Tekisin ihan mitä vaan jos perheeni uskoisi ja tukisi minua.

mv79

Tiedän että tämä sama ongelma on useimmilla herkistyneillä, se ei olisi niin paha jos epäilijät olisi pelkästään viranomaisia tai vieraita ,mutta ne ihmiset joita rakastaa ja odottaa että saa apua ja tukea kun tarvii jättää AIVAN yksin ja jopa nauraa ja pilkkaa kun eniten tarvitsisi tukea ja apua kun sairaus etenee koko ajan.ja joutuu elmään ijan konkreettisestikkin yksin.ei ote el.ämän kumppania kukaan ei uskalla tulla käymään(olen kertonut liian monelle) ei kutsu juhliin jne.
Harvoin olen kateellinen kenellekkään mutta nyt täytyy myöntää että olen.
Olisin valmis tekemään IHAN MITÄ VAAN että minun perhe auttaisi ja ottaisi todesta.en tiedä mitä tehdä asian kanssa kun samalla yrittää saada asioita kuntoon voimavaroilla joita ei enää ole...
Asioita vaikeuttaa vielä sekin että saan metsässäkin välillä oireita.ja se pelottaaja ja tekee olon entistä epätoivosemmaksi kun ei tiedä mitä nyt pitää tehdä.pitäkö minun muuttaa pois suomesta vai vahvistuuko vastustus kyky kun stressi ja toksiini alistus loppuu.vai paheneeko vain terveys..........
Jos tällä palstalla on muitakin jotka oireilee ulkona olisin erittäin halukas olemaan yhteydessä ja kuulemaan neuvoja.

25

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • allergikko81

Monilla on hyvä olo meren rannalla tai mäntymetsässä. Itsekin nautin Tampereen Pyynikillä valtavasti puhtaasta ilmasta. Näytä läheisillesi vaikka homepakolaiset.fi:n tekstejä, jos he vihdoin tajuaisivat. Vertaistukiryhmiäkin on olemassa.

• Astu reaalimaailmaan

Ei kukaan pelkää itse homesairautta, eihän se tartu. Jos ihmiset välttelevät sinua, johtuu se sinun omasta käytöksestäsi. Ehkäpä he havaitsevat sinussa sellaisia ominaisuuksia, joita et itse huomaa ja tiedosta. Ehkäpä ne ominaisuudet ovat sellaisia, että ne karkottavat muut pois. Ehkäpä muut ovat havainneet, että olet koko ajan tyytymätön kaikkeen ympärilläsi ja laitat sen homesairauden syyksi. Osaatko keskustella muustakin kuin omista vaivoistasi ja siitä, että kukaan ei sinua ymmärrä ja kaikki sinua vainoavat? Ehkäpä kyse on kuitenkin jostain muusta kuin homesairaudesta?

Voin olla väärässä sinun kohdallasi, mutta olen tavannut joitakin tuonkaltaisia ihmisiä, joiden maailmaan ei mahdu mitään muuta kuin yksi asia. Ei sellaisten kanssa jaksa kukaan olla missään tekemisissä. Se taas saatetaan tulkita esim. työpaikkakiusaamiseksi, vaikka kyse on vain siitä, että omasta mielestä epämiellyttävää henkilöä pyritään välttämään, mikäli suinkin mahdollista. Edes homeongelmaiset eivät kykene toimimaan yhdessä keskenään. Sen osoitti Rakkulakokemus.

Turmiollisin vaihtoehto on mennä mukaan toisen ihmisen harhamaailmaan ja tukea hänen kuvitelmiaan realiteettien ulkopuolella. Hae ammattiapua, hakeudu normaalien ihmisten harrastuspiireihin, koeta miettiä ihan objektiivisesti, olisiko kaikkien vaikeuksiesi takana kuitenkin jotain muutakin kuin homesairautesi ja koeta vaikuttaa niihin. Lyhyesti, hanki elämä.

• Kuulostaa ihan mun siskon puheilta,Tuo viimeinen on mun siskon lempi lause.jos olet marjo niin.niin tiedoksi että kyllä yritän elää normaalia elämää parhaani mukkaan eilenkin olin satamassa "hankkimassa"elämää oikein olan takaa underground rock konsertissa jopa ihan ryyppäämään rupesin pitkästä aikaa kun v###ti. Niin paljon .ja todellakaan ei ole harrhoja.olen pystynyt todistamaan kaikki edelliset vätteeni ja kohta tämänkin jos pahenee.kyllä olet oikeassa on vaikeuksini takana muutakin esim paha dysautonmia jonka olen pystynyt todistamaan mutta en saanut edes siihen apua julkiselta terveyden huollolta.humenna pääsen ortoniin mutta omalla rahalla.

• Tietysti se johtuu minusta jos ihmiset välttelee joko he pitävät mieli sairaana ja eivät sen takia uskalla tavata tai eivät jaksa/kestä kuunnella valitustani.mutta en valita koko ajan tai laita kaikkea home sairauden piikkiin mutta on joskus pakko vähän purkaa ja puhua kun ei ole kenelle puhua.ja jos on tarpeeksi huono olla.on vähän vaikea olla positiivinen mutta.monet kerrat olen näytellyt iloista ja puhunut positiivisia asioita vaikka itku kurkussa koska tajuan että eivät aina halua kuunnella valitusta.sun on helvetin helppo kommentoida sieltä ruudun takaa kun et tiedä minusta mitään.

• kaöijtgeirjgkb

Kirjoitustesi perusteella ei ole vaikea ymmärtää, mikä mättää. Realisti osui kohdalleen arviossaan.

• En ole koko ajan tyytymätön kaikkeen enkä laita kaikkea homesairauden piikkiin .vaan myös pahan dysautonomian, paniikkihäiriön, psyykken ja yksinäisyys vaikuttaa myös.
        Normaalisti elämässäni olisi paljon muutakin mutta niin kauan kun terveys on huono ja se pahenee enkä saa siihen apua keskityn pelkästään siihen että saan ratkaisua ne.tottakai yritän elää normaalia elämää ja olla ajattelematta ongelmiani mutta jos terveys ongelmat on tarpeeksi rankat ei pysty viettämään normaalia elämää .kuten toisesta viestistä tuli julki tämä ei ole ainoa terveys ongelmani.kun nämä kaksi yhdistää ne invalidisoi minut aika pahasti.
        Ja olen miettinyt tuhansia kertoja ja pitkään ajattelin että tämä on vain joku ohimenevä juttumutta aina vaan jouduin toteamaan että sen sijaan että oireet
        Katoavaisivat ne vain pahenivat.aika ylimielistä laukoa vahvoja mielipiteitä ihmisestä pelkän kirjoituksen perusteella joku herkkä yksilö d saattaapahoittaa mielensä pahastikin.....
        ainakin ortonin ylilääkäri oli sitä mieltä että en näe harhoja tämän dysautonomian kohdalla voiskohan olla mahdollista että en kuvitele tätä homesairauttakaan.....

• mv79 kirjoitti:

En ole koko ajan tyytymätön kaikkeen enkä laita kaikkea homesairauden piikkiin .vaan myös pahan dysautonomian, paniikkihäiriön, psyykken ja yksinäisyys vaikuttaa myös.
        Normaalisti elämässäni olisi paljon muutakin mutta niin kauan kun terveys on huono ja se pahenee enkä saa siihen apua keskityn pelkästään siihen että saan ratkaisua ne.tottakai yritän elää normaalia elämää ja olla ajattelematta ongelmiani mutta jos terveys ongelmat on tarpeeksi rankat ei pysty viettämään normaalia elämää .kuten toisesta viestistä tuli julki tämä ei ole ainoa terveys ongelmani.kun nämä kaksi yhdistää ne invalidisoi minut aika pahasti.
        Ja olen miettinyt tuhansia kertoja ja pitkään ajattelin että tämä on vain joku ohimenevä juttumutta aina vaan jouduin toteamaan että sen sijaan että oireet
        Katoavaisivat ne vain pahenivat.aika ylimielistä laukoa vahvoja mielipiteitä ihmisestä pelkän kirjoituksen perusteella joku herkkä yksilö d saattaapahoittaa mielensä pahastikin.....
        ainakin ortonin ylilääkäri oli sitä mieltä että en näe harhoja tämän dysautonomian kohdalla voiskohan olla mahdollista että en kuvitele tätä homesairauttakaan.....

Pieni lisäys. Jos nämä sairaudet vievät kaiken henkisen ja fyysisen voimavarani niin että ei meinaa pystyssä pysyä tai järjissään niin ei silloin pysty viettämään normaalia elämää.vaan yrittää kaikin keinoin saada ratkaisu ongelmiiin ennenkuin on liian myöhäistä.

• Elämänohjeita
        mv79 kirjoitti:

Pieni lisäys. Jos nämä sairaudet vievät kaiken henkisen ja fyysisen voimavarani niin että ei meinaa pystyssä pysyä tai järjissään niin ei silloin pysty viettämään normaalia elämää.vaan yrittää kaikin keinoin saada ratkaisu ongelmiiin ennenkuin on liian myöhäistä.

Homeongelmaisten suurin ongelma tuntuu olevan siinä, että kaikki mahdollinen negatiivinen omassa elämässä laitetaan homeen piikkiin, vaikka niillä ei olisi mitään yhteyttä toisiinsa. Joillakin myös itse homeongelma on kuviteltua tai ainakin vahvasti liioiteltua (itse "todettuna", kun on etsitty hyväksyttävää syytä omalle tuskaiselle ololle), jolloin kaikki energia menee yrityksiin saada muutkin, ennen kaikkea maksumiehet, uskomaan oma kuvitelma. Ei ole ihmekään, että kaikki käyttäytyminen pyörii tämän ympärillä. Ei sellaista kukaan jaksa katsella ja kuunnella vapaaehtoisesti.

Homeongelmainen on lukossa omassa itse kyhätyssä kehässään, eikä kykene sieltä irtautumaan, ennen kuin itse toteaa jo lähtökohtiensa olevan pielessä. Usein tilalle tulee sitten joku muu vastaava oireisiin sopiva "sairaus". Sähköallergia, kuonat, loiset, mitä niitä nyt onkaan tarjolla ja lisää tulee koko ajan.

Surullista tässä on että näiden ympärillä pyörii todellinen hyeenalauma, joka pyrkii hyödyntämään uhriensa maailmankuvan suppeutta mitä härskeimmin keinoin. Kaupitellaan sitä sun tätä tai tyydytetään omaa egoa pyrkimällä kukoksi tunkiollle hallitsemaan heikompien ajatuksia ja elämää haalimalla ympärille omia "opetuslapsia", alamaisia ja juoksupoikia esimerkiksi "vertaistuen" kaavussa. He hakevat uskottavuutta omille luulotteluilleen käännyttämällä mahdollisimman monia kulttiensa lahkolaisiksi.

Perusasiat selviksi. Onko kyse homeista ensinkään. Ihanko varmasti. Jos on, mitkä kaikki ongelmat liittyvät siihen, mitkä eivät. Ihan varmasti. Mitä voidaan tehdä asian perussyiden korjaamiseksi. Jos ei mitään erityistä, on opittava ja uskallettava elää ongelmien kanssa ja hakea positiivisia kokemuksia toisaalta. Ei pidä käpertyä itsesääliin homeen ympärille. Valheellisten homeongelmaisten vertaistuki ei toimi. He eivät pyri auttamaan sinua, vaan itseään. On mukavampi seisoa ureakuopassa porukalla kuin yksin. Silloin voi kurkottaa korkeammalle, kun voi astua toisen päälle.

• vertti-eetu
        Elämänohjeita kirjoitti:

Homeongelmaisten suurin ongelma tuntuu olevan siinä, että kaikki mahdollinen negatiivinen omassa elämässä laitetaan homeen piikkiin, vaikka niillä ei olisi mitään yhteyttä toisiinsa. Joillakin myös itse homeongelma on kuviteltua tai ainakin vahvasti liioiteltua (itse "todettuna", kun on etsitty hyväksyttävää syytä omalle tuskaiselle ololle), jolloin kaikki energia menee yrityksiin saada muutkin, ennen kaikkea maksumiehet, uskomaan oma kuvitelma. Ei ole ihmekään, että kaikki käyttäytyminen pyörii tämän ympärillä. Ei sellaista kukaan jaksa katsella ja kuunnella vapaaehtoisesti.

Homeongelmainen on lukossa omassa itse kyhätyssä kehässään, eikä kykene sieltä irtautumaan, ennen kuin itse toteaa jo lähtökohtiensa olevan pielessä. Usein tilalle tulee sitten joku muu vastaava oireisiin sopiva "sairaus". Sähköallergia, kuonat, loiset, mitä niitä nyt onkaan tarjolla ja lisää tulee koko ajan.

Surullista tässä on että näiden ympärillä pyörii todellinen hyeenalauma, joka pyrkii hyödyntämään uhriensa maailmankuvan suppeutta mitä härskeimmin keinoin. Kaupitellaan sitä sun tätä tai tyydytetään omaa egoa pyrkimällä kukoksi tunkiollle hallitsemaan heikompien ajatuksia ja elämää haalimalla ympärille omia "opetuslapsia", alamaisia ja juoksupoikia esimerkiksi "vertaistuen" kaavussa. He hakevat uskottavuutta omille luulotteluilleen käännyttämällä mahdollisimman monia kulttiensa lahkolaisiksi.

Perusasiat selviksi. Onko kyse homeista ensinkään. Ihanko varmasti. Jos on, mitkä kaikki ongelmat liittyvät siihen, mitkä eivät. Ihan varmasti. Mitä voidaan tehdä asian perussyiden korjaamiseksi. Jos ei mitään erityistä, on opittava ja uskallettava elää ongelmien kanssa ja hakea positiivisia kokemuksia toisaalta. Ei pidä käpertyä itsesääliin homeen ympärille. Valheellisten homeongelmaisten vertaistuki ei toimi. He eivät pyri auttamaan sinua, vaan itseään. On mukavampi seisoa ureakuopassa porukalla kuin yksin. Silloin voi kurkottaa korkeammalle, kun voi astua toisen päälle.

(Silloin voi kurkottaa korkeammalle, kun voi astua toisen päälle).

http://homepakolaiset.fi/
        http://homegate2011.blogspot.com/
        http://www.inspectorsec.fi/
        http://indooraid.com/
        http://www.hometalkoot.fi/
        http://www.heli.fi/Hengitysilma/Sisailma/Homeongelmat/
        http://www.asumisterveysliitto.fi/pages/sivut1/etusivu.php
        ONHAN NÄITÄ!!!

Sitten on vielä kostutus/kuivausvirmat ym. Pilvin pimein.
        Elämänohjeita näistä aluksi.

Kosteusvaurio-ongelmat ei selviä noin helpolla mitä nimimerkki Elämänohjeita antaa ymmärtää.
        Vai tarkoitatko nyt niitä homebisneksen "mittarivillejä” ja pilipaliporukoita jotka eivät osaa muuta tehdä kuin mattoja vaihtaa. Kenties terveysmiehiä jotka seiniltä näytteitä rääpivät tai pintakosteusmittausten perusteella kertovat vakavalla naamalla, ettei mitään ongelmia rakennuksessa mutta "korvien välissä". Hei ystävä olet väärällä palstalla antamassa ELÄMÄNOHJEITASI. Homeista ja toksisesta myrkyllisyydestä sairastuneet ovat aktiivista porukkaa suurimmalta osalta ja lähes jokainen haluaa tietää mikä peerkele on oikein meidät sairastuttanut. Joku myrkky, pöpö, home tai MIKÄ? Jokin mikä ei aina edes haise, maistu eikä näy. Vaarallisin on kun ei tosissaan HAISE, MAISTU EIKÄ NÄY. PAINA MIELEESI TUO. ”NÄKYMÄTÖN VIHOLLINEN DIAGNOOSI TUNTEMATON”.
        Kun kosteusvauriorakennuksessa sairastuu syyttömänä toksiseen myrkyllisyyteen tai mihin vaan vaaralliseen sisäilmassa olevaan mikrobiin, homeeseen tai "pöpöön", niin siinä ei enää passaa leikkiä ihmisten terveyden kustannuksella kenenkään eikä yrittää antaa ELÄMÄNOHJEITA jollei ole itse kokenut kosteusvauriorakennuksen aiheuttamaa katastrofia tai jollei ole läheltä seurannut kosteusvauriosairastuneen kamppailua selvitä ”elävien kirjoihin”. Vertaistukea en pysty kenellekään antamaan mutta kehotan jokaista miettimään tarkkaan mistä näitä "Elämänohjeita" antavia älypäitä meille kosteusvaurio-oireileville ja sairastuneille oikein jatkuvasti tulee tällekin palstalle.
        Nuo yllä olevan kirjoituksen ELÄMÄNOHJEET ei poista vielä yhtään ainoaa kosteusvauriota maastamme eikä estä yhtään ainoaa rakennusvirhettä eikä rakennuskorjausvirhettä minkä seurauksena voi olla vakaviakin oireita ja sairauksia vauvasta vaariin.
        Kohdistahan vähän noita ELÄMÄNOHJEITASI tuonne rakennuspuolelle ja vastuunkantajille virkamiehille joiden tehtävänä on valvoa ja huolehtia meidän veronmaksajien TERVEYDESTÄ. Isännöitsijöillekin joiden vastuulla on asukkaiden asumisterveys ja asumisviihtyvyys. Annahan hyviä ohjeitasi myös niille jotka vetävät näissä kosteusvaurio-ongelmissa tyhmiltä manit pois.
        Ainoa asia minkä voisin tässä sanoa, että toivon jokaisen olevan huolellinen kotitalouksien veden käytössä ja huoneilman tuuletuksessa sekä pölyjen poistamisessa. Jos oireita, niin sisäilman kosteusprosenttia ei passaa päästää nousemaan korkealle. Jos jotain oireita alkaa olemaan rakennuksessa ja rakennuksen ulkopuolella ei, niin toimikaa HETI. Ei kannata kenenkään jäädä miettimään turhia eikä jäädä odottelemaan yhdenkään "liian älykkään" ELÄMÄNOHJEITA.

• elävästä elämästä
        Elämänohjeita kirjoitti:

Tuonne jos vielä heittelet niitä Elämänohjeita.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10035665
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9607727
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10056392
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8931004
        Home on vasta tulossa ongelmaksi. Päättäjille.

• hanki elämä
        kaöijtgeirjgkb kirjoitti:

Kirjoitustesi perusteella ei ole vaikea ymmärtää, mikä mättää. Realisti osui kohdalleen arviossaan.

olette kyllä julmia, ette itse reaalimaailmassa jotka pilkkaatte. Ymmärrän oikein hyvin alkup kirjoittajaa, koska olen itsekin homeongelmainen, tiedän mistä hän puhuu. Itselleni osunut niin onnellisesti että ihmiset ympärilläni(omaiset ja tutut) suhtautuvat tosi hienosti asiaan. se olisi kyl viimeinen niitti jos pilkkaa tulisi heidänkin suunnasta. se nyt on ihan selvä että vuosien homekatastrofin jälkeen ihminen on henkisestikin huonossa kunnossa. mutta jos suku esim näkee vain sen tai samoin kuin nämä upari untoa kirjoittajaakin täällä. Paras olla täällä vittuilematta jos ei tiedä mistä puhuu, Jos teillä ei ole muuta tekemistä kuin pilkata täällä "onnettomuudessa" loukkaantunutta, niin ei ole ihan elämä teilläkään kunnossa, ja kannattaa sitten yrittää hankkia elämä.

• koko kylä palaa
        Elämänohjeita kirjoitti:

Tuossakin on paljon perää, ja yhteiskunta, lääkärit ja viranaomaisethan oikein toden teolla yrittävät edesauttaa ettei tuollaista kierrettä pääse syntymään. Usein mukana on niitä todellisiakin terveysongelmia mitä home on aiheuttanut, ja jos niidenkin huomioiminen lakaistaan maton alle, niin varmasti ihminen saa paniikkihäiriöitä jne...Alunperihnän homeongelma lähtee käyntiin perin yksinkertaisiin kuvioin, ja jos sammutustyö tehtäisiin heti kun kytee niin ei mitään kierrettä olisikaan. parasta suolaa haavoihin on kun asiaan perehtymättömät henkilöt antavat parhaita neuvojaan vähätellen tai ivallisesti.

• meitä on moneks

"ihmisiä, joiden maailmaan ei mahdu mitään muuta kuin yksi asia".

Joo tiedän kaverin kenellä nuorempana muljahti pillu mieleen minutin välein, (kertoi sen jopa TV ohjelmassa) mutta armejan käynnin jälkeen meni jo puolitoista.

• Onko lappeenrannassa ryhmää ,mistä vois kysyä?

• Homeherkkä#

mv7914.8.2011 22:15
        "Onko lappeenrannassa ryhmää ,mistä vois kysyä?

Mikäli kotialtistuneena olet sairastunut johonkin lääkärin toteamaan keuhkosairauteen, niin kysymälläsi paikkakunnalla vertaistukiryhmänä toimii Etelä-Karjalan hengitysyhdistys ry, jonka yhdistyksen tiedot löytyvät Googlesta hakusanalla: Etelä-Karjalan hengitysyhdistys ry.

• herkkä muuten vaan
        Homeherkkä# kirjoitti:

mv7914.8.2011 22:15
        "Onko lappeenrannassa ryhmää ,mistä vois kysyä?

Mikäli kotialtistuneena olet sairastunut johonkin lääkärin toteamaan keuhkosairauteen, niin kysymälläsi paikkakunnalla vertaistukiryhmänä toimii Etelä-Karjalan hengitysyhdistys ry, jonka yhdistyksen tiedot löytyvät Googlesta hakusanalla: Etelä-Karjalan hengitysyhdistys ry.

Oliko vielä koulukadulla.

• Onhan siellä

Lappeenrannassa on ainakin yksi homeherkistynyt johon voisit ottaa yhteyttä.
      Joku ryhmä naisia siellä voi myös olla.

• yks samanlainen

facebookissa on ryhmä sisäilmasta sairastuneille.

• utelias3

Vie luettavaksi uusin Kotiliesi, jos se vaikka hieman avaisi silmiä..

• jep 26

Se juttu ureasta vai mitä meinaat?

• Hyvä juttu

"Kiitos Mirja että olet olemassa".

• irma 50

Ota yhteyttä kaupungin tai kunnan rakennustarkastajaan, joka tutkii terveystarkastajan kanssa sisäilman laadun. Itsellä kokemusta asiasta kotimme joutui asumiskieltoon,oli ihmisasunnoksi kelpaamaton. Vanhin poika päästi joka aamu veret nenästä pihalle oli väsynyt ja sairasteli toistuvia ylähengitystie tulehduksia, viimein sairastu astmaan. Nuorempi poika oli väsynyt ja sai voimakkaita päänsärky kohtauksia niin kuin vanhempikin ,joutuivat tulemaan koulusta kesken päivän kotiin. Minä perheen äiti olin ollut koko elämäni himourheilija, menetin liikuntakykyni pitkäksi aikaa tuli tukehtumisen tunne jo kävellessä, en saanut ilmaa piti mennä kyykkyyn tien viereen vetämään henkeä etten olisi tukehtunut. Olin niin väsynyt että nukahtelin työpöydän ääreen useita kertoja päivässä. Verestä löytyi multa korkeimmat homeitiö pitoisuudet. Mies oli jakuvasti töissä jotta saadaan hometalo korjattua, hän pääsi vähemmllä. Muuta hyvä ihminen pois asunnosta, tai jos olet ostanut asunnon niin pura kauppa. Eihän p...asta kannata maksaa omalla terveydellään. Nyt ei kannata odottaa kavereiden tukea vaan toimia itse.

• Mhbakteerit käyttöön

Ei limakalvot hoitamatta parane!

.............jatkuu.
      >>>>>Lääkärikään ei pysty edellä mainitussa Kvht-altistuksessa tekemään muuta, kuin:
      - >>>>Altistuksen pysyvä lopettaminen joka on puolet hoidosta, !!!>>>>>>>>mutta se ei tarkoita sitä että kaikki olisi automaattisesti kunnossa - !!!>>>>>>>>oireilu poistuu viiveellä, sen nopeammin mitä enemmän syöt po Probiootti-bakteereita kv-home antibiootin tuhoamien Probioottien tilalle, jolloin pikkuhiljaa ajankuluessa pystyt kestämään niin luonnonhomeita, kuin kosteusvauriohomeiden-toksiinia.

!!!>>>>>>>>>>>>Huom!
      - Limakalvojen Probiootti bakteerien palautusprosessi tarvitsee prikulleen 1.L-a, 2.L-b ja 3.Bif bakteerit (ks tarkemmin alempaa)! Probiootti-tuote saa sisältää muitakin probiootteja.
      - Kun olet kvht-altistunut etkä ole käyttänyt po Probiootti bakteereita, niin siirtyessäsi korjattuihin tiloihin jossa korjaus on onnistunut - silti saatat oireilla kemikaalipäästöille (maalit, liimat, muovit, jne), vaikka tiloissa ei enää olisikaan kvh-toksiinia!
      - Kun olet kvht-altistunut, sekä olet siirtynyt puhtaisiin kvht-altisteettomiin tiloihin ja olet käyttänyt po Probiootti bakteereita, eikä oiretasosi laske alle 5-osuman niin saatat edelleen kvht-altistua tietämättäsi, koska suurin osa kv-homeiden gogktaileista ei haise ollenkaan!
      - Kvht-altistuksen aiheuttamat muutokset terveydessäsi näet jo oiretestillä. Testin lopussa on suuntaa antava ohje oireilun poistumiselle laskettuna oireilun tämänhetkisestä tasosta. Mikäli akuuttia tarvetta ei ole, kannattaa siirtää sitä lääkärissä käyntiä, kunnes näet onko se edes tarpeen. Tietenkin jos on akuutti tarve, niin sitten pitää mennä heti lääkäriin!
      - Kun kärsit kipeistä jalkapohjista, niin kvht-altistuksen jalkapohjiin voit estää käyttämällä sisäkenkiä, joka estää jalkapohjien suoran kontaktin lattiaan.
      jatkuu............
      http://pappasmurffi.nettisivu.org/kvht-kvht-altistuneen-oiretesti/kvht-altistuneen-hoito-kvht-altistuksen-lopettaminen50-ja-mhbprobiootti-bakteerit50/

Seuraa oireilua:
      http://pappasmurffi.nettisivu.org/kvht-kvht-altistuneen-oiretesti/

Tästä on kyse limakalvoillasi:
      http://pappasmurffi.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-kadonneiden-elamaa-yllapitavien-probiootti-bakteerienmhb-arvoitus-ja-homeiden-antibiootti/

Puska ja lääkärit ei kehota tekemään rasva- ja probiootti-remonttia! Ota rasvanen maito käyttöön, kun luet seuraavan niin ymmärrät miksi:
      http://pappasmurffi.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-tee-tasta-elamantapa-rasva-ja-probiootti-remontti/

• kauriin kääntöpiiri

yskin yli 2vuotta ja sairastin..home ongelman takia..nyt melkein vuoden saikun jälkeen alan parantua toivotaan mutta en täysin..puhallan edelleen häiriötä..ja lääkettä menee!terveys meni..en ole ihan kunnossa keuhkossa edell..kiputilaa jne,,limaa irtoaa.Astmalääkitys ei tehonnut lainkaan ..vasta muutamia viikkoja sitten jälkeen kesän tuli parannus.. poskiontelot pilalla jnejne..Hinta on ollut hirvee tälle kaikelle, työlle hyvästit!!eikä paluuta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      13
      2980
    2. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      46
      1961
    3. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      101
      1753
    4. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      141
      1743
    5. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      82
      1473
    6. Uusi mahdollisuus

Mitä tekisit toisin, jos saisit siihen mahdollisuuden?
      Ikävä
      71
      1016
    7. Martina Aitolehti murtui Erikoisjoukoissa Matias Petäistön käsittelyssä - Tästä oli kyse

Yksi Erikoisjoukot-kauden julkkiskisaajista on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti. Aitolehti on pärjän
      Tv-sarjat
      11
      938
    8. Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?

Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä
      Sinkut
      189
      934
    9. Tiedätkö hänen pituuden??

Et tiedä!!
      Ikävä
      58
      840
    10. Poliisioperaatio

Pääsiäisenä...... ja sit kahvila suljettu???
      Somero
      18
      804
    Aihe