Hei etsiskelen vuoden vanhalle tytölleni kaveria suurinpiirtein saman ikäisestä tytöstä tai pojasta. hinnassa pystyn joustamaan ja hakemaankin jonkin matkan päästä. itse asun etelä-pohjanmaalla.
Kaveri saisi olla sosiaalinen eikä kova puremaan, mitä nyt normaalia näykkimistä saa olla muttei jatkuvaa puremista.
Tietoutta eläimestä löytyy ja fretti saisi juksennella vapaana kämpässäni, häkkikin on mutta omani käy sielä vain nukkumassa ja syömässä joten sama päteisi kaveriinkin. Ruoaksi olen tarjoillut freteille tarkoitettua laadukasta papua ja sillontällöin kananmunan keltuaisen.
Ottakaa yhteyttä jos joudute syystä tai toisesta luopumaan fretistänne.
0405879245 / [email protected]
fretilleni ystävä
ystävää etsimässä
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893594Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna273129- 563084
- 612895
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642730Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542707On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622456Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802291- 692138
- 452132