisyys on valinta.

• ehtar
        4+2 kirjoitti:

Sinisilmäisyys on valinta.

Loisto juttu, antaa mennä vaan sillä suomalaisille jää kuitenkin ehta aito Pyllykirja http://www.pyllykirja.fi/2011/

• lovin my google+

• nc287j0
        lovin my google+ kirjoitti:

Face ei ole ikinä pitänyt yksityisyyttä prioriteettina. Sitäpaitsi se on jo vanha juttu.
        Nykyään pitää olla täällä ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=nGugj1ym594

Kai kaikki ymmärtävät sen, että facebook ei poistu.
        Se voi kaatua hetkeksi, mutta se saadaan heti takaisin.(jos se nyt edes kaatuu)
        He ovat varautuneet tälläisiin hyökkäyksiin.

Tärkeintä ei ole kaataa facebookkia esim. 5 minuutiksi, vaan se, että suurin osa ihmisistä tietää nyt, että facebook on täysin kieroutunut paska.

Ei facebook sieltä mihinkään häivy, vaan käyttäjät häipyvät tämän ansiosta.

"Peace. I'm out!"

• Ei niin
        nc287j0 kirjoitti:

Tärkeintä ei ole kaataa facebookkia esim. 5 minuutiksi, vaan se, että suurin osa ihmisistä tietää nyt, että facebook on täysin kieroutunut paska.

"Peace. I'm out!"

"...ymmärtävät sen, että facebook ei poistu."

Ei poistukaan mutta toivottavasti pieni ravistelu saa ihmiset ajattelemaan mitä kannattaa itsestään julkisesti kertoa ja mitä ei.

• ...........

• WWIII
        ehtar kirjoitti:

Loisto juttu, antaa mennä vaan sillä suomalaisille jää kuitenkin ehta aito Pyllykirja http://www.pyllykirja.fi/2011/

Lähi-itä liekeissä - Verkkomedian sähkeet | Päivitettävä uutispalsta

Tätä uutispalstaa lukemalla pystyt siis entistä helpommin seuraamaan vaarallisesti kehittyvää tilannetta Pohjois-Afrikassa, Lähi-idässä ja Keski-Aasiassa. Uutisia poimimme avoimesti ja riippumattomasti kaikkialta maailmasta. Sähkepalsta on avoinna toistaiseksi.
        http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=3&id=880

• dfgerer

Puhdas typerys. Puhdas idiootti. Nainen

• lärvikirja

Hyvä homma niin ihmiset saa elämänsä takaisin...

• Jumala on kuullut...

Kiitos Jumala, Sinä olet olemassa ja kuullut sanomattomat rukoukseni...nyt menen ja uhraan Sinulle oinaan sekä kohotan ylistyslauluni Sinulle tästä!!!!!

• 3+4

Ilmoita paikka niin liityn sinuun. Lupaan rämpyttää taustalla psalttaria.

• Piikkisarvi
        3+4 kirjoitti:

Ilmoita paikka niin liityn sinuun. Lupaan rämpyttää taustalla psalttaria.

Samoin, jos ilmoitat paikan, niin tulen ja yhdyn sinuun takaapäin perseeseen

• Piikkisarvi kirjoitti:

Samoin, jos ilmoitat paikan, niin tulen ja yhdyn sinuun takaapäin perseeseen

Nämä bileet kuulostaa kyllä mielenkiintoisilta..

• esdferdnewefdcersf
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

Nämä bileet kuulostaa kyllä mielenkiintoisilta..

Minä mukann

• 12+12

Jos ei halua mitään tietoja vuotavan nettiin, ei kannata sinne mennä lainkaan. Selvyyshän se on aina kun nettiin menet, sama se minne aina jää jäljet. Facebookissa on lähes kaikki jakamassakin tietojaan, kuviaan jne siksihän se on olemassakin. Jos niitä ei halua jakaa ei sinne kannata rekisteröityä lainkaan. Ketään tuskin on pakotettu koskaan Facebookiin väkisin rekisteröitymään. Muuten en usko kumpaakaan uutiseen kunhan kommentoin mitä tietoja jää aina.

• anomuumi

Ei, ketään ei ole pakotettu facebookin rekisteröitymään.

Huolimatta siitä etten ole koko "palvelun" jäsen, on minun tietojani siellä varsin paljon.

Nimittäin ääliösukulaiseni, ystäväni ja muut mulkut eivät käsitä sitä että he jakavat minun tietojani ja minun kuviani siellä ilman minun lupaa ja minulla ei ole mitään valtaa siihen mitä he minusta kertovat.

Tietenkään he eivät kerro suoraan että N.N. teki sitä ja tätä, vaan mainitsevat sivulauseissa kenen kanssa olivat ja missä, ja ketä kuvassa näkyy ja mitä tekemässä.

• Tee asialle jotain
        anomuumi kirjoitti:

Ei, ketään ei ole pakotettu facebookin rekisteröitymään.

Huolimatta siitä etten ole koko "palvelun" jäsen, on minun tietojani siellä varsin paljon.

Nimittäin ääliösukulaiseni, ystäväni ja muut mulkut eivät käsitä sitä että he jakavat minun tietojani ja minun kuviani siellä ilman minun lupaa ja minulla ei ole mitään valtaa siihen mitä he minusta kertovat.

Tietenkään he eivät kerro suoraan että N.N. teki sitä ja tätä, vaan mainitsevat sivulauseissa kenen kanssa olivat ja missä, ja ketä kuvassa näkyy ja mitä tekemässä.

Kannattaisko niille "mulkuille" mainita ettet halua kuvia itsestäsi sinne julkaistavan. Jos et ole maininnut etkä pyytänyt turha tänne sitä vinkua. Asialle voi tehdä vaan ne "mulkut" jotka kuviasi sinne levittelevät ilman lupaasi. Itselläni on myös sukulaisteni kuvia Facebookissa, mutta kaikki joiden kuvia jaan, ovat myös itse Facebookissa ja eivät ole kieltäneet ettei kuvia saa julkaista, ovat itselleen jopa niitä kopioineet.

• v*ttuunt*nut

itse kirjautuessani facebookkiin aikoinaan en tiennyt etten saa tietojani pois sieltä vaikka haluaisinkin se on vääryys ja toivon että onnistuvat kaatamaan koko p*sk*n

• en tartte
        Tee asialle jotain kirjoitti:

Kannattaisko niille "mulkuille" mainita ettet halua kuvia itsestäsi sinne julkaistavan. Jos et ole maininnut etkä pyytänyt turha tänne sitä vinkua. Asialle voi tehdä vaan ne "mulkut" jotka kuviasi sinne levittelevät ilman lupaasi. Itselläni on myös sukulaisteni kuvia Facebookissa, mutta kaikki joiden kuvia jaan, ovat myös itse Facebookissa ja eivät ole kieltäneet ettei kuvia saa julkaista, ovat itselleen jopa niitä kopioineet.

Tosi hölmöä jakaa tietoja yleisesti feissarissa. Monet käyvät elämäänsä aika vilpittömästi ja rehellisesti läpi, mutta on niitkin joille on kehittynyt ns. valepersoona. Puhutaan paljon harrastuksista ja muusta menosta, vaikka totuus on kaukana todellisuudesta. Sitten on niitä ns. kavereiden kerääjiä, joille pitää todistella olevansa ihan kiva ja hyvä tyyppi. Harva vaan tulee ajatelleeksi, että kun seinällä julkaiseen jonkun kuvan, se on vapaassa levityksessä pian koko internetissä!!
        Hyvä kun mokomo kaadetaan..odotan innolla että moinen sosiaalinen media loppuu niin eiköhän sitten Briteissäkin tule rauha maahan.

• shippari

LOISTAVAA

siellä ei enää jaksais roikkua, mut pieni pakko on ku kaikki kaverit on siel eikä meses ym. IHANAAAAAAA c(;

• Nörtti idiootti

hanki itsellesi elämä ja saatat saadakin kavereita.

• ikrftuirgfujtrud

Anomymous delivers

• hienoa

joo eipä paljon itketä jos tuho käy facebookille kuhan tuhoutuu totaalisesti ettei jää kenestäkään mitään tietoa roikkumaan mihinkään.. onnea matkaan

• ___________________

Kaikki liian tarkat henkilötietokannat tulisi kieltää internetistä, jotta voitaisiin paremmin suojella ihmisten turvallisuutta ja yksityisyyttä. Tietenkin jokaisen oma asia, mihin tietonsa jakaa, mutta kuitenkin.....ihminen on ryhmäeläinen ja seuraa muita perässä, miettimättä mitä on tekemässä...... Ärsyttäviä paikkoja, kun eivät tosiaankaan poista edes henkilötietoja, vaikka profiilin poistaisi. Eikä mitään takeita ole, että henkilökohtaisesta yhteydenotostakaan poistaisivat jemmattuja tietoja.

• Suttaa yli

Jos niitä henkilötietojaan ensin muuttaisi joksikin keksityksi, ennenkuin poistaa profiilin?

• 221+242=0
        Suttaa yli kirjoitti:

Jos niitä henkilötietojaan ensin muuttaisi joksikin keksityksi, ennenkuin poistaa profiilin?

Ja mitenköhän tuo vaikuttaa niihin aiempiin syötettyihin tietoihin?

• Kyllä vaan
        221+242=0 kirjoitti:

Ja mitenköhän tuo vaikuttaa niihin aiempiin syötettyihin tietoihin?

>...vaikuttaa niihin aiempiin syötettyihin...

Suurinpiirtein kaikkia syötettyjä tietoja voi muuttaa.

• Booyah
    • xxxxxxbook

Facebook on mennyttä jo muutenkin. Todella surkea sosiaalinen media twitterin ohella. Ei tule ikävä. Ei tule tulevaisuudessa myöskään ikävä iphonea, mp3-soittimia, eikä ipadia. Kaikki ovat ylihehkutettua paskaa. T. Mies93

• sdfsdf

mies? odota nyt että vaippaikä menee ohi ja teet miesten töitä. olen itse 93 poika

• just varmaan
        sdfsdf kirjoitti:

mies? odota nyt että vaippaikä menee ohi ja teet miesten töitä. olen itse 93 poika

Mies ja poika ovat rinnakkaisia käsitteitä. Kukaan mies ei kutsuisi itseään pojaksi vapaaehtoisesti. Sulla taitaa olla aika heikko itsetunto. Pojaksi itseään kutsuminen on homoille. Muutenkin kyllä ikää jo riittää.

• Kaikista

kasvokuvista menee tiedot hakutiedostoon - automaattisesti - ellei sitä ole asetuksilla kielletty.

• Luin netistä.

Siksipä en sinne kirjoittelekaan paljon. Eräs suomalainen ei päässyt Israelissa käymään, koska hänestä tiedettiin jo hänen sinne tullessaan, että hän oli liittynyt facebook ryhmään joka vastusti jotain Israelin toimia. Nehän on tietenkin katsoneet, että siihen ryhmään kuuluvia ei passaa päästää maahan, ja niinhän jätkä sitten yllättyi lentokentällä.

• no höh

vasta marraskuussa...

• Odotan innolla 123!

Miksi vasta marraskuussa?

• 5687685678

Päivä on historiallisesti merkittävä, sillä Guy Fawkes yritti räjäyttää Britannian parlamenttitalon 5.11.1603.

• 45456546

Toivottavasti onnistuvat tuhoamaan Facebookin. Voisivat myös pistää lopun Twitterille ja Myspacelle.

• Kerrankin,.-

Jotain positiivista uutista näinä synkeinä aikoina.
      Jos itsellä olis tietotaitoa niin muutkin "sosialistiyhteisöpalvelut" sais huutia.

• Hyökkäys

Facebookkia vastaan on kaikki uutiset joissa pelotellaan käyttäjiä olemaan päivittämättä Facebookkia. Hyökkäystä ylläpidetään koko ajan päivästä toiseen.

Facebook on todella varma järjestelmä, jota ei ilmeisesti pysty kaatamaan sen sisällä olevat yksittäiset työntekijätkään. Facebook on ilmeisesti kymmeniä tuhansia kopiotietokantapalvelimia, jotka koko ajan korvaavat välittömästi toisensa yhden palvelimen pudottua pelistä ihan normaalien vikaantumistapausten sattuessa ilman, että käyttäjät huomaavat mitään.

• Liekö mahtotonta?

Tota minäkin pelkään.

• AnonWillDoTheJustice

jeps paitsi anonymous on uniikki kasa hakkereita ja krakkereita jotka hyökkäävät ainoastaan jos sille on syytä. J.B garyn (jenkkiläisen internetturvafirman joka oli vastuussa hallituksen tiedoista netissä) hakkeroivat päivässä koska niille nousi kusi hattuun liikaa.. ottivat sivuston alas, varastivat kaikki emailit, tuhosivat sivuston lähdekoodin, murtautuivat yhtiön twitter sivuille ja tuhosivat kyseisen johtajan iPad tiedostot. näiltä kavereilta löytyy älyä ja ovat ihmisten ja vapaan sanan puolella. jos facebook on rikkonut sääntöjä niin se on saatava vastuuseen tekemisistään.

• anti mennä vaa

Mun puolesta sais tuhota vaikka tänään, jos siltä tuntuun. Turha juttula koko Facebookki.

• eiväkisinsitte!

Just niin - anti mennä vaan!

• Turhaa, turhaa
        eiväkisinsitte! kirjoitti:

Just niin - anti mennä vaan!

Samat sanat mut eri sävelet.

• Hakkeriolen
    • whatis-theplan.org/
    • Koo Mikko

Näköjään on hyviäkin uutisia vielä, joten halitulijallaa tämä poika rallaa...

• itseasy

Hei IHMISET, jotka ette tykkää facesta, teitä ei kiinnosta se, jne. älkää rekisteröitykö sinne! Ja sanokaa niille sukulaisille ja kavereille ja muille ettei laita teistä yhtään kuvaa , piste. Meille, joille FB on mukava kuulumisienvaihto-sivu, se on hyödyllinen.
      Ei vois olla yksinkertaisempaa.
      Kiitos.

• rk ghots whisper

Älä ihmeessä! Eikö supernörtti nero Zuckerberg pystykään puollustamaan pientä yhtiötään äidin kellarissa hääräileviä nörttejä vastaan. No siinä tapauksessa ansaitseekin tuhoutua. Toivottavasti menee miljardit mukana. Kosher lihaa syövä NÖRTTI!!!

• Facebook alas

MAHTAVAA, IHANAA, viimeinkin päästään siitä Vtusta eroon ja viestintä palaa sinne minne se kuuluukin, eli puheluihin, tekstareihin ja sähköpostiin. Myös "Mesen" voisivat hävittää samallla

• turhaa valittamista

Kylläpä on hirmu hinku kieltää toisilta asioita, mistä ei itse tykkää... Jos jotkut käyttää meseä ja facebookkia, se ei vaikuta SINUN elämääsi millään lailla!

• Antaa mennä vaan!!! Olen joskus avannut itselleni naamakirjaan sivun tai tilin tai mikä se nyt onkaan. Sen jälkeen en ole sitten sitä käyttänytkään. Kaduttaa että laitoin yleensä tietoni sinne. Se ei vaan ole minun juttuni,avata yksityiselämäni yksityiskohdat kaikkien halukkaitten silmille. Jos joku haluaa tietää mitä minulle kuuluu,jaksaa varmaan laittaa viestin/s.postin/soittaa... Tuntuu jokseenkin turhalle minusta.

• Jippiii

Erinomaista kunpa näin myös kävisi! Turhakkeesta eroon.!

• minun mielestä

facebookissa ei ole mitään pahaa sillä juttu on niin, ettei sitä tule käytyä tonkimassa niiden ihmisten profiileja, jotka ei kiinnosta/ jotka ei ole tuttuja. Mukaava se on nähdä kuvia vaikka tapahtumista jos ei pääse paikanpäälle vaikka etäisyyden takia. No ehkä toisilla menee näyttelyn puolelle, jos vaikka häistä on jokainen liikesarja esillä tai joku laittaa hautajaisista kuvia. Ei kukaan halua ikäviä tapahtumia muistella, eikä liioin kenenkään prinsessaleikit kiinnostya. Yksi hyvä kuva riittää.
      Sekin on hyvä,että aina voi olla off line silloin, kun ei tarvitsee aikaa yksin. Joku saattaa olla on line kokoajan. Sen tietää henkilöstä x)
      Mutta ymmärrän henkilöitä, jotka ei halua sinne ollenkaan tai tulee pois.

• siis silloin

kun tarttee aikaa yksin x)

• äölaehvr
      • koittakaa takoa pääh

Etkö ymmärrä että Anonymous ei ole yhtenäinen organisaatio? Anonymousin anonyymit eivät ole millään tavalla järjestäytyneet, paitsi keskustelua käydään muutamilla internet-palstoilla (kuten Youtube-videoiden kommenttipalstat ja anon-aiheiset sivut) ja IRC. Ei ole mitään omaa nettisivua, jossa näkyisi tapahtumat sun muut. He käyvät keskustelua -anonyymisti- milloin missäkin.

Facebook on ongelma sen takia koska sen mulkku omistaja antaa hallitusten ja tietoturvayhtiöiden kalastella tietoja rahaa vastaan. Etkö vittu tajua?

• vihapuhetta(ko)

Syyrian koneet hakkeroi länsivallat. Syyriassa sama tilanne kuin Libyassa. Syyriassa on öljyä. Ei hätää, kohta NATO tulee ja pommittaa siviilit ja aseistaa sokeat jotka uskovat USA:n demokratiaan, eli nämä kapinalliset. USA:n demokratia: tee yhteistyötä tai kärsi seuraukset.

• Siitä vaan!!

aivan tyhjänpäistähän tuo naamakirjassa pelleily onkin!

• petö

en taida uskoa tuohon juttuun, koska se hakkeri ryhmän pitää toimia mahdollidimman yhtenäisesti. Mutta sitä en usko että 5 päivä marraskuuta tuhoavat facboki, onhan noita maailman lopun ennustajakiakin ollut.

• hohohehhe

Onneksi on google :D

• hullu maailma..

Olen Facebookissa ja olen ajatellut tunnukseni poistamista, vaikka olen tietoinen että kaikki paska jää niille tiedonkerääjille käteen, vaikka sen poistaisinkin. Se ei ole este tunnukseni poistamiselle, vaan se, että juuri suurin osa tutuistani ja kavereistani käyttää Facebookia. Olen 16-vuotias.. ja olen myös huomannut sen, että internetissä olen paljon sosiaalisempi, kuin ulkona kavereiden kanssa..

Mutta kannatan Anonymousia. Zuckerberg on tienannut rahansa myymällä tietoa Facebookista juuri hallituksille ja tietoturvayhtiöille. Hän ei ole tienannut rahojansa muilla keinoin. Hän lupaili ja lupailee parempaa tietoturvaa Facebookiin, mutta itse asiassa hän vain lisää kalastelua. Mitä vittua he tekevät puhelinnumerollamme, tai osoitteellamme? Facebook Mobile-ohjelmaa en ole käyttänyt enkä tule käyttämään.

Mutta tietäkää tämä, että Anonymous ei ole ikinä luvannut hyökätä Libyan hallituksen sivuille. Se oli Yhdysvaltojen oma CIA, joka yritti tehdä tietohyökkäyksestä sallitun tekemällä sen Anonymouksen nimeen. Saman he tekivät Iranissa hyökkäämällä Iranin ydinvoimaloiden tietoliikenteeseen. Iran haluaa olla itsenäinen öljyntuotannon ja energiantuotannon suhteen..mitään kansannousua siellä ei ole yritetty ollenkaan. Se oli Yhdysvaltojen paskapuhetta.

Suurin osa teineistä ei välitä paskaakaan mitä heidän ympärillä tapahtuu...se on säälittävää

• Ehkä facebookin voisi jotenkin kääntää heitä vastaan...?

• ಠ_ಠ ?!?!

Suurin osa teineitsä ei tiedä mistään mitään ja siksi niitä kutsutaan teineiksi.. He ovat lapsia :-) älä mollaa, mollaa mielummin vanhempia jotka eivät myöskään tiedä mistään mitään he vasta ovat idiootteja, kun heidän pitäisi opastaa lapsiaan maailmassa...

• FacebookSucks

Kiitokset kaikille anoneille jos pistävät facebookin matalaks, kiitos paljon. :)

• wholywoods

kyllä se voi , siis tuhoaminen , tapahtua mutta sitten sosiaalinen verkottuminen alkaa uudestaan jollain toisella tavalla.

• niin, hämähäkki

kiipeää uudelleen verkoilleen ;DDDD Hähhähähäää, mutta ei voi mitään. Tehköön muut mitä lystää. Kun löytäis sopivan itelleen, pysyisi poissa internetistä. Vaan kun eipä oikeasta elämästä tahdo löytyä. Joku on aina jollain tapaa....... joka liian epäsosiaalinen tai sosiaalinen x) Hoohohoo, siis epäsosiaalinen, ettei kiinnosta mitä toisella on sanottavaa tai erilainen, ettei vaan intressit kohtaa. Minä tyytyisin tylsään keskiluokkaan. Tylsät kävelylenkit yhdessä on parhaimpia.

• wholywoods

Eiköhän david Suckerberg keksi jotain enne sitä...

• Toivotaan, että onnistuvat. Facebookin toiminta on aina ollut kyseenalaista.

• Vihdoinkin.

Ihmiset saavat elämänsä takaisin. On tätä odotettukin, toivottavasti ei taas ole pelkkää sanahelinää.

• Muhahahaha

Jes! Ihan turha paskahan se onki :) Kohta on netti täynnä jotain lissuja märisemässä NYYH!

• Alas NWO ! ! ! !

IHANAA LEIJONAT,IHANAA ! ! ! PLEASE LISÄTKÄÄ SIIHEN FACEBOOKIN LISÄKSI VIELÄ SUOMEN HALLITUS,NIIN OLEN MAAILMAN ONNELLISIN MIES ! ! RAKKAUTTA JA RAUHAA ANONYMOUS ! ! ! LISÄKSI TUHAT PEUKKUA ; ) LIITTYKÄÄ HEIHIN NIIN MAAILMA PELASTUU !!!!!!!!!!!

• Olen suomalainen

Huomaan nykynuorison typeryyden.Muutamia oikaisuja. Teistä jokainen on vastuussa omista tekemisistään. Jos olette sinne naamakirjaan naamanne ängenneet turha odottaa jotain pelastajaa joka räjäyttää naamanne pois.Syyriassa ei ole öljyä sen enempää kuin Suomenkaan maaperässä. Iranilaiset teinit on kysymättä Yhdysvaltain lupaa omin päin kyllästyneet omaan hallitukseensa. Libyan kriisi alkoi Naton siihen millään tavalla vaikuttamatta. Diktaattorit ovat julmia tyyppejä vaikka eivät olisikaan jenkkien ylimpiä ystäviä. Kaikki juutalaiset eivät ole perinjuurin pahoja. Voivat olla jopa keskimääräistä parempia.

• varignon

Noin viikko sitten kaveri kertoi poistaneensa käyttäjätunnuksensa kyseisestä palvelusta ja siellähän ne sen kuvat ja tiedot edelleen norkoilevat. Itse hän ei enää pääse siihen käsiksi, mutta kaverit voivat kirjoitella hänen sivuilleen ja selailla kuvia kuten normaalisti. Sikäli tuo hakkereiden väite pitää täysin paikkansa.

Itse en ole onneksi koskaan aikonutkaan moiseen pilipaliyhteisöön rekisteröityä, vaikka joka suunnasta on painostettu niin tekemään.

• xfdjmvb

Kuvat, omat tiedot ja seinän voi tyhjentää ennen tunnuksen sulkemista. Ilmeisesti feisbookissa on joku tavallaan turvavara että jos vaikka kännissä poistaa tilin ja alkaa viikonlopunjälkeen kaduttaa ni saman tilin saa vielä takas.

• cxgkfdx

Kuvat, omat tiedot ja seinän voi tyhjentää ennen tunnuksen sulkemista. Ilmeisesti feisbookissa on joku tavallaan turvavara että jos vaikka kännissä poistaa tilin ja alkaa viikonlopun jälkeen kaduttaa ni saman tilin saa vielä takas.

• varignon
        cxgkfdx kirjoitti:

Kuvat, omat tiedot ja seinän voi tyhjentää ennen tunnuksen sulkemista. Ilmeisesti feisbookissa on joku tavallaan turvavara että jos vaikka kännissä poistaa tilin ja alkaa viikonlopun jälkeen kaduttaa ni saman tilin saa vielä takas.

Ok, kiitoksia. Pitänee vihjaista tästä kaverille, jotta hän saa tunnuksensa tuhottua kokonaan pois.

• go anonymous

Toivottavasti tuhoavat sen kokonaan :)
      on vaan turha muoti-ilmiö koko naamakirja
      Eipä sit tarvi munkaa siihe liittyy

• hah haa

Hieno homma!!!loppuu sekin turha ajanviete

• pasanderi

Multa lähtis iso pala sydämestä pois. En voisi pitää yhteyttä suuriin osaan kavereista ja uusista tuttavuuksista joiden yhteystietoja ei ole mulla ja mitkä asuvat ulkomailla ja hauskuus loppuisi

• taikka jos vaikka soittaisit ja kysyisit kuulumisia ?

• ಠ_ಠ
        c3Rry kirjoitti:

taikka jos vaikka soittaisit ja kysyisit kuulumisia ?

lol sä oot niin 2004. Oikeesti tiäx sä mitä maxaa soitella niiq oikeest ja kun on noit 1000 frendiii nii em mä voi soitella jokaselle joka päivä ja sanooo millaset kynnet tein.. sä oot nii luuseri!!!

• pasanderi
        c3Rry kirjoitti:

taikka jos vaikka soittaisit ja kysyisit kuulumisia ?

Vaikea sellaisten kanssa joiden kanssa vähään aikaan jutellut tai ovat ulkomaille, sellaisten kanssa ei pahemmin soitella, sekä ei ole muuta yhteyttä heidän kanssa kuin Facebookissa

• gfdyn645wn6
        pasanderi kirjoitti:

Vaikea sellaisten kanssa joiden kanssa vähään aikaan jutellut tai ovat ulkomaille, sellaisten kanssa ei pahemmin soitella, sekä ei ole muuta yhteyttä heidän kanssa kuin Facebookissa

Jos kokeilisit lähettä sähköpostia.

• pasanderi
        gfdyn645wn6 kirjoitti:

Jos kokeilisit lähettä sähköpostia.

Ei pelkkä sähköposti riitä, enkä saisi satojen sähköposteja irti kun kaikki välttämätä anna kelle tahansa sähöpostia, eikä sähköpostin kautta voi katsella vapaasti kuvia, pelailla, etsiä uusia kavereita yms..mitä Facebookissa on. Pitäisi sit etsiä uusi Facebookin kaltainen mihin muutkin liittyisi jotka ovat Facebookissa ja siihen en usko

• eheeh
        ಠ_ಠ kirjoitti:

lol sä oot niin 2004. Oikeesti tiäx sä mitä maxaa soitella niiq oikeest ja kun on noit 1000 frendiii nii em mä voi soitella jokaselle joka päivä ja sanooo millaset kynnet tein.. sä oot nii luuseri!!!

älä sekoita frendejä ja massafrendejä toisiinsa.
        Jos käytät minuutin jokaisen 1000 "frendin" kanssa henkilökohtaiseen yhteydenpitoon niin sulla menee siihen 1000min= n.17tuntia eli kaksi reilua työpäivää menisi tauotta siihen että saisit muutaman sanan jokaiselle.
        Oikean frendin kanssa viettää sen 17h jo yhdessä viikossa ...

• fthdht
        ಠ_ಠ kirjoitti:

Skype on olemassa, eikä se maksa mitään...

• 1000 frendii
        pasanderi kirjoitti:

Ei pelkkä sähköposti riitä, enkä saisi satojen sähköposteja irti kun kaikki välttämätä anna kelle tahansa sähöpostia, eikä sähköpostin kautta voi katsella vapaasti kuvia, pelailla, etsiä uusia kavereita yms..mitä Facebookissa on. Pitäisi sit etsiä uusi Facebookin kaltainen mihin muutkin liittyisi jotka ovat Facebookissa ja siihen en usko

Jossei ne anna sulle edes email -osoitetta, niin ei ne mitään oikeita kavereita olleetkaan...

• Prop

Kunpa näin tapahtuisikin! Ei tulisi ikävä. Prkl:een ahistava paikkahan se on, mutta poiskaan ei voi lähteä.

• fanibook

Tykkää tästä tilasta? (Y)

• Tykkäsin uutisesta!!

Paskaks vaan koko feisbuukki, en ainakaan minä jää itkemään

• kannatan

Hyvä tuhoutukoon. Älytön koko facebook. Facebook on tunnevammaisten yhteisö, joiden ihmiset eivät jostain syystä pysty luomaan suhteita aidosti kasvotusten. Kannatan facebookin tuhoamista.

• yritetty on

Tuhoutukoon myös google. Samanlainen kiero toiminta googlessa. Kaikki ylikansalliset toiminnat alas. Kummastakaan ei saa tietojaan pois. Vaikka itse ei olisi niitä sinne laittanut. Molemmat amerikkalaisen keksintöä. Vain tyhmä laittaa itsestään tietoa. Et saa tietojasi pois vaikka olisit pääpaikkaan yhteydessä. Google ja facebook kasvottomia. Alas molemmat.

• Jussuf (se sama)

Maajussit taas liikkeellä. Ikinä eivät ole Facebookia kokeilleet, saati nähneet, ja hirveä viha kaikkea sosiaalisuutta kohtaan.

Maalaisten on ihan turha ladata Facebookiin mitään, koska teidän kuvanne jossa lehmä näkyy taustalla, ei kiinnosta ketään. Yhtään ystävää ette tule saamaan ja on vain kunnon kesäsiivousta että poistatte profiilinne sieltä. Kukaan ei jää kaipaamaan.

• Internet Nurin

Jos laitat kuvia ylipäätäänkään Internettiin niitä ei saa pois > INTERNET Nurin
        TROLLLOOOOOLLLಠ_ಠ

• ädpvl

Google, Facebook, MySpace, Youtube, Suomi24. Hehheh :)
        Samoilla perusteilla Anonymous voisi pistää kaikki nurin.

• mutta kyllä

jokainen maailmaan syntynyt pitää rekisteröidä. Ihan vaan sen takia, että tietää aina kuka on uusi tulokas ja kuka veteraani. Ei sitä oikein käyttäjä väärin käytä. Tällä hetkellä taitaa kuitenkin olla niin, että tahtipuikoissa on joku väärinkäyttäjä, sen huomaa kaikista!

• yhhhg

Huijasusta koko juttu. Valtamedia taas valehtelee eikä selvetä koko totuutta
      Väärä hälytys - suuri hakkeriryhmittymä ei aiokaan tuhota Facebookia

Monet mediat, mukaan lukien me, uutisoivat aiemmin tänään tunnetun hakkeriryhmä Anonymousin aikeista kaataa yhteisöpalvelu Facebook myöhemmin tänä vuonna vastalauseena sivuston yksityisyysongelmiin. No nyt Anonymous on ilmoittanut Twitter-sivuillaan, että kyse on muiden tekemästä huijauksesta.

Anonymousin mukaan Facebook-operaatio ei ole heidän käsialaansa, vaan ”yksi feikki lisää”. Ryhmittymä kertoo myös, ettei olisi heidän tapaistaan tappaa viestinviejää eli tässä tapauksessa Facebookia. Heidän mukaansa maailmassa on pahempiakin ongelmia kuin Facebook.

Koska Anonymous koostuu useista hakkereista, on yhteisen kulissin ylläpitäminen vaikeaa. Virallisena pidetylle twitter-sivulle kirjoitetuissa viesteissä todetaankin, että vaikka Facebook-iskun suunittelijat saattavat olla ryhmän yksittäisiä jäseniä, ei se tarkoita että koko organisaatio tukisi aatetta.

Nähtäväksi jääkin nyt mitä 5. marraskuuta tapahtuu, vai tapahtuuko yhtikäs mitään.

http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=9&id=840

• kukapa tuota

naamakirjaa oikeast tarvitsee ??

• elakim

Toi on ihan totta, että ne myy niitä tietoja.

Ja niitten tietosuoja on ihan reppana. Mulle on tullut sähköpostiini useampikin Facebookin käyttäjän koko tilitieto, vaikka en ole edes yrittänyt murtautua sinne.

En ole tsiigaillut niitä tilitietoja, koska joku yksityis pitää olla.

Mutta on se reppana, se niiden tietoturva.

Sen perustajan koneelle hakkeroitiin jo aikaa sitten. Ei minun toimesta.

Mutta kun se on ollut yhteydessä siihen tietokantaan sillä hakkeroidulla koneella. Niin sinne lähdekoodiin on todennäköisesti jemmattu kaikkea ylläreitä.

En itse kuulu tohon hakkeriryhmään. Mutta jos ne olisivat halunneet vahingoittaa Facebook käyttäjiä, niin ne olis jo julkaissut niitä tietoja.

Kyllä se isku on suunnattu ihan Facebuukkiin, eikä sen käyttäjille.

• oujeeeeeeeeea

Hyvä.tuhotkoon vaan!Ihmiset notkuu töissä facebookissa, ja vanhemmat unohtaa lapsensa!!

• salaliitomies

Tämä haisee Googlen junailemalta strategialta tiputtaa pahin kilpailija pois!

• Otetaan rennosti
    • Wikileaks

Google vissiin maksanut hakkereille nollata pahimman kilpailijansa pois markkinoilta!

• ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

• avnifoå
        ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ kirjoitti:

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

2 pientä pippeliä ja välissä iso nainen

• finkel
        avnifoå kirjoitti:

2 pientä pippeliä ja välissä iso nainen

ei pientä vaan normaalikokoista siltä näyttää.

• Piikkisarvi
        ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ kirjoitti:

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Luuletko olevas joku fiksuki noine typerine koukeroines, vedä kätees !!

• ksml=hysäri=paskapap

Tuhoisivat keskisyöpäläisen verkkosivut. Yhtä yksipuolista sontaa suvitsevat.

• sggefsegsegseg

Heille pitäisi maksaa tuosta hyvästä!!! Facebook tuhoaa sosiaalista elämää.

• biel678

Tää on niin hauskaa lukea vastauksia kun itsekin on sitä mieltä että hyvä vaan.
      Vaikka tietty ehkä suuri osa kannattajista ei halua tätä, mutta naurattaa että oikeasti siitä halutaan eroon toisin kuin että siitä kaikki pitäisivät irvistäen kiinni.

• FC4

EI KUULE ONNISTU, F-SECURE TIIMI VAIN ILMOITTAA

• äposejgdkvmäspeout

JES TOIVOTTAVASTI ONNISTUVAT!!!!! ♥

• 11111111110

toivottavasti ei, facebook on mun toinen elämä.

• Piikkisarvi

Ja myös viimeinen!

• good good good

Loistavaa, jos tuo on totta! Tuollaista itsensä häpäisyareenaa, jossa nuoruuden kämmit seuraa kaikkialle, myös aikuisuuteen ja työnantajien tietoon, ei kukaan kaipaa! Lähtis jengi taas tapaamaan toisiaan IRL, eikä nuokkuis poteroissaan ripustamassa ah niin mieltä ylentäviä tarinoita paskalla käynnistään jonnekin virtuaaliseinälle!

• Hoh hoijaa!

Facebook pähkinänkuoressa:
        1. Mitä enemmän sinulla on kavereita, sitä suositumpi olet myös todellisessa elämässä, koska fb:ssä oleva kaverimääräsihän todistaa sen.
        2. Mitä enemmän sinulla on biletyskuvia fb:n albumissasi kaikkien nähtävillä, haluat niiden kertovan, kuinka suosittu olet ja sinulla on selvästi elämä, toisin kuin jollakin toisella.
        3. Mitä enemmän esittelet fb:n albumissasi kaikelle kansalle otoksia jälkikasvustasi, heidän ensimmäisistä hampaistaan, askeleistaan.. ja siitä omasta kullastasi, sitä enemmän sinulla on perhe, toisin kuin monella muulla ja saat jatkuvasti niitä kerjäämiäsi ihastelujakin, sehän se pääasia on.
        4. Mitä enemmän päivität seinääsi salaperäisillä statuksilla tyyliin "voi hitto" ja saat niihin keskimäärin 10 vastausta tyyliin "no mitä?", sitä suositumpi olet, koska huomaat, että ihmiset ovat sinusta sittenkin kiinnostuneita.
        5. Mitä enemmän roikut fb:ssä ja kommentoit puolituttujenkin turhanpäiväisiä statuksia, sitä enemmän saat huomiota fb:ssä ja kenties joku kiinnostuu sinusta niin kovasti, että jopa pyytää kaveriksi.

• Hah hah, juupa juu
        Hoh hoijaa! kirjoitti:

1. Mitä enemmän sinulla on kavereita, sitä suositumpi olet myös todellisessa elämässä, koska fb:ssä oleva kaverimääräsihän todistaa sen.
        2. Mitä enemmän sinulla on biletyskuvia fb:n albumissasi kaikkien nähtävillä, haluat niiden kertovan, kuinka suosittu olet ja sinulla on selvästi elämä, toisin kuin jollakin toisella.
        3. Mitä enemmän esittelet fb:n albumissasi kaikelle kansalle otoksia jälkikasvustasi, heidän ensimmäisistä hampaistaan, askeleistaan.. ja siitä omasta kullastasi, sitä enemmän sinulla on perhe, toisin kuin monella muulla ja saat jatkuvasti niitä kerjäämiäsi ihastelujakin, sehän se pääasia on.
        4. Mitä enemmän päivität seinääsi salaperäisillä statuksilla tyyliin "voi hitto" ja saat niihin keskimäärin 10 vastausta tyyliin "no mitä?", sitä suositumpi olet, koska huomaat, että ihmiset ovat sinusta sittenkin kiinnostuneita.
        5. Mitä enemmän roikut fb:ssä ja kommentoit puolituttujenkin turhanpäiväisiä statuksia, sitä enemmän saat huomiota fb:ssä ja kenties joku kiinnostuu sinusta niin kovasti, että jopa pyytää kaveriksi.

Itse tunnen ja minulla on kavereita tuplasti enemmän kuin edes facebookissa on, ei sinne kaikki ole tulleet enkä kaikkia tuttuja edes viitsi laittaa siellä.
        Ei siis pidä mitenkään paikkaansa nuo jutut että facebook kaveri määrä tarkottaisi oikeiden ystävien määrää ja suosiota, monella sitäpaitsi on puolituttujakin listassa.

• Totta!
        Hoh hoijaa! kirjoitti:

Kyl se näin vaan on, vaikka muuta väitättekin! Toivottavasti päästään tuosta parisuhteetkin pilaavasta paskasta eroon!!!

• 9+8
        Hah hah, juupa juu kirjoitti:

Itse tunnen ja minulla on kavereita tuplasti enemmän kuin edes facebookissa on, ei sinne kaikki ole tulleet enkä kaikkia tuttuja edes viitsi laittaa siellä.
        Ei siis pidä mitenkään paikkaansa nuo jutut että facebook kaveri määrä tarkottaisi oikeiden ystävien määrää ja suosiota, monella sitäpaitsi on puolituttujakin listassa.

eli sinulla on siis n. 10 kaveria facebookissa?

• lolottavat kympillä

facebooki inssit varmaan nauraneet ittesä tärviölle ku lukeneet ton julistuksen ^^
      teknisesti facebookia ei kaada mikään! siihen tarvittas joku yliluonnollinen kaikkivoipainen voima joka siihen tejnisesti kykenis

• Killing in the name

And now you do what they told ya
      But now you do what they told ya
      Well now you do what they told ya

• Fuck you, I won't do

Yeah! Come on!

fuck you, I won't do what you tell me
        fuck you, I won't do what you tell me!
        Motherfucker!
        Uggh!

• Sitä päivää odotellessa! Saapahan ihmiset miettiä uudestaan miten eletäänkään ilman tätä turhaketta. Varmaan moni itkee perään.

• rx75

Tuskinpa itkee, jos feissari kaatuu niin tilalle on tunkemassa sata vastaavaa ja ainahan kysyntää on..

Netti-elämä on tullut jäädäkseen, oli se "turhaketta" tai ei, siihen pitää vain tottua että sielläkin on elämää. Kuten tässä netikkä juuri nytkin keskustellaan..

• Kaadu paska saatana!

Mä en itke edes seinään päin.

• ygjyf

On yks ja sama kaatuuko vai ei. Se ei ole elämän tärkein asia, mutta kaikista murheista pienin..

• facebook=paskaa

olisi hienoa jos se tuhottais niin tulis kaikiltaki elämä takas!
      .... mutta en oikein voi uskoa sitä että he pystyvät siihen :(
      MUTTA toivotaan! :)

• minä vaan taas

no jos tuhoavat nii sitte tuhoavat ei sille voi mitään. itse pidän naamakirjassa yhteyttä kamuihin ja tuttaviin eli minun mielestä naamakirjaa ei tarvitsisi tuhota...

• biel678

on olemassa sähköposti jota ennen vanhaan (ja ne facebookittomat) käytettiin/käyttävät. yhteydenpito facebookin avulla on vain outo syy olla tekemisissä sivuston kanssa. mahdollisuuksia yhteyksienpitoon on olemassa monen monta.

• mun täytyy sanoo et se on oikeesti tyhmä ihminen joka luulee että netissä mikään olis yksityistä. mielisairaskin ihminen tajuaa sen. ja sitten tuolla joku mainitsi aikasemmin, että tosi hölmöä jakaa tietoja feissarissa. mulle se on aivan sama tietääkö joku egyptin ja syyrian hallitus mun elämästä(en tosin siis usko tähän asiaan että facebook olisi tehnyt näin, looginen mieleni kun kysyy että MIKSI se muka olis niin tehny, siitä mitään hyödy.) Ainakaan mistään perusihmisen normaaliarkipuuhista. Ja jos jotain oikeesti kiinnostaa mun elämä ni senkus käy tutkimassa, siellä ole mitään semmosta mikä pitäis pitää salassa. ETTÄ täytyy sanoa, facebookin vika ei ole ihmisen tyhmyys.

• Ei toi Anonymous mitään meinaa tuhota. Se on jonkun keksimä pila, kuten kaikki muutkin "Facebook muuttuu maksuliseksi", Facbook sitä ja facebook tätä. Ryhmän virallisessa Twitterissä ne kertoo, että mitä ne oikeesti yrittää ja siellä luki että se on vaa jonkun keksimä pila. Jännä juttu että trollit voittaa aina jos ne vetää fabon mukaan trollauksiinsa

• rune.s
    • MediaEpäSosiaalinen

Voi tätä onnen päivää! :-D

Ei pelkästään se, että on jossain määrin pervoa raportoida omat pienet ja isot hätänsä kavereille, mutta paiseen puhkaisu olisi todella tervetullut juttu myös intimiteettisuojan vinkkelistä.

• vienotuuli

No, jaa... en ole tekemisissä ja täältä s24 ei oikeita tietojani kukaan löydä.
      Olen käsittänyt et vois ihan ite päättää ketä ystikseen kelpuuttaa... joten kantsii miettiä ja niien kuvien kaa olla tarkempi. Pitää rajoitettuna tauluaan tai jotain...eikö siä voi poistaa sivustoaan ?
      Ikäsuositus vähintään 18v...vai onko jo? Eihän kaikki aikuistu toki silloinkaan samaan tahtiin. Mitä olen tuo irkki sivulta lukenut niin melkein säälittää...teinit kirjoittelee tärkeyslistaansa ja sitten muka...muka liki 30v mies on kiinnostunut,,,hyi helvata!

• asdacac

Toivottavasti tapahtuu

Facebookista ei ole muuta ollut kuin harmia.

• sitä mieltä

7,62/54R Hyvä yksityisensuoja.

• THAT'S IT!

KUN MIETTII TUOTA HYVIN YLEISTÄ LAUSETTA:"ON JOKAISEN OMA ASIA MITÄ TIETOJA ITSESTÄÄN NETISSÄ JULKAISEE TAI MUUTEN" NIIN ETHÄ SÄ SAA EDES MTN SÄHKÖPOSTI TILII AVATTUU ILMA ETTÄ KERROT SYNTYMÄ AIKAS JA NIMES JA JOISSAHI JOPA POSTINUMEROS.. ETTÄ SE SIITÄ YKSITYISYYDESTÄ, MUTTA TÄÄ MAAILMA O MITÄ O JA THAT'S IT. OLLAAN "KIINNYTTY" NETTIIN JA THAT'S IT. JOKU TAHTOO NYT SIT HUOMIONKIPEISYYDESSÄ TUHOTA PIKKU HILJAA KAIKEN JA MEIDÄN KAIKKIEN ON TYYDYTTÄVÄ SIIHE?
      JOS NYT YKS TYKKÄÄ KULUTTAA ELÄMÄNSÄ TIETOTEKNIIKAN PARIS NI KULUTTAKOON.
      EN TAJUU NIIT JOTKA TULEE TÄÄL NETIS VÄITTÄÄ ET NIIL O OIKEE ELÄMÄ, NE KÄY METÄS NE NÄKEE KAVEREIT NIILLE O IHA SAMA ONKS EES NETTII YLIPÄÄTÄÄN OLEMAS.. NI PYSYISIVÄT SIEL METSIKÖISSÄ , EIKÄ KULUTTAISI ARVOKASTA AIKAANSA TÄÄL NETIS.. MUT TÄSTÄHII JOKU SAA NY HIMO PIIKIN JA ALKAA RUSTAAN MULLE JTN SHITTII VASTAAN. ANTAA TULLA VAAN, KYL MÄ TIIÄN ET TÄÄ NY SAATTOI HYVINKI POIKETA VARSINAISESTA AIHEESTA, MUTTA SUOKAA SE ANTEEKSI, OLENHAN VAIN JOKU "NÖRTTI" :DDDDD
      WHAT EVER! :P

• THAT'S IT!!!

kiitos, että jaoit tämän tärkeän asiasi kanssamme! tämän tekstin olisimme varmasti nähneet pienempänäkin ja THAT'S IT! ei sisältäny tää teksti oikein mitään sellasta uutta tietoa, mitä ei ois ennen kuultu, THAT'S IT! ja äidinkielentunnitkin on nähtävästi kirjoittajalla mennyt nukkuessa.. THAT'S IT! ja LOL!!

• avascrip

diaspora

• senkun kaatuu

Näyttää jo tuhoneen ei Facebook sivustolle pääse enää millään selaimella.
      Etusivu tulee mut sit,ei tapahdu enää mitään.

• 3+4

Sama täällä. Toivotaan että ovat onnistuneet .

• fasdas

Aivan sama. Ei haittaa pätkääkään. Onneksi on irkki jossa kaikki tärkeimmät kaverit ovat.

• Naamakirja

Taitaa olla jo alkanut kun on jumissa koko sivut...

• crazycyborg

"Tilinkään tuhoaminen ei pyyhi käyttäjän tietoja Facebookista..."

Enpä olisi yhtään yllätynyt, vaikka tuo paikkansa pitäisikin.

"Facebook on myynyt käyttäjätietoja..."

Tuohom väitteeseen suhtauden todella varauksella.

• p.-.

no toivottavasti se sit tuhoo ton faceookin saavat ihmiset elämänsä takasin ja eivät roiku koko ajan facessa miks vasta marraskuussa..................................

• 123421

"Miksi vasta marraskuussa?"

Koska Anonymous ryhmittymän käyttämä symboli on Guy Fawkes-maski, jonka nosti suosioon kirja ja elokuva V niin kuin Verikosto.

Elokuvassa on viitteitä marraskuun 5. päivään. (En ole itse nähnyt)

• Hermanni 387698

Senkun kaatavat. Ei vaikuta kotiutukseen.

• ajan henki

hyvä jos tuhoavat, facebook tuo ihmisistä typerimmät puolet esiin.

katsokaapa tämä ja viisastukaa

www.ajanhenki.com

• mikä...

on facebook?

• Perkele.

fase on paskakasa globaali vakoilusofta!

• JärkeäVaan

Hyvä juttu Facebookin on aika tuhoutua.
      Facebook on vain typrien ihmisten typerä esiintymispaikka, jossa ajattelemattomuuttaan jakelevat omia henkilökohtaisia tietojaan, jotka eivät muille kuulu ja sitten myöhemmin katuvat sitä, että tuli liityttyä koko facebookiin.

Noista syistä en ole itse koskaan liittynyt facebokiin, mutta jotkut tuntemani ovat katuneet facebokiin liittymistä jälkeenpäin, kun heidän elämäntilanteensa on muuttunut. Sen jälkeen on löytynyt solvaajia vanhoista menneistä asioista muistuttamaan, joilla ei enää ole mitään tekemistä henkilön kanssa.

• Pelle Eloton

Ei me kaikki olla samanlaisia! Minä viihtyisin lärvikirjassa, jos siellä muut olisivat samaan malliin, kuin minä. Eivät etsimällä ja pakkomielteellä etsisi uusia "kavereita", eivätkä päivittelisi seinällensä täysin turhia juttuja, kuten "kävin paskalla" "lähden töihin" "tulin töistä" "tein makaronilaatikkoa" "väsyttää" "meidän vauva sitä ja tätä" ym. paskaa mikä ei kiinnosta ketään, mutta aina niitä perseennuolijoita riittää, joilla on yhtä pakkomielle kommentoida kaikkia paskajuttuja, kuin myös naputella niitä itse, saavansa vain kommentteja, voi luoja mitä sirkusta!! :D

• Maire666

Ainoaa oikeaa sosiaalista kanssakäymistä on kirjoitella ventovieraiden kanssa keskustelupalstoilla anonyymisti! Se se on oikeaa ELÄMÄÄ!

• ♦anon

Kuinka voi liittyä verkkohyökkäykseen?

• 2323423

YOUROPENBOOK.ORG

katsokaapa tuota sivua. :D

• homohomohomo

Vaikka hakusanalla homo.

• jk

vai iiin

• daadaadododaa

Äh, tää on nyt vaan tätä, kun Google halutaan mainostaa ja markkinoida, niin tää ryhmä on nyt sitä ajamassa. Ihmisellehän tulee tästä sellainen olo, että pitää vaihtaa johonkin toiseen sosiaaliseen mediaan ja niimpä se on kätevästi google .

Ja kertokaapa minulle, että onko järkeä uhkailla jollakin asialla etukäteen, eivät varmasti pysty kaatamaan facebookia jotkut pikku tehtailijat. Ellei sitten just oo google tän takana.

• -minä täältä-

ONNEA, Anonymous porukan hankkeelle !
      Turha juorupalsta josta ei ole hyötyä muille, kuin juoruajielle ja valehtelijoille.

• miks aina 22

Jos viitsitte, niin tuhotkaapa myös nato. Kiitoksia jo etukäteen.

• -80&90 luvun nörtti

Jos onnistuvat niin monen osalta olisi sama, kuin jos narkkarilta viedään huumeet eikä lisää saa mistään... monen ns. "verkkoelämä" loppuisi kokonaan ja siitä se riemu syntyisi :)

ja kommentti...
      (Sen mitä verkkoon laittaa sen se laittaja kestäköön ja ottakoon vastuun tekemisistään......ei kukaan ole pakottanut laittamaan mitään johonkin nettisivulle.
      Ja se joka väittää, että jotkut salaukset tai sopimukset pitää omat tiedot jne salassa on aika typerä, koska aina on joku joka pääsee niihin tietoihin käsiksi ja väärinkäytöksen mahdollisuus on olemassa)

• :D

Kun Anonymous puhuu, se toteuttaa.

• anon non

Anonymous ryhmittymä vaikuttaa joltain eliitin tms salahankkeelta. Tarkoituksena tökkiä suosittuja palveluita yms, jotta ihmiset saadaan pelkäämään ja vaatimaan internetin rajoittamista.

• mo

haistakoot pitkät ne hakkerit jos minulta facen vievät.. mies asuu toisessa maassa eikä meillä ole mitää muuta yhteyden pito välinettä kun vain facebook mobile, varaa kun miehelläni ei ole tietokoneeseen.. no mutta jos ne hakkerit sen onnistuu tekee nii saavatpahan paljon paskaa niskalleen :))

• jonnin joutava

Hyvä hyvä! Pellolle vaan,ihan p....ajuttu koko Facebook!

Kaikenlaista lässynlässyn läpinää,ei kiinnosta puupennin vertaa!!

• karoliina69

Menee samaan "bull shit yksikköön"niin kuin maailman loppu touhut:DDDD

• fasghgjd

Tärkeintä ei ole kaataa facebookkia esim. 5 minuutiksi, vaan se, että suurin osa ihmisistä tietää nyt, että facebook on täysin kieroutunut *****.

"Peace. I'm out!"

• jeppisjepulis5+1

"Kai kaikki ymmärtävät sen, että facebook ei poistu.
        He ovat varautuneet tälläisiin hyökkäyksiin."

Joo, niin oli PSN:kin varautunut tälläisiin hyökkäyksiin, mutta olipa silti kuukauden päivät nurin hakkereiden jäljiltä... Hetkikin on tietysti suhteellinen käsite, joillekin se voi tarkoittaa kuukautta, minulle se on himpun verran lyhyempi aika..

• lgqe
        jeppisjepulis5+1 kirjoitti:

"Kai kaikki ymmärtävät sen, että facebook ei poistu.
        He ovat varautuneet tälläisiin hyökkäyksiin."

Joo, niin oli PSN:kin varautunut tälläisiin hyökkäyksiin, mutta olipa silti kuukauden päivät nurin hakkereiden jäljiltä... Hetkikin on tietysti suhteellinen käsite, joillekin se voi tarkoittaa kuukautta, minulle se on himpun verran lyhyempi aika..

Jooh... mutta nyt nyt facebookin ylläpitäjät saavat ihan perkuleesti lisäaikaa.
        Muutenkin facebook on 10kertaa isompi kuin psn.
        Ja lisäksi heidän serverinsä estävät helposti ddos&dos hyökkäykset.

• mo

Miksei saman tien tuhota koko nettiä

• Odotetaan mielenkiinnolla. Ainakin ovat vaikeuttaneet temppua kertomalla yrityksestä etukäteen. Myös kiinnijäämisen riski on kasvanut.

Jos onnistuu niin hatunnosto. Eipä mua ainakaan haittaa, jos joku vähän kontrolloi väärinkäytösten varalta tuotakin tahoa.

• Ossaus

Toivottavasti tosiaan 'tuhoaa' sen.

Ei tietenkään kerran syötetyt tiedot poistu mitenkään minnekään!

Tiedän - vastaavia systeemeitä rakentaneena.

• natita

joko se on tuhottu, ku ei enää pääse..

• onkoseniinvaikeaa

Jos haluatte auttaa Facebookin kaatamisessa niin ladatkaa LOIC-niminen ohjelma ja opetelkaa käyttämään sitä. Sitten vaan 5. marraskuuta teette ohjelmalla hyökkäyksen Facebookin nettisivulle.

LOICin voi ladata tuolta:http://sourceforge.net/projects/loic/
      Tuossa on lisäinfoa LOICista: http://fi.wikipedia.org/wiki/LOIC

• voisko joku tulla pyyhkiiiiiiiii..

• hihihi-hii

• 45465476

Anonymous sanoi juuri että se oli huijari joka teki sen uutisen facebookin tuhosta. Voi harmi!

• Paluu aitoon elämään

Kyllä vois joku nero kaataa ja tuhota koko internetin!!!!

• jkojkl

>>Kyllä vois joku nero kaataa ja tuhota koko internetin!!!!

No valivali. Mitä sitten tekisit, jos et pääsisi enää tänne suomi- foorumille valittamaan:)

• billpetegates
    • toivottavasti pitää

Paras uutinen pitkään aikaan. Toivottavasti tuhoavat tuon narsistien ja itsensärakastajien pesäkkeen. Turhamaisten ihmisten vouhotusta koko FEISBUUK! Kyllä ottaa pattiin, että tuota riivattua facebookkia mainostetaan ja hoetaan paikassa kuin paikassa.

• th3j35t3r

Eivät aio. Koko juttu oli huuhaata.

• HYVÄ NIIN

Päästäisiin vihdoinkin siitäkin p-läjästä.

• Novabler

Siinä siis menee kätevä työkalu ILMAISEN yhteydenpidon apuna. Huomattavasti halvempi se chat kuin esim ulkomaille ystäville soittaminen. Itse siitä ihmiset ovat vastuussa mitä tietoja nettiin laittavat. Turrha itkeskellä jälkikäteen. Harmittahan se jos FB kaatuu, mutta pärjään kyllä hyvin ilmankin. ;)

• Sype ja mese

Ilmaisia yhteydenottoja maailmalle - livenäkin vielä.

• Novabler
        Sype ja mese kirjoitti:

Ilmaisia yhteydenottoja maailmalle - livenäkin vielä.

Niin, käytössä olivat. Ehkä ne kaveritkii siellä muualla maailmassa löytäs ittesä niitten ääreen jos tää FB ny romahtaa. Säälin niitä, joille FB on elämä ja kaverilista vain statussymboli. Huhhuh. Tai ehkä voisin vain tyytyä nauramaan heille.

• 34536

jee

• mikämikämaapp

Niin siinähän yrittää.......................tuskin onnistuu.

• sprite.man

luuleksä et jos ps3 murros oli yli 200,000 suomalaista nii et sellanen ryhmä ei sais facee...

• sprite.man

oon ihan varma et anonymouth tuhoo face koska ne on tehny: ps3 murron ja siinä ne onnistu helposti ja sai miljoonien pankkitiedot käsiinsä... no tai käy kattoo wikipediast: http://en.wikipedia.org/wiki/Anonymous_(group) ja se uhkaus oli youtubest: http://www.youtube.com/watch?v=SWQTS8zqYXU&feature=related kato oikeest. anonymouth syyttää facee henkilötietojen ilmottamista hallitukselle. ja liian heikkojen henkilöturvien asettamista kattokaa noi nii tiiätte vähä muuten piratebay jyrää. www.facebookop.com viides marraskuuta face kaatuu....
      muut v vor vendetta liittyy tähän jotenkin kun siil leffas on murhaajal sama naamari ja se tekee saman tai no ei ihan mut lisää saat infoo netist jaa päläpälä

• sprite.man

We are anonymous

We are legion

We do not forgive

We do not forget

Expect us

• sprite.man
        sprite.man kirjoitti:

We are anonymous

We are legion

We do not forgive

We do not forget

Expect us

Ainii toi hallitus on ostanut niiitä tietoja facelta rahaa vastaa aika törkeetä

• hguhnasuifhqwfn

Toivottavasti tekevät sen!

• Miettikääpäs nyt
    • huhhah

joutaa mokoma tyhmä naamakirja mennäkin.

• HALLITUS=PAHAOMGLOL

Ei facebook saa tietojaan ellei niitä pistetä sinne.

• C

Kohta Anonymous haastetaan oikeuteen kuolemantuottamuksesta kun addiktoituneet jenkkiäidit tekevät itsemurhan palvelun kaatumisen johdosta.

• DaveCos
    • Ei maailma tähän kaadu facebooki nurin.

• naamakirjaton

toivottavasti saavat nurin koko naamakirjan.monelle koittaa lopultakin todellisuus....ehkä..

• 15+4

hieno homma, alas vaa

• ilmoita heti!

Ilmoita ihmeessä suomen nettipoliisille - tuohan on selvä rikoksen suunnittelu.

Kiireesti nyt!

• unanonymous -yet

facebook down? I'm in!

• me too! but how?

What to do next??

• nyt joku tolkku

Kaksisataa plussaa??? On tainnut ulkomaiden kaverit tulla suunnittelemaan jotain rikoksia tänne Suomen bittitilaan. Mitä tekee SUPO?

Nämä rikolliset eivät saa pesiytyä tänne lainkuuliaisten kansalaisten joukkoon!

• -jaska-

Kannatan tuota yritystä, facebook on perseestä.

• mariehu

Se fakta, että FaceBookin yksityisyyssuoja on vain sanahelinää.. huomattiinhan se silloin kun Zuckerbergin omaan profiiliin hakkeroitiin ja onnistuttiin kirjoittamaan statuksia hänen nimellään mutta tapaushan johti siihen, että suojat "parannettiin" entisestään.. luultavasti katsottiin vain tietokoneruutuja ja ajateltiin, että eihän salama iske kahdesti samaan paikkaan..

Se että FaceBookia hakkeroitaisiin ja kaadettaisiin täysin toimintakyvyttömäksi olisi kaikille hyvä teko, mutta valitettavasti tilalle nousisi vain toinen samanlainen ja ken tietää vaikka Google onnistuisikin vihdoinkin luomaan vahvemman ja "suosituimman" sosiaalisen median hiekkalaatikon? Googlen yksityisyyssuojathan on samantasoisia FaceBookin kanssa mutta Googlen valttikortti on nonstop tiedonkeruu ohjelma jota ei voida hakkeroimatta kytkeä pois päältä.

Pattitilanne.

Ai niin vielä loppuun, pieni uutinenhan tästä taas oli viime viikonloppupuolella eli tämä Anonymous ryhmä on julkisuuteen sanonut, etteivät he aio kaataa FaceBookia eli uutinen oli ankka.

• RE91
    • fb

Toivon vilpittömästi, että yritys onnistuisi. Tuskin se kuitenkaan onnistuu. Olen todistanut niin monen ihmisen nolanneen itsensä Facebookissa täydellisesti.

• Loool

Olis kyllä iha hyvä alkaa käymään tylsäks paikaks:D

• Jukka-Pekka-Taneli

Kertokaa nyt joku, mitä niin salaisia tietoja teillä on facebookissa mistä koko ajan jankutetaan?

Nimesi ? - Jos joku terrorisit / hakkeri sen halua.. hän saa sen muualta
      Kuvia...? missä olet kännissä,.. tai kuva kissastasi
      Syntymäpäiväsi. ? Wou!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7563
    2. 106
      5615
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5057
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4456
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3160
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      50
      2855
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2769
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2387
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2374
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      1976
    Aihe