Hei etsiskelen vuoden vanhalle tytölleni kaveria suurinpiirtein saman ikäisestä tytöstä tai pojasta. hinnassa pystyn joustamaan ja hakemaankin jonkin matkan päästä. itse asun etelä-pohjanmaalla.
Kaveri saisi olla sosiaalinen eikä kova puremaan, mitä nyt normaalia näykkimistä saa olla muttei jatkuvaa puremista.
Tietoutta eläimestä löytyy ja fretti saisi juksennella vapaana kämpässäni, häkkikin on mutta omani käy sielä vain nukkumassa ja syömässä joten sama päteisi kaveriinkin. Ruoaksi olen tarjoillut freteille tarkoitettua laadukasta papua ja sillontällöin kananmunan keltuaisen.
Ottakaa yhteyttä jos joudute syystä tai toisesta luopumaan fretistänne.
0405879245 / [email protected]
fretilleni ystävä
ystävää etsimässä
0
83
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663102Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91831- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 1251009
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84839
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835