Mitä maksaa A6 jarrupalojen vaihto

häly paloista

Mitä maksaa A6 jarrupalojen vaihto merkkikorjaamolla? Auto A6 vm-2007 multitronic 2.0

16

5847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoltoneuvoja

      ei tää ole mikään huoltoliikkeen palvelupiste.

    • Jarski2011

      Itellä meni vanhempaan vm 01 A6 V6 quattroon eteen ja taakse palat levyt töineen 480€. Ei tehty merkkiliikkeesä, mutta muuten VAG:n autoihin erikoistuneella pajalla.

    • Etkö tumpelo

      osaa edes jarrulevyjä ja -paloja itse vaihtaa. Mitä sinä yleensäkään autolla mitään teet.

      • Tutko empelö

        Määkin ostin auton että saa vaihdella jarrupaloja ja -levyjä, kun ei ole muuta tekemistä. Hei hei.


      • Sä et kuule
        Tutko empelö kirjoitti:

        Määkin ostin auton että saa vaihdella jarrupaloja ja -levyjä, kun ei ole muuta tekemistä. Hei hei.

        vaan näytä osaavan yksinkertaisimpiakaan hommia. Olet siis tumpelo. Menet siis kiltisti merkkihuollon rahastettavaksi.


      • .....
        Sä et kuule kirjoitti:

        vaan näytä osaavan yksinkertaisimpiakaan hommia. Olet siis tumpelo. Menet siis kiltisti merkkihuollon rahastettavaksi.

        Sinäkö sitten osaat aivan kaiken? Sinä ehkä osaat vaihtaa jarrupalat yms. mutta osaatko myös tehdä kodin sähkö/ putkihommat? Tuskin, mutta hän saattaa osata. Katsos kun ihmisillä on eri taitoja, toiset osaa yhtä ja toiset toista.

        Tämä oli sitten esimerkki, joten aivan turha tulla tekemään mitään listaa taidoistasi. Jos et ymmärtänyt tämän viestin pointtia, niin sitten sinua ei voi ainakaan pitää älykkäänä.


      • Tutko empelö
        Sä et kuule kirjoitti:

        vaan näytä osaavan yksinkertaisimpiakaan hommia. Olet siis tumpelo. Menet siis kiltisti merkkihuollon rahastettavaksi.

        Rakensin harrastusautooni ohjelmoitavan ruiskun ja säädin seoskartat laajalaistalamballa kohdilleen, vaihdoin myös kesällä uuden alustan iskareineen, jousineen puslineen. Audiin en jaksanut vaihtaa edes jarrupaloja. Ei huvittanut.

        SInunlaiset spedet toki tietävät paremmin mitä kukakin osaa ja ovat räksyttämässä kun joku kysyy asiallisia kysymyksiä.


      • Sä oot kyl
        Tutko empelö kirjoitti:

        Rakensin harrastusautooni ohjelmoitavan ruiskun ja säädin seoskartat laajalaistalamballa kohdilleen, vaihdoin myös kesällä uuden alustan iskareineen, jousineen puslineen. Audiin en jaksanut vaihtaa edes jarrupaloja. Ei huvittanut.

        SInunlaiset spedet toki tietävät paremmin mitä kukakin osaa ja ovat räksyttämässä kun joku kysyy asiallisia kysymyksiä.

        taitava, nimittäin kehumaan itseäs. Vai ei muka huvittanu vaihtaa niitä jarrupaloja. Hei sä et vaan osaa eikä sul oo edes rahaa kun pitää tääl kysellä typeriäää.


      • Tutko Empelö
        Sä oot kyl kirjoitti:

        taitava, nimittäin kehumaan itseäs. Vai ei muka huvittanu vaihtaa niitä jarrupaloja. Hei sä et vaan osaa eikä sul oo edes rahaa kun pitää tääl kysellä typeriäää.

        Ja toistaiseksihan sinä itse olet todistanut ainoastaan osaamisesi räksyttää täällä palstalla...


      • Anonyymi
        Sä et kuule kirjoitti:

        vaan näytä osaavan yksinkertaisimpiakaan hommia. Olet siis tumpelo. Menet siis kiltisti merkkihuollon rahastettavaksi.

        Omiapahan ovat hänen rahansa.


    • Liikunta Liisaus

      780e maksoi.Mutta varaa maksaa tietty,suomen talous kun nousee.

    • Korjaus vinkki

      Se maksaa merkkiliikkeessä noin 800 €, silloin vaihdetaan kaikki jarrupalat ja jarrulevyt, koska Audin huolto-ohje antaa niin pienen kulumatoleranssin jarrulevyille, että niitä pitää vaihtaa melko tiheään.
      Takapalojen vaihto ei ole ihan normaalijuttu, koska takapyöriin vaikuttaa käsijarru, joka on sähkötoiminen. Tämän vuoksi jarrusatulan avaus tehdään merkkiliikkeessä tietokone ohjelmalla. Sen saa toki itsekin auki, mutta silloin pitää ottaa käsijarrun sähkömoottorille menevä johto irti ja antaa sinne 12V jännitettä, lisäksi ainakin minulla piti löysätä ilmausruuvia, jonka jälkeen uudet palat sai sopimaan satulan väliin, kun vähän väänsi satulakelkkaa auki.
      Tämän toimenpiteen jälkeen auto antaa kaikenlaisia jarruihin liittyviä hälytyksiä kojetauluun, mutta ne nollautuvat kun käyttää virta-avaimen pois ja käynnistää auton uudelleen. Itse olen tehnyt palojen vaihdon pari kertaa itse ja hintaa toimenpiteelle on tullut tarvike paloilla noin 100 €, sillä levyjä en ole vaihtanut, koska kuluneisuus kuitenkin ollut niin vähäistä, vaikkakin Audin huolto olisi ne halunut vaihtaa, jos olisin vaihdon heillä teetättänyt.

    • s ybe5wy n5

      On tosi premiumauto tämä Audi, kun omistajat makailee suurimman osana vapaa-ajastaan auton alla tekemässä remonttia. Taitaa olla kansanauto ja bulkimmasta päästä.

    • eskoa4

      500e oli jarrupalat eteen merkkikorjaamolla.Kyseessä a4.

    • 5+15=?

      Mun mielestäni kaikki yksinkertaiset hommat kuten jarrupalojen vaihto kannattaa teettää jossain muualla kuin merkkikorjaamossa. Kuka tahansa osaa tuommosen homman tehdä ja merkkikorjaamolla kuppaavat ylihintaa. Tämä ihan periaatteen vuoksi, turhasta ei kannata maksaa.

      Eri asia on tietysti merkkikohtaiset erikoistyöt kuten vaihtomoottorin asennus. Voi tulla -07 mallissakin eteen. Mutta ei siis välttämättä tule. Aika monelle on tullut, merkistä riippumatta.

      • osssss

        Asialinja.Miksi maksaa 90e tunti kun kysymällä löytyy 50e tunti työstä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe