Onko kukaan laskenut näitä varoituskertoja tai tunteeko kukaan Raamattua niin hyvin, että voi sanoa: en ole varma, mutta luulisin Hänen varoittaneen eniten........
Voisiko se olla eksytys ja eksytykseen kuuluvat valheet?
Mistä Jeesus varoitti eniten opettaessaan?
12
84
Vastaukset
- ao
Matteuksen evankeliumi:
10:21 Ja veli antaa veljensä kuolemaan ja isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiansa vastaan ja tappavat heidät.
10:28 Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin. - karua kieltä
Jeesus kyllä varoitteli yllättävän paljon siitä huonompaan paikkaan joutumisesta.
Eli mikäli Jeesusta uskominen, niin joku huonompi loppusijoituspaikka kyllä lienee olemassa. - Tarkentava kysymys
Tarkoititko sitä GeHinnomin laaksossa sijainnutta "Tofetin" tuliuunia, jossa oli ainainen tuli palamassa, ja jossa poltettiin mm. viallisten uhrieläinten ruhoja, sekä suurimman luopumuksen aikana jopa lapsia: baaleille uhraten eli Molokille?
- älä..
" baaleille uhraten eli Molokille? " Jumala varoitti epäjumalille uhraamisesta.
Älä pidä muita jumalia.
- Ev. lut.
lissabon mies
Jeesus varoitti fariseusten ja kirjanoppineiden tekopyhyydestä sekä rikkaudesta. Helvettiin joutuminen oli vain seurausta näistä synneistä. Mitä mieltä itse olet? - Baltasar ei kirj.
Jeesus opetti ensimmäisenä opetuksenaan, syntisille, kadotetuille, ihmisille että: teidän TÄYTYY SYNTYÄ UUDESTI YLHÄÄLTÄ.
Jos tätä ei tapahdu, olet syntyperäsi johdosta synnin, kuoleman ja katoavaisuuden alainen, riippumatta siitä mitä teet. Tästä syystä on syytä uskoa Jeesuksen opetuksiin niinkuin ne on todella kirjoitettu, ja tulla siten Hänen tykönsä, sekä noudattaa Hänen sanojaa, eikä vain "herrotella Häntä" uskonnollisesti. Lue huolella Joh.3-luku ja neljännen alku.
Kun ihmiset menivät Jeesuksen tykö, Hän kastoi heidät - opetuslastensa välityksellä - jotta he tulivat osalliseksi Hänestä: "todellisesta Jumalan pelastusarkista" eikä vain sen esikuvasta, vaikkakin: ihmiset pelastuvat tämän esikuvan mukaisesti "veden kautta" - pois tuomitusta: synnin ja kuoleman alaisesti maailmasta - kosmoksesta - tulemalla kasteen kautta osalliseksi sekä Kristuksen kuolemasta että ylösnousemuksesta: Room.6-luku ja 1 Piet.3:18-21.
Ilman tämän osallisuutta on aivan sama mitä teet: vielä tässä tuomitussa kosmoksessa. - Aij Oik Usk
varoitti eniten lakihenkisyydestä ja tekopyhyydestä.
- elakim
Lissabon mies
Jesus advertiu sobre muitas coisas. Também o fato de que os selecionados agitado enganar. Os avisos eram diferentes em diferentes nações. Mas atente para, pelo menos, juro em nome de Deus. Sitoamus É difícil de extrair. E lembre-se que se você ouvir que Jesus estava aqui ou ali. Vivem lá. Eu não tenho lá. Então, um monte de falsos profetas. Testar os espíritos de todos! - JESAJA 43: 1-28
Jesajan kirja on yksi Raamatun Vanhan testamentin suurista profeetallisista kirjoista. Jesaja eli 700- ja 600-lukujen vaihteessa eaa. Jesaja oli osa yläluokkaa, ja se voidaan päätellä myös siitä, että hänellä oli aina pääsy kuninkaiden puheille. Hän profetoi neljän kuninkaan, Ussian, Jotamin, Ahasin ja Hiskian, aikana. Hän oli lojaali kuningas Hiskialle, mutta oli eri mieltä tämän kanssa tämän pyrkimyksistä tehdä liitto Egyptin ja Babylonian kanssa Assyrian uhkaa vastaan. Legendan mukaan Jesaja kärsi marttyyrikuoleman vuonna 687 eaa. valtaan nousseen Manassen kaudella. Manasse oli saa tanaa palvova paha kuningas ja laittoi Jesajan onttoon puunrunkoon sisälle ja käski sahata onton puunrungon ja Jesajan poikki.
Mutta nyt, näin sanoo Herra, joka loi sinut, Jaakob, joka valmisti
sinut, Israel: Älä pelkää, sillä minä olen lunastanut sinut, minä olen sinut nimeltä kutsunut; sinä olet minun.Jos vetten läpi kuljet, olen minä sinun kanssasi, jos virtojen läpi, eivät ne sinua upota; jos tulen läpi käyt, et sinä kärvenny, eikä liekki sinua polta.Sillä minä olen Herra, sinun Jumalasi, Israelin Pyhä, sinun vapahtajasi: minä annan sinun lunnaiksesi Egyptin, sinun sijastasi Etiopian ja Seban.
Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska minä sinua rakastan, annan minä ihmisiä sinun sijastasi ja kansakuntia sinun hengestäsi.pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; minä tuon sinun siemenesi päivänkoiton ääriltä, päivän laskemilta minä sinut kokoan.Minä sanon pohjoiselle: Anna tänne! ja etelälle: Älä pidätä! Tuo minun poikani kaukaa ja minun tyttäreni hamasta maan äärestä -
kaikki, jotka ovat otetut minun nimiini ja jotka minä olen kunniakseni luonut, jotka minä olen valmistanut ja tehnyt.
Tuo esiin sokea kansa, jolla kuitenkin on silmät, ja kuurot, joilla kuitenkin on korvat.Kaikki kansat ovat kokoontuneet yhteen ja kansakunnat tulleet kokoon. Kuka heistä voi ilmoittaa tämänkaltaista?
Tai antakoot meidän kuulla entisiä; asettakoot todistajansa ja näyttäkööt, että ovat oikeassa: sittenpä kuullaan ja sanotaan: "Se on totta".Te olette minun todistajani, sanoo Herra, minun palvelijani, jonka minä olen valinnut, jotta te tuntisitte minut ja uskoisitte minuun ja ymmärtäisitte, että minä se olen. Ennen minua ei ole luotu yhtäkään jumalaa, eikä minun jälkeeni toista tule.Minä, minä olen Herra, eikä ole muuta pelastajaa, kuin minä.
Raamatusta, halleljua, nimimerkkini osoittamasta kohdasta, hallelluja, kiitos, Herra Sanastasi, se on opetukseksi ja iloksi. Lähetä Jeesus avuksemme! :
"Minä olen ilmoittanut, olen pelastanut ja julistanut, eikä ollut vierasta jumalaa teidän keskuudessanne. Te olette minun todistajani, sanoo Herra, ja minä olen Jumala.
Tästedeskin minä olen sama. Ei kukaan voi vapauttaa minun kädestäni; minkä minä teen, kuka sen peruuttaa?Näin sanoo Herra, teidän lunastajanne, Israelin Pyhä: Teidän tähtenne minä lähetän sanan Baabeliin, minä syöksen heidät kaikki pakoon, syöksen kaldealaiset laivoihin, jotka olivat heidän ilonsa.
Minä, Herra, olen teidän Pyhänne, minä, Israelin Luoja, olen teidän kuninkaanne.
Näin sanoo Herra, joka teki tien mereen ja polun valtaviin vesiin,
joka vei sotaan vaunut ja hevoset, sotaväen ja sankarit kaikki; he vaipuivat eivätkä nousseet, he raukenivat, sammuivat niinkuin lampunsydän:. Älkää entisiä muistelko, älkää menneistä välittäkö. Katso, minä teen uutta; nyt se puhkeaa taimelle, ettekö sitä huomaa? Niin, minä teen tien korpeen, virrat erämaahan.Minua kunnioittavat metsän eläimet, aavikkosudet ja kamelikurjet, koska minä johdan vedet korpeen, virrat erämaahan, antaakseni kansani, minun valittuni, juoda.
Kansa, jonka minä olen itselleni valmistanut, on julistava minun kiitostani. Mutta et ole sinä, Jaakob, minua kutsunut, et ole sinä, Israel, itseäsi minun tähteni vaivannut.Et ole tuonut minulle lampaitasi polttouhriksi, et teurasuhreillasi minua kunnioittanut; en ole minä vaivannut sinua ruokauhrilla enkä suitsutusuhrilla sinua rasittanut.
Et ole minulle kalmoruokoa hopealla ostanut etkä minua teurasuhriesi rasvalla ravinnut - et, vaan sinä olet minua synneilläsi vaivannut, rasittanut minua pahoilla töilläsi.
Minä, minä pyyhin pois sinun rikkomuksesi itseni tähden, enkä sinun syntejäsi muista.Muistuta sinä minua, käykäämme oikeutta keskenämme; puhu sinä ja näytä, että olet oikeassa.Jo sinun esi-isäsi teki syntiä, sinun puolusmiehesi luopuivat minusta. Niin minä annoin häväistä pyhät ruhtinaat, jätin Jaakobin tuhon omaksi, Israelin alttiiksi pilkalle. "
Halleluja!!!!!!!!! Ylistäkää Herran oikeudenmukaisuutta ja hyvää tahtoaan lapsiaan kohtaan!!!! Halleluja!!!Ei tainnut tuossa Jesajassa olla "lapsia", vain israelilaiset kelpasivat Jumalalle.
Siitä voi vetää sellaisenkin johtopäätöksen, että tietyt suuruudenhullut yltiöisänmaalaiset israelilaiset ovat vaan kirjoitelleet "jumalan" varjeluksesta heille. Mikä se sellainen koko maailman Jumala olisi, joka viis veisaa muista kansoista? Se on ihan isrelilaisten ikioma jumala. Muuta kansat olivat pakanoita ja surmattavia miekan terällä.
Jeesus sitten kirjoitusten mukaan piti pahimpina asioina itsekkyyttä, ja kun ei viitsitä auttaa muita. Kuten esimerkiksi myydä omaisuutensa ja antaa rahat köyhille. Sellaisista asioista on useampia Jeesuksen juttuja. Ja jos olisi vain Johanneksen evankeliumi, niin emme tietäsi helwatasta puhutunkaan. Ja Jeesuskin sanoi tullensa vain "Israelin kadonneita lampaita varten" eikä sallinut opetuslapsienkaan mennä Israelin ulkopuolelle.
- Jaksetaan odottaa
Oikeus voittaa kerran
- kuvaa kumartavat
maanpäällinen elämämme määrää missä vietämme iäisyytemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672096
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142002- 991409
- 1201403
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4551248- 69986
- 49881
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä223780Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa354759