Martinan salaperäinen "TV-työ" tai "TV-urakka" on Tanssii Tähtien Kanssa.
Vastaukset 8
- Huhhuh...
Ei ole. Martina on sanonut, että jos häntä pyydettäisiin joskus ohjelmaan "Tanssii Tähtien Kanssa", niin hän ei lähtisi, koska se olisi muita kilpailjoita kohtaan epäreilua, kun hän on tanssija. Joopa joo. Tuolla naisella ei olemitään todellisuudentajua. :DD
- tynnyrin kolina
heh, vai että tanssijai. Mun mielestä takapuolen heiluttelu ja tukkansa eestaas viuhaaminen on koomista, missään nimessä ei tanssia. Uskonpa että Martinan pinna ei riittäisi opetella edes yhtä askelkuviota, saati koko kappaleen kestävää koreografiaa.
heh, tulipa vaan mieleen että jos tämä Suuren Luokan Muusikko/Laulaja, meneekin Kuorosotaan , eiks sekin ala ihan kohta. Musiikkiahan Martina kehuu omimmaksi alakseen... - JK
VAI NIN
- pullan alla
ehkä sitä on taas pyydetty bb taloon?
- Minä...minä
Eihän sen pää kestänyt BB:ssä, tuli maitojunalla pois.
- Huhhuh...
Niissä Kolumbiassa järjestetyissä kolmansissa "häissä" Martina "tanssi" jonkun Eskon sukulaisen kanssa. Katsoi melkein koko ajan jalkoihin. Ihan perusasia tanssimisessa on, ettei jalkoihin katsota. Ja tämä opetettiin jo peruskoulun tanssitunneilla. Mutta, eihän tuollaistakaan voi oppia, jos pää ei riitä kuin kahlaamaan yläasteen läpi.
Ja kuka suostuisi opettamaan Martinalle tanssia? Enpä usko, että kenenkään hermot kestäisi ensinnäkään sen viddu-sanan kuulemista. Ja suorat lähetykset ohjelmassa, jota katsoo kaikenikäiset ihmiset. Martinalle ei olisi tuonne asiaa, vaikka maksaisi. - jalkapuoli.
Martina on todella huono tanssija, jäykkä, ei rytmitajua, ei notkea, ihan karmea näky. Jos olisi oikeasti ängennyt ohjelmaan, voin vain kuvitella, miten perseelleen se menee.
- Huhhuh...
Eihän se osannu liikkua yhtään siinä ekassa musaviedossakaan. Jopa silloiset fanitkin pettyivät, kun Martina oli kankea kuin rautakanki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37523Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479