Kuva ilman meikkejä (oikee)

No juu

No tossa on kuva G:stä ilamn tippaakaan meikkiä tai editointia ja sanokaa suoraan milipiteenne hänestä.

http://members.surfeu.fi/kuvanjakamo/image1

10

1421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanZu

niin... kaikki tulikin jo otsikos kerroppa vielä nimesi??? ;) ;D

• Mun kuva

• hanZu
        Mun kuva kirjoitti:

Mun kuva on se http://members.surfeu.fi/kuvanjakamo/ajj ja se etunmainen

... onks oma naamas niin ruma et piti laittaa antin pää??? oot kyl iha HOMO vittu ku haluut viel laittaa sillanpään pään... *hahhah* siis oikeesti meillä on pikkuinen ihana homo-puppeli täällä... ;P

• perhonen
        hanZu kirjoitti:

... onks oma naamas niin ruma et piti laittaa antin pää??? oot kyl iha HOMO vittu ku haluut viel laittaa sillanpään pään... *hahhah* siis oikeesti meillä on pikkuinen ihana homo-puppeli täällä... ;P

...en ymmärrä mitä hauskaa tossa on!!! Sun (kuka sen kuva on pistäny) ei ainakaa tarvii G:tä haukkua homoks kun kerran ite "olit" siinä kuvassa ja vielä se etummainen. Eikä kannattas sotkee kenenkää Antin kasvoja noihin kuviin, vaikka et kehdannutkaan sitä "omaa" lärviis näyttää!

• ........................

• Kiki
        ........................ kirjoitti:

PIKKUG JA ANTTI ON PARHAIT!! luulit vissii olevas hauskaki?! haista sä kuule iso PASKA!!!!

Oota vaan kade ku oon ihanoin komee ja otin kuvan ku jartsa pani andyy

• rap man
        Kiki kirjoitti:

Oota vaan kade ku oon ihanoin komee ja otin kuvan ku jartsa pani andyy

oliks toi g no en tunne sitä hyvi ku en ite tykkää siit paskaakaa

• .eRiN.

Mulla sitä koko kuvaa ei näy tulee vaa et sivua ei voi näyttää.. Mut noitten muitten kommenteista päätellen, ei oo herra G:n kuva.. että miten olis jos pitäisit pienen pääs, joka on täynnä kusta, kiinni ja antaisit vaan olla?! vaihteen vuoks voisit kokeillakkin.. Ja sitä paitsi, miks kaikilla on ennakkoasenne sitä kohtaan, että kun se heraa (tietämättään ja haluamattaan ;) on mun raksuni, niin miks kaikki olettaa että vaan ja ainoastaan sen takia että se on niin semihyvän näkönen?? jos et osaa lukee seuraavaa lausetta, niin opettele: HANKI ELÄMÄ!

• No juu

Oli vaan ollut se toisella nimellä siellä ku sohalsin ton ohjelman kaa

• Muija

Ihan pantavan näkönen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 396
      5765
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      20
      2364
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      199
      2221
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      113
      1597
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      93
      1544
    6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1053
    7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1052
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      1019
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      955
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      816
    Aihe